Akurat takie stwierdzenie to bym pomiędzy bajki włożył ...
Sądinąd wiem z pewnego źródła, ze istnieje mod zwany "youssies super brownings" - i jest używany. Nazwa tłumaczy przez kogo zrobiony i przez jakich ludzi używany.
Ta wiedza (odnosnie modowania) jest ogólnie dostępna graczom rosyjskojęzycznym. I wbrew pozorom nie zamierzają się tą wiedzą dzielić. Bo i po co ?
Bo to jest troszkę jak bajka. Ja też nie wierzę w całkowitą "nieprzeciekalność" tego środowiska, ale muszę przyznać, że i tak robi na mnie wrażenie takie postępowanie.
To jest tak jak z Noblem i dynamitem...
intencje szlachetne, ale i tak kiedyś wybuchnie... wtedy w końcu ludzie (może) wrócą do serwerów, które blokują latanie na modach.
Owszem, można pokombinować z tym i owym. Problem lezy gdzie indziej. Nalezy przekonać ludzi, że dane zaimplemetowane do gry przez Ciebie są prawdziwe ...
Mniej więcej to miałem na myśli
. To podstawowa przyczyna blokady wszelkich zmian odnośnie parametrów maszyn. Nie da się zrobić wersji, która będzie pasować wszystkim i nikt nie będzie protestować. (A w umiejętność szukania kompromisu przez graczy nie wierzę.)
Podobnie jak nie wierzę w zrozumienie tego, czym jest "model". Bo iłek cały jest modelem, który nie opisuje dokładnie wszystkich elementów lotu w każdej sytuacji. To, że coś zrobił Oleg w jakiś sposób, nie znaczy, że tak jest (było) naprawdę. Podobnie ewentualne zmiany nie sprawią, że nagle znajdziemy się w wirtualnej rzeczywistości, która jest nie do odróżnienia z realną.
Aaaa... Ramm, ja pisałem nie tylko o parametrach samolotów, ale o modelu lotu. Kod nie jest aż tak skomplikowany, żeby nie dało się nad nim popracować. (Nie mam zamiaru tym wywoływać dyskusji o modelu lotu iłka i tym, czy jest poprawny, czy nie - bo to już kiedyś skończyło się zamknięciem pewnego tematu.)
P.S. A może byłoby lepiej, gdyby ten dynamit jednak wybuchł i pogrążył wszystkie mody?