Autor Wątek: FreeFalcon 5 / RedViper  (Przeczytany 43841 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 05, 2008, 14:52:37 »
Fajnie, że nowe efekty ale teren i woda wciąż są odrażające...

Offline krmichal

  • *
  • gg: 3008541
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 06, 2008, 01:28:38 »
Niestety, niektórzy latają dla grafiki w ogólności, a dla uberwody, uberchmur i uberwybuchów w szczególności  :021:
A osobiście cenię też uberkokpit :P
"Każdy głupi umie latać z silnikiem."

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:06:23 »
Niestety, niektórzy latają dla grafiki w ogólności, a dla uberwody, uberchmur i uberwybuchów w szczególności  :021:
A osobiście cenię też uberkokpit :P

Nie bardzo rozumiem dlaczego "niestety". W miarę przyzwoita grafika jest ważna również w simach, pomaga lepiej "wczuć się" w grę, a komu jak komu, ale Falconowi to "face lifting jest potrzebny w tej kategorii. Przecież przez dodanie lepszych efektów graficznych nie popsują niczego w zakresie tzw "realizmu", w najgorszym wypadku pozostanie taki sam (a nie pozostanie bo już same planowane poprawki modelu lotu są godne uwagi) więc co to komu szkodzą ubereksplozje?

No super!. Jeszcze więcej samolotów z awioniką F-16. Jest na co czekać!  :021:

Inne maszyny są przecież opcjonalne, wolny wybór czy korzystasz z nich czy nie.

wibwk

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 06, 2008, 12:54:28 »
W miarę przyzwoita grafika jest ważna również w simach, pomaga lepiej "wczuć się" w grę

Oczywiście masz rację ale czy to co widać na zaprezentowanych skreenach to na prawdę realizm czy holywoodzki ogląd świata? na jednym z nich to jakby scena z "Twierdzy"  tylko zamiast F18 występuje Viper   :karpik

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 06, 2008, 14:20:43 »
Brzydko wygląda źle, ładnie wygląda źle... Nie dogodzi...
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 06, 2008, 14:49:50 »
Oczywiście masz rację ale czy to co widać na zaprezentowanych skreenach to na prawdę realizm czy holywoodzki ogląd świata? na jednym z nich to jakby scena z "Twierdzy"  tylko zamiast F18 występuje Viper   :karpik

Mogę się zgodzić.

Co do wybuchów to są dość ładne, ale czy to wygląda realistycznie? IMO to hollyłódzkie wybuchy...


Offline Ger0nim0

  • Administrator
  • *****
  • Ojciec Założyciel
    • Wszystko
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 06, 2008, 15:24:32 »

Online Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 06, 2008, 15:31:07 »


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 06, 2008, 15:55:45 »
Oczywiście masz rację ale czy to co widać na zaprezentowanych skreenach to na prawdę realizm czy holywoodzki ogląd świata? na jednym z nich to jakby scena z "Twierdzy"  tylko zamiast F18 występuje Viper   :karpik

Zupełnie szczerze - nie wiem, bo nigdy nie byłem świadkiem podobnego ataku i eksplozji :-) Wydaje mi się że wszystko zależy od tego co eksploduje. Jednak nawet jeśli spektakularność eksplozji jest przesadzona, to dym i płomień wyglądają znacznie bardziej naturalnie, niż w np w gołym AF.
Dziwi mnie narzekanie na dbałość o grafikę, bo np dla mnie symulatory mają dać namiastkę wrażeń związanych z lataniem, a te w rzeczywistości pochodzą przecież w dużej mierze od niecodziennych widoków jakich można doświadczyć na pokładzie maszyny latającej. Dlatego dziwię się graczom, dla których ważna jest jedynie ilość i sposób odzworowania przycisków i przełączników w kabinie, a zupełnie nie liczy się to, co widać poza kokpitem. Podejrzewam, że gdyby latanie nie oferowało tak intensywnych przeżyć natury estetycznej to człowiek wzniósłby się w powietrze znacznie później, jeśli w ogóle odczuwałby do tego ciągoty :-) Dla mnie te wszystkie guziczki i ekrany to jest śRODEK pozwalający i ułatwiający wzniesienie się w powietrze, cel latania widzę zupełnie gdzie indziej. Dlatego dobrze, jeśli symulator porządnie odwzorowuje mechanizmy i procedury związane z obsługą maszyny, ale podejście osób kompletnie nie przywiązujących wagi do grafiki jest dla mnie niezrozumiałe. No ale, co kto lubi :-)

wibwk

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 06, 2008, 16:31:15 »
A gdzie w powyższych postach wyczytałeś brak pozytywnego podejścia do dobrej grafiki, podkreślam dobrej , czytaj wolniej i ze zrozumieniem, sam pochodzę z pokolenia w którym większość była zmuszona na poligonach ogladać podobne wybuchy i zapewniam że nie wyglądają jak w kinie ani na tych screenach.

Online Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 06, 2008, 17:39:26 »
Po jakich ty poligonach biegałeś, że widziałeś jak detonuje BLU-109 lub Mk83 na/pod betonem ?  :118:


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

wibwk

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 06, 2008, 17:55:22 »
No jasne, zapomniałem że amerykańskie wybuchają ładniej, sorry  :118:

Online Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 06, 2008, 19:51:54 »
Raczej chodzi o wagomiar i cel  :121:


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 06, 2008, 22:23:41 »
Dyskusja schodzi na psy.
Jeśli FF5 w końcu wyjdzie i będzie OK to będzie OK. Jeśli wyjdzie i nie będzie OK to też będzie OK.
Zawsze pozostaje RV bądź OF 4.5 + nieliczne poprawki przeznaczone dla 4.6 Na pewno nie będzie zgody w tym temacie.

@Vowthyn
Chyba niepotrzebnie się gorączkujesz. Nikt tutaj nie narzekał, że komuś się chciało i za darmo poświęcił kupę czasu i środków na zrobienie fajniejszej grafiki. Jedynie niektórzy (m.in. ja) żałują, że temu komuś nie chciało się zrobić innych, dla nas ważniejszych aspektów. Na przykład - FF4 (RV) już był fajny graficznie ale brakowało mu kilku ważnych rzeczy (lepszego datalinka, porządnego multi itd.) Szkoda po prostu, że Aragorn & Co. nie skupili się na tym. Mimo to czekam niecierpliwie na FF5, szczególnie w związku z zapowiedziami co do trybu multi. Po prostu nie mam prawa narzekać, bo dostaję za darmo coś czego samemu nie chciało mi się/nie potrafię zrobić.
Boję się tylko, że zapowiedzi przerosną rzeczywistość, bo już co do RV były zapowiedzi o ulepszonym multi a wszyscy wiemy jak to się skończyło...

BTW
Jakie można mieć wrażenia estetyczne widząc wybuch zrzuconej przez siebie na jakąś fabrykę MK-84 i mając świadomość, że być może pewni ludzie "oglądają" to od środka? Nawet jeśli jest to tylko stróż?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2008, 22:29:12 wysłana przez Wacha »

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 07, 2008, 17:08:42 »
Co do multi to widziałem screenshoty gdzie było kilkunastu graczy w formacji. Oczywiście musimy wierzyć na słowo, że to faktycznie był multi a nie AI i że chodziło płynnie, bo jak wiadomo, screeny i zapowiedzi nie są nawet dowodem na istnienie sima, a co dopiero na usprawniony kod sieciowy :D Ale na poprawienie MP był bardzo mocny nacisk ze strony graczy i zdziwiłbym się, gdyby nic w tej materii nie zrobili.