Autor Wątek: FreeFalcon 5 / RedViper  (Przeczytany 42926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 09, 2008, 11:03:47 »
Co do multi to widziałem screenshoty gdzie było kilkunastu graczy w formacji.

Taaaa, ja nawet widziałem film....
http://www.patricksaviation.com/in/12215?i=Vky

Pozdrawiam

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 11, 2008, 22:04:48 »
Chmurki prawie jak w FSX. Normalnie masakra :-) :banan :banan

http://freefalcon.com/forum/showthread.php?t=13159&page=5

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 11, 2008, 22:21:59 »
Extra :D, to z zachodem słońca cool wygląda, tylko ten teren jest taki bezpłciowy :|

Ale i tak nie mogę się doczekać kiedy dostane to w swoje łapki.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 12, 2008, 00:16:01 »
Teren nie jest wcale taki tragiczny, wydaje się mieć potencjał. Na podstawie Red Viperka z HiTiles w wersji AF uważam, że tekstury są ok, brakuje natomiast bardziej zróżnicowanego ukształtowania terenu (te górki które są, są bardzo schematyczne i nieciekawe) oraz wzorem FSX "autogenu" nałożonego w miejscach, gdzie na teksturach widnieją zabudowania. Te budynki, które są wyrastają pojedynczo z łysej tekstury (pojedyncze wieżowce w centrach ogromnych miast, jak Seul np). Nie wiem na ile (pewnie dużo) ograniczeniem jest tutaj engine Falcona, który mógłby zadławić się większą ilością obiektów naziemnych. Cóż, pozostaje się cieszyć oko tymi chmurkami, jeśli faktycznie będą tak wyglądać w grze, to nieoczekiwanie Falcon wyprzedzi pod tym względem Loczka, w którym chmury są zawsze takie same i po pewnym czasie nudne.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 13, 2008, 16:17:28 »
Niestety nie są planowane zmiany w modelu lotu. Z dobrych wiadomości - w niedługim czasie po wydaniu FF5 ma wyjść patch, który sprawi że kokpity 2d odejdą w niepamięć (cytując Aragorna - pozostaną opcją do wyboru dla tych, którzy nadal preferują Dooma 1 nad Crysisa).

Offline Adam/Zenek

  • *
  • I come on like a bloodstained Hurricane...Mk IIc
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 14, 2008, 22:15:08 »
http://youtube.com/watch?v=Ft-r5f076kw
Rofl. Prawdziwy dogfighter. :D
ZenoPL

Offline Adam/Zenek

  • *
  • I come on like a bloodstained Hurricane...Mk IIc
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 23, 2008, 17:15:45 »
http://www.mediafire.com/?gmcav2lt1v4
Kolejny filmik do pobrania.
ZenoPL

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 23, 2008, 18:14:20 »
No ślicznie to wszystko wygląda :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 10, 2008, 14:01:54 »
Ara podał przewidywany plan prac http://www.freefalcon.com/forum/showpost.php?p=123147&postcount=7

Cytuj
1st - Beta_II Release

2nd - Tornado Patch Release

3rd - Beta_II Patch Release (upgrading "placeholders" and adding bug-fixes)

4th - Release Candidate

5th - RC Test Cycle (Quick cycle)

6th - FF5.0 Public Release

7th - FF5_3DPit Release

8th - FreeFalcon_RIPTiles Release (Tentative)

Pierwszy krok, czyli wypuszczenie drugiej wersji bety (nie dla nas, dla testerów  :118: ) ma być ok. 15 lipca

Jakiś czas po wydaniu FF5 będzie udostępniony nowy kokpit 3D (zwykły FF5 będzie z tym samym co FF4), miejmy nadzieję, że klikalny jak w OF, tylko lepszy ;)

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 24, 2008, 19:29:31 »
Jak patrze na screeny które Aragorn wrzuca na stronie to opad szczeny za każdym razem ale kiedy patrzę na te dwa zdjęcia poniżej a szczególnie na prawy MFD to zastanawiam się co to jest ? Na nowo chyba trzeba będzie się uczyć obsługi  :015:



« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 20:38:54 wysłana przez some1 »

Online Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 24, 2008, 20:14:53 »
System HARMa w trybie HAS (HARM as Sensor) - tak wygląda na F-16A/B MLU.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 24, 2008, 20:34:26 »
Ja obrazka nie widze bo pisze, że photobucked usunął go...

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 27, 2008, 21:27:39 »
To dwie różne wersje, czy ta sama tylko kokpity 2D/3D? Pytam, bo np rzuca się w oczy zupełnie inny wario, i sporo innych szczegółów.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 27, 2008, 22:16:32 »
Jeszcze z co ciekawszych newsów - FF5 ma zawierać kokpit 3D Horrora powstały przy współpracy aktywnego pilota tejże maszyny, będącego członkiem teamu FF. Zapowiada się nader interesująco, nawet pomimo tego, że ja sam nie przepadam za tym samolotem. Ostrzę sobie za to zęby na Viggena i Tornado.

Odp: FreeFalcon 5 / RedViper
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 28, 2008, 10:57:19 »
Z tego co widzę, to kokpity należące do dwóch różnych blocków.