Autor Wątek: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody  (Przeczytany 15662 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 05, 2011, 22:37:00 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 06, 2011, 00:04:10 »
Thx. Faktycznie są bardzo ładne.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 06, 2011, 00:38:43 »
I powiem Ci, że nie zauważyłem spadku fps.

Syringe

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 07, 2011, 21:23:48 »
Dodam screen pitu żeby nie trzeba było szukać. (Miodka)
Nowe tekstury idealnie zgrywają się z modem shkvala podanym na 1 stronie. U mnie też brak spadku FPS.


Nowe uzbrojenie w DCS:BS czyli Macieksoft weapon mod
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 11, 2011, 10:56:11 »
Po nieudanych próbach dodania nowego uzbrojenia do DCS:A10C przyszła pora na DCS:BS. W DCS:BS modyfikacja uzbrojenia jest znacznie prostsza, więc szybko udało mi się zrobić tego MODa.

Modyfikacja dodaje rakiety S5, S25 i "jajko niespodziankę" czyli rakiety KH29L przy których odpalaniu można wywinąć kozła ;). Rakiety KH25ML można teraz przenosić również na wewnętrznych węzłąch. W pełni działających rakiet S24 niestety nie udało się wprowadzić.

Dodatkowo wprowadzona została  możliwość wykorzystania niesymetrycznego uzbrojenia (przedtem jeśli miało się na prawym pylonie uzbrojenie inne niż na lewym, można było użyć tylko uzbrojenia z lewego pylonu) teraz jeśli masz niesymetryczne uzbrojenie kolejne naciśnięcie tej samej pozycji "przełącznika pylonów" będzie cyklicznie przełączać między pylonami.

Modyfikacja do wersji 1.0 (jeśli chcesz moda do wersji 1.0.2 przyślij mi przez forum swoje pliki: scripts/database/dbWeapons.lua, Scripts\Aircrafts\Ka-50\Cockpit\Devices_specs.lua i Scripts\Database\helicopters\ka50.lua

UWAGA: Nie wiem, czy modyfikacja nie powoduje problemów w MP i czy działa z MODMANem.

Download: http://www.macieksoft.cba.pl/macieksoftwmod10.rar

http://www.macieksoft.cba.pl/dcsbswmod.jpg

NIE JEST TO MOD GRAFICZNY, nie ja umieściłem w tym dziale ten post, to moderator go przesunął do tego działu.

PS. piszcie jaką broń chcecie zobaczyć w swoim KA50, a ja sprawdzę co da się zrobić ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2012, 22:21:10 wysłana przez KosiMazaki »

Offline John Cool

  • Global Moderator
  • *****
    • http://www.rsp.prv.pl
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 11, 2011, 11:12:41 »
Wszystko fajnie tylko... w przypadku rakiet niekierowanych które sobie dodałeś wesoło dochodzi jeszcze taka skromna kwestia nastawy balistyki i innych danych do prowadzenia strzelania. Dotyczy to oczywiście uzbrojenia niekierowanego. Dane te są istotne do wyznaczenia przez CWM-B oraz SUO danych celowania do nprów - defacto punktu ich upadku pod odpaleniu przy odległościach mniejszych niż 3-4km - gdzie wyznaczone dane balistyki zapewniają jeszcze wystarczającą celność, poza tą strefą ognia npry niestety najprawdopodobniej już za mocno schodzą z toru.

Na panelu ściennym widnieje sobie takie pokrętło jak 'НР/АКС' z kilkoma pozycjami odpowiadającymi kolejno:
  • 0 – S-8KOM
  • 1 – S-8CM
  • 2 – S-13OF
  • 3 – S-24B (niestosowane jako że Ka-50 nie przyjęto na uzbrojenie z rakietami S-24 choć teoretycznie jest możliwość ich podwieszenia)
  • 4 – S-8M
  • 5 – UPK-23 23mm 

Niestety nie ma tu ujętej żadnej odmiany S-5 oraz S-25 więc ich użycie jest... no cóż, może się okazać średnim pomysłem. Ale jak chcesz coś zmieniać możesz potestować ew. S-24, też mają znaczną siłę rażenia :121:
МАССАНДРА: "Микоян Артём Славный Сын Армянского Народа Дарит Радость Авиаторам".

Kiedy natkniemy się na pole minowe, nasza piechota przeprowadza atak dokładnie tak, jakby go tam nie było. Gieorgij Żukow (1896-1974)

Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 11, 2011, 15:19:07 »
  • 0 – S-8KOM
  • 1 – S-8CM
  • 2 – S-13OF
  • 3 – S-24B (niestosowane jako że Ka-50 nie przyjęto na uzbrojenie z rakietami S-24 choć teoretycznie jest możliwość ich podwieszenia)
  • 4 – S-8M
  • 5 – UPK-23 23mm 

Niestety nie ma tu ujętej żadnej odmiany S-5 oraz S-25 więc ich użycie jest... no cóż, może się okazać średnim pomysłem. Ale jak chcesz coś zmieniać możesz potestować ew. S-24, też mają znaczną siłę rażenia :121:
WZIĄŁEM TO POD UWAGĘ

Pozycja 4 w wersji 1.0 odpowiada właśnie za rakiety S-25, dopiero w wersji 1.0.1 albo 1.0.2 zostało to zmienione, chociaż możliwe że nie było żadnych zmian, może S-8M mają zbliżoną balistykę do S-25.
A co do S-5 to można je celnie odpalać przy przełączeniu tego przełącznika na 0.
Co do S24 też już pisałem, że z wprowadzeniem ich były problemy (rakieta widziana jako uzbrojenie bez wyliczania danych balistycznych, nie jest to zależne od przełącznika tylko od identyfikatora grupy, który jeśli zostanie zmieniony uniemożliwia użycie rakiety)

Teraz chyba czas na naprowadzane laserowo bomby, bo niestety rakiety igla są nie do zrobienia...

Dzięki za przypomnienie, bo chociaż wyliczanie punktu upadku zostało uwzględnione w modzie to mam zamiar dodać tabelkę na screenie.

Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 20, 2012, 14:59:43 »
Gdzie można znaleźć pliki z komunikacją po rosyjsku do BS2 i jak je zainstalować?

Offline John Cool

  • Global Moderator
  • *****
    • http://www.rsp.prv.pl
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 22, 2012, 11:50:14 »
Jest taki pakiet jak Русификатор DCS: World. Można go ściągnąć stąd:

1) Część 1: http://files.digitalcombatsimulator.com/en/218170/
2) Część 2: http://files.digitalcombatsimulator.com/en/218171/
МАССАНДРА: "Микоян Артём Славный Сын Армянского Народа Дарит Радость Авиаторам".

Kiedy natkniemy się na pole minowe, nasza piechota przeprowadza atak dokładnie tak, jakby go tam nie było. Gieorgij Żukow (1896-1974)

Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 27, 2012, 13:41:00 »
Pobrałem, zamieniłem i nie działa. Może dla tego, że są to pliki dla DCS: World? Mam czystego BS2 i może tak zostać. Chciałbym jedynie zrusyfikować co się da, np. żeby była Nadia:)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 31, 2012, 08:06:53 »
Wyszedł  kokpit RICARDO do BS2, w tym wersja must have w kolorze oczu moderatorów tego forum:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=94081


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 31, 2012, 08:15:51 »
O, fajnie, widzę, że jest też kokpit w wersji z cyrylicą. Dla mnie te angielskie kokpity rosyjskich maszyn nie mają klimatu.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: Ka-50 Dodatki graficzne i mody
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 31, 2012, 09:28:08 »
Ani sensu :)