Autor Wątek: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)  (Przeczytany 46421 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 29, 2009, 13:27:37 »
Ja mam dziwnego babola w kokpicie. Kiedy siedzę i rozglądam się freetrackiem w celu klikniecia switcha kursor myszy przesuwa się skokowo do celu z tendencją 1 krok w przód 2 kroki w tył. Każdorazowo jest to denerwująca walka. Key assigment mam defaultowy, Osie mam przypisane do x52 Pro elo. Wykorzystuję profil LLTM 2008

@Wacha
Cytuj
Niech mi jeszcze któryś FIS napisze, że mu nie pasuje ergonomia interfejsu Falconów ...  :118:

Nie pasuje mi ergonomia interfejsu Falconów  :118:
Nio to pozdrufffki  :karpik
11:05 PM

Syringe

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 29, 2009, 14:08:36 »
Nie pasuje mi ergonomia interfejsu Falconów  :118:
Nio to pozdrufffki  :karpik

Szelma gdzie dziś latasz?  :118:
Dorwie Cię 10 szesnastek  :banan :banan  :021:
Pozdrawiam!

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 29, 2009, 18:43:17 »

@Wacha
Nie pasuje mi ergonomia interfejsu Falconów  :118:
Nio to pozdrufffki  :karpik


No wiem, że FISiom nie pasuje - bo się nie znacie :118:

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 30, 2009, 12:55:24 »
Cytuj
Szelma gdzie dziś latasz?  :118:
Kamovem latam w domowym zaciszu - nie chcę się skompromitować na arenie międzynarodowej :118: Ciężko mi idzie, pot, łzy, frustracja...
A w Lockona to na HL na 169 lub RvE - tam zmuszam pacjentów do wysiadki z kokpitu albo co ostatnio częściej się zdaża, mnie zmuszają :karpik
11:05 PM

maverick

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 26, 2009, 13:04:16 »
Do czego służą flagi w edytorze misji? Są one w triggers rules. Po co się ustawia?

Offline Avat

  • *
  • LuftGangsta
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 02, 2009, 00:19:10 »
Jak wam idzie wykorzystywanie automatycznego zawisu (ALT+T) ?

Mi to w ogóle nie wychodzi. Nawet, kiedy w miarę ustabilizuję śmigłowiec i to włączę, najczęściej tak zaczyna bujać maszyną, że od razu tracę kontrolę.

Trening nie pomaga, bo pokazuje tylko zawis zaraz po wystartowaniu 5m nad ziemią, a przy takim manewrze nie jest to trudne. Gorzej kiedy trzeba zwolnić z 250km/h do zera i wisieć, strzelając do celów.

Wiem, że trzeba wytrymować, ale nawet wtedy nie za bardzo mi to idzie :/

Macie jakieś niezawodne sposoby? Strasznie ciężko mi się strzela...  :015: :015: :015:
Miejsce na Twoją reklamę.

empeck

  • Gość
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 02, 2009, 00:32:39 »
Zależy jakie strzelanie. Autohover mi wychodzi, ale z tej pozycji da się strzelać (przynajmniej w moim przypadku) tylko z działka i rakiet kierowanych. Z niekierowanych w ten sposób w ogóle nie trafiam.

Co do wchodzenia w autohover - po prostu zwalniam, wchodzę w zawis na bieżąco trymując maszynę i wtedy włączam autohover.

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 02, 2009, 01:08:48 »
A czy jest jakiś sposób na przypisanie komendy klikalnego kokpitu (alt+c) pod kliknięcie rolki myszy ? Mysz mam dwuprzyciskową z rolką którą można kliknąć (3 przycisk) i po przypisaniu tej komendy pod 3 przycisk myszy nie działa  :005:. Usunąłem też Mouse button 3 z opcji Modifiers czy jakoś tak (tam gdzie są alty i shifty) bo tam też był i nie pomogło. Może ktoś ma pomysł jak to zrobić ?
Pozdrawiam

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 02, 2009, 02:11:30 »
W połączeniu z autozawisem należy używać kombinacji Lshift+H (czyli stabilizacji kierunku lotu). Jeżeli nie mamy powyższej opcji włączonej to śmigłowiec będzie kręcił się dookoła własnej osi i trudno będzie nad nim zapanować - tę opcję wyłączam tylko chwilowo, kiedy zamierzam zmienić położenie nosa maszyny. Drugą równie przydatną w trakcie zawisu funkcją jest "automatic turn to target", która powoduje, że nos maszyny sam ustawia się w kierunku, w którym "patrzy" Szkwał. Połączenie tych dwóch funkcji pozwala spokojnie zapanować nad trybem automatycznego zawisu. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, aby nie aktywować tego trybu (autozawisu) przy prędkości postępowej powyżj 50km/h bo maszyna stanie dęba i będzie przez dłuższą chwilę niesterowna (ponieważ śmigłowiec będzie chciał ustalić zawis dokładnie nad punktem terenu, nad którym aktywowalismy tryb zawisu, a więc przy dużej prędkości nie zdąży skutecznie wyhamować i będzie starał się automatycznie wrócić w to miejsce).
Mam nadzieję że wyraziłem się w miarę jasno, bo jestem po kilku głębszych :-)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2009, 02:17:15 wysłana przez vowthyn »

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 02, 2009, 12:28:18 »
Cytuj
Macie jakieś niezawodne sposoby? Strasznie ciężko mi się strzela...

Zwolnij do 0, wytrymuj i dopiero wtedy włącz autohover.
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline Avat

  • *
  • LuftGangsta
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 02, 2009, 15:21:19 »
Dzięki wielkie, udało mi się. Kluczem było włączenie wszystkich modułów autopilota. Teraz już spokojnie wiszę nad ziemią.

Ale nie za bardzo chce działać automatyczne kierowanie nosa na cel (Q). Kiedy to uruchamiam, maszyna zaczyna spowrotem kręcić się w kółko (mimo autopilota włączonego lub wyłączonego)

W każdym razie w kampanii sobie nawet radzę (nie zestrzeliwują mnie, tylko rozbijam się przy próbie lądowania  :banan )
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline John Cool

  • Global Moderator
  • *****
    • http://www.rsp.prv.pl
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 02, 2009, 15:39:05 »
Ale nie za bardzo chce działać automatyczne kierowanie nosa na cel (Q). Kiedy to uruchamiam, maszyna zaczyna spowrotem kręcić się w kółko (mimo autopilota włączonego lub wyłączonego)

Upewnij się że masz włączony kanał autopilota dot. stabilizacji kierunku lotu (H-LShift). Przy aktywowanym nie powinno być takich cudów i automatyczne kierowanie na cel powinno działać. Z mojej skromnej praktyki tak mi się przynajmniej wydaje  :004:
МАССАНДРА: "Микоян Артём Славный Сын Армянского Народа Дарит Радость Авиаторам".

Kiedy natkniemy się na pole minowe, nasza piechota przeprowadza atak dokładnie tak, jakby go tam nie było. Gieorgij Żukow (1896-1974)

Offline Avat

  • *
  • LuftGangsta
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 03, 2009, 01:49:16 »
No niestety, dalej nie działa jak trzeba. Chociaż przynajmniej stoję w miejscu i się nie kręcę.

Może jest to spowodowane tym, że włączony autopilot kierunku (SHIFT+H) stara się trzymać maszynę prosto, kiedy ten system nakierowania nosa na cel (Q) próbuje nią obrócić? I autopilot wygrywa  :banan

Działa wam to dobrze?
Miejsce na Twoją reklamę.

Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 03, 2009, 09:34:14 »
Autopilot kierunku SHIFT+H powinien być włączony przez cały czas. Po wciśnięciu Q i odblokowaniu Shkvalu śmigłowiec powinien kierować się w stronę kursora. Mnie działa to dobrze. Jeżeli naciśniesz R (autopilot po kursie), to stanie się on nadrzędny do automatycznego kierowania na cel.
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: Ka-50)
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 13, 2009, 02:25:42 »
Podstawą do zawisu jest zatrzymanie i dobre wytrymowanie,wtedy automatyka ma mniej do pracy.Generalnie taki system moze wykorzystywać 20% całego ruchu sterów.To jest podstawą do idealnego zawisu ;)
pozdr