Autor Wątek: MechWarrior  (Przeczytany 16789 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MechWarrior
« dnia: Lipiec 09, 2009, 23:06:33 »
Trwają prace nad nową grą w świecie BattleTech :). Dzisiaj na IGN pojawił się długi na 6 stron wywiad z Jordanem Weismanem i Russem Bullockiem z Piranha Studios, w którym potwierdzili oni, że pracują nad taką grą i przekazali pierwsze szczegóły. Pojawił się też trailer.

W skrócie:
- Gra nazywa się właśnie tak jak temat wątku - MechWarrior, bez żadnego numerka.

- Fabuła będzie się toczyć w roku 3015 - czyli chyba wcześniej niż wszystkie poprzednie gry komputerowe w świecie BT. Wcielamy się w jakiegoś czwartego w kolejce do tronu księcia na planecie, która przypadkiem znalazła się na linii frontu... innymi słowy, nie ratujemy wszechświata, tylko jesteśmy trybikiem w wielkiej maszynie wojennej.

- Mechy w grze mają być potężne i rzadkie. Nie będzie więc walk batalionów zMechanizowanych, a raczej potyczki kilku robotów. Ma być położony nacisk na "indywidualność" maszyn.

- Wszystkie klasy (Light, Medium, Heavy, Assault) mają mieć swoją rolę na polu bitwy. Lekkie maszyny nie będą tylko etapem na drodze do zdobycia Mad Cata ;). Promowana będzie specjalizacja w danej klasie czy wręcz danym typie (aspekt RPG?), zarówno w singlu jak i multi.

- Dużą rolę ma pełnić rozpoznanie, zdobywanie informacji itp.

- Będzie kampania COOP dla czterech graczy.

- Silnik Unreala 3.

- Wydawca jest poszukiwany.

- Gra ma wyjść na PC i Xpudło.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2009, 23:13:24 wysłana przez LMP »

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2009, 23:34:13 »
No właśnie się natknąłem o newsa o M5. Kurczę, jeśli będzie tak dobry jak 4 plus dzisiejsza grafa, to już mi ślina cieknie  :020:

Znalazłem jeszcze dodatkowo to:

Cytuj
To celebrate BattleTech's 25th anniversary as well as MekTek's 10th anniversary MechWarrior 4 is to be re-released for FREE! But wait, there's more! You also get all of the expansions for FREE! Wow.

Tłumaczenie: Z okazji 25 rocznicy Battle tech i 10tej MekTek, MechWarrior 4 będzie wydany za darmo z wszystkimi rozszerzeniami i dodatkami  :banan
Achtung Spitfeuer!

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2009, 02:00:59 »
Pamiętam że 10 lat temu zagrywałem się do oporu w Mechwarriora! Nie mogę się doczekać  :karpik

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2009, 08:12:45 »
- Silnik Unreala 3.
(...)
- Gra ma wyjść na PC i Xpudło.

Czyli wciąż drepczemy w miejscu.
Też wyczekuję gry, ale te dwie informacje mnie na sam przód ochłodziły mój entuzjazm.

Pozdrawiam

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2009, 09:10:34 »
Filmik fajny. Nigdy nie grałem w MW ale zawsze ten pomysł mi się podobał. Siedzenie na górze ruszającego się złomu. Przydałoby się wreszcie zagrać, a wygląda zachęcająco
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 10, 2009, 09:47:55 »
Czyli wciąż drepczemy w miejscu.
Też wyczekuję gry, ale te dwie informacje mnie na sam przód ochłodziły mój entuzjazm.

Pozdrawiam
Tutaj niekoniecznie. MW to nie FSX, nie jest aż tak skomplikowany by granie na X-pudle wymagało uproszczeń... wręcz przeciwnie, jego kontroler powinien być w zupełności wystarczający. Chociaż gra zdecydowanie będzie wymagać TrackIR  :121:

Podstawowe pytanie, czy pójdą bardziej w stronę symulacji - jak MW3, czy bardziej gry akcji - jak MW4... chociaż w MW4:merc sie zagrywałem dłużej  :021:


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:10:39 »
Nie chodzi o kontroler mi akurat w tym przypadku. Chodzi mi o to, że wydawanie gry na XBoxa360 oznacza graficzne dreptanie w miejscu. Naprawdę chciałbym wreszcie zobaczyć jakiś przełom, bo od dwóch-trzech lat nic się nie zmienia w tej kwestii. A chciałbym to zobaczyć zwłaszcza w tak interesującej grze.

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:40:34 »
Podstawowe pytanie, czy pójdą bardziej w stronę symulacji - jak MW3, czy bardziej gry akcji - jak MW4... chociaż w MW4:merc się zagrywałem dłużej  :021:
Z wywiadu wynika, że twórcy zainteresowani są bardziej "symulacją" w stylu MechWarriorów, niż łupanką ala MechAssault. Ale wiadomo - łatwo coś powiedzieć w wywiadzie, trudniej zrobić.

Osobiście nie wiem, w którym miejscu MW4 był mniej "symulacyjny" niż poprzednie części. Ok, zmieniono trochę system budowania Mechów, ale nie wydaje mi się, że nowy był mniej ambitny. Pewne aspekty mi się nawet spodobały, np. różne sloty na różne rodzaje broni. Dzięki temu różnica między Mechami w tej samej kategorii wagowej nie była tylko kosmetyczna. Sama rozgrywka poszła w stronę większych potyczek, ale cały czas była bardzo taktyczna.

Moją ulubioną częścią był MW2:Merc, następnie MW3 i MW4:Merc... mam nadzieję, że podobny klimat zostanie utrzymany w nowej grze :).

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 10, 2009, 11:44:21 »
W MW3 zniszczenie jednej z kończyn kończyło zabawę, w MW4 już nie.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 10, 2009, 13:25:59 »
Panowie, może wpierw któryś raczy przeczytać ten wywiad zanim zaczniecie "psioczyć"?
Ja sobie przypomniałem, że grałem w 3kę nie 4rkę.
Z wywiadu wynika, że kolesie zaczęli zabawę z Mechami od gier stołowych i są niemałymi fanami tego świata, więc nie martwiłbym się o wierność.
Nie wiem o co Ci chodzi Laba z tym dreptaniem w miejscu, czyżbyś miał już high endowy komputer, który emuluje 3 xboxy na raz? Póki co ostatnio oglądałem parę gier na PS3 i graficznie i często pomysłem biją na głowę to co się wydaje obecnie na PC. W dodatku są zainteresowani tą platformą no i mają silnik, który dobrze działa na obu. No a to co widać na filmiku to 100% foto z gry, nawet jeśli nadal we wczesnym wydaniu...
Achtung Spitfeuer!

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 10, 2009, 13:42:58 »
O miodności i pomyśle na grę nie wspominam. To przecież jest zupełnie inna sprawa. Wkurza mnie natomiast, że jesteśmy wciąż w tym samym miejscu, ale graficznie!

Nieistotne jaki mam komputer.

To, że twórcy mają silnik to akurat mało mnie przekonuje. UE3 teraz jest w co drugiej grze, więc nic dziwnego, że działa dobrze na wszystkich platformach. Chciałem przypomnieć, że od dwóch lat jest DX10 na PeCetowych kartach, a gier pod niego jest jak na lekarstwo (a te co są to i tak niewiele wnoszą)... właśnie m.in. dlatego, że jest silnik UE3, który działa na wszystkim. A że jest ograniczeniem to inna rzecz. Vide CryEngine 2, który jakiś strasznie rewolucyjny nigdy mi się nie wydawał, a żeby działał jako tako na konsoli musiał zostać przestawiony na medium (CryEngine 3). Jeśli widziałeś gdy, które na PS3 wyglądają lepiej niż te na PeCetach to efekt chyba tylko tego, że rynek gier dla PeCetów jest traktowany jako najmniej ważny z tych trzech (PS3, XBOX360 i PC). I to mnie tym bardziej irytuje.

Pozdrawiam

P.S. Chodzi mi tylko o to, że można mieć dziś dobrego kompa i nie mieć w co zagrać po prostu. Ile razy bowiem można wałkować to samo?! Chyba dotyka mnie syndrom Kosiego? ;)

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 10, 2009, 13:56:29 »
A co Cię irytuje? Ludzie ściągają gry, więc PCty to drugi rynek, kasę robi się na konsolach. Poza tym nie wiem czego Ty graficznie oczekujesz... Mówisz, że Crysis nie wyglądał przełomowo w DX10 (a potrzebował nie lada sprzętu)? Prawdę mówiąc to nie wszystkie gry wykorzystują w pełni DX9 jeszcze. A DX10 daje tylko inne możliwości zaprogramowania shaderów itp. To nie jest taki przeskok jak np. w Quake 2 gdzie nagle zaczęto stosować kolorowe światła i był szok. Może zostawmy nasz koncert życzeń co do silników graficznych itp i nie zaczynajmy offtopicowego marudzenia. Jak gra wyjdzie to się wyrażę czy mi się podoba czy nie. Póki co dodaję do tytułów "śledzonych".
Achtung Spitfeuer!

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 10, 2009, 14:05:27 »
Może zostawmy nasz koncert życzeń co do silników graficznych itp i nie zaczynajmy offtopicowego marudzenia.
W porządku, EOT.

Wyraziłem tylko swoją dezaprobatę nt. wizualnej oprawy gry, jaką prezentują ostatnie doniesienia. To akurat było na temat, jak sądzę :roll:

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 10, 2009, 15:28:18 »
Na mnie ten trailer zrobił wrażenie jeśli o grafice mowa. Jedyną częścią, w którą grałem był Mechwarrior 2 Mercenaries i jest to jedna z najlepiej wspominanych przeze mnie gier, wessała mnie do samego końca. Kolejne części przegapiłem. Z przyjemnością zasiądę ponownie za sterami mecha, oby tylko gra oferowała możliwość wykorzystywania zróżnicowanych zagrywek taktycznych, a nie tylko naparzanki na gołe klaty (tutaj akurat trailer sugeruje niestety to drugie). W Mercenaries trzeba było pozostawać w ruchu, starać się utrudniać celowanie przeciwnikowi, tutaj mechy stoją naprzeciwko siebie i naparzają ze wszystkiego, trochę mało polotu. No ale czas pokaże. Acha, takie katapultowanie pionowo w górę nad eksplodującą maszyną to chyba nieporozumienie, bo nawet gdyby ta świecąca kulka nie zjarała od razu szmaty, to i tak kierowca wylądowałby ostatecznie w całkiem niezłym ognisku.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2009, 15:35:49 wysłana przez vowthyn »

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 10, 2009, 16:58:11 »
Prawdę mówiąc, to nie wyobrażam sobie, żeby rozgrywka sprowadzała się tylko do takiego stania w miejscu i ściskania spustu jak na trailerze... Myślę, że twórcy po prostu starali się pokazać środowisko, model zniszczeń budynków i kilka innych ficzersów, a nie oddać charakter rozgrywki. Cóż, pożyjemy zobaczymy, do wydania pewnie jeszcze sporo czasu, kolejne trailery na pewno się pojawią :).