Autor Wątek: HistoMod v3.0  (Przeczytany 32584 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 15, 2010, 20:35:23 »
Wygląda okazale :). Szkoda, ze za moich czasów nie było tyle fajnych zabawek do IL2.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 15, 2010, 22:30:26 »
Mam problem z odpaleniem jeta :icon_redface: niby robie jak w instrukcji a tylko raz udało mi się uruchomić F86, Miga za chiny nie moge. Robie tak:
1. Zewnętrzne źródło zasilania (klawisz 6)
2. Baterie (klawisz 8)
3. Master switch (klawisz I)
4. Starter (klawisz 7)
Samolot zawyje zaszumi i nic, silnik nie odpala :002:

Super sprawa. Zastanawia mne tylko dlaczego w róznych patch a (bylo ich troche) nie zrobiono takich rzeczy. Skoro moderzy mogą to tym bardziej twórcy.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 16, 2010, 08:16:16 »
Witam. Kolejność odpalania ma kolega dobrą, ale przejedźmy ją jeszcze raz:
1- parkujemy;
2- uruchamiamy zasilanie wewnętrzne (u nich to jest APU -czyli rozrusznik silnika odrzutowego);
3- włączamy baterie( do startu może niekonieczne ale do innych czynności jak najbardziej);
4- moc ustawiona na 0;
5- włączamy Master switch (główny włącznik - ło jezusicku - ile mi zajęło aby pojąć że to chodzi o odpalenie silnika)- jeszcze uwaga normalnie w grze jest to te słynne „I” ale tu trzeba go przyporządkować na nowo bo jest wyłączony;
6- włączamy starter;
7- ustawiamy moc na 3% w Sabrach lub na 10% w pozostałych jetach;
Tak to ma wyglądać. W instrukcji napisali w uwagach tylko tyle aby APU wyłączyć 15 s po uruchomieniu silnika.
Z mojego doświadczenia, bo też często mi nie pali...
Trzeba powyższe czynności wykonać w miarę płynnie nie za szybko nie za wolno. Najpierw APU niech ze 2-4s się pokręci, baterie 2s, silnik po jego włączeniu słychać po chwili takie dwa trzaski i wtedy daję starter i moc na 10 jak odpali nie dotykam przez chwilę aby za wcześnie APU nie wyłączyć wyłączamy tak jak kazali po 12-15s.(tu jest krytyczny moment - jęli tuż po uruchomieniu po 5-7s starter znowu zacznie kręcić to jest problem i już nie odpali - wtedy albo wychodzimy z misji, albo wyłączamy wszystko, czekamy aż obroty spadną do 0 i zaczynamy od nowa). Dajmy się swobodnie silnikowi rozkręcić przez 10-15s bez zwiększania mocy a później zwiększamy delikatnie moc i czekamy aż koleś przed nami zacznie startować. Ja lubię zamienić hamulec parkingowy – bo przy większej mocy nie trzyma- na klocki pod kołami. Wtedy moc na 100 klocki spod kół moc na 110 (jaki piękny dźwięk na pełnej przepustnicy) i rura do przodu…

P.S. Po starcie wypadało by włączyć celownik i ewentualnie odblokować uzbrojenie bo ja podchodząc już do samego ataku często o tym zapominam...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2010, 08:26:17 wysłana przez traun »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 18, 2010, 17:20:21 »
Witam.
Jakby ktoś chciał wspólnie polatać to pytać na gg 4834952.
Chętnie postawię jakąś misję w Wietnamie lub Korei.
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 20, 2010, 07:59:06 »
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 20, 2010, 18:35:01 »
Latam ostatnio trochę z BOCZKIEM.
Jakby przypadkiem ktoś chciał się przyłączyć musi sobie zainstalować mapkę Wietnamu.
http://rapidshare.com/files/438405026/mapa_vietnamu.rar
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 20, 2010, 22:18:25 »
Cześć Traun, ja kilka dni temu zainstalowałem tego moda, i muszę przyznać, że lata się super :)
Powiedz, mniej więcej o jakich godzinach latacie i jak można się do was dołączyć ?

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 20, 2010, 22:54:32 »
Witam. Najbliższy termin jutro po 18 szukać mnie na GG, i koniecznie mapka Wietnamu..
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 20, 2010, 23:02:34 »
Jutro niestety nie dam rady...ale mapka już zainstalowana :)
W sprawie dalszych szczegółów odezwę się na gg !


Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:12:45 »
Na początek klimatyczny filmik :)

http://www.youtube.com/watch?v=a0av-FSyITY

A także kilka screenów z pierwszych wspólnych lotów (patrol rzeczny).



[admin]Edycja obrazków. Mazak[/admin]
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 18:40:22 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 27, 2010, 17:12:50 »
Mod nad modami! Wczoraj dwa razy podnosiłem się z ziemi. Tuba (MiG-15/17) po prostu  :karpik
Genialny mod jak dla mnie. Ale małe problemy. Gdy strzela artyleria lub gdy wybuchają rakiety pojawiają się białe kropki, lub białe płaszczyzny. Wiem, że chyba ktoś o tym pisał (Shmais??) ale na prawdę nie mam pojęcia gdzie. Można to jakoś rozwiązać? Moja konfiguracja (proszę bez "śmichów" :D):

-P IV 3.2 GHz
-Karta zintegrowana Intel 82915G/GV/910GL
-Muzyka zintegrowana
-Win XP SP3

Wiadomo bogactwa nie ma, ale Ił wraz z UP 2.01 sobie chodzi płynnie. Do tej pory (nawet przy Uranium) bez najmniejszych problemów. Może ktoś wie co się stało?

Druga sprawa - czysto techniczna - grzeje rakiety i zaczynają buczeć, odpalam i buczą nadal, jak to dziadostwo wyłączyć, bo nie mogę nic usłyszeć (mówię o MiG`u)?

Na koniec: jeśli można - jak przyporządkować przepustnicę do rolki w myszce? Wiem, że było, ale też nie mogę znaleźć. Dzięki za odpowiedzi i wyrozumiałość. :D
L'ordre règne à Varsovie!

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 27, 2010, 17:21:46 »
Witam.
Na sprawy techniczne niestety nic nie pomogę bo nie znam się aż tak szczegółowo na tym..
Buczenie ustąpi (ale głowy nie dam sobie uciąć) jak kolejny raz naciśniesz na B czyli podgrzewanie ...(albo to jakiś bug w Mig17).
Zapraszam do wspólnych lotów.
P.S. Czy kolega jest wielbicielem Izraelskich Sił Powietrznych..:)
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 27, 2010, 20:44:20 »
Cytuj
Na sprawy techniczne niestety nic nie pomogę bo nie znam się aż tak szczegółowo na tym..

Szkoda, ale nadal czekam... :007:

Cytuj
Buczenie ustąpi (ale głowy nie dam sobie uciąć) jak kolejny raz naciśniesz na B czyli podgrzewanie ...(albo to jakiś bug w Mig17).

Niep... Nic nie ustąpiło, chyba bug... :005:

Cytuj
Zapraszam do wspólnych lotów.

Hmmm.... Bym się skusił, ale nie mam "manipulatora ręcznego" (czyli dżojstika), poza tym moje umiejętności są tak wielkie, że zabawy było by tyle, co ustawić sobie TB-3 na pusto i walić do niego z jakiegoś Bf`a. Podejrzewam klapę na całej linii.

Cytuj
Czy kolega jest wielbicielem Izraelskich Sił Powietrznych..

Może nie wielbicielem, ale w IDF i IAF mają fajne babki. :007:

Tak, więc chyba stoję w miejscu. W każdym razie HistoMod jest genialny i mam nadzieję, że w takim kierunku pójdą moderzy w przyszłości. Chyba największymi zaletami całego Ił`a są właśnie podatność na modowanie i możliwość zabawy dla każdego (również "klawiaturowców", vide moja skromna osoba). Dobry kierunek!

PS. Boczku dlaczego przegrzewacie silnik?  :007:
L'ordre règne à Varsovie!

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 28, 2010, 21:29:14 »
Co do dalszych planów piszą że chcą w maju 2011 wydać HistoMod v4.0 już z migiem 21

Czy to oznacza ,że Iłek wchodzi w epokę naddźwiękową ?  :icon_eek: Czy jest to możliwe z technicznego punktu widzenia ? Ktoś na tym forum już kiedyś mówił ,że nie.
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Odp: HistoMod v3.0
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 29, 2010, 08:55:15 »
Jakby powiedział komendant Twardijewicz - nie widzę przeciwwskazań. Lot z prędkością 2Mach, bariera dźwięku, FM, wszystko to ponoć już wymodelowali.
Więcej poczytaj sobie tu (trzeba się zarejestrować):

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,3856.0.html

Ciekawe, czy ktoś robi już Phantoma.