Autor Wątek: Ultra&Pack v3.0  (Przeczytany 24476 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 26, 2011, 14:45:55 »
Napotkałem na problem z UP. Pewnie dopracują to w wersji finalnej, jednak chciałbym się zapytać czy również u was to występuje. Mianowicie chodzi o samoloty powyżej 46 roku, czyli same suszarki.
Za każdym razem jak wybieram taki samolot i chcę uruchomić misję to wywala mi błąd ładowania, że nie może utworzyć spadochroniarzy. Po potwierdzeniu i kliknięciu ponownie w QMB na podgląd samolotu na ekranie pojawiają mi się paski. Pomaga tylko zamknięcie gry w menadżerze zadań.
Też tak macie, że w czasie ładowania misji wywala błędy? Czy może u mnie coś się źle zainstalowało.

Tak na marginesie, bardzo oryginalnie lata się helikopterem Bell :)
Pozdrawiam.
 

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 26, 2011, 16:13:43 »
Ponoć trza załączyć 4gb client i expert mode (nie wiem, co to robi, ale bez tego jety i heli ponoć nie latają jak należy).

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 26, 2011, 17:17:37 »
Ok, problem rozwiązałem przez ponowne zainstalowanie UP. Coś musiało się źle wypakować.

Expert mode pozwala przydzielić więcej pamięci niż 1024MB. Ogólnie udostępnia niepodświetlone opcje.
Pozdrawiam.
 

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 26, 2011, 18:16:55 »
A co z Plutonium effect? Miał być w UP3 ale jakoś nie widzę by to działało.  Gdzie teraz do tego nowego katalogu #UP# wypakować katalog Plutonium.

A tak w ogóle to na 6GB danych jakoś mnie nie powala. Trochę za mało latałem (to prawda) ale generalnie spodziewałem się jakiś spektakularnych zmian.  Myślałem ż eto pójdzie w kierunku HistoModa albo coś takiego?Jakie jest wasze zdanie?

mmaruda

  • Gość
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 26, 2011, 19:31:27 »
To na razie RC, bajery będą w finalnej wersji. Póki co, chodzi o testowanie FMów, nowych maszyn i MDSa z poprawionym AI. No i są multicrewy wreszcie.

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 26, 2011, 19:34:51 »
No i są multicrewy wreszcie.

Co przez to rozumiesz?
Pozdrawiam.
 

Online Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 26, 2011, 21:15:50 »
Chodzi mu o wchodzenie innemu graczowi na któreś z wolnych stanowisk samolotu wieloosobowego na serwerach dofiht'owych. Jak w ROF'ie. Dość kontrowersyjna zmiana, ponieważ zdaje się nie ma wentyli bezpieczeństwa typu blokada, ban, kick...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 26, 2011, 22:20:48 »
A co z Plutonium effect? Miał być w UP3 ale jakoś nie widzę by to działało. 
Również tego nie widzę. Niby przy wybuchach bomb jest jakoś inaczej, jednak przy strzelaniu w samoloty jest po staremu.

Tak dla potomnych, trzeba uważać kiedy odpala się rakiety kierowane. W czasie jednego lotu w momencie odpalenia rakiety trasę między mną a celem przeciął mi skrzydłowy, rakieta zamiast pójść za celem poszła za skrzydłowym. A że to AI, to od razu zobaczyłem wielką kulę ognia i krzyk z zaświatów bym do niego nie strzelał :D .
Pozdrawiam.
 

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 26, 2011, 23:37:08 »
Powiem tak po krótkich lotach testowych mam takie dziwne wrażenie jakby iłka zoptymalizowano. Szybciej się misje ładują jakoś płynniej grafa idzie.
Najlepsze jest CREW, biorę sobie bomberka z prezentami, kumpel wsiada jako strzelec, jesteśmy połączeni głosowo.....
Panowie nowa era bomberów nadeszła, praktycznie jak się chwile potrenuje to nie jest już tak łatwo podejść do naszego powolnego ociężałego pełnego prezentów samolotu. Spadają myśliwce jak cholera, a myśliwiec na prawdę musi się namęczyć aby dobrze podejść żeby go strzelec nie dosięgnął. Mi się ten klimat podoba bardzo. Najlepsze są ostrzeżenia o nadlatującym wrogu od naszego kompana. Jeszcze jedna sprawa dotycząca takiego rozwiązania. Lecieliśmy jako alianci i mój strzelec do nadlatującego myśliwca oddał próbną serię a ten jak zaczął w nas pruć... , tylko szkoda że to spit.  Kiedyś podchodziło się do bombowca i jak zaczynali strzelcy z daleka pruć to było wiadomo że to wrogie, teraz trzeba zrobić bliższe rozpoznanie po obu stronach. To tyle z pierwszych testów.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:54:28 »
Panowie,
1. Czy można UP 3 instalować na v 4.101+ The Jet Era?
2. Czytałem że finalna wersja to będzie tylko patch wydany na obecną v 3.0 - tylko nie wiem czego tam brakuje jeszcze .
3. Czy jest dodatek "The Wustenwuchs Bf 109's cockpits"?
4. Nie ma Łosia?!
5. Czy można dodawac normalnie mody?


Zaczynam pobieranie dopiero dzisiaj.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:58:00 »
2. Czytałem że finalna wersja to będzie tylko patch wydany na obecną v 3.0 - tylko nie wiem czego tam brakuje jeszcze .

Dla mnie osobiście efektów wizualnych. Szczególnie widać przy ostrzeliwaniu samolotów. Zupełnie inaczej (lepiej) wyglądało to w UP2.1 niż w UP3.0. W UP3.0 przypomina mi to trochę domyślne efekty dostępne w gołej wersji gry.
Czy może należy przestawić w conf.ini effect na inną wartość o czym nie wiem i dlatego tak to wygląda ;) .
Pozdrawiam.
 

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 02, 2011, 12:10:45 »
Panowie,
1. Czy można UP 3 instalować na v 4.101+ The Jet Era?
2. Czytałem że finalna wersja to będzie tylko patch wydany na obecną v 3.0 - tylko nie wiem czego tam brakuje jeszcze .
3. Czy jest dodatek "The Wustenwuchs Bf 109's cockpits"?
4. Nie ma Łosia?!
5. Czy można dodawac normalnie mody?


Ad. 3 Po kabiny Me109 - do Kelsa
Ad4. Jest Łoś - nie ma Werlingtona i Fokkera G1
Ad5. Można - wszytkie "bezklasowe", z "klasowymi" bywa róznie.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Online Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 02, 2011, 13:46:41 »
Efekty HP-coś-tam-Potenz-coś-tam (ja ich nie rozróżniam, chyba jestem estetycznie upośledzony) będzie w wersji "release", wersja RC rzeczywiście tego nie ma. Mody się podobno dodaje przez katalog #UP# ale jeszcze nie próbowałem, a powinienem - te fonty ekranowe są zbyt duże dla mnie, muszę sobie je zmniejszyć, tak jak i w UP2 zrobiłem...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 02, 2011, 23:33:54 »
Panowie,
Dosyć szybko się zassało.
I teraz pytanie: jak to uruchomić i zainstalować?

Pliki mam następujące:

Bis zum bitteren Ende.

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Ultra&Pack v3.0
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 02, 2011, 23:37:29 »
Cytując Readme moda:
Cytat: forum UP
Once the torrent download is complete open the folder that the Ultr@Pack 3.0 RC install files where store in (in uTorrent this is done by right clicking on the UP30RC entry and select the "Open Containing Folder" menu option). Double click on UP_3.0RC_Client.part01.exe to start the installation process. Use the Change button (in the Choose Destination Location dialog box) to select your IL-2 game folder and continue with the installation.