Autor Wątek: Dark Blue Word - mody dla grających offline  (Przeczytany 32923 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Dark Blue Word - mody dla offline players
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 21, 2011, 17:44:20 »
A czy miałeś zainstalowany ostatni RC?

Tak, jeżeli nic się nie zmieniło to mam zainstalowany RC3.

Usunąłem całego moda DBW i zainstalowałem go ponownie, niestety nic to nie dało.
Pozdrawiam.
 

Odp: Dark Blue Word - mody dla offline players
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 21, 2011, 17:59:50 »
Też tak miałem. Uruchom jescze raz instalację RC3. Mi pomogło.

Odp: Dark Blue Word - mody dla offline players
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 21, 2011, 19:53:43 »
"Z tej paczki wystarczy wrzucić Plutonium Effects do folderu #DBW i nie dość, że mamy ładne realistyczne dymki i płomienie, to przy pełnym gazie w Spitach są te małe niebieskie ogniki. :)"


A czy wtedy nalezy zdeaktywowac #DBW_Small_FX_Collection" czy zostawic jak jest?

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 21, 2011, 20:53:49 »
"A czy wtedy nalezy zdeaktywowac #DBW_Small_FX_Collection" czy zostawic jak jest?"

Nic nie dezaktywowałem. Po prostu wrzuciłem "Plutonium Effects" do katalogu DBW.

Są niebieskie ogniki i inne efekty!  :banan

mmaruda

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 21, 2011, 21:22:49 »
#DBW_Small_FX_Collection nie zmienia dymu i płomieni, tylko tracery i efekty trafień, usuwa też łuski i dodaje dym. Co jak co ale Plutonium zamiata - efekt ognia z rur przy starcie spita jest cudowny!

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 21, 2011, 21:24:36 »
Podobne problemy jak Bfem są w późnych wersjach Fw190D11 i D15. Czy ktoś mógłby potwierdzić ?
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

mmaruda

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 21, 2011, 22:33:32 »
Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że to problem z Ultrapackiem - DBW to tylko nakładka, modele samolotów itp są z UP3. Może zajrzyjcie ma to ich forum i popytajcie?

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 21, 2011, 22:37:44 »
Fakt, że w UP3 jest ten sam błąd. To oczywiście nie musi być związane z DBW.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

mmaruda

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 22, 2011, 09:33:29 »
Czyli to wina UP3 - DBW chyba nie dodaje nowych maszyn i nie ingeruje w uzbrojenie - dodaje tylko AI moda, skiny i tekstury map (swoją drogą w cholerę sprzętożerne).

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 25, 2011, 14:18:03 »
Czy instalacja "Plutonium Effects" (fakt - jeden z lepszych modów iłka >EVER<) nie spowoduje jakiegos konfliktu plików wewnątrz samego DBW?

W tym tygodniu bodajże ma się ukazać paczka 1.4 - nie ujawnili jednak co będzie zawierać.

Póki co - Mistrz Ranwers szaleje z nowymi maszynami. B-26, a teraz sobie zrobił - Meteora:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,17313.12.html

Absolutny szacun.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 26, 2011, 04:20:23 »
Cytuj
Mistrz Ranwers szaleje z nowymi maszynami. B-26

Rewelacja! B-26 jest NIEZBĘDNY jeśli chce się odtwarzać walki nad frontem zachodnim.  :banan

Absolutny szacun - dołączam się.

mmaruda

  • Gość
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 26, 2011, 06:49:43 »
Plutonium Effects nie jest kompatybilne z wersją 4.10 ze względu na tkzw. class files, ale jak się usunie te niekompatybilne to działa w nieco mniej wybajerzonej wersji. Link, który zapodałem wcześniej jest taką właśnie przyciętą wersją, ale za to działającą. W zasadzie nie widać różnicy, no chyba, że ktoś się uprze i zacznie szukać.


Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 26, 2011, 08:30:48 »
Niedługo będzie RC4, a całe te effects mają być w wersji finalnej, więc jak ktoś ma trochę cierpliwości, to zaczeka :)   Inna sprawa, że nie rozumiem odkładania dodatkowych modów "na ostatnią chwilę". Nie jest to dobra praktyka.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Dark Blue Word - mody dla grających offline
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 26, 2011, 13:21:18 »
Sorbifer,
Wydaje mi się że chodzi głównie o maksymalne sprawdzenie i przetestowanie finalnej wersji.
Można wypuścić wszystko "od ręki" ale z dużym prawdopodobieństwem, że pojawią się bugi.

Moim zdaneim UP, a w szczególności DBW - podnosi nasz ulubiony stareńki symulator - do niesamowitego poziomu.

Dużo bym dał żeby się dowiedzieć, co jest planowane w finalnych wersji - mnie osobiście brakuje właśnie Plutonium Effects i moda Gear Damage.

Z największą przyjemnością zasiadam teraz do latania, znowu jestem zafascynowany, podobnie jak lata temu.

Czekam z niecierpliwością na dalsze update'y.

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Dark Blue Word - mody dla offline players
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 26, 2011, 23:24:55 »
Spróbuj suwakiem do użycia RAM zmniejszyć zakres. Z tego co wiem DBW nie lubi wysokich wartości.
U mnie jest 512 MB.

A nie jest to aby problem za małego RAM'u ?? Proponuję zajrzeć do menadżera zadań jeszcze przed odpałem DBW i sprawdzić ilość zajętej pamięci.

Zainstalowałem ci ja DBW i nawet działało a potem nie chciało  :015:
No głupi jestem i nic tu nie czaję.....
W każdym razie póki jeszcze wszystko było ok to sciągnąłem sobie tę kampanie http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads3&file=details&id=756
Bo z tego co widzę to mapa jest widoczna w FMB zatem nie powinno być problemu.
No ale gra jednak jej nie widzi..... Czy wie ktoś o co tu chodzi ??