Autor Wątek: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF  (Przeczytany 15512 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 14, 2011, 20:26:54 »
Z formatowaniem Windows'a to bym się tak nie spieszył.
Jak już pisałem skrypt wywołuję bezpośrednio z komendy DOS. Jeśli masz poprawnie zainstalowany PERL (warto być może to przeinstalować) to Windows automatycznie asocjuje extension pl do plików Perl'a i automatycznie wywołuje interpreter. Uwaga: ważne jest aby uruchamiać skrypt nie z edytora tylko z linii komend dla których bieżący katalog zawiera zarówno skrypt jak i dane (plik texture.bin). Z wyświetlanego błędu wynika że skrypt nie może znaleźć pliku z danymi.

Cytuj
Pomyłka, ja mam -ActivePerl-5.12.4.1205-MSWin32-x86-294981
Właśnie pobrałem, ten co Ty masz i podczas próby instalacji dostaje komunikat, że to nieprawidłowy pakiet instalatora windowsa.
- Czy nie masz przypadkiem Windows 7. Ten interpreter jest 32 bitowy !!!

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 14, 2011, 20:40:06 »
Mam XP SP2. Myślę zainstalować WIN98 (drugi system) i na nim próbować, dobry pomysł?
A może z tego skryptu da się zrobić jakiś ...exe który będzie działać bez kombinacji w Dosie?  :004: (Taka mała sugestia  :001:)

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 14, 2011, 20:48:16 »
Cytuj
Mam XP SP2. Myślę zainstalować WIN98 (drugi system) i na nim próbować, dobry pomysł?
- a broń Cię Panie Boże :002: Wtedy dopiero byłyby kłopoty.
Cytuj
A może z tego skryptu da się zrobić jakiś ...exe który będzie działać bez kombinacji w Dosie?   (Taka mała sugestia  )
Oczywiście że się da. Jak już pisałem wbuduję tą funkcjonalność do Edytora Kampanii. Jednak trochę to potrwa (na pewno nie zrobię Ci tego od ręki :001:)

Na razie musimy sobie jakoś poradzić z tym skryptem. Jeśli tak jak piszesz są problemy z instalacją Perla który Ci podałem to trzeba szukać przyczyny gdzieś tutaj. Najpierw rozinstaluj starą wersję (koniecznie) interpretera. Potem spróbuj instalacji ponownie i pisz. Może jednak przejść na email'e bo być może zaśmiecimy wątek bzdetami od Perl'a ?

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 14, 2011, 21:01:34 »
Jeśli rozbudujesz edytor o funkcję dodawania własnych, niestandardowych płytek, to ja cierpliwie będę czekać.;)
Na razie mogę nadal robić eksperymenty z podmianą standardowej palety na moje tekstury i może "po drodze" uda mi się rozwikłać problem.
Pozdrawiam i czekam na kolejną wersję.

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 16, 2011, 10:58:59 »
Jest już gotowa następna wersja programu  :001:

Dodano:
1. Obsługę nazw obiektów
2. Selekcję wielu obiektów

Poprawiłem kilka błędów.

Link: http://www.mediafire.com/file/qrh7h2w094rxc3i/CampEdit_ver_0_004_PreBeta.zip

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 19, 2011, 10:42:58 »
Dobrze by było, gdybyś dodał programowi skrypt poszukiwania Falcona w folderze w którym obecnie się on (program) znajduje, lub funkcję ręcznego wskazywania katalogu docelowego, bo z tego co widzę to obecnie jedynie po rejestrze szuka, a u mnie nic nie znajdzie, gdyż ja nie instaluję sima w normalny sposób, lecz jedynie zrzucam go w pełni skonfigurowanego pod moje potrzeby na dysk, dlatego jak na razie nie dla mnie ten program.

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 26, 2011, 22:26:29 »
Piorun,
działasz coś w temacie? Mam małą listę błędów i "życzeń" które prześlę na PW.  Zakładam, że projekt żyje i będę mógł korzystać z narzędzia dla AF, które nadal jest nadzieją na stworzenie polskich klimatów a Falconie.
W wolnym czasie pracuję nad podłożem w mapie Polski. Zacząłem od Krzesin i okolic. Są pewne problemy z synchronizacją i koordynatorami terenu, na dzień dzisiejszy margines błędu wynosi około 200/300 metrów co można uznać za sukces jak na warunki Falcona.
 Żeby nie zbaczać z tematu.. Robię nową mapę Polski gdzie koniecznym będzie ustawianie obiektów a tutaj problem stanowi brak odpowiednich narzędzi kompatybilnych z AF. Edytor może załatwić sprawę i stać się podstawowych narzędziem do modyfikacji teatrów. Dlatego nie tworzę nowego wątku, bo wszystko zależy od Twojej aplikacji.

Teren jest w fazie testów, już teraz mogę powiedzieć, że wpływ na FPS jest prawie zerowy  :001:, wstępnie (beta) Poznań wygląda tak:

 
Gdzieś nad EPKS:


EPPO- Poznań Ławica. To lotnisko będzie w bazie teatru.

Nadmiar koloru zielonego wynika z dostosowania tekstur do oryginalnej palety Falcona. Wszystko zmieni się, kiedy skończę modyfikować wszystkie masowe tekstury.

Co do pomysłu EGHI na temat stworzenia Polski do Falcona, myślę że spokojnie znajdą się osoby chętne do rozbudowania tego projektu, w zasadzie istotnym było by stworzenie kilku baz oraz poligonów gdzie efy latają.
Jeśli są takie osoby, to ja zapraszam do współpracy.
 Pytanie do Flakera- na jakich bazach skupić uwagę? Krzesiny są podstawą, myślę dodać Powidz, Słupsk, Dęblin na początek. Warszawa Okęcie czy Balice też będzie w późniejszym  terminie.
Tworząc Polskę w realiach Falcona należało by też zastanowić się nad jakimś skryptem generującym ruch cywilny, bo jednak to jest esencja takich lotów w Polskich realiach. 
Myślę, że to będzie możliwe w edytorze Pioruna, należy też uwzględnić typ maszyn cywilnych np. stworzyć nowe modele AI. Jest to możliwe dzięki Pluginowi 3DS: http://www.zen20633.zen.co.uk/d/index.html
To nie moja bajka na tą chwilę, ale może ktoś pokusi się o stworzenie np. Boeinga czy Airbasa ?:)
Piorun,
 Jedno małe pytanie na gorąco i kończę...Jeśli modyfikuję pliki theater.MAP i theater.mea  ma to wpływ na działanie edytora? A raczej na brak działania?



Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 28, 2011, 01:32:40 »
Dla zainteresowanych,
 jeśli edytor przestaje nam działać prawidłowo, lub całkowicie.
Pierwszą pomocną czynnością jest:
1- otworzenie w notatniku pliku ..\Lead Pursuit\Battlefield Operations\theaters.LST i kasacja linii z naszym "nowym" Theaters\xxx\xxx.tdf
2- jeśli to nie pomogło, kasujemy plik ...\Lead Pursuit\Battlefield Operations\TheaterBase.LST (kasacja nie ma żadnego wpływu na działanie Falcona, plik jest generowany automatycznie przez edytor podczas każdego uruchomienia)
3- kiedy powyższe nie dają żadnego rezultatu, trzeba wyczyścić rejestr. Można zrobić to ręcznie, co opisałem tutaj: http://f16pit.dbv.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11 . Lub, jeśli nie wiemy czego szukać polecam darmowy Registry Cleaner- http://www.amltools.com/  W moim przypadku załatwił sprawę.

Piorun, walczyłem trochę z plikami CAM i poległem na pozycjonowaniu. Jak wspomniałeś kilka postów wyżej, zmienne są typu całkowitego. A to daje popalić w ustawianiu obiektów na foto-teksturze w Twoim edytorze. Rzecz jasna nie da się tego przeskoczyć, kiedy nie działamy na standardowej palecie tekstur. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest dopasowanie tekstur do pozycji obiektów które chcemy postawić w teatrze. W zasadzie jest to istotne tylko dla szczególnych obiektów jak mosty, lotniska. Reszta nie musi być tak dokładnie ustawiona.
O co mi chodzi? Przykład poniżej.
 Dobrałem lotnisko z bazy ODC które najlepiej odpowiada EPKS. Dokładniej to-30_12 Airbase Rvr. Idealnie pasuje długość i kierunek pasa startowego, jednak pozycja nie pokrywa się z realną teksturą o jakieś 200 metrów na północ.

Można dopasować tekturę lub stworzyć nowy obiekt (lotnisko) w bazie OCD. To jest mój nowy cel :) i przyznam, że jestem na dobrej drodze, chyba uda się użyć narzędzia przeznaczone dla OF.








Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 29, 2011, 11:35:29 »
Cytuj
Pytanie do Flakera- na jakich bazach skupić uwagę? Krzesiny są podstawą, myślę dodać Powidz, Słupsk, Dęblin na początek. Warszawa Okęcie czy Balice też będzie w późniejszym  terminie.

Jak dla mnie to Krzesiny, Łask, Mińsk Mazowiecki, Malbork, w sumie to tam stoją fightery. Okęcia i Powidze w drugiej turze.

Offline Luk

  • *
Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 16, 2011, 18:16:10 »
Hi Piorun,
do you still work on this utility?
There is no other way howto be in contact with you.
I know that BMS is the new standard now, but I still like AF as well.
Thank you and sorry for bad english :)

Luk

Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 16, 2011, 19:37:45 »
Luk from PMC Tactical forums here? :001:
Check your PM.

Offline Luk

  • *
Odp: Zewnętrzny Edytor Kampanii dla Falcon 4.0 AF
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 16, 2011, 20:03:00 »
Yes, its me.
Thanks for reply.
Luk