Autor Wątek: Aerofly FS  (Przeczytany 13448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 07, 2017, 09:08:04 »
Ciekawe czy zarzadaja znow kasy w przypadku P3D. Czy moze pojda po rozum do glowy z ta wersja 64 bit. No i jak nedal sie zachowywaly obecne addony.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 07, 2017, 14:34:24 »
Dam głowę że policzą sobie dodatkową kaskę. Do tego raczej przywykłem.

Bardziej mnie boli, dodatkowy czas od wydania, aż dodatki zostaną przerobione pod nowego P3D.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 07, 2017, 14:50:33 »
Dam głowę że policzą sobie dodatkową kaskę. Do tego raczej przywykłem.

Bardziej mnie boli, dodatkowy czas od wydania, aż dodatki zostaną przerobione pod nowego P3D.

Teoretycznie powinny działać (samoloty, śmigłowce), bo akurat kodowanie chyba jest w takim wypadku takie samo (some1 potwierdzisz?), kwestia by instalatory wykryły co i gdzie bo mogą się pozmieniać ścieżki.
Na pewno programy wspierające jak TacPack, Active Sky itp. będą wymagały większego updejtu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 07, 2017, 16:05:29 »
Kiedys czytalem ze John John Venema (Orbx CEO) pisal ze beda tam jakies  oplaty za update ich scenerii na 64bit. Mam nadzieje ze sie jednak z tego wycofaja bo dla ludzi ktorzy maja wiekszosc ich scenerii (tak jak ja) bedzie to jednak dosc spory wydatek tak czy owak.

Wracajac do Aerofly 2. jesli zaden wydawca dobrych modeli samolotow jak A2A, PMDG, Majestic czy Milviz nie zdecyduje sie tworzyc pod tego sima (podobno John Venema juz rozmawial np ze Scottem od A2A o tym) to raczej zywot tego tworu bedzie krotki, majac za konkurencje P3D czy X-plane 11. Sama grafika sie raczej nie obroni, a ten rynek jest chyba za ciasny az na 4 simy.
System: Intel Core I-7 3770K CPU @ 4.5GHz, Asustek P8Z77-V, Corsair PC3-12800 16GB, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 PRO 64 bit, Prepar 3D v3


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 07, 2017, 17:47:54 »
Teoretycznie powinny działać (samoloty, śmigłowce), bo akurat kodowanie chyba jest w takim wypadku takie samo (some1 potwierdzisz?).

Żaden dodatek, który wykorzystuje dll'ki wpinane prosto w grę (czyli praktycznie każdy bardziej zaawansowany samolot) nie będzie działał pod 64 bitami bez wydania nowej wersji przez autorów dodatku. Obojętnie jaki symulator.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 07, 2017, 21:58:59 »
Czyli jednak.... hmmm, no to będzie problem i to sporawy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Aerofly FS
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 07, 2017, 22:15:51 »
Kilka lat temu kupując X plane 10 pamiętam, że istnienie systemu 64 bitowego było dla mnie jednym z argumentów za i brak tego w Preparze był z kolei argumentem przeciw. W tej chwili to chyba wszystkie simki są lub mają swoje wersje 64 bitowe, to i tak długo wytrzymali, no ale jak się ma ogon w postaci MFS.