Autor Wątek: Jak wgrać nową mapę do DBW 1.6 by można w nią grać w QMB?  (Przeczytany 3716 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Jak wgrać nową mapę do DBW 1.6 by można w nią grać w QMB?
« dnia: Styczeń 11, 2012, 13:25:03 »
Witam! Mam pytanie - jak wgrac nowa mape do DBW 1.6 by mozna w nia grac w QMB??? W starej wersji (4.09+UP.2.01) jakos udalo mi sie to rozgrysc - tutaj cos nie wychodzi...

Np. chce zamienic ochydna oryginalna mape "Okinawy" na "Okinawa retextured by Whitecat v.1.0"  http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,11140.0.html - w 4.09 wystarczylo wrzucic plik do MODS, dopisac odpowiednie linijki w folderze (MAPMODS) w pliku all.ini  oraz w folderze (Quicks) w pliku QMBMaps.ini  oraz w folderze (Missins/Quick) podmienic linijke starej na nowa mape np. w pliku "OkinawaRedNone00.mis"  zamienic:  "MAP Okinawa/load.ini"  na  "MAP OkinawaLAL/whc_load.ini" - i w QMB moglismy polatac na nowej mapie - super!  :020:

Albo podmienic istniejaca mape SandsOfTime, Desert, MTO - na te zrobione przez Redko - dodalem wszystko tak samo jak to robilem w 4.09 ale w DBW nadal mam 'stockowa' mape  :005:

Rozumiem ze domyslnym katalogiem do wgrywania nowych modow do DBW jest folder "#DBW" i traktujemy go jak stary "MODS" - probowalem zrobic analogicznie w "#SAS" albo "#UP#" - zawsze bez rezultatu - mam tylko podstawowe mapy albo gdy sie pojawia w liscie nowe dodane mapy nie chca sie wogole wczytywac...  :005:  Nie chce zchrzanic calej istalacji DBW1.6 bo to mase czasu zajmuje wgrac na nowo - wiec prosze o pomoc jak rozgryzc to! Gdzie mam co popodmieniac by moc grac na nowych przetexturowanych mapach miast paskudnych oryginalnych z IŁ-2. 

Wdzieczny za rade!  :001:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2012, 11:32:07 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2012, 13:28:54 »
Powinieneś to zrobić poprzez JSGME.exe instalując #DBW_MissionPro Combo by PAL. Pojawi się mnóstwo map i misji w QMB.

Zmiana map - analaogicznie jak dotąd, niemniej trzeba znać dokładną nazwę katalogu zmienianej mapy.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2012, 14:06:31 »
Dzieki Ranwers! :001: Podmienilem tak jak mowiles w folderze (Missions/QuickQMBPro/Pacific_Okinawa) sciezke: MAP Okinawa/load.ini  na  MAP OkinawaLAL/whc_load.ini  - i teraz widze nowe mape zamiast starej!;)  Poprobuje zaraz z innymi mapami czy dziala!;)
 
A takie pytanie - dziala to tylko QuickQMBPro, analogicznie powinno tez w stockowym Quick. Bo choc QMBPro jest swietnym dodatkiem niestety ma jeden minus... wciaz na wielu mapach mamy 16x16 samolotow zamiast 32x32 -bo jak podaje autor (4.09 Legacy)... A przyjemnie byloby polatac z wieksza iloscia np. 32Hurricany i Spity vs. 20 He111 + 12 Bf-109 eskorty  :002:  (Tylko domyslam sie ze pewnie 3baby zmodyfikowac niektore mapy w FMB zeby obslugiwaly razem 64 zamiast 32 samoloty...) 

P.S. (Ranwers - a jakies wiesci w sprawie nowego Wellingtona?;) Mam nadzieje ze projekt nie umarl i bedziemy mogli polatac tym wspanialym samolotem! Wiem ze teraz jestes pewnie zajety praca nad Do17 i innymi - za co chwala Ci wielka!;D Ale dzieki za kazde info i wiare na podtrzymanie nadziei!)   :001:

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 12, 2012, 21:05:47 »
PODMIANA textur map w DBW na nowe w folderze QMBPro dziala - oczy ciesza nowa Okinawa, Filipiny, Birma, Singapur, Kyushu itp...   :001:

- Ale cos nie tak z plikiem (IL-2 1946/Quick/ QMBMaps.ini.full) - gdy WGRYWAM NOWA mape w np. (MrO_Tunis) do #DBW/MapMods, dodaje nowe misje w Missins/Quick np. "Tunisia(MrO)RedStrike00.mis" i chce dodac jej sciezke pozniej w tym wlasnie pliku (tak jak to robilem analogicznie w 4.09) - wogole nie pojawia sie ona po uruchomieniu gry w liscie map do wyboru???
Zeby sprawdzic czy edycja tego pliku wogole dziala -probowalem w liscie pozamieniac miejscami mapy - ale za kazdym uruchomieniem gry lista dostepnych map (w uruchomionym przez JSGME jak radzil Ranwers QMBPro czy tez zwyklym 'stockowym' QMB) - ZAWSZE jest taka sama, domysla - i nie moge jej edytowac-(czyli min. dodac nowe mapy, czy ulozyc sobie ich kolejnosc)...   :008:

Pytanie wiec brzmi - czy jest jakis inny plik niz 'QMBMaps.ini.full' ktory 3ba edytowac by dodac NOWA mape? Czy dziala to jakos inaczej - to co do tej pory robilem, to analogicznie jak w 4.09 -nie wiem czy w DBW dziala to moze inaczej?
Pomocy koledzy piloci!  :001:

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 12, 2012, 21:44:22 »
Nie wiem.
Dobra rada - nie męcz się z nowymi mapami w QMB. Coś tam zdrowo nazmieniali i bez gotowców sami nie damy rady.
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 12, 2012, 22:00:29 »
Ech... to sie zgodze ze namieszali... Dobrze ze mozna choc podmienic oryginalne textury niektorych map na nowe! Choc np. Palau by Redko wymyslili by jednak podmienic juz sami  :003: Po pierwsze co jest inne niz w 4.09 - w katalogu #DBW/MapMods/Maps nie bylo pliku all.ini gdzie sa wszystkie dostepne mapy -nie wiem czemu??? Po drugie w folderze Quicks jest plik QMBMaps.ini.full (w 4.09 byl QMBMaps.ini - bez "full").

Myslalem ze cos zle moze robie ale jak Ranwers nie wie jak to zrobic w DBW to ja tez  :004:  - moze w DBW 1.7 dodadza  jakies nowe mapy.
Zapytam jeszcze na SAS forum - bo nie wierze ze kogos nie kusilo by dodac samemu swoje ulubione mapy ktorych w DBW nie ma - moze ktos cos wymyslil - ja sprobowalem tyle co umiem w tej sprawie :004:

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 13, 2012, 02:45:20 »
Dzieki za odpowiedzi Ranwers! Mam nadzieje ze usprawnia to w kolejnych dodatkach. Bo widze ze to troche zlozony problem... ponad moja dotychczasowa wiedze o modowaniu IŁ-ka. A szkoda grzebac w plikach za duzo i przypadkowo zepsuc cala instalacje!

Offline KENZO

  • *
  • For Your Freedom and Ours: Polish Airmen in WWII
Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 14, 2012, 21:25:25 »
Hehe - Hura! Wyglada na to ze rozgryzlem jak dodac nowe mapy do QMB w DBW!!!  :banan
Zainteresowanych odsyłam do:  http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,726.48.html

(Jak bedzie potrzeba - to przetlumacze tutaj na polski jak to zrobic.)

Powodzenia z wgrywaniem nowych map do DBW!  :002:

KENZO

Odp: Nowe mapy do DBW
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 17, 2012, 10:36:11 »
                                                   Witam Wszystkich

Prośba do KENZO . Próbuję do QMBP w DBW 1.71 dodać mapę pomorza gdańskiego , ale chała .
Mapy są w FMB w zakładce „Map\EastFront” , więc chodzi żeby zadziałała w QMB . W AAA_11.1 , żeby mapa była w QMB widoczna trzeba było jeszcze w „conf.ini”edytować wpis „[quick]” a pod nim np.                                  „Custom15=LAL_Normandie-44”     
                                            „Custom16= uzav_EastBalt”                              itd.
Na stronie http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,726.48.html piszesz o ścieżce dostępu ;

>>And just add to #DBW/Missins/Quick a new folder with the appropriate name from the maps (xxxx) and missions for them inside folder (xxxxBlueNone00.mis & xxxxRedNone00.mis etc.)  - and that's it! 

eg. with Tunisia(MrO) map :  #DBW/Missins/Quick/Tunisia(MrO) and inside folder: Tunisia(MrO)BlueNone00.mis etc.  - and it should appear in the list in QMB!<< 

Nie znam angielskiego , posługuję się translatorem i o ile to zrozumiałem w folderze „#DBW” powinien być folder „Missins” a w nim „Quick” i katalog konkretnej mapy np. „uzav_EastBalt” i ścieżka dostępu powinna wyglądać tak ; „IL-2 Sturmovik 1946\#DBW\Missins\Quick\uzav_EastBalt”. Tyle że w „#DBW” nie ma katalogu „Missins” , powinno być chyba „Missions”. Czy te foldery trzeba  „stworzyć” samemu , czy to powinno być
„IL-2 Sturmovik 1946\#DBW\Missions\Quick\uzav_EastBalt”

Dodałem przez „jsgmemods\#DBW_MOD_Aircraft\#DBW” około 40 modów samolotów i nie chciał bym tego spaprać jakimś nie odwracalnym błędem.
Deklarujesz się w poście powyżej , że to łopatologicznie opiszesz . Więc moja wielka prośba , czy możesz .
                                                                                                                                                                                                               Dzięki Cześć