Nie, dzięki, nie zaglądam tam już od 2007 i dobrze mi z tym
Mieć dostęp do maszyny, a ją poprawnie odwzorować to dwie różne sprawy.
Np:
- Przyrządy pokładowe zasilane systemem próżniowym mają dość ciekawą specyfikę działania - w DCS te przyrządy działają jak elektryczne.
- Przy elektryce, generator nie zasili instalacji w prąd jeżeli nie osiągnie konkretnego zakresu obrotów - w DCS działa bo silnik spala paliwo i jego przełącznik jest w pozycji włączonej.
- Czemu za każdym razem gdy odpalam silnik muszę uruchomić dodatkową pompę, przecież gaźnik jest już zalany paliwem po ostatnim uruchomieniu ?
- Czemu w manualu chcą bym zalał silnik paliwem kiedy olej nie jest rozprowadzony po ścianach cylindra ? Niby tak jest zapisane w oryginalnym manualu, ale nikt tak nie robi od czasów Normandii, bo wcześniej silnikiem kręciła obsługa naziemna, a potem na to już czasu ani rąk nie było. Na szczęście prawidłowa procedura też działa, ale nie ma żadnych konsekwencji zalania nienasmarowanych cylindrów paliwem i próby jego detonacji.
Wibracji, chłodzenia itp jeszcze nie ma, ale jak się pojawią, to i o nich zapewne będzie można niejedno napisać.