Autor Wątek: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1  (Przeczytany 12541 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marzen

  • *
  • Dzban Fan :)
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 08, 2012, 06:59:14 »
Dzięki - pomogło - teraz działa :-)

Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 09, 2012, 11:35:03 »
Witam. Czy ma ktoś może pojęcie, jak rozwiązać taki problem: HSFX 6.0 działa jak należy, z jednym wyjątkiem, a mianowicie, żebym nie wiem który samolot wybrał, to amunicja kończy się po jednym strzale. Najlepiej to widać na na Bf 109 i FW 190, gdzie natychmiast po naciśnięciu spustu, wskaźniki amunicji spadają do zera. Z góry dziękuję za pomoc. Acha, jeżeli to ma jakieś znaczenie, do zainstalowałem kampanię Boelcke Westfront.   

Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 09, 2012, 18:52:17 »
Witam

 Skrzypku. U mnie taki efekt powodował mod pod nazwą 0_0_GurnerFX_V4.3_HSFX6. Napisz czy Grasz na modach i gdy tak, to na jakich. Poza tym Użyj updatera, te ichnie mikropacze pomagają na drobne wykryte przez graczy problemy. Widać twórcy HSFXa słuchają społeczności. Ostatnia wersja HSFXa to 6.0.16.


pozdr

Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 09, 2012, 23:53:19 »
Wielkie, wielkie dzięki. O to właśnie chodziło. Wykasowałem tego moda i wszystko gra.

mmaruda

  • Gość
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 10, 2012, 06:39:23 »
U mnie 0_0_GurnerFX_V4.3_HSFX6 działa bez problemu, ale potrzebne są 2 paczki - jedna to pliki pod HSFX, druga pliki moda (są w wątku na SAS), potem trzeba je połączyć i dopiero upchać w JSGME. Jeśli to nie pomogło, to możliwe, że gryzie się z innym modem.

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 17, 2012, 09:53:04 »
Witam.
Mam problem z instalacją HSFX. Spaczowałem iłka do 4.11.1, sciągnąłem całego HSFX6. Zaczynam instalkę i po minucie wyskakuje mi coś takiego

Nie wiem czy to błąd gry, czy coś nie tak mam z HSFX?
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 17, 2012, 11:34:31 »
Sprawdź sumy kontrolne plików instalacji, które ściągnąłeś. Może coś nie tak? Nie wiem. Nawet nie mogę doczytać co to za komunikat, takie małe literki ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 17, 2012, 16:42:32 »
Wyskakuje "corrupt instalation file".
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Offline Sobilak

  • *
  • Mały; 195cm/112kg reszta proporcjonalna:-)
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 17, 2012, 18:00:57 »
Poczytałem na innych zagranicznicznych forach i wygląda, że pierwszy plik exe ma błąd.
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2012, 18:33:36 wysłana przez Zefirro »
Na niebie są dwa typy maszyn "myśliwce i ich ofiary"

Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 23, 2013, 17:47:31 »
Po pewnych trudnościach zainstalował ci ja HSFX 6 i działa  8)
A było to tak il2 1946 + superpatcz 4.10.1 + 4.11 + 4.11.1 + HSFX Updater.

Dawno nie latałem ca 2 lata i widać wyszłem z wprawy bo AI nieźle mnie przetrzepało  :o

I powiem że w tym modzie efekty dźwiękowe mi nie psują , dymy i wybuchy to istny czad i to akurat warto zobaczyć , modele lotu jakieś takie "drewniane" i dla mnie nieco za trudne / dziwne.

Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 13, 2013, 12:32:58 »
Witam.
Czy jest możliwość i jak to zrobić, aby do tego moda (HSFX) dodać dodatkowe mody, np. przemodelowane wersje P-40 lub inne.

mmaruda

  • Gość
Odp: Il2 HSFX 6.0.14 mod na 4.11.1
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 13, 2013, 17:10:45 »
Da się, ale kwetsia kompatybilności modów to już inna sprawa. Poszperaj tutaj: http://www.sas1946.com/main/index.php/board,188.0.html

Generalnie najprościej jak masz mody pod JSGME kompatybilne z 4.11.1. Wtedy wystarczy wrzucić paczki do jsgmemods (chyba, nie mam zainstalowane teraz, więc nie wiem jak tam to wygląda) i aktywować JSGME.