Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 23032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Star Citizen
« dnia: Październik 10, 2012, 18:04:42 »
W studiach Egosoft i Infinity Engine panuje teraz martwa cisza, przerywania czasem cichym pochlipywaniem... :D

Na Gamespocie była dziś transmisja konferencji. Będzie można chodzić w TPP i FPP po pokładzie carriera, podejść do myśliwca, wejść do kokpitu i wylecieć w kosmos bez loadingów.

Stronka im chwilowo zdechła.  >:D


 http://robertsspaceindustries.com/


Produkcja zasługuje na osobny temat, więc wydzieliłem wiadomości z "Inne symulatory" do nowego wątku.
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2012, 15:00:34 wysłana przez Zefirro »

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2012, 18:05:50 »
Mother of..... czy ja tam Scimitara widziałem?...

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2012, 18:07:31 »
Przydałby się jeszcze model lotu przynajmniej na poziomie Diaspory i będę wniebowzięty. ;D

A nie ładniej to wygląda jako jeden wyraz? Mekki.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2012, 18:31:24 wysłana przez Mekki »

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2012, 18:11:40 »
Przydałby się jeszcze model lotu przynajmniej na poziomie Diaspory i będę w niebo wzięty ;D

W ów owej transmisji pokazywali funkcjonalne thrustery(silniki?) manewrowe i wektorowany ciąg. Robiło wrażenie.
Polska język, trudna język co? Mekki.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2012, 18:34:55 wysłana przez Mekki »

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 10, 2012, 19:16:15 »
Mekki, nie cwaniakuj. Idź spać, bo wstajesz o piątej rano. :)

Jest już streaming (przesył strumieniowy dla Mekkiego) z dłuższym trailerem (zwiastunem dla Mekkiego):

http://uk.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=roberts_space_industries_gdc_panel20121010

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 10, 2012, 19:16:22 »
Mam też nadzieję, że będzie działał Track IR w kabinach.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 11, 2012, 03:29:11 »
http://starcitizen.robertsspaceindustries.com/

Warto obejrzeć filmik. Fajna jest część filmu z fizyką, uszkodenia thrusterów* mają mieć wpływ na model lotu.

_____________
*) silniczków manewrowych

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 11, 2012, 07:22:35 »
Zobaczcie ten filmik zajęcia miejsca przez pilota - IMMERSION, rewelka.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 11, 2012, 08:14:43 »
Mam też nadzieję, że będzie działał Track IR w kabinach.
Będzie wspierał Occulus Rift, więc baza pod wsparcie dla Track IR będzie.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 11, 2012, 09:12:24 »
Nie wierzę.... nie kumam tylko tych kręcących się wiatraczków w dziobie fajtera.

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 11, 2012, 09:53:34 »
Hehe, ja też nie. I dlaczego główny silnik ciągle jest włączony.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 11, 2012, 10:05:59 »
Bo kosmos to zupa. No dobra, wiadomo, taka konwencja znana od lat, za ten kokpit wybaczam :). Zawsze jednak mnie ciekawiło, jak by wyglądała taka walka "dogowa" w środowisku, w którym obowiązują zasady mechaniki gwiezdnej.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 11, 2012, 12:20:48 »
Wygląda interesująco. Niby gra na PC a w ręku trzyma gościu pada. Może warto wydzielić wątek bo zapowiada się dyskusja sporych rozmiarów.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 11, 2012, 12:41:13 »
Niby gra na PC a w ręku trzyma gościu pada.
A co w tym dziwnego? Kontroler jak każdy inny.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 11, 2012, 12:42:43 »
A co miał wyciągnąć bydlę gabarytów Logitecha G940 ? Pad przy prezentacjach jest wygodniejszy.
Sam np. w Kerbal Space Program używam pada z x-pudła, a nie Cougara.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348