Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 22041 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #135 dnia: Grudzień 13, 2015, 13:06:40 »
Filmiki  z 2.0 nakręcone przez Nexusa

https://www.youtube.com/watch?v=AjliJP8wjJ0&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=r3l6Zcdl7qc&feature=youtu.be

Aż boję się ściągać by nie zniknąć na dobre z latania w latach czterdziestych.....

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 26, 2016, 22:59:23 »
O co chodzi wciąż z tym SC? Chyba autorowi nie opłaca go się po prostu kończyć. Projekt rozwija się już tyle (od 2012 mamy temat tutaj), że w tym czasie powstało, wydało się, zapomniało wiele naprawdę potężnych i świetnych gier, a tu wciąż dłubią nie wiadomo przy czym i po co. Przyszedł mi jakiś newsletter i widać, że chyba gościu potrzebuje na kolejny jacht. Model za ponad 370$ w sumie nie wiadomo do czego?!
https://robertsspaceindustries.com/pledge/Standalone-Ships/MISC-Starfarer-Hangar-Sale

O ile projektowi na początku bardzo mocno kibicowałem, to zaczęła się już od jakiegoś czasu z lekka przeginka i ssanie pały. Chyba tyle modeli co tu jest to w starym iłku nawet nie było, a do tego to wciąż jakaś alfa czy beta, z hangarem, jakimś death matchem oraz misją treningową, za to cudnym marketingiem i ładnymi filmikami. Autor powinien dostać złotą malinę, za umiejętność wyciągania kasy od pokolenia "shut up and take my money" w zasadzie nic nie dając, bo ja tutaj wciąż scenariusza czy świata nie widzę, a co rusz to mlaskanie na temat jakieś modelu wyssanego z palca i to za naprawdę grubą realna kasę.

Zaczyna to przypominać dowcip wszech czasów w dziadzienie gier "symulacyjnych" i robienie ludzi w niezłego balona.
Powinno się pchnąć tutaj jakiś pozew zbiorowy  :003: .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 26, 2016, 23:43:58 »

Zaczyna to przypominać dowcip wszech czasów w dziadzienie gier "symulacyjnych" i robienie ludzi w niezłego balona.


Czy chodzi o Areę 69 i jej supporterów? Ech, to były czasy... i filmik wyciekł i jacyś konfidenci kręcili się po Forum.... łezka w oku.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 27, 2016, 04:31:53 »
Oj "ludzie małej wiary" nie macie pojęcia o czym piszecie ... :)

Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 27, 2016, 09:06:47 »
Gaża Garrego Oldmana i Marka Hamilla pewnie mała nie jest, więc szukają grosza coraz bardziej agresywnie. Nie podoba mi się to. Lubiłem serię Wing Commander i Privateer, ale teraz Roberts przesadza. Uważam, że olbrzymi kosmos można zbudować jedynie proceduralnie jak w Elite czy No Man's Sky. Wiem, że SC to tytuł fabularny, ale pomysł z ED zdecydowanie bardziej mi podchodzi. 300 dolców za cokolwiek w grze i udawanie, że gracz staje się udziałowcem w tym wielkim przedsięwzięciu to mocna przesada...
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #140 dnia: Marzec 27, 2016, 10:51:15 »
Mam podobne odczucia, że to wyciąganie kasy okraszone świetnym marketingiem. O wiele bardziej przekonuje mnie droga jaką poszło Elite, stopniowo wypuszczają coraz to inne moduły, zwiększające możliwości, ale gra funkcjonuje i naprawdę robi wrażenie. Podobnie negatywne odczucia mam również w stosunku do DCS-a (zwłąszcza po ostatnich "promocjach"), pełno modułów, bałagan z wersjami, a teatry słabe i mało.
Chyba stary piernik jestem, gdyż moim wzorcem metra symulatorów jest stareńki Falcon ;)

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #141 dnia: Marzec 27, 2016, 12:02:20 »
Elite to tez niezły badziew. Owszem robi wrażenie, przez chwilę. Potem jest tylko wszechogarniająca nuda. Tutaj numer i sposób na zarobek jest inny. Sprzedawanie za sporą kasę skinów na pojazdy, którymi nawet nie można się podelektować, bo któryś tam idiota wymyślił (a reszta idiotów podchwyciła), że oglądanie pięknego modelu w  klasycznym, dynamicznym i kontrolowalnym widoku zewnętrznym typu klawisz F2 (jak w DCS) "breaks immersion".

Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #142 dnia: Marzec 27, 2016, 12:24:02 »
Nie przesadzajmy, że od razu badziew. Gra jest bardzo dopracowana i cały czas rozwijana. Trzeba wiedzieć co robić, żeby się nie nudziła. Ale że od całkowity badziew? Nie przesadzaj. Wstrzymaj się też z tymi "idiotami". Ktoś, kto myśli inaczej niż ty, nie znaczy że od razu jest idiotą. Dla mnie np. DCS to badziew, rozklekotany kundel ze złym uzbrojeniem, bez dobrego radia i idiotycznym AI...
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 27, 2016, 12:24:27 »
Poko - z drugiej strony Elite to tak naprawde jedynie grind, grind i jeszcze raz grind. Gra znudzila mnie tak bardzo ze nawet majac zakupiona najnowsza wersje z mozliwoscia ladowania na planetach jeszcze jej nawet nie zainstalowalem. Mam nadzieje ze No Man's Sky nie pojdzie ta droga. Eh gdzie te czasy X-Wingow, Tie Fighterow, Wing Commanderow czy mojego ulubionego Freespace-a.
System: Intel Core I-7 3770K CPU @ 4.5GHz, Asustek P8Z77-V, Corsair PC3-12800 16GB, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 PRO 64 bit, Prepar 3D v3


Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 27, 2016, 12:34:35 »
Rafgath - zgadzam się, że nie wszystkim może to pasować. Taki styl. Ale nie od razu badziew.
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 27, 2016, 13:54:23 »
Poko - nigdzie nie napisalem ze to badziew. Zreszta serie Elite (pewnie jak I wiekszosc starszych graczy) daze duzym sntymentem. Niestety Braben stworzyl malego potworka podzielonego na miliony instancji ktore tak naprawde niewiele sie roznia od siebie. Elite daje tez niby wiele mozliwosci zabawy, ktore na papierze moze i wyglada imponujaco ale niestety w wiekszosci i tak sprowadza sie w do monotonnego powtarzania tych samych czynnosci (mmo), tak że po kilkunastu godzinach rozgrywki możesz stwierdzić, że widziałeś już praktycznie wszystko.
Z grania On-line zrezygnowalem juz po pierwszym tygodniu gdzie musialem czekac w olbrzymich kolejkach zeby moc zadokowac na jakies b. popularnej stacji I z powodu braku jakiejkolwiek interakcji z innym graczami (poza walka).  Nietety wydaje mi sie ze jest to cena jaka musimy placic za to zeby ta gra mogla rowniez dzialac na konsolach I sprzedac sie w odpowiedniej ilosci (podzial na sezony to kolejna rzecz o ktorej mozna by wiele niemilego napisac). SC poszlo troche inna droga ale niestety tak jak napisal yoyo autorzy zaczynaja troche przeginac pale wypluwajac co chwila jakies statki z grube pieniadze do czegos co tak naprawde nie istnieje.
System: Intel Core I-7 3770K CPU @ 4.5GHz, Asustek P8Z77-V, Corsair PC3-12800 16GB, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 PRO 64 bit, Prepar 3D v3


Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 27, 2016, 14:40:39 »
To nie do Ciebie z tym "badziewiem" :). W Twoim poście akurat jest rzeczowa recenzja bez używania przesadnych epitetów i bez popadania w skrajne i niesprawiedliwe oceny. Zgadzam się. Z DCSem celowo przesadziłem używając tej samej skali co poprzedni kolega względem ED.
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Offline Lukas

  • *
  • MiG Killer
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 27, 2016, 23:17:48 »
Z przykrością stwierdzam że Wasze posty są typowym przejawem postawy: "nie znam się ale się wypowiem". Czy ktoś z Panów "recenzentów" ma SC chociaż zainstalowany na dysku ? :)  Ile też trzeba powtarzać że nikt nikogo nie zmusza do wydawania setek dolarów na statki czy inne rzeczy, nie podoba się to nie biorę ale z drugiej strony nie obrażam się jeśli ktoś to robi bo zawsze to większa kasa na produkcję. :P
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 27, 2016, 23:43:06 »
Mam i stąd moje rozżalenie, że po 4 latach czuję się dalej jakby ktoś mnie zrobił nie powiem w co. ; P
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Lukas

  • *
  • MiG Killer
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 28, 2016, 01:46:05 »
Tylko czy 4 lata na produkcję gry o takiej skali to dużo czy mało ? Chyba nie jest aż tak źle jeśli porównuje się to z innymi dużymi produkcjami a nie zaprzeczysz że posuwają się do przodu. Nie dziwi mnie że sprzedają rzeczy, które zostaną dopiero stworzone, tak po prostu działa croudfounding i albo ryzykujesz i dajesz kasę albo nie ale efektem ubocznym tego modelu jest to że cały proces produkcji masz jak na dłoni. Muszą pokazywać co robią żeby ludzie płacili, nie mają takiego luksusu jak chociażby Bethesda i mam tu na myśli Fallouta 4, którego istnienie ujawnili na krótko przed premierą albo CD Projekt. Dłubią przy Cyberpunku 2077 już od kilku lat a jedyne co pokazali to krótką animację. Stać ich na własne finansowanie więc mają dzięki temu święty spokój bo nie stoi im nad głową zgraja ludzi, która mówi co im się nie podoba. ;)
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"