Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 22871 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 11, 2012, 12:45:23 »
Spokojnie, na jednym z filmików był x52 Saiteka. Zapowiadają też support dla Oculus Rift, a to stricte pecetowy sprzęt.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 11, 2012, 13:52:09 »
Pad, to służy do grania w Przygody Różowych Jednorożców: Kraina Podskoków, Battlefield: Autoaim Group i inne tego typu konsolówki. Prawdziwy Wędrowiec Kosmicznych Szlaków używa do sterowania pojazdem gwiezdnym tylko joya. :P
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 11, 2012, 13:58:22 »
Przygody Różowych Jednorożców: Kraina Podskoków

Jedynka była lepsza.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 11, 2012, 14:25:06 »
Nie rozumiem dlaczego joy miałby być takim "debeściakiem" do space-simów. Widziałem tylko jedną pozycje, w której joy miał ograniczoną racje bytu - latało się tam między innymi w atmosferze, z bardzo podstawową aerodynamiką. X3, FreeSpace, Freelancer, I-Wary - wszędzie tam klawiatura i myszka dawały znacznie lepszą precyzje i prędkość ruchów.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 11, 2012, 22:26:05 »
 :banana: Ja w sumie zaczynałem latanie na joysticku właśnie w Wings Comander. Dopiero potem nadszedł Flanker, ale pierwsze były space-simy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 12, 2012, 08:58:49 »
Ja w sumie zaczynałem latanie na joysticku właśnie w Wings Comander. Dopiero potem nadszedł Flanker, ale pierwsze były space-simy.

U mnie to samo, męczyłem wypasionego szarego Pythona 5 przy X-Wingu i TIE Fighterze. ;)
Do dzisiaj łapki zaczynają mnie świerzbić jak wspominam te piękne czasy manipulacji zasilaniem podzespołów myśliwca i powtarzania dziesiątki razy tych samych koszmarnie trudnych misji. :601:


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2012, 11:54:28 »
męczyłem wypasionego szarego Pythona

Ja już nic nie mówię  :037: .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 12, 2012, 11:57:40 »
Ja już nic nie mówię  :037: .

Chachacha, słowa dobrałem z pełną premedytacją ale to od czytającego zależy interpretacja.  :622:

mmaruda

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 14, 2012, 21:06:40 »
Nowoczesne joye jakoś średnio się sprawdzają w space-simach (Saitek Aviator, X52 i jakiś Logi 3d coś-tam były testowane), trochę jakby zbyt czułe są, sam nie wiem. Pady kompletnie się nie nadają, przynajmniej te od Xboxa.

X-Winga tłukłem na jakimś joyu jeszcze pod gameport, kupionym w markecie. Nie miał ruddera, ale bardzo lekko chodził i miał spory wychył, zdaje się że jeszcze optyczny był - celność laserów była w nim miażdżąca.

Teraz pociskam w Diasporę i Wing Commandera, ale używam wyłącznie zestawu HOMAK.** :)

**Hands On Mouse and Keyboard

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 18, 2012, 16:19:54 »
Masz i7? To możesz czytać dalej, reszta idzie do sklepu po niego albo zapomina o caółej sprawie :P

http://www.dobreprogramy.pl/Star-Citizen-bedzie-wymagac-poteznego-PC-nie-jest-MMO,Aktualnosc,36834.html
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 18, 2012, 16:34:57 »
Do premiery jeszcze dwa lata, spokojnie. Poza tym, konsole wstrzymujące rozwój nas przyzwyczaiły, że na trzyletnim kompie wszystkie niemal gry chodzą na maksymalnych ustawieniach (poza simami, hehe).

Bardziej mnie martwi brak przejrzystości w zbiórce.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 18, 2012, 20:06:17 »
I trafił w końcu na Kikstartera. http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen.

Niestety - ja już zainwestowałem tam w cztery gry. Ostatnio w Project Eternity więc na razie się wstrzymuję.
That's Vietnam music... can't we get our own music?

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 20, 2012, 17:10:15 »
Parę słów o fizyce lotu i tych głupich wiatraczkach z przodu.

http://www.robertsspaceindustries.com/physics-not-a-dirty-word/


_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 17, 2012, 10:41:19 »
No i 4 miliony zielonych zebrali, a to jeszcze nie koniec.

http://www.robertsspaceindustries.com/4-million-new-system-new-ship-new-goals/


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 13, 2013, 20:35:45 »
Uzbierano już 22 mln dolców. Kolejny wyznaczony próg to 24 mln co da publiczny transport (osoby bez własnych statków będą mogły się np. nim poruszać).

Szkoda, że dop. 2015. Jest za to sporo nowych filmów: http://vimeo.com/user13782045/videos .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl