Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 22038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 15, 2013, 00:19:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=JVx7Sqx2Yog plus inne filmy z hangaru. No kurde... kolesie od SC wiedzą jak pomiziać czułe punkty :) Tak na dobrą sprawę to nie jest nic wielkiego. No bo co? Hangar, parę pojazdów, do których można wejść i tyle. A wrażenie jakby to coś wielkiego, niesamowitego i już prawie na ukończeniu. Przyznam, że łapię się na to. Geniusze marketingu. Nie dziwię się, że tyle baniek zebrali. Nic tylko czekać!

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 15, 2013, 07:43:26 »
Świetnie to wygląda :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 15, 2013, 17:56:49 »
Taka paczka informacji w jednym http://tvgry.pl/?ID=3993 . Szkoda, że na ten tytuł trzeba jeszcze tyle czekać, bo po faulstracie XRebirth dalej jest posucha w space simach.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 16, 2013, 18:21:05 »
Lol, przecież jak to wyjdzie i będzie chociaż w połowie tym, co zapowiadają, to stracę pracę, dziewczynę, przytyję ze 30 kilo, a potem znajdą mnie, gdy sąsiadom zacznie śmierdzieć :D

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 20, 2014, 14:31:07 »
Nic się nie dzieje w tym temacie a gra powoli nabiera rumieńców więc trochę go odkopię  ;D
Film po ostatnim pokazie (sam pokaz trochę słabo wyszedł ale po 23 minucie zaczyna być ciekawie).
https://www.youtube.com/watch?v=VE3WxpO4jW0
Czekam na alfa testy - przełom kwietnia/maja ;)

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 20, 2014, 21:19:31 »
Ech... trzeba przyznać. Czarują niesamowicie, choć według mnie nic tak naprawdę jeszcze nie mają. Tyle co jakiś szkielet koncepcji i zrealizowane pierwsze szkice wstępnych dopiero rozwiązań graficzno-mechanicznych.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 21, 2014, 07:11:10 »
Oj tam, oj tam :)
A nasz "światek symulotniczy" jest pełen rzetelnych wydawców którzy realizują swoje obietnice, nikt nie sprzedaje obietnic na Kickstarterze a my wszyscy kupujemy gotowe i dopracowane produkty. :evil:
Zresztą w maju ma być dostępny pierwszy moduł dogfight wtedy się przekonamy ile w tym faktów a ile marketingu.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 21, 2014, 10:19:55 »
Mnie zwyczajnie cały czas nurtuje pytanie, "co z tego wyjdzie?". Żeby nie wyszła po prostu kosmiczna strzelanka z nieco bardziej rozbudowaną grafą i fajnymi animowanymi sekwencjami przed i po misji. Taki zwyczajnie Wing Commander, w którego do dziś na DOSboxie lubię sobie pograć (W ogóle, w ramach dygresji, strasznie fajne były te "symulanki" z tamtych lat, z fabułą, wydarzeniami itd. Np. Wings, Epic. :)). Ja wiem, że założenia są szersze, ale to chyba raczej pieśń mało zdefiniowanej przyszłości. Na początek będzie to raczej coś w stylu całkiem miodnej Diaspory i tym podobnych, tyle że na CryEngine.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 22, 2014, 10:48:26 »
Żeby nie wyszła po prostu kosmiczna strzelanka
Prawdopodobnie tak właśnie będzie, co oczywiście niczym złym nie jest i da grze więcej graczy (wystarczy spojrzeć na takiego War Thundera), choć ja osobiście jestem ciekaw jak w tym względzie będzie wyglądało porównanie między SC a Elite Dangerous.

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 04, 2014, 15:24:10 »
Tryb Arena Commander dostepny- http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=85644 

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 04, 2014, 17:33:46 »
Tryb Arena Commander dostepny- http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=85644 

Hmmm, trzeba tylko jak rozumiem być jakimś pre orderowcem? Czy wystarczy na tę chwilę jedynie konto na SC? Po nieudanej premierze X3 wciąż mam olbrzymi niedosyt. Ciekawe czy tutaj jest już wsparcie Tracka IR i wielu kontrolerów?

E: Kupiłem jakiś Arena Commander Pass za 5$ ale jakoś linku nie mogę znaleźć do tych 10 Gb.

Eee, chyba się tak podjarałem, że teraz widzę "Note : you NEED to have a game package in your account if you want to use this pass to launch the module". Czyli trzeba mieć ten pakiet za 115$ i mieć opłacone te 5$ by mieć do tego dostęp? Słono sobie liczą :/.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 04, 2014, 18:11:32 »
Możesz wybrać tańszy statek.

https://robertsspaceindustries.com/pledge/single-ship-packages

Albo trzeba było backować przed premierą, mnie Aurora kosztowała €28. :)

Poza tym, zdajesz sobie sprawę z tego, że to jest bardzo wczesna alpha?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:04:15 »
Poza tym, zdajesz sobie sprawę z tego, że to jest bardzo wczesna alpha?

Ostatnie czasy chyba już nas wystarczająco do tego przyzwyczaiły. Poza tym i tak wygląda to na lepiej dopracowany tytuł niż X3 Reunion w dniu jego premiery i nawet chyba do dziś.

Ok, czyli tak ze 30+5$ teraz trzeba by wybulić za podstawkę. Tania gra to nie będzie, bo ta Aurora to najtańszy model, chyba, że jakoś będzie można uciułać tam jakieś pkt. i je wymieniać na coś jak w MMO? Nie znam finalnych założeń SC. Czy przy obecnej wersji działa może Track IR i nie gryzie się ta Arena z wieloma kontrolerami równocześnie podpiętymi do PC (joy, przepustnice, orczyk itp.?). Ekipa X3 do tej pory się z tak oczywistą sprawą nawet nie uporała. Ten opis może trochę zachęcić:

"Latanie bardzo przyjemnie zrobione, nawet sterowanie samą myszą i klawiaturą jest intuicyjne. Obsługa poszczególnych systemów statku może wydawać się z początku skomplikowana ale po chwili ogarnia się bez większych problemów. Domyśle sterowanie mogłoby być trochę bardziej przemyślane. Fizyka Newtonowska nieźle odwzorowana, statek można w ciekawy sposób wprowadzić w dryf. Ogólnie widać, że jeszcze mają trochę kroków optymalizacyjnych do zrobienia bo w stosunku do modułu hangaru ograniczyli trochę jakość tekstur, pewnie później będą optymalizować. Sporo ciągnie z proca przy więcej niż 7 AI, także dobry proc to podstawa, a samo AI na prawdę potrafi dać w kość i przy większej ilości przeciwników robi się ciekawie. Oczywiście zdarzają się błędy, sam miałem 2 crashe gry, ale ogólnie polecam każdemu kto jest fanem space simów. Gra na moim configu chodzi 35-50 fps na High. reksio [4] Konkurencja czyli Elite Dangerous za betę chce średnio ok. 120$ więc propozycja SC jest znacznie ciekawsza."
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:15:30 »
Hmmm, trzeba tylko jak rozumiem być jakimś pre orderowcem? Czy wystarczy na tę chwilę jedynie konto na SC? Po nieudanej premierze X3 wciąż mam olbrzymi niedosyt. Ciekawe czy tutaj jest już wsparcie Tracka IR i wielu kontrolerów?

E: Kupiłem jakiś Arena Commander Pass za 5$ ale jakoś linku nie mogę znaleźć do tych 10 Gb.

Eee, chyba się tak podjarałem, że teraz widzę "Note : you NEED to have a game package in your account if you want to use this pass to launch the module". Czyli trzeba mieć ten pakiet za 115$ i mieć opłacone te 5$ by mieć do tego dostęp? Słono sobie liczą :/.

Musisz kupić jeden z tych zestawów Pledge
https://robertsspaceindustries.com/pledge/single-ship-packages najtaniej jest Aurora MR+ za 40 USD (no i mieć Arena Commander Pass)
Po zalogowaniu do konta będziesz mógł ściągnąć Arena Commander. Na ten moment dostępna dla większości jest wersja offline a sukcesywnie będzie dodawana dla pozostałych w zależności od numeru "Citizena" dodawany tryb multi. Teraz mają te osoby które zainwestowały pierwsze ... Czyli kupując dziś jesteś na końcu kolejki :)
Właśnie ściągnąłem idę testować ;)

ps.
Z tego co czytam podobno niektórzy posiadacze Arena Commander Pass mają problem z dostępem (ale nie mogę tego potwierdzić na 100%)

_michal

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:33:16 »
TrackIR nie działa, konfiguracji kontrolera też nie ma (są do wyboru - Warthog, x52, x55 i mysz/klawa).

Poza tym tu są tylko dwie małe mapki jak dotąd.