Autor Wątek: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)  (Przeczytany 10832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 06, 2015, 09:45:28 »
No dobra czy ktoś wie jak zrzucić dodatkowe zbiorniki paliwa? Walczę z tym bezskutecznie_.


http://praktykatrenera.pl/poprawna-interpunkcja-jak-prawidlowo-stawiac-przecinki/
Mazak.

Bezskutecznie pisze się łącznie. Przegapiłeś Mazaczku Ty mój.:) Mekki.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2015, 12:56:44 wysłana przez Mekki »

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 06, 2015, 20:53:16 »
Bomb Salvo Handles służą do zrzucania dodatkowych zbiorników, znajdują się pod dźwignią przepustnicy.

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 01, 2016, 09:38:00 »
Niedawno, po przeinstalowaniu systemu, odświeżyłem sobie Mustanga i od razu pojawił się pewien problem. Otóż trymowanie lotek i steru wysokości jest zamienione, w stosunku do joysticka (m-soft Sidewinder ff2). W symulatorze widać wyraźnie prawidłowe wychylanie klapek trymera, natomiast joy wychyla się inaczej: w lewo lub w prawo przy trymowaniu steru wysokości i odwrotnie. Oczywiście przekłada się to na zachowanie samolotu w locie. Ster kierunku trymuje się prawidłowo. Nigdy nie grzebałem w configach i innych, nie bardzo wiem co z tym zrobić. Jest na to jakieś rozwiązanie?

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 01, 2016, 11:03:09 »
Nie mam tego dżoja, ale parę osób na nebieskim forum zgłaszało już podobne problemy. Na pewno w dobrym miejscu grzebałeś z ustawianiem FFB? Osobnik z poniższego posta rozwiazał to tak:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1953370&postcount=8

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 02, 2016, 07:53:28 »
Nie próbowałem nic zmieniać w rejestrze gry. Na razie rozwiązałem problem łopatologicznie: przypisałem trymom kursory klawiatury, odwrotnie, z uwzględnieniem błędu. Nie tykam pokręteł w wirtualnym kokpicie :) Dla mnie to mały problem - i tak latam bez tracka.

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 02, 2016, 17:02:19 »
Zaraz zaraz, ale nikt nie mówi o jakimś wielkim grzebaniu w grze. Osobnik z linka miał taki sam problem jak Ty, a jego przyczyną było tylko i wyłącznie ustawianie FFB nie w tym okienku z osią, gdzie trzeba (trim aileron/elevator/rudder, zamiast roll/pitch/yaw). Dlatego pytam, czy przypadkiem po reinstalu nie odstawiłeś podobnego przeoczenia.

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 03, 2016, 08:54:39 »
Mam! Wystarczyło w ustawieniach FFtune zaznaczyć opcję Swap Arp. Teraz działa jak należy! Dzięki Art-J za naprowadzenie :)

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 28, 2016, 19:51:55 »
Panowie jak często występuje u was "oil radiator  flap motor fault" czyli usterka klapy radiatora oleju ? Oczywiście bardzo szybko następuje jakiś wyciek oleju i silnik nagle staje jak wryty, pewnie zatarty. U mnie najczęściej po jakiś 10-15 minutach lotu, obie chłodnice mam przełączone na "auto".

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 28, 2016, 20:05:42 »
Panowie jak często występuje u was "oil radiator  flap motor fault" czyli usterka klapy radiatora oleju ? Oczywiście bardzo szybko następuje jakiś wyciek oleju i silnik nagle staje jak wryty, pewnie zatarty. U mnie najczęściej po jakiś 10-15 minutach lotu, obie chłodnice mam przełączone na "auto".
A na jakich ustawieniach RPM latasz?
DCS World: FC3, C-101, Fw-190, Mi-8, Hawk, MiG-15bis, Ka-50, MiG-21bis, BF-109K4, P-51D, Nevada, L-39, Mirage-2000C, SA342 Gazelle, F-5E Tiger II, Spitfire Mk IX, AJS-37 Viggen
Microsoft Flight Simulator X

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 28, 2016, 20:50:23 »
O kurna tego nie sprawdziłem, wiem, że są 3 tryby, pierwsze dwa do zwykłego lotu i MAX do walki. Robię loty treningowe, zatem ustawienie jest takie jak po "autostarcie".

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 28, 2016, 21:12:29 »
Nie całkiem tryby, tylko masz osobną wajhę obok przepustnicy.do płynnego regulowania obrotów. 3000 (czyli max) ustawiasz do startu, lądowania, i w przypadku walki. Maksymalna ciągła wartość to bodajże 2700, a ekonomiczna to okolice 2400, albo po prostu utrzymuj obroty w zielonym polu. Ogólnie mustangowy merlin to wyjątkowo kapryśna jednostka napędowa. Ja np klapy chłodnic trzymam cały czas otwarte, i już nie pamiętam kiedy uwaliłem silnik w locie. Osobną kwestią pozostaje fakt, że w ogole nie walczę :D

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 28, 2016, 23:33:14 »
Obok przepustnicy masz czarną wajchę, ona właśnie odpowiada za RPM. Po starcie przestaw ją na 2700, tyle starczy, nie powinno się nic złego stać, jednak nie lataj bez przerwy na pełnej mocy i co jakiś czas sprawdzaj temperaturę.  :)
DCS World: FC3, C-101, Fw-190, Mi-8, Hawk, MiG-15bis, Ka-50, MiG-21bis, BF-109K4, P-51D, Nevada, L-39, Mirage-2000C, SA342 Gazelle, F-5E Tiger II, Spitfire Mk IX, AJS-37 Viggen
Microsoft Flight Simulator X

Odp: Pomoc dla początkujących (DCS: P-51D)
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 28, 2016, 23:57:41 »
Właśnie tak zrobię, pcham ją do przodu tak na 3/4, otworzyłem tez ręcznie klapę radiatora oleju i jakoś nic się nie dzieje, ale w walce nie wiem czy się to da tak utrzymać. No chyba, że wysokim pułapie chłodniejsze powietrze lepiej chłodzi ten system.
 Teraz walczę z celownikiem do bomb i rakiet, troszkę nie wiem czego się tam trzymać i jak dokładnie celować tymi bombami.