Autor Wątek: IL-2: CloD Modyfikacje  (Przeczytany 57323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 21, 2013, 20:17:42 »
AI jak nie reagowało na polecenia tak u mnie dalej nie reaguje.
No niestety i bardzo wiele psuje z zabawy....
PS. Być może przyda się niektórym informacja, że kampanie od Desastersoft działają bez problemu. Należy tylko skopiować folder "mission" do folderu MOD utworzonego przy instalacji patcha.

No z tym akurat walczę od dwu dni .. najpierw latało a po wykonaniu misji pozwalało przejść dalej ale jej wyników nie zapisywało dla pilota, po moim namieszaniu teraz nawet nie pozwala przejść dalej bo lotów nie zalicza mimo wykonania misji i wylądowania na lotnisku....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 22, 2013, 02:25:21 »
AI jak nie reagowało na polecenia tak u mnie dalej nie reaguje.
No niestety i bardzo wiele psuje z zabawy....
Finałem było to, jak jeden z prowadzonych wpierdzielił się na atakowany przeze mnie bombowiec, który minąłem o kilka metrów.
Tyle w kwestii AI ;).

EDIT
Polatałem w kilka kampanii dodatkowych - niestety tnie i pokaz slajdów w celowniku w przypadku dwudziestu kilku maszyn.
Jak to odinstalować? Sprawdzenie spójności w Steam wystarczy?
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 23, 2013, 11:08:07 »
Piątkowy update od TF. Tym razem chłopaki biorą się za LOD-y (jakkolwiek by to nie zabrzmiało).
Efekt, jak dla mnie, spektakularny. Zamiast plątaniny brązowych pudełek, będziemy mieli teraz coś co rzeczywiście przypomina miasto z lotu ptaka, i to przy zerowym spadku FPS-ów!
Hm... Kosi w swoim poście wyraził się sceptycznie o możliwościach drzemiących w modderach, szczególnie w porównaniu do umiejętności i możliwości jakie mieli twórcy gry, sam już nie wiem, ale chyba oni mają tam naprawdę niezłych magików.

Zresztą sami zobaczcie:

http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=3937

Poza tym, robią Illustrious'a oraz nową mapę z Maltą, Sycylią i kawałkiem Afryki.

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 23, 2013, 11:38:24 »
Kosi w swoim poście wyraził się sceptycznie o możliwościach drzemiących w modderach, szczególnie w porównaniu do umiejętności i możliwości jakie mieli twórcy gry, sam już nie wiem, ale chyba oni mają tam naprawdę niezłych magików.

Magików to raczej nie, po prostu mają ludzi którym się chce. Zmiana modeli LOD, tekstur, grzebanie w skryptach - to wszystko nie jest zbyt skomplikowane ale za to bardzo pracochłonne. Podejrzewam, że moderzy mają przewagę nad "ekipą deweloperską" bo są zapaleńcami z poczuciem misji. Natomiast pracownicy 1C mieli dość szturmowikowej opery mydlanej, pewnie zamiast koncentrować się w 100% na naprawieniu CloD martwili się o swoją przyszłość po wtopie tytułu, nad którym pracowali przez lata. Odejście Olega, fatalne przyjęcie gry przez miłośników symulacji, problemy wewnętrzne (finanse, pomysł na zrobienie sequel, próby łatania na siłę źle zaprojektowanego silnika) - dobrej atmosfery do pracy raczej nie było. Oprócz tego wydaje mi się, że moderzy nie mają pojęcia o bolączkach silnika gry a więc nie zdają sobie sprawy z głębokości szamba, w które wskoczyli - to też działa na ich korzyść bo nie wpływa negatywnie na poziom entuzjazmu. ;)
Niestety według mnie chłopaki z ATAG bardzo szybko dotrą do momentu, w którym nie będą mogli zrobić już nic więcej - nie mają dostępu do kodu silnika, nie mają czasu ani zasobów ludzkich a przede wszystkim kasy do zabawy w zaawansowany reverse engineering (nie ma to też w sumie większego sensu - gra nie warta świeczki). Sorry za kolejny z mojej strony przejaw pesymizmu w materii CloD ale... tego trupka nie da się już reanimować.  :|

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2013, 14:37:26 »
Wczoraj w nocy pograłem kilka godzin, różne kampanie, te same misje na tych samych ustawieniach. Niestety bez moda gra działa mi płynniej. Za cholerę nie wiem dlaczego. Moda instalowałem zgodnie z instrukcją...
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 24, 2013, 14:07:40 »
Fragment przeniesionego do WC postu Noe, który może być pomocny:

Cytuj
U mnie zdecydowana poprawa. Sprzęt to:
- Intel i5 3570K
- 8GB Ram
- GF 460 GTX 1GB
- Dysk SSD 128 GB
 Ustawienia CoD:



Klatki Średnio :35-38 online na serwerze ATAC.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 24, 2013, 14:45:25 »
Dzięki Leon, faktycznie może się komuś przydać. Nawet obrazek przy cytowaniu wybaczę ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 25, 2013, 09:32:26 »
Zachęcony informacjami o patchu (nie pierwszy raz zresztą...) postanowiłem dać Klifom kolejną szansę. Zainstalowałem, odpaliłem i... dalej to samo. Gra chodzi płynnie, jednak co chwilkę pojawiają się mikrozatrzymania uniemożliwiające normalną grę. Już miałem robić deinstalkę jednak moją uwagę przyciągnęła opcja zmiany trybu Full screen'a na tryb 'Pseudo'. Nigy wcześniej nie zwróciłem na nią uwagi, a okazało się że w niej był pies pogrzebany! Po ustawieniu trybu na 'pseudo' full screen gra chodzi baaardzo płynnie, detale w większości ustawione na maska/wysokie. Nie mierzyłem fps, ale gra się płynnie a to jest najważniejsze. Gra zawsze mnie interesowała, a teraz wreszcie mogę do zasiąść do niej z uśmiechem na twarzy.

p.s. Procek i5 760, 6 Gb RAM, ATI 5870.
i7 6700K, MSI 1070 Gaming X, 16 Gb RAM, 3 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 25, 2013, 20:30:29 »
Witam. Potwierdzam, ze gra w trybie pseudo chodzi znacznie płynniej. ale bez włączonego VSync. Mogę teraz bez problemu ustawić np. trees na very high bez spadku wydajności. Nadal zabijaczem klatek jest Building amount na very high.
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2013, 20:40:31 wysłana przez Leon »

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 25, 2013, 20:40:07 »
No to dam puczowi jeszcze jedną szansę, ale po tym jak skończę RE 6!
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 25, 2013, 21:43:19 »
Czołem,

Po kilku latach uziemienia postanowiłem powoli wracać do żywych.  :evil:

Jeśli chodzi o COD'a i ten paczyk, u mnie cudów nie ma. Zauważyłem jednak pewne tricki.

1) Faktycznie PSEUDO podwyższa ilość klatek lecz powoduje więcej zaciachów (typowe CLOD-glitche)
2) Jest jeszcze jeden "myk" :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uu3SrdqlB64

W 5 minucie koleś proponuje odpalenie reinstalki DirectX i Dot NET. U mnie operacja ta dała lekkie obcięcie klatek ale pojawiła się (powiedzmy) stabilność. Jednym słowem jeszcze jeden kroczek w tej układance.

Proponuję dokładnie prześledzić powyższy filmik. Być może komuś się przyda.

AMD II X4 995 BE @3.4 , 4 GB DDR3, ATI 4980 OC. Najnowsze drivery do chipsetu + grafiki.  Ustawienia MIDDLE.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:55:31 »
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 29, 2013, 01:04:55 »
Recenzja na SimHQ: http://simhq.com/_air15/air_547a.html .
Naprawdę fajne te smugi kondensacyjne, aż mam ochotę go zainstalować choćby dla tego widoku.



Ktoś jednak pisał, że jest problem z tymi kampaniami od Desastersoft. Wciąż? Czy wydali jakiś patch do tego (opcja update)?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline leszek660

  • *
  • " Na mój skromny jedyny sposób " L.G.Buchheim
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 29, 2013, 09:22:50 »

   Kampania z 303 od Desastersof działa , niżej w tym wątku jest instrukcja co trzeba zrobić ( Michoo ). Z tym ostatnim mini patchem
jeszcze nie sprawdzałem, dzisiaj go zainstaluje to dam znać.
IL2 1.2, IŁ1946, LC/FC 1.12, MS 2004 / X, ił2 CoD,
DCS, RoF, BoS, HL - EKG_leszek .

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 30, 2013, 11:06:10 »
Zainstalowałem moda plus mini patcha. Ogólnie zmiany oceniam na pozytywne, instalacja też w sumie prosta. Porobili też coś z DM, dość ciężko teraz coś tak naprawdę podpalić. Bardzo ładne chmurki i chyba podrasowane tekstury ziemi. FM bardziej wymagający. Niestety dalej mam buga z paskami na ziemi jak tu: http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=4211 , więc odechciewa mi się grać, jeśli widzę, że za mną posuwa się magiczny kwadrat ładowania się tekstur ziemi i pokazujący jego granicę. Na wydajności wydaje mi się, że obecnie CoD nieco ucierpiał, ale za mało latałem, by też pisać o tym na 100% (FRAPS teraz tu nie działa?). Brak dalej wygładzania, pomimo modów, w porównaniu do innych tytułów wygląda to dalej bardzo blado. Że tak powiem z "gó...na, bata nie da się ukręcić" i pomimo mojego entuzjazmu swego czasu do CoD'a raczej chyba już do niego nie wrócę, a szkoda, bo tytuł pod względem wielu spraw nie ma sobie równych. Pozostaje czekać na BoS'a.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl