Autor Wątek: IL-2: CloD Modyfikacje  (Przeczytany 83767 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 18, 2013, 12:18:15 »
Zainstalowałem ale nie miałem jeszcze czasu polatać, tak konkretniej. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jakoś mniej mi to wszystko mruga i bardziej wyraźne się zrobiło. Prz odpaleniu ze pojawia się na znaczku napis "MOD" i nowe tła więc chyba dobrze zainstalowałem.

Tutaj może mała pokazówka, jeden z pierwszych filmików.

http://youtu.be/zXHiA_dy9t4

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 18, 2013, 12:38:10 »
Ciekawe, czy zniknie u mnie ten bug graficzny - linie kwadratowe wokół samolotu na ziemi. Po patchu oficjalnym tak mam (ATI 7970) i wygląda to paskudnie, na tyle, że Kłody nie tykam nawet kijem. Jeśli to dalej będzie to sobie nie polatam, a tak to sam nie wiem. WT na tapecie, ale filmik wygląda świetnie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 18, 2013, 15:38:20 »
To się wrzuca na instalkę steamową, czy trzeba oddzielną?

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 18, 2013, 15:59:53 »
Instalator sam znajduje ścieżkę i instaluje MODa.

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 19, 2013, 00:28:00 »
Chwała bohaterom! Jest wyraźnie lepiej. Do tego stopnia, że na ati 5750 w końcu mogę włączyć cienie, a przelot przez chmury to już nie jest klatkowanie. Online jeszcze nie sprawdzałem.

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 19, 2013, 13:47:53 »


    Po za tym jak zauważył Noe że  mniej się świat Clodowy trzęsie, to online też działa przyzwoicie. Wczoraj na serwerze Atag zabrakło miejsca ( 90 chłopa latało)
 to pewnie rezultat "sprawdzania" moda, i mimo takiej ilości graczy nie zauważyłem "lagozy" a trzeba jeszcze dodać AI.
    Lepsze tekstury terenu, dźwięk niektórych silników, i parę poprawionych detali które wkurzały.Rozbłyski na skrzydłach czy odblask z owiewki może też zdradzić nisko skradającego się przeciwnika, gdyby jeszcze naprawili lusterka a drzewka mogły  "zabijać" to by już było ok.
  Niestety ku zmartwieniu niektórych pilot na spadochronie jest jak na razie nietykalny.  :evil:
 
   
   

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 19, 2013, 18:07:13 »
Mam wrażenie że jest wyraźnie lepiej .. dużo więcej chmur, smugi kondensacyjne (bardzo ładne) powyżej 6500-7000 m. Mam słaby komputer a w końcu misje z płatnej kampanii chodzą w miarę płynnie. Refleksy na owiewkach lekko chyba przesadzone ale za to wyraźne.. Mnie się te zmiany podobają .. no i Bf-109 E/N
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 20, 2013, 08:34:00 »
Płynność wzrosła bez dwóch zdań. Jeszcze tylko samoloty przestaną znikać sprzed nosa i będzie gutes. Czy może jest na to jakieś sprytne ustawienie, o którym nie wiem? Z ciekawostek, czoraj na serwerze ATAG dało się napotkać latające samopas skrzydła. I to latające wcale nie w dół :D

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 20, 2013, 10:22:06 »
A czy z wygładzaniem coś poprawili? Jeszcze go nie instalowałem, ale defaultowy CoD bez modowania wygląda tragicznie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 20, 2013, 11:51:54 »
A czy z wygładzaniem coś poprawili? Jeszcze go nie instalowałem, ale defaultowy CoD bez modowania wygląda tragicznie.

Jeśli nie mają dostępu do kodu źródłowego renderera gry i naprawdę dobrego programisty to nic z tym nie zrobią. Realistycznie rzecz biorąc, liczyć można tylko na wstrzykiwacze shaderów typu SMAA Injector czy ENB.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 20, 2013, 23:29:09 »
Poustawiałem, polatałem i jest dużoooo lepiej!!
Wygląda lepiej.
Lata lepiej.
Sieciowo lepiej..... serewer ATAG 107 osób jednocześnie i dało się walczyć.
Ten MOD pokazał jedno.... Da się!!!! więc myślę że CoD jeszcze długo będzie gościł na naszych komputerach. Będzie już tylko lepiej.....

Wiadomo nie poprawili 100% ale jakieś 50% jest lepiej. Pamiętać trzeba że to pierwsza odsłona tego moda. Chłopaki zbierają informacje o błędach także idzie to w dobrą stronę.

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 21, 2013, 09:24:50 »
A czy z wygładzaniem coś poprawili? Jeszcze go nie instalowałem, ale defaultowy CoD bez modowania wygląda tragicznie.

Nie poprawili. Nadal trzeba wrzucać to SMAA, czy jak to się nazywa, ale to nie problem, kilka plików do głównego folderu gry.
Co poza tym. Mogę tylko potwierdzić, że gra wygląda lepiej, i chodzi dużo płynniej, choć co jakiś czas zdarzają się te nieprzyjemne przycięcia, ale raczej rzadko. Nie miałem jeszcze okazji pofruwać nad Londynem, ale nad innymi, większymi miastami osiągałem wartości nie mniejsze, niż 50~60 FPS-ów, (także zapas na Londyn chyba jest), przy prawie maksymalnych ustawieniach. O oczko niżej zjechałem tylko przy gęstości i jakości zabudowy.
Być może zawodzi mnie pamięć, a i nie latałem zbyt dużo w okresie premiery, ale mam wrażenie, że coś zrobili także z SI, a przynajmniej z komunikacją, choć w liście poprawek nic nie ma na ten temat. Wczoraj, na przykład, dwa razy zdarzyło mi się mieć bandytę na dwunastej i za każdym razem, na moje wołanie o pomoc, chłopaki reagowali błyskawicznie, przeganiając Niemca z mojego ogona.

Gorąco zachęcam zatem wszystkich obrażonych (całkiem słusznie zresztą), na CLoD-a, do instalacji tego moda/patcha i danie grze jeszcze jednej szansy, tym bardziej, że, jak napisał noe, może być już tylko lepiej. Mam też nadzieję, że chłopaki nie będą musieli się męczyć sami, i że ktoś od devów wyciągnie do nich pomocną dłoń.
Loft albo może Jason, w chyba ostatnim dzienniku dewelopera, na pytanie, czy w jakiś sposób partycypują w pracach nad poprawkami, odpisał, że nie, i że czuje się urażony, (czy jakoś tak), że nikt z TF nie zwrócił się do nich z prośbą o błogosławieństwo i ewentualną pomoc. Pomijając ich arogancję, bo obrażeni to możemy być co najwyżej my, to czytając pomiędzy wierszami, można dojść do wniosku, że taka kooperacja mogłaby być możliwa. Oby.


PS. Być może przyda się niektórym informacja, że kampanie od Desastersoft działają bez problemu. Należy tylko skopiować folder "mission" do folderu MOD utworzonego przy instalacji patcha.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 21, 2013, 10:14:59 »
Jeśli nie mają dostępu do kodu źródłowego renderera gry i naprawdę dobrego programisty to nic z tym nie zrobią. Realistycznie rzecz biorąc, liczyć można tylko na wstrzykiwacze shaderów typu SMAA Injector czy ENB.

Poza tym jeszcze jedna uwaga mi się nasuwa. Wiem, że moderzy potrafią wiele zdziałać ale nie wydaje mi się, że z czegoś tak zbabolonego jak kłoda, bez oficjalnego wsparcia ze strony twórców (czyt. bez oficjalnych narzędzi, kodu) można cokolwiek w sposób wiarygodny poprawić. Tym bardziej, że pracowała nad tym grupa programistów co pisali tą grę i oni sami polegli. Wspomniana poprawa może wynikać z faktu powyłączania zbędnych efektów w dalszym planie lub tam gdzie tego nie widać, podmianie tekstur, modeli itp. zabiegów/sztuczek. Dlatego jestem dalej sceptyczny co do poziomy wykonania tej alfy. Fajnie, że jest grywalne, da się latać ale nie sądzę aby po takim czasie od wydania raptem ta gra odżyła (może na chwilę się uda). Trzeba czekać na kolejny oficjalny dodatek albo nowa grę.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 21, 2013, 10:34:23 »
Ja na małej wysokości nad lądem mam teraz znacznie więcej przycięć niż miałem przed modem.
Za to na dużej jest lepiej, przy ostrzale bombowca długą serią niema takich przycięć jak
były przedtem, ale odnoszę wrażenie że to przez zjechanie z efektami w dół.
Generalnie fajnie że ktoś siedzi na tej grze i próbuje coś z tego jeszcze zrobić!
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2: CloD Modyfikacje
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 21, 2013, 11:38:55 »
Zainstalowałem, pograłem z 2h i... sam nie wiem.
Dawno nie latałem Kłodą ale mam dziwne wrażenie, że wystąpiła u mnie podobna sytuacja jak u przedmówcy. Tnie mi bardziej po starcie, wyżej i w czasie walki jest jakby lepiej. Nie zmieniałem żadnych ustawień grafiki.
AI jak nie reagowało na polecenia tak u mnie dalej nie reaguje. W quasi dynamicznej kampanii dodatkowej pobranej z netu (http://airwarfare.com/sow/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=53&task=view.download&catid=4&cid=137) skrzydłowi latają za mną jak w anegdocie opisanej przez Michulca, gdy stado żółtodziobów utopiło Szturmowiki w bagnie gdyż lądowali za dowódcą, który doznał jakiejś tam awarii... Tak i moi, przeciwnik w powietrzu, naparzanka a ci lecą i lecą... Może w stokowych kampaniach coś się zmieniło ale w te akurat nie gram. Sprawdzę może jeszcze kampanie 501 albo Spity/ Messery nad Dunkierką.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...