Autor Wątek: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32  (Przeczytany 10371 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 09, 2013, 18:17:15 »
A to mnie pocieszyliście  i to bardzo z tym , że wymagania takie małe :) . Dzięki wielkie. Już wiem jaki nadać tor sprawom zakupów.

Offline mj

  • *
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 10, 2013, 14:28:48 »
Kupiłem niedawno i5 2500K z kartą 7850 2GB i nad Izraelem w kampanii mam ok 30-40 fps z AA. Na starym sprzęcie miałem ok. 20-30 bez AA nad Koreą, a Izrael był niegrywalny. Myślę, że warto dołożyć te kilka stówek i mieć zapas, niż potem żałować.

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 10, 2013, 21:03:36 »
A to mnie pocieszyliście  i to bardzo z tym , że wymagania takie małe :) . Dzięki wielkie. Już wiem jaki nadać tor sprawom zakupów.
Zerknij na to:
http://www.cleared-to-engage.com/2011/03/07/fps_equal_money/
Cenna sugestia tym bardziej, że nie tylko FLARE, ale też inne teatry będą bardziej wymagające.

Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 11, 2013, 08:16:13 »
Kolega EGHI ma rację, bo sim wciąż się rozwija, dochodzą kolejne poligony modeli do obliczeń i rośnie rozdzielczość tekstur. Prosze spojrzeć na tego moda (na razie w budowie):




-- "RealismPatch" WIP by JanHas
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Syringe

  • Gość
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 11, 2013, 15:21:13 »
Hehe, tylko po co? Kiedy zobaczę te tekstury? Podczas lotu a'la Maverick?  :evil:

Offline Poko

  • 13 WELT
  • *
    • 13 WELT
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 11, 2013, 15:38:41 »
No :). Albo np. w locie w formacji RES CELL lub na stojance.
13 Wirtualna Eskadra Lotnictwa Taktycznego / Capt Poko

13WELT YouTube Channel

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 11, 2013, 15:39:41 »
Dlatego pisałem wcześniej, że konfiguracja jaką miałbym teraz robić pod BMS to 3-3,5 tys. PLN.
Pamiętajcie, że Update 4.32.4 był wg zapowiedzi ostatnim patchem do BMS serii 4.x. Dlatego IMHO nie ma sensu kupować setupu na chwilę obecną, lepiej mieć zapas mocy. Ja zakładałem Intel i5 3570, 6 lub 8 GB RAM, 1 dysk SDD, 1 SATA, grafa solidna (Radek lub NV) ze średniej półki 700-800 PLN. Do tego płyta główna, zasilacz obudowa (bo niektórzy niestety mają tak stare sprzęty, że całość do wymiany się nadaje :) )

@
Syringe, ale przy nagrywaniu filmików można by fajne ujęcia zrobić :)
Kto wie, może szykuje się jakiś mod na dwumiejscowego F-16?  :evil:

"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 21, 2013, 17:56:50 »
Doświadczył ktoś z Was problemów z płynnością na kartach Nvidii na sterownikach powyżej 306.97? U mnie fpsy spadały o połowę gdy tylko popatrzyłem na przyrządy. Na forum BMS znalazłem, że winne są nowe sterowniki. Gdy wróciłem do 306.97 problemy zniknęły.

Syringe

  • Gość
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 21, 2013, 19:48:12 »
Miałem ten sam problem.  Nie pamiętam dokładnie numeru sterownika- było to jakieś 2, 3 duże aktualizacje wstecz. Powrót do poprzednich sterów zadziałał.

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 24, 2013, 09:56:32 »
Kupiłem GTX770 i chcąc nie chcąc musiałem zainstalować najnowsze sterowniki. Jak na zawołanie wróciły problemy z płynnością. Co jakiś czas klatki potrafią spaść z 60 (vsync) do 20-30. Co dziwne, nawet przy 30 klatkach animacją tak szarpie jakby tych klatek było 10.

mmaruda

  • Gość
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 24, 2013, 10:46:02 »
Wyłącz vsynca - mnie pomogło. Wciąż od czasu do czasu się przytnie, ale nie wpływa to znacząco na rozgrywkę.

Syringe

  • Gość
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 24, 2013, 10:53:05 »
Dokładne.

Przy vsync na moim GTX660 było 60 klatek, spadało czasem do 30. Przycięcia były gęste i strasznie denerwujące.
Po wyłączeniu vsync mam 120-100 klatek, spada max do 80 fps. Brak przycięć. Za to wczoraj zainstalowałem Bałkany i mam straszny shimmering na ziemi. Nie mogę się go pozbyć... ble...

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 27, 2013, 16:56:20 »
Spróbuj wyłączyć w configu FOCUS SHADOWS. Może to pomoże. Jeśli nie wina sterów.
Od Yeagera przez Su - 27 do LO LO-FC 2 i DCS - BS..
BMS 4.32 , BMS 4.33
To już 25 latek na symulatorach :)

Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 30, 2013, 21:01:56 »
Tak, wyłącz cienie, shadery i inne bajery.
Ja na ziemi miewałem kilkanaście FPS, albo nawet mniej.
Po wyłaczeniu tych bajerów w edytorze konfiguracji (nie w ustawieniach grafiki w grze) miałem na ziemi takie same FPSy jak w powietrzu.

mmaruda

  • Gość
Odp: Brak płynności i pokaz slajdów w czystym Falcon BMS 4.32
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 29, 2013, 20:05:36 »
Pozwolę sobie nieco odgrzać temat. Jak wiadomo na nowszych kartach Nvidii BMS cierpi na stuttering przy włączonym vsyncu. Wyłączenie rozwiązuje problem, ale pojawiają się kolejne - tearing ekranu (da się z tym żyć) i karta graficzna ciągnie na pełnych obrotach, bo renderuje tyle klatek ile wlezie (tu już gorzej, mnie się czasem BSOD zdarza, bo karta zwyczajnie się przegrzewa). Rozwiązanie jest takie, żeby inaczej niż przez vsync obciąć klatki. Pomaga w tym taki mały soft jak D3D antilag: http://www.kegetys.fi/misc/

Wystarczy wrzucić do folderu Falcon BMS\Bin\x86 i ustawić w pliku cfg intersujacą nas liczbę klatek.