Autor Wątek: AR NWS - POMOC  (Przeczytany 1804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AR NWS - POMOC
« dnia: Marzec 28, 2014, 16:01:11 »
Witam wszystkich.
Przygodę z symulatorem Falcon 4 Allied Force dopiero rozpoczynam i mam problem który męczy mnie jakieś 3-4 dni.
Proszę o wyrozumiałość gdyż problem jaki mam pewnie dla większości was będzie banałem, ale mi blokuje całą zabawę.
Przejdę do sedna sprawy. Pierwsze moje latanie na poziomie początkującym było spoko ale stwierdziłem jeśli mam brać się poważnie za tą zabawę poziom zwiększe na 100% i rozpocznę od hangaru i uruchomienia maszyny. Wszystko idzie spoko przeczytałem manuala wspomagając się poradnikami w formie filmów i odpaliłem maszynę. Problem pojawił się gdy przełącznik w panelu "AVIONICS POWER" z pozycji "NORM" zmieniłem na "NAV". W tym momencie powinna zaświecić się kontrolka "AR NWS" a tak się nie dzieje (jestem początkujący i dokładnie nie znam tych wszystkich funkcji). Wydaje mi się że gdy kontrolka się zapali jesteśmy w stanie skręcać samolotem na płycie lotniska (tylko to nie pozwala mi wystartować). Wiem głupie chce latać a nie potrafię nawet skręcić na lotnisku... Mam nadzieję że ktoś zlituje się i powie mi w czym jest problem.
Gdy odpalam grę już z maszyną gotową do startu ta kontrolka świeci się i bez problemu skręcam myśliwcem więc myślę że to jest przyczyną całego zamieszania. A może nie mam racji i problem jest całkiem gdzie indziej. Proszę was o pomoc.

Offline mj

• *
Odp: AR NWS - POMOC
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 28, 2014, 16:32:52 »
Jeśli dobrze pamiętam, shift+/. Na pewno znajdziesz w ustawieniach. W czasie startu powinieneś wyłączyć NWS, kiedy na HUD zacznie być widoczna prędkość samolotu (max 80 węzłów). Podobnie po wylądowaniu, powinieneś wyłączyć dopiero, kiedy samolot odpowiednio zwolni.

« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2014, 11:50:56 »
Dziękuje :) o to właśnie mi chodziło. Bardzo dziękuje.

Offline bip3r

• *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl