Autor Wątek: DCS: Bf 109 K-4  (Przeczytany 18280 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 25, 2015, 21:24:51 »
Witam Was wszystkich
Bf 'em 109  staram się latać od kilku tygodni,  ciężko idzie, ale daję radę.
Sterowanie samolotem odbywa się  Side Winderem prof.2 Microsoft i mam problem z wytrymowaniem tej wajchy.
Chodzi o to, że aby lecieć w na stałej wysokości, joystick pcham mocno do przodu i w prawo (i tak trzymam przez cały lot poziomy).
Mocno to utrudnia poprawne sterowanie bo neutrum  joya  jest kilkadziesiąt  stopni w bok !
Gdzie, czym i jak to wytrymować ?  Wersja  DCS'a  1.2.15._xxx.
Pozdrawiam
Zbyszek

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 26, 2015, 00:42:53 »
Dokładnie tak w realu latali. Samolot ma tylko trym steru poziomego. Trym na lotkach był, zdaje się, ustawiany na stałe na ziemi i odpowiadał jakiemuś zakresowi obrotów. Zredukuj moc i obroty do wartości przelotowych, będzie lżej. To samo w FW-190.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 26, 2015, 16:29:28 »
Dzięki
No to się ucieszyłem Qbeesh.
Coś mi nawet sumienie wcześniej podpowiedziało żeby z gazem i mocą pogmerać i pomogło.
Ale myślałem, że coś znajdziemy do tych trymów.
Pozdrawiam

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 26, 2015, 17:26:56 »
Qbeesh masz na myśli trym steru wysokości?
Nie mam jeszcze Meśka w DCS, ale jak powożę go w BOSie czy WT to prawie cały czas mam orczyk kopnięty w prawo.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 26, 2015, 20:01:15 »
Owszem, nastawny statecznik poziomy w zakresie +1 (z hakiem) / -6 stopni. Lotki i ster kierunku zaś "powyginane" tak, aby gdzieś między 2200-2400 obr./min. i chyba ok. 450 km/h przyrządowej samolot nie zjeżdżał na skrzydło i kulka była wycentrowana. To stan na chwilę obecną, gdyż tak jak z Dorą, przyszłe apdejty mogą go powyginać jeszcze troszkę inaczej.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 31, 2015, 19:32:46 »
Ostatnia wersja  DCS'a  1.2.16, lądowanie kończy się ciągle uszkodzeniem podwozia, nie mogę wyczuć tej poduszki powietrznej lub jestem zbyt wysoko nad pasem. Coś się chyba zmieniło w tej z wersji albo  mi w rękach :) Czy koledzy maja podobnie ?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 31, 2015, 19:59:34 »
Nie zauważyłem, raczej normalnie. Zwolnić nad pasem do około 170km/h, lądowanie na trzy punkty, drąg na siebie i po hamulcach.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 01, 2015, 18:21:54 »
No i naniosłem poprawkę, flapy na maxa  w dół oraz trym statecznika poziomego ustawiam na -6 i lądowanie przebiega poprawnie, wcześniej lądowałem na ustawieniu -3.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 05, 2017, 22:33:19 »


Hangar uzupełniony za pomocą promocji na Steam. Został mi jeszcze odkurzaczowy Hiszpan do DCS'a ale ściągnę jakę będzie darmowy jako gratis do coli.
Natomiast Bfik lata cudownie. Spit przy nim obecnie to rozszalały kociak o niestabilnym umyśle. Jest tylko jeden problem, speeche. No jak do diaska mam nim latać, a gadają mi po angielsku.
Czar prysł, nie wpadłem na to. Wydadzą Normandię i co? Mam prosić o pozwolenie na lądowanie in english? A jak puszczą jakieś kampanie to dalej będzie po angielsku?
Zaraz zapodam odpowiedni temat na blue.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 05, 2017, 22:42:17 »
A kto zachęcił do kupna Meśka, no kto? :evil:.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 05, 2017, 22:52:03 »
A kto zachęcił do kupna Meśka, no kto? :evil:.

A czemuś nie podał, że mi Hans będzie sadził nawijałkę jak rodowity Amerykanin? ;>
Ps. niedawno wyszedł jakiś mod: https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/2161798/ .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 06, 2017, 00:42:31 »
Oj tam, tak samo jak francuzi nagle "po rusku godoją" jak tankować trzeba :D, a po angielsku trochę ten ich akcent się pojawia. A tak btw. to skoro jest mod na język niemiecki to może i na francuski się pojawi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 06, 2017, 08:09:59 »
Oj tam, tak samo jak francuzi nagle "po rusku godoją" jak tankować trzeba :D, a po angielsku trochę ten ich akcent się pojawia. A tak btw. to skoro jest mod na język niemiecki to może i na francuski się pojawi.

Tyle, że do współczesnych samolotów NATO to jest okej. W Mirage może być po angielsku, bo faktycznie tak latają w misjach poza Francją (a kto wie, czy normalnie też nie) używając angielskiego, ale w samolotach z czasów WWII? Fuj.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 11, 2017, 07:23:43 »
Coś ostatnio Mesiek stał się bardzo wołowaty (ociężały),  nie wiem co te barany z ED zmieniły ale znowu zepsuły  mi przyjemność z latania, tym razem tą maszyną. Chyba podobnie jak w Su-27, na niego ludzie też coś ostatnio narzekają.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 11, 2017, 10:25:29 »
Coś ostatnio Mesiek stał się bardzo wołowaty (ociężały),  nie wiem co te barany z ED zmieniły ale znowu zepsuły  mi przyjemność z latania, tym razem tą maszyną. Chyba podobnie jak w Su-27, na niego ludzie też coś ostatnio narzekają.

Nie wiem jak latał wcześniej, ale ten moduł wydaje się bardzo dopracowany. Zachowanie jest w jego przypadku bardzo realistyczne. Mówiąc, że jest wołowaty pewnie masz na myśli, że jest mało zwrotny? Bf to "energy fighter", on ma tak latać. W porównaniu za to do Spita to mega stabilna platforma.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl