Autor Wątek: Zmiany i patche  (Przeczytany 16542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 19, 2014, 23:05:22 »
Dokładnie brak numeru burtowego.No i te bujanie przy starcie też jest przegięcie !

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 19, 2014, 23:53:35 »
Panowie, czytajcie changelog. ;)

Cytuj
– Temporarily removed Tactical Numbering (pending performance improvement)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 20, 2014, 07:00:41 »
Tak, jest wymienione na liście zmian ostatniego patcha, że wyłączone do czasu poprawienia optymalizacji , czy coś.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 20, 2014, 16:04:25 »
Po paczu jakoś tak samolot ociężale skręca podczas kołowania. Przednie kółko prawie w ogóle się nie skręca. Tak powinno być? Wajcha hamulca przedniego pionowo.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 20, 2014, 16:41:25 »
Tak powinno być. W MiG-21 przednia goleń podwozia nie ma połączenia z żadnym mechanizmem sterującym. Wykonywanie skrętów polega na jednoczesnym używaniu steru kierunku i hamulców, co skutkuje rozdziałem siły hamowania na koła podwozia głównego, i w konsekwencji umożliwia skręcanie. We wczesnej wersji modułu przednia goleń była podpięta pod ster kierunku, jednak pod naciskiem pragnących realizmu graczy, wszystko wróciło do normy ;)
i7 6700K, MSI 1070 Gaming X, 16 Gb RAM, 3 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4

Offline czart

  • *
  • 3.elt "Poznań"
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 20, 2014, 18:32:00 »
Nie do końca jest tak jak piszesz.
Masz rację z tym, że kółko przednie nie ma sprzężenia z orczykami ale ...
podczas szybkiego kołowania był już w miarę skuteczny ster kierunku i można było kołować bez hamulców.
Niestety to zostało zlikwidowane i trzeba cały czas używać hamulce.
W powietrzu są myśliwce, reszta to tylko cele powietrzne.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 20, 2014, 20:19:01 »
No właśnie Czarcie "nie do końca tak jak piszesz"  :evil:. Wedle instrukcji sam ster powinien być jakoś tam skuteczny dopiero od 40-60 km/h, a u nas da się nim zakręcać i przy 15-20-stu, więc wciąż nazbyt optymistycznie. Jedyna różnica wobec wersji wczesniejszej jest taka, że teraz skręca mniej chętnie, zatem hamulce, z których przedtem korzystało się raz od święta tylko do "zawracania w miejscu", teraz są jednak niezbędne.

Offline czart

  • *
  • 3.elt "Poznań"
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 21, 2014, 09:47:43 »
Cytat: Art-J link
Wedle instrukcji
Której?
Czytam "Samolot MiG-21 bis Instrukcja użytkowania Lot. 2103/81" i nie mogę tego znaleźć.

Zgadzam się z tobą, że do kołowania z małą prędkością hamulce są niezbędne.

Cieszy ta chęć jak największego realizmu.

Z innej beczki to dziwi mnie "mała moc" silnika R-25-300 w tej symulacji.
W realu można było większość zadań, manewrów, wykonywać bez dopalania (oszczędność paliwa).
Niestety tutaj każdy energiczny manewr to jest zbyt duża utrata prędkości i wiąże to się z potrzebą użycia dopalacza a i nawet zakresu specjalnego CZR.
W powietrzu są myśliwce, reszta to tylko cele powietrzne.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 21, 2014, 11:38:57 »
Zbyt mała moc, w szczególności odczuwalna na dużych wysokościach, jest na tapecie LS. Prawdopodobnie w następnej aktualizacji zobaczymy poprawę.

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 22, 2014, 14:57:30 »
Zbyt mała moc, w szczególności odczuwalna na dużych wysokościach, jest na tapecie LS. Prawdopodobnie w następnej aktualizacji zobaczymy poprawę.

Wiekszosc zmian w mocy silnika i aerodynamiki przy duzych wysokosciach juz wykonane w wersji u3.

Czesto odnotujemy wrazenia malej mocy, ale dzis jestesmy bardzo blisko prawdziwych dan wydajnosci. :)

Online YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 24, 2014, 13:02:13 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 25, 2014, 19:38:41 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 25, 2014, 19:45:50 »
Wiem, wiem, Su-24. :P
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 25, 2014, 20:05:02 »
Przestrzegam przed robieniem Tomcata, to jest bardzo niebezpieczne. Choćby z powodu nieistniejących poprawnych rzutów tej maszyny. Kolejnym problemem może być spora ilość wariantów i trzeba by określić konkretny przedział numerów seryjnych (samo określenie block'u to czasami za mało). itp. itd.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: Zmiany i patche
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 25, 2014, 21:07:52 »
A to nie miało być czasem coś z okresu WWII? Zdaje się, że Cobra o tym wspominał na tym forum... chyba, że się tymczasem plany zmieniły.