Autor Wątek: Model lotu piętnastki  (Przeczytany 3921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Troghv

  • Gość
Model lotu piętnastki
« dnia: Luty 27, 2015, 11:27:10 »
Już go widzę jak będzie pięknie spadał po spotkaniu z Szablą  ;D

Hahaha...bez komentarza.

Chociaż jak znam życie to będzie OP, zakręcał w miejscu, przeciwpancerny i miał szybkostrzelność  over 9000 :/

Wczoraj na szybko z Qrdlem i Jankiem polataliśmy, a wcześniej miałem okazję na publicznym serwerze powalczyć a'la Mig Alley. Oczywiście ja w Szabli. DCS F-86F to piece of shit, pełnowartościowy półprodukt nie wart 10$, no chyba, że do latania VFR. Wypada blado w porównaniu do Mig-15. Nie ma żadnych atutów po za jednym, że w ogóle jest. Brak steru kierunku, co na dzień dobry dyskwalifikuje go w dogu, długi czas rozpędzania, szybkostrzelność i zadawane uszkodzenia na poziomie rzucania kasztanów lub kartofli. Widoczny z daleka dzięki smudze wydobywającej się z rury, przekombinowana tendencja do wpadania w accelerated stall (w F-15 to samo).
Co do MIGa to co napisałeś/ zgadywałeś to 100% prawdy. Kręci jak szalony, w 5s ma na budziku 700km/h, wznosi się jak rakieta Atlas, dwa celne trafienia i po wrogu, praktycznie niewodowany- zobaczysz jak będziesz miał go na kuperku. I teraz pytanie, jak żyć? Pomijam fakt skopanych LOD'ów, oraz brak refleksów, które charakteryzowały samoloty z tamtego okresu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2015, 22:10:42 wysłana przez YoYo »

Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2015, 11:51:58 »
Niestety nie miałem przyjemności polatać, poczekam do kolejnej, tradycyjnej wyprzedaży gdzie dodatki do DCSa kosztują tyle ile są warte :)
A co do parametrów (zakładając, że będą już latać w miarę realnie), to jak w szabli poprawią RoF (bo chyba jest obecnie coś za niski) to w dodatku z radarem i 2 GARami nie wydaje mi się, że te armaty na MiGu coś pomogą  :evil:

Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2015, 12:01:55 »
Też wczoraj trochę polatałem na tym czeskim serwerze. Trochę, bo więcej nie miało sensu. Obecnie Szabla przy Migu to jak P-11 przy Bf-109E. No może z wyjątkiem zwrotności bo i tu jest fatalnie. O widoczności nie wspomnę.
Potwierdza się obecnie to, do czego tak właściwie DCS (a wcześniej Lock On) został stworzony. Bez radaru jest do kitu. Obecnie moim zdaniem, gra nie nadaje się do typowego doga z 2WŚ i Korei.

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2015, 16:15:11 »
Piętnastka jest przezabawna. Koks.

1. Wznoszenie ma, do 500 m., przynajmniej takie jak Su-27. W porównaniu z 15 to chyba nawet tak 21 nie ciągnie, a np. taka Żaba, to prawie nielot.
2. Trzeba uważać na prędkość, tzn. żeby nie przekraczać 800 km/h, a wierzcie mi, że ciężko nie przyspieszać.
3. Kręcić można w miejscu i oglądać napisy eksploatacyjne na Szabli :-).
4. W ogóle nie wiadomo w 15 co to pompaż!

Wnioski? Troghv trafnie zauważył, że jakby 15 była w realu taka jak jest w DCSie, to Rosjanie nie mieliby potrzeby robienia innych samolotów typu MiG-17/21, tylko poza zmianą awioniki na nowszą  :evil:.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 27, 2015, 16:34:39 »
Założyłem temat o dziwnej przewadze MiGa na Sabrem na ich forum. Może to zachęci graczy i deweloperów do dyskusji, bo na razie chyba nikt problemu nie zauważył...

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 27, 2015, 20:40:50 »
Założyłem temat o dziwnej przewadze MiGa na Sabrem na ich forum. Może to zachęci graczy i deweloperów do dyskusji, bo na razie chyba nikt problemu nie zauważył...

Doszliśmy do wniosku z Qrdlem, że Mig-15 ma SFM rodem z FC3 plus to co wyczynia/ wyczyniało AI MIGa wraz z wejściem F-86.
Dodatkowo fakt ten potwierdza brak informacji o zastosowanym modelu lotu w każdym promo Bisa, a przecież ED z pewnością by się pochwaliło jak to przy każdych dodatkach czyni,. Tak więc panowie, macie nie oszukując DCS: Mig-15 Bis z SFM, czyli poziom, już nawet nie FC3, ale FC2 i Lock-Ona :032:
Jeżeli mógłbyś jeszcze podać link, bo jakoś nie mogę znaleźć Twojego tematu. Dobra mam: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=139690

Przegięcie z czitami, z LODem?
U mnie tak nie ma.

To zapewne to słynne perforowane skrzydła co to by się nie urywały :D

Teraz się wyjaśniło czemu Mig-15 tak szybko lata, a szczególnie się wznosi. Nie ma skrzydeł- znaczy się RAKIETA :032: :021:.

Odp: DCS: MiG-15bis
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 27, 2015, 21:50:33 »
Jeśli chodzi o informacje o modelu lotu, to jest ten pdf:
http://www.belsimtek.com/upload/docs/DCS_MiG-15bis_AERODYN_OPER_LIMITATIONS.pdf

Do którego linkowałem już wyżej.

Panowie, jeśli potraficie wykazać, że model lotu jest zepsuty, to zachęcam do udzielania się w temacie, bo jak na razie nikt moich wątpliwości nie poparł. Marudzenie tutaj jest bezcelowe, bo nikt z BST tego nie przeczyta.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 01, 2015, 22:13:07 »
Zapodałem dziś dłuższy lot. 45 minut na 12.000m między lotniskami.

Po około 30 minutach maszyna stała się niesterowna na tym pułapie, ale to nie z przyczyn braku tlenu. Tutaj działało wszystko ok. Czyżby jakiś efekt oblodzenia? Sterowność po zwaleniu się odzyskałem na około 5000 m.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 02, 2015, 13:29:53 »
Sprawność silnika  nie osiągał swojej ciepłoty , brak zapłonu ?!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 02, 2015, 14:00:26 »
Sprawność silnika  nie osiągał swojej ciepłoty , brak zapłonu ?!

Muszę przetestować to jeszcze dziś, zapłon był i temp. chyba też okej. Tak mam jeszcze takie ewentualnie podejrzenie, że w MiGu mamy taki dodatkowy kurek zapodający nam ilość tlenu (Air Valve), nie mówię o tym (Oxygen Valve). Może być tak, że na większym pułapie tutaj ręcznie reguluje się "jakość" mieszanki i ilości tlenu w tlenie ;). Może to zostało oddane i jakoś to ma właśnie wpływ na pilota, stąd utrata sterowności, a nie problem w maszynie. Temat rozwojowy co by nie było :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 02, 2015, 14:45:05 »
Może wyłączyłeś hydrauliczne wspomaganie lotek (dźwignia obok DSS)?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 02, 2015, 14:58:16 »
Może wyłączyłeś hydrauliczne wspomaganie lotek (dźwignia obok DSS)?

Hmm. Tak bym pewnie nie odzyskał sterowności również na ok. 5000m.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 02, 2015, 16:47:09 »
A z jaką prędkością leciałeś? Powyżej 800 km/h maszyna przestaje reagować na stery i się zwala przez skrzydło. Jeśli lecisz po prostej na pełnym gwizdku, to prędzej czy później osiągasz taką prędkość, więc trzeba uważać.

Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 02, 2015, 18:16:48 »
Faktycznie magia się dzieje. Może faktycznie zaczątek modelu oblodzenia? To na pewno nie prędkość. Zwolniłem do 500-600, a ten wali mi się w dół i na skrzydło.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Model lotu piętnastki
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 02, 2015, 18:31:59 »
A z jaką prędkością leciałeś? Powyżej 800 km/h maszyna przestaje reagować na stery i się zwala przez skrzydło. Jeśli lecisz po prostej na pełnym gwizdku, to prędzej czy później osiągasz taką prędkość, więc trzeba uważać.

Mówisz o IAS na 12.000? Raczej chyba nie do osiągnięcia na tym pułapie. TAS miałem jakoś na budziku w przedziale 1K-900.

A tak na marginesie -  no własnie, przy ostrym schodzeniu bardzo ładnie twardnieją stery.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl