Autor Wątek: Szukam porady - chcę latać tylko na MiGu-29 i nauczyć się go dobrze  (Przeczytany 2954 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam. Posiadam Lock on FC 2 i joystick do symulatorów Saitek. Jestem nowicjuszem. Chcę latać tylko na migu 29 i nauczyć się go dobrze. Czytam wszystkie poradyporadnik "lock on po polsku" i klawiszologię, ale mi jakoś nie idzie to latanie. Nie znam terminologii ale np. ciągle mam ostrzeżenia w kokpicie_, że jakiś kąt przekraczam. O co chodzi z tym kątem? Przeciążenie też przekroczę ale wiem o co chodzi. Z jaką bezpieczną prędkością można latać? Z jaką prędkością podchodzić do lądowania? Po co są klapy i kiedy je używać? Chciałbym pogadać z kimś kto się na tym zna. Chciałbhym poznać o co chodzi z wskaźnikiem ADI i HSI nie kumam tego. Również dużo parametrów na HUD nie wiem co oznaczają. Jak najlepiej określić wysokość na jakiej się znajduję? Wysokościomierz podaje wynik w tysiącach m (???) i setkach stóp ale jakoś razem łączę i dziwny wynik wychodzi źle coś patrzę? Mogę p zaplacić za takie porady jeśli się znasz na tym to skontaktuj się zemną.

Litości... tego bełkotu nie da się czytać. Zapoznaj się z zasadami tego forum najpierw. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2016, 21:23:02 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Szukam porady - chcę latać tylko na MiGu-29 i nauczyć się go dobrze
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2016, 20:02:16 »