Autor Wątek: CONF.INI  (Przeczytany 33787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CONF.INI
« dnia: Marzec 23, 2004, 09:33:36 »
Poszukuję "wiedzy zebranej" o sekcjach pliku CONF.INI w AEP.
Wiem, że możliwe jest opisanie każdej linii tego pliku i że jest to żmudna i niewdzięczna praca na długi czas.
Pomyślałem sobie, że nie ma sensu ponownie odkrywać Ameryki - może już Ktoś to zrobił.
Z tematu:
http://212.160.164.234/~apacz/phpBB2/viewtopic.php?t=2363
Dzięki AnD'iemu wiemy że:

[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0 -to jest chyba do predkosci przyblizania mysza (nie jestem pewien)
MinLen=1.0 -to jest min. oddalenie od samolotu (po przyblizeniu myszka)
DefaultLen=20.0 -to jest odpowiedzialne za domyslne oddalenie na widoku zew. (20m)
MaxLen=3000.0 -to za max oddalenie (3km)
Speed=6 -to za predkosc przesuwania sie obrazu (hatem lub klawiszami, u was chyba jest 5, ja mam 6  im wieksza liczba tym szybciej) .

Pamiętam, że dzięki zamieszczonym na forum listningom udało się zwalczyć sporo problemów z ustawieniami rejestrów dla OpenGl w Ił2 - dawno to było.
A może potem dałoby się przykleić na Forum temat: "Objaśnienia dla CONF.INI" lub podobny ?
Leszek

CONF.INI
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2004, 13:27:28 »
Hmmmm... :roll:  moze, moze... a kupi mi ktos za to i wysle poty do joya?  :mrgreen:

Edit: no dobra, to jedziemy.
Ja to sie kurde nudze chyba ...

Pierwsza rzecz to to, ze to jest config il2 sturmovik nie FB, bo sie za pozno skapowalem, poza paroma linijkami w sumie jest to samo.Druga rzecz, nie wiem wszystkiego, nie wszystko sprawdzalem, niektore rzeczy sa oczywiste (np w sekcji dzwieku) takze ich nie opisywalem (nie chce mi sie..)
Nie sugerowac sie moimi ustawieniami, wiekszosc rzeczy jest dostepna z il2 setup, lub w menu w ilku. Jak cos zmieniacie tutaj, np wytniecie drzewka lub cienie, to po wejsciu do menu video w grze i daniu apply da spowrotem swoje ustawienia, takze tego nei robcie :).
[il2]
title=Il2-Sturmovik
hotkeys=HotKey game

[window] //wszystko po tych znaczkach jest moim komentarzem, tak jak w c++ heh
width=1024 //szerokosc ekranu w pikselach
height=768 //wysokosc -||-
ColourBits=16 //ilosc bitow na kolor
DepthBits=16
StencilBits=0 //ilosc bitow stencil buffera, odp. za przezroczyste cienie
ChangeScreenRes=1 //mozliwosc zmiany rozdzielczosci
FullScreen=1 //pelny ekran, przy 0 okienkowe granie w windzie
DrawIfNotFocused=0 //nie wiem, [chyba rysowanie geometrii nawet za nami gdy jej nie widzimy..]
EnableResize=0 //mozliwosc dania rozdzialki innej niz 4:3, obcina ekran, brak mozliwosci panoramicznego ekranu
EnableClose=1 //nie wiem

[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll //sterownik opengla

[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll //j. w.
DirectX=dx8wrap.dll //j.w. tyle ze do dx8

[NET] //sekcja netowa jest przezemnie malo znana
speed=10000
routeChannels=0
serverChannels=7
localPort=21000 //port lokalny
remotePort=21000 //port zdalny, czym sie roznia nie wiem, mozliwosc przekierowania portu przy routerze, konfigurowalne w il2setup.exe
SkinDownload=1 //sciaganie skinow wlaczone, 0 wyl.
serverName= //nazwa serwera, wpisywana przez nas na hl
serverDescription= //opis serwera, j.w.
remoteHost=
localHost=

[chat] //wspolrzedne czata, oraz rozmiary bodajze, nie grzebalem.
region=(dx=0.74609375,dy=0.122395836,x=0.0,y=0.0)
adr0=ALL

[game]
Arcade=0 //wlacza strzalki przy trafieniach, i dymki bodajrze
HighGore=1 //krew w kokpitach, malo ktorych.
mapPadX=0.6689453 //wsp. mapy
mapPadY=-0.046875 //j.w.
viewSet=3 //nei wiem ale sprawdze :)
Intro=0 //intro, 0 wyl.
NoSubtitles=0 //brak napisow u gory gdy gada przez radio ai -0 sa, 1 nie ma
NoChatter=0 //brak wiadomosci glosowych radia gdy gada ai -0sa , 1 nie ma
NoHudLog=0 //brak wiadomosci typu: mw50 enabled, engine overheat, prop pith 50% -0 sa, 1 nie ma wiad.
NoLensFlare=1 //brak odblyskow soczewki od slonca, 0 sa, 1 nie ma
iconTypes=3 //typ ikonek, odl. name, id, mozna zmieniac w grze za pomoca przypisanego klawisza

[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot //klawisz do screenshotow
P=pause //pauza :P
Pause=pause

[HotKey gui]
Escape=activate

[HookViewFly Config] //tego nie sprawdzalem...
timeFirstStep=2.0
deltaZ=10.0

[HookView] //lewym myszy oddalanie i przyblizanie czyli tak zwany len
MouseLeft=Len

[HookView Config] //to juz opisalem
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=10.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0

[HotKey builder] //skroty klawiszowe w full mission builderze
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30

[MouseXYZ] //nie wiem
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove

[MouseXYZ Config] //tez nie wiem
RealTime=1

[HotKey Console] //aktywacja konsoli, szift+tab
Shift Tab=Activate
[Console] //opcje konsoli, nei weim co znacza 1024, moze w kb ilosc danych bufora konsoli...
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=0 //logowanie konsoli, ktorys z nich daje mozliwosc logowania czata do pliku, ale nei baiwilem sie na tyle
LOGTIME=0 //zeby to rozgryzc
LOGFILE=log.lst

[sound] //sekcja dzwieku, to mozna ustawic w setup.exe, nie znam sie za bardzo na dzwieku, bo latam bez :P,
SoundUse=0
SoundEngine=0
Speakers=1
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=0
RadioEngine=0
MusicVolume=8
ObjectVolume=14
MusState.takeoff=0
MusState.inflight=0
MusState.crash=0
MusFlags.play=0
MasterVolume=6
Attenuation=2
SoundMode=0
SamplingRate=2
NumChannels=1
SoundExt.occlusions=1
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=0
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=1
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=10
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1

[rts]
;ProcessAffinityMask=1
mouseUse=2 //uzycie myszki, moze byc 0,1,2, nie pamietam kiedy jak dziala, przy 0 pewno nie dziala heh
joyUse=1 //uzycie joya 0bez, 1 uzywa
locale= //tu w fb sa literki dla wersji jezykowej (DE niemiecka, US angielska, FR francuska) np w niemieckiej mozna zmienic sobie tlo spadajacej dory na spadajacego parcha  :mrgreen:

[rts_mouse]
SensitivityX=1.0 //czulosc myszy, do ustawienia w sekcji input w menu ila
SensitivityY=1.0
Invert=0 //odwrocic os myszy, gora dol, 0 standardowa , 1 odwrocona

[rts_joystick] //czulosci joya(ow)
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=0
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=1 1 11 27 44 65 76 94 100 100 100 0 //os x pierwszego kontrolera, czyli prawo lewo
1Y=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0 //os y pierwszego kontrolera, gora dol, jesli bedzie wiecej joyow, to odpowiednio 2X, 2Y
1U=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0 //jesli wiecej osi to 1Z itp, pierwsza wartosc to deadband (martwa strefa), ostatnia to chyba filtrowanie...
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0

[Render_DirectX] //ustawienia direct x, opisze opengl, bo tego uzywam, w sumie sa analogiczne.
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
LandShading=2
LandDetails=1
Sky=2
Forest=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexLarge=0
VideoSetupId=4

[Render_OpenGL] //ustawienia opengl
TexQual=3 //jakosc tektur, przy 0 ziemia to prawie ze jeden kolor, w zimie nie wida na jakiej sie leci wysokosci :D
TexMipFilter=1 //jakosc filtrowania textur, 0 brak (nie polecam ;P, wyglada jak redbaron) , 1 dwuliniowe (bilinear), 2 trojliniowe (trilinear), 3 anizotropowe
TexCompress=1 //kompresja tekstur, 1 wl. 0 wyl.
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0 //alpha i index to zastepcze metody przedstawiania textur, wlaczyc jak sie nie uzywa tzw. extensions,
TexFlags.UseIndex=0 //uzycie indexu
TexFlags.PolygonStipple=1 //cienie kratkowane, czyli softowa symulacja przezroczystych cieni, taka szachownica zamiast czarnego cienia, 0 wyl. 1 wl.
TexFlags.UseClampedSprites=1 //uzycie tzw. clamped sprites, podobno poprawia wydajnosc, zmniejsza liczbe polygonow dla obiektow odleglych 0 wyl. 1 wl.
TexFlags.DrawLandByTriangles=1 //rysuj ziemie jako trojkaty, 1wl. 0 wyl., przedstawia ziemie w postaci trojkatow, dokladnie nie zauwazylem roznicy przy wyl. mozecie poprobowac...
TexFlags.UseVertexArrays=1 //przedstawienie geometri w postaci vertexow, co kolwiek to znaczy heh, nie widac roznicy w wydajnosci praktycznie, w obrazie nie zauwazylem wogole.
TexFlags.DisableAPIExtensions=0 //wyl. extensions, czyli rozszerzen (rozne karty, rozne mozliwosci rozszerzen), czyli tego co ponizej
TexFlags.ARBMultitextureExt=0 //multitexturowanie, 1wl. 0 wyl., przy wl. ladnie laczy teksturki, ladne niebo, przy wyl. na slabych kartach nawet z 10 klatek wiecej, obraz brzydszy :)
TexFlags.TexEnvCombineExt=1 //to neibardzo rozczailem ale nie ma praktycznie wplywy na fps,
TexFlags.SecondaryColorExt=1 //zastepczy kolor dla mgly, przy 0 wyl. mgla dziwnie wyglada, jest schodkowa
TexFlags.VertexArrayExt=1 //uzycie vertexow, musi byc 1 wl. dla uzycia vertexow wyzej
TexFlags.ClipHintExt=0 //nieobliczanie geometri zaslanianej (nie wszystkie karty) powinno poprawic wydajnosc, nie mam jak spr.
TexFlags.UsePaletteExt=0 //uzycie palety, tez mi tego nie obsluguje
Shadows=0 //cienie 0 wyl. 1 wl.
Specular=2 //te linijki3 odnosza sie do swiatla, cieniowania samolotu, za duzo mozliwosci wiec ustawialem z ila i ew. edytowalem,
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=0 //uzycie dynamicznych swiatel, fps poprwaia wyl 0, rozswietlanie na zolto kabiny i samolotow strzalami, mozliwe ze wplywa na wyglad wybuchow itp, nierpzygladalem sie
MeshDetail=2 //ilosc detali modeli, 0 very low, 1 low, 2 normal,
LandShading=0 //cienowanie ziemi, 0 wyl, 1 flat, 2 costam.. :P 3 exelent
LandDetails=0 //detale ziemi 0 very low, 1 low, 2 normal, 3 high, 4 exelent (chyba)
Sky=1 //niebo, nei wiem ile pozycji i co daje wyl.
Forest=0 //drzewa, mozna dac ziemie na exelent i tu wylaczyc same drzewka.

TexAnisotropicExt=0 //filtrowanie anizotropowe 0 wyl. 1 wl., wl obniza bardzo wydajnosc
TexCompressARBExt=1 //kompresja tekstur ST3C, musi byc wl. aby wl. to filtrowanie wyzej,
TexFlags.TexAnisotropicExt=0 //te dwie nie wiem po co sa
TexFlags.TexCompressARBExt=1
VisibilityDistance=2 //dystans rysowania, czyli jak szybko rysuja sie domki na ziemi, samoloty w powietrzu (LODy, czyli w jakiej odl. bedzie juz dokladny model samolotu) 0 verylow, 1 low, 2 normal, 3 high, 4 very high. im wiekszy wiadomo fpsy spadaja, i wiecej ramu cza miec
LandGeom=1 //geometria ziemi
TexLarge=0 //wielkosc tekstur, przy 1 wlaczone duze 1024 textury dla ziemi, wymaga ramu 0 wyl.
VideoSetupId=12 //numer id setupu, bez znaczenia, nie zmieniac ;)

milego babrania sie w tym :P. Moze sie ktos pokusi i np pogrubi albo pokoloruje to tak zeby bylo bardziej czytelne? ja juz nie mialem sily, jak ktos wie cos czego ja nie wiem to prosze dopisac...
Achtung Spitfeuer!

CONF.INI
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2004, 22:01:40 »
Cytuj
milego babrania sie w tym

Dzięki AnD'i.
Zrobiłeś wielką rzecz. Teraz wiadomo od czego zacząć - można sobie poeksperymentować i dostosować gierkę do potrzeb gracza i możliwości sprzętu.
Nie muszę dodawać, że jest tu więcej możliwości zmian ustawień niż z setupu gry.
Leszek

qrde-

  • Gość
CONF.INI
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 23, 2004, 23:38:56 »
to ja tylko uzupelnie :D

DepthBits=16// - czyli tak zwany Z-BUFFER, ustawienia do wyboru 16 lub 24. 16 to lepsza wydajnosc ale obiekty widziane z duzej odleglosci np. miasta moga sie "babrac" czego nie uswiadczymy przy ustawieniu 24. Dziekuje :wink:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
CONF.INI
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2004, 08:07:56 »
Cytuj
Forest=0 //drzewa, mozna dac ziemie na exelent i tu wylaczyc same drzewka


Domyslnie mamy na (perfect) Forest =2, jesli zmienimy na 3 (ostatnia wartosc) drzewa pojedyncze lisciaste beda 3D a nie 2D w postaci krzyzyka jesli patrzymy z gory. Wygladaj po zmianie super, zwlaszcza w miastach
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
CONF.INI
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 28, 2004, 10:55:01 »
Zawartość conf.ini dla moich ustawień FB AEP - pecet niezbyt mocny - Celeron 1GHz Tualatin, 512 RAM, Radeon 8500 - ustawienia te ograniczaja ilośc obiektów w grze - wpływają na generator kampanii.

[DGen]
RandomFlights=1 Wartość dla "Dodatkowych lotów" 0-5 - powracające bombowce itp.
NoBadWeather=1 - Ustawienie dotyczące "złej pogody" - wyłączona
NoAirfieldHighlight=1 - dezaktywacja lotnisk nie biorących bezpośredniego udziału w danej misji - odciąża zasoby PC
AirIntensity=Low - ustawienie dotyczące zagęszczenia obiektów - własnych i AI - przeciwnika w powietrzu
GroundIntensity=Low - jw ale dotyczy obiektów naziemnych
MissionDistance=30 - preferowany dystans do celu misji [km]
MaxFLAK=5 - maksymalna ilośc stanowisk FLAK na trasie lotu
MaxBomberSkill=0 - ustawienie poziomu umiejętności załóg bombowców 0 - 5 - można wyłączyć "snajperów"  - w tym przypadku poziom jest najnizszy

Plus można na przykład dodać:
CampaignMissions=Hard - poziom trudności misji w kampanii (Easy,Normal, Hard)
CampaignAI=Hard - jw ale dotyczy umiejętności AI (to powinno zainteresować Szmajsa)
W przypadku ustawień domyślnych (Normal) nie ma konieczności dopisywania powyższych "linijek".
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

andrzej

  • Gość
CONF.INI
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 30, 2004, 20:36:44 »
Panowie napiszcie gdzie znajduje się ten plik confi.ini bo przeleciałem cały IŁ/FB i nie mogę go znależć. Nawet okulary ( szkła jak denka od butelki) nie pomagają.

Kos

  • Gość
CONF.INI
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 30, 2004, 20:56:18 »
No Andrzeju nie przesadzaj. Wystarczy otworzyc katalog w ktorym masz gre i spojrzec na rozszerzenia plikow z koncowka: .ini. U mnie jest to tak:

bin
DGen
ForceFeedback
GSData
I18n
Intros
lib
Missions
NGen
Paint Shemes
Quicks
rekords
samples
Training
Users
bldconf.ini
conf.ini
.......
.......
itd

Troche checi, troche pomyslunku, troche wlasnej inicjatywy a nie tylko czekanie na podpowiedzi. Calosc zajmuje dokladnie 4 sekundy by ten plik znalezc.

 Jesli i to jest zbyt skomplikowane to mozna uzyc opcji "WYSZUKAJ", ktora znajduje sie w menu START. Po otwarciu okna nalezy wybrac PLIKI I FOLDERY dalej wpisac nazwe interesujacego Cie pliku (w tym wypadku conf.ini), nieco nizej okreslic partycje na ktorej masz zainstalowana gre i nacisnac przycisk WYSZUKAJ. Teraz wystarczy popatrzyc co pokaze komputer i za pomoca menedzera plikow udac sie pod wskazany adres. Proste.

JOY

  • Gość
CONF.INI
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 03, 2004, 16:35:13 »
Innaczej czy ktoś z was ma ten sam kłopot co ja, mianowicie.

Gra FB chodzi jak już się wgra bez kłopotów czyli normal :) aleeee mam 256 RAM i podczas przechodzenie z misji do misji zaczyna sie tragedia HDD rzęzi niemiłosiernie i wczytywanie następnej planszy (nie gry tylko planszy z opisem misji) trwa ok 4-5 min czy to normalne?

Aha kompa mam dobrego  czyli sempr 2,2; ati 9550 128/128 sapphire. plyta MSI nforc HDD 80 JB (8 MB cashe)

Kos

  • Gość
CONF.INI
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 03, 2004, 16:43:04 »
minimum to 512 Ramu

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
CONF.INI
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 03, 2004, 17:12:46 »
Cytat: Kos
minimum to 512 Ramu
Potwierdzam, sam mam tylko 256 MB i miejscami jest tragicznie.


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

CONF.INI
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 03, 2004, 18:18:19 »
Cytat: Sundowner
..  miejscami jest tragicznie.

Przepraszam Panowie, tu jest o CONF.INI.
Zauważyłem nowe wpisy po doinstalowaniu PF do FB+AEP, czy Ktoś z Was wie o co chodzi ?
Leszek

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
CONF.INI
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 17, 2005, 22:41:58 »
No to z okazji, ze przez przypdek tutaj trafilem podam dwa linki do dokladnych opisow conf.ini

Po niemiecku ale calosc opisana:
http://www.sturmovik.de/wiki/index.php?title=Conf.ini

Tutaj z serveisu airwarfare:
http://www.airwarfare.com/guides/config_guide.htm
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

CONF.INI
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 23, 2005, 20:42:38 »
Witam!

Mam takie male, tyci pytanko...
Mianowicie, gdzie sie ustawia, zeby screeny lecialy do wskazanego przeze mnie folderu, a nie walaly sie z tymi wszystkimi plikami w folderze "glownym"? Rozumiem, ze to ma byc w configu, bo raczej gdzie indziej to tego nie uswiadcze...chyba :).

macias13_84

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 27, 2005, 15:05:21 »
A propo pliku conf.ini
zmieniając sobie wersje językową na PL
czyli o linijki Locale dodamy PL
to co ciekawe pozbawiamy sie możliwości generowania kampanii  :015:


Przynajmniej tak jest u mnie po zmianie locale= na locale=PL
nie mogę już generować kampani po powrocie do locate= wszystko wraca do normy

czy ktoś też tak miał??

sturmovik w wersji BF+AEP+PF+4.02