Autor Wątek: CONF.INI  (Przeczytany 33176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

noe

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 27, 2005, 16:37:43 »
Miałem takie same problemy - rozwiązania tego problemu nie posiadam.Widocznie to kolejny błąd tej gry.

kornelcio

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 27, 2005, 17:45:29 »
a ja się głupio zapytam... duże litery mają znaczenie?? :D
mi działa normalnie, ale mam MAŁE litery, czyli locale=pl

macias13_84

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 27, 2005, 17:51:03 »
No to to już byłby szczyt :002:

gratulacje dla ola

Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 02, 2005, 14:54:24 »
No to to już byłby szczyt :002:
gratulacje dla ola
Szczyt, szczyt. Zgadza się, ale też tak miałem. Potem zauważyłem że jak się odpala Iła przez Stab'a to nie blokuje generowania kampanii. Ale niestety jeszcze później reinstalowałem całość, bo coś mi się tam w ogóle nakaszaniło i po reinstalce przy wchodzeniu przez Stab (przy locate=PL oczywiście) znów mi gnój nie generował. Rozwiązanie locate= "nic".
Coś tak mi się po głowie roi że to może mieć związek z zainstalowanym "puthem", bo teraz zostawiłem sobie 3.cośtam, a wtedy podkusiło mnie na 4.

sharky

  • Gość
3d models of humans
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 11, 2006, 00:10:39 »
W readme do PF mamy taka oto informacje

3d models of humans
 

PF includes 3d models of human gunners manning most of our guns on ground and sea objects, such as ship and land-based flak and artillery guns, drivers and other troops inside trucks and amphibious assault vehicles, etc. However these objects cause a decrease in game's frames per second when shown, especially when related to large ships such as aircraft carrier which can have a hundred or more of these gunners in close proximity.
 
Therefore we've made this feature turned off by default.
 
If you wish to turn it on, you'll need to open the conf.ini file inside your game's root directory with notepad, locate the
[game]
section, and insert the following line there:
3dgunners=1
If the line already exists and you wish to turn the feature off, replace the 1 with a 0, i.e
3dgunners=0

(w skrócie-istnieje opcja wlaczenia ludzi obslugujacych dziala itp na obiektach znajdujacych sie na morzu lub ziemi, domyslnie wylaczona, dodajac jedna linijke mozna ja wlaczyc)

niestety, zastosowanie sie do tej instrukcji nie daje zadnych efektow:( zadne ludziki sie nie pojawiaja....ktos ma pomysl dlaczego?

mam wersje (merged) FB+AEP, PF+Pe2
wszystko w ustawieniach grafiki na najwyzsze, openGL 32
athlon 3+ 64B, radeon 9550 na omegadrivers, 1GB RAM

Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 11, 2006, 00:37:08 »
Najlepiej to sprawdzić na lotniskowcu. Pojawia się wtedy obsługa AAA. Również na ziemi chyba przy niektórych działach pojawiają się kanonierzy. Generalnie nic ciekawego, a pożera niepotrzebnie moc karty i procesora.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Online Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 11, 2006, 00:38:20 »
O ile dobrze pamiętam Efekty trzeba miec również na poziomie 3 ustawione w Conf.ini


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

lukasz-h

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 15, 2006, 13:38:57 »
Ciekawą opcją, która co prawda wymaga mocnego kompa, jest włączenie w sterownikach antyaliasingu i filtrowania tekstur. Poprawia to widoczność odległych samolotów i tych, które "giną" na tle ziemi.

Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 15, 2006, 17:14:24 »
Dla tych co jeszcze nie wiedzą, a lubią pogrzebać w conf.ini polecam prosty programik IL-2 Shturmovik Stab v.6.2 / chyba ostatnia i uwzględnia Pe-2 /.
Jednym kliknięciem można zmienić wiele parametów ustawianych ,,ręcznie" w conf.ini np. water, 3dgunners,tree, resolution / aż do 1792x1344 /... i wiele innych.
Spokój cechuje Mistrza.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 15, 2006, 17:35:19 »
Warto dodać, że programik rozpoznaje panele LCD i umożliwia ustawienie native rezdzielczości dla paneli. Jeżeli ktoś boi się sam grzebac w *.ini to Stab jak najbardziej.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Bartolnikow

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 19, 2006, 10:41:52 »
1. jest szansa na linka? do il-2 Stab?

2. od razu podepnę jeszcze jedno pytanie włącznie z prośbą powiązane.
Czy któryś z użytkowników Saitek x-52 zmieniał ustawienia czułości osi w Ił-2?
Jeśli tak, czy mógłbym prosić o wklejenie tych ustawień?

Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 19, 2006, 20:18:31 »
1. Link do Il-2 Stab v6.2 : http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=1444

2. X-52 używam od roku ,ale czułości osi nie zmieniałem.Przepustnica jak dla mnie cholernie czuła.
Spokój cechuje Mistrza.

Bartolnikow

  • Gość
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 26, 2006, 09:54:15 »
Mam jeszcze inne pytanie. Dotyczy maksymalnego przybliżenia widoku. Czy jest możliwośc zwiększenia ustawionej wartości "zoom'u"? Konkretnie mam na myśli maksymale przybliżenie zapisane w grze. I jakie parametry w conf. za to odopwiadają?

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 22, 2007, 09:08:06 »
Ciekawą opcją, która co prawda wymaga mocnego kompa, jest włączenie w sterownikach antyaliasingu i filtrowania tekstur. Poprawia to widoczność odległych samolotów i tych, które "giną" na tle ziemi.

O! I to jest to, o co mi chodziło! Zawsze mi ludki znikają na tle ziemi lub wody... Oczywiście najpierw komputer muszę mieć circa 3 razy szybszy, aby to nie zabiło mi systemu...

Sorbifer
(Kiepsky)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: CONF.INI
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 30, 2007, 08:52:30 »
No i doczekaliśmy sie wreszcie Il-2 Stab v.6.3 do wersji "46" , link: http://www.mission4today.com/index.php?name=Downloads&file=details&id=2169.
Spokój cechuje Mistrza.