Autor Wątek: [1.1x, FC] Wspólne latanie on-line cz. II  (Przeczytany 110817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online cygan

• APAsq
  • *
  • 11WELT/7WEDS
Odp: [1.1x, FC] Wspólne latanie on-line cz. II
« Odpowiedź #1245 dnia: Sierpień 06, 2009, 20:57:08 »
Ciekawe jaki byłby odzew gdyby zrobić takie mini wirtualne pokazy tydzień przed pokazami w Radomiu.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

popkas

• Gość
« Odpowiedź #1246 dnia: Sierpień 06, 2009, 21:39:08 »
Ciekawe jaki byłby odzew gdyby zrobić takie mini wirtualne pokazy tydzień przed pokazami w Radomiu.

Jestem ZA!   :021:

« Odpowiedź #1247 dnia: Sierpień 29, 2009, 15:33:58 »
witam wszystkich latających w LO w tego sima gram od roku czasu teraz przyszła chęć polatania w sieci wiec jeśli dziś znajda się chętni  na latanie ja się pisze oto mój numer gg13145350 pozdrawiam sparrow

Offline AxIs

• APAsq
  • *
    • APAsq
« Odpowiedź #1248 dnia: Grudzień 21, 2009, 16:56:01 »
Masz Lock On Flaming Cliffs? Z zazdrością patrzysz w niebo na przelatujące w szyku samoloty?
Dysponujesz czasem by parę razy w tygodniu doskonalić umiejętności lotu w formacji? Wiesz co to joystick a nawet umiesz się nim jako tako posługiwać? Gdzieś po twoim biurku poniewiera się nieużywany mikrofon? Jeśli twoje odpowiedzi na te pytania brzmią "tak" to pisz do mnie na GG a po świętach startujemy - dosłownie i w przenośni.
FC 2, RoF

« Odpowiedź #1249 dnia: Czerwiec 06, 2010, 18:16:08 »
Lata ktoś jeszcze na FC wersja 1.12 ? Jakaś cisza zapadła. Czyżby loty odbywały się tylko na wersji 1.02 lub 2.0 ?

« Odpowiedź #1250 dnia: Czerwiec 07, 2010, 23:51:51 »
Witam!