Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 109341 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 14, 2005, 19:41:48 »
Rozumiem,że na zdjęciu*  bedzie jedynie słuszna osoba  8)  :twisted:

* Oczywiscie chodzi mi  o zdjecie pilota w trybie kariery
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 14, 2005, 20:36:49 »
Zdecydowanie tak "jedyna słuszna twarz" dla każdego - ja sobie wstawiłem kawałek fotki w kabinie Su-27 - trochę niewyraźne (cyfrówek jeszcze wtedy nie było) - ale za to w maszynie nie byle kogo, a samego A. Kwoczura (i w jego hełmie)

A tak poważniej to grzebałem dalej, a że dzisiaj mam żartobliwy nastrój to sobie wykombinowałem, że tak od razu to się oficerem-pilotem nie zostaje więc sprawdziłem czy można dodać nowe stopnie (w LO wiele dodać sie nie da - zwykle trzeba coś zamienić - żeby wszystko działało poprawnie) i o dziwo można. Skutkiem tego powstała taka mała szkółka i żeby dostać podporucznika (bo za wyjątkiem panów we wiadomej specjalności - to na stopień się trzeba trochę "narobić") trzeba odbyć 5 lotów szkolnych na MiG-u 29 z szachownicą. Mianowicie dodałem pięć stopni przed podporucznikiem z koniecznością odbycia jednego lotu dla każdego awansu. Przydatność tej modyfikacji jest pewnie niewielka (zrobiłem to dla zgrywy - w oczekiwaniu na grafę Schmeissera i dostawę FC - paczka idzie) i do moda raczej tego nie wstawię, ale pomysł może przyda się (pewnie nie)tym co bawią się w wirtualne eskadry itp.

Po małej modyfikacji kawałek pliku "Lock on\PilotLogBook\Counries" wygląda tak:

<RanksTable8>
<Rank Index="0" Name="Corporal Cadet" NativeName="Kapral pchor." Picture="POL-01-Kapral pchor.tga" Criterion="0"/>
<Rank Index="1" Name="Seargent Cadet" NativeName="St.kapral pchor." Picture="POL-02-St.kapral pchor.tga" Criterion="1"/>
<Rank Index="2" Name="Staff Seargent Cadet" NativeName="Plutonowy pchor." Picture="POL-03-Plutonowy pchor.tga" Criterion="2"/>
<Rank Index="3" Name="Technical Seargent Cadet" NativeName="Sierzant pchor." Picture="POL-04-Sierzant pchor.tga" Criterion="3"/>
<Rank Index="4" Name="Master Seargent Cadet" NativeName="St.sierzant pchor." Picture="POL-05-St.sierzant pchor.tga" Criterion="4"/>
<Rank Index="5" Name="Second Lieutenant" NativeName="Podporucznik" Picture="POL-06-Podporucznik.tga" Criterion="5"/>
<Rank Index="6" Name="First Lieutenant" NativeName="Porucznik" Picture="POL-07-Porucznik.tga" Criterion="15"/>
<Rank Index="7" Name="Captain" NativeName="Kapitan" Picture="POL-08-Kapitan.tga" Criterion="30"/>
<Rank Index="8" Name="Major" NativeName="Major" Picture="POL-09-Major.tga" Criterion="60"/>
<Rank Index="9" Name="Lieutenant-Colonel" NativeName="Podpulkownik" Picture="POL-10-Podpulkownik.tga" Criterion="120"/>
<Rank Index="10" Name="Colonel" NativeName="Pulkownik" Picture="POL-11-Pulkownik.tga" Criterion="240"/>
<Rank Index="11" Name="Brigadier General" NativeName="General Brygady" Picture="POL-12-General brygady.tga" Criterion="300"/>
</RanksTable8>

Ten ostatni stopień będę w swojej kopii LO przyznawał honorowo za współpracę (Schmeiser jak zrobisz pliczki graficzne - próbka super - to jesteś pierwszym kandydatem)

Parametr Criterion="i tu liczba/> odpowiada za ilość odbytych misji (z sukcesem), tak że jak ktoś nie ma cierpliwości może sobie "skrócić drogę awansu"

No cóż dość żartów na dzisiaj trzeba wracać na  :564:

PS. Może Schmeis zerknąłbyś na te stopnie - niestety nie mam żadnych porządnych programów graficznych, a w paincie to się rewelacji nie raczej nie zrobi.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 14, 2005, 20:45:10 »
Toyest miałem na myśli sami wiecie kogo...
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 14, 2005, 20:52:13 »
Jeśli chodzi o jedynie słuszną ... to proponuję od razu w tym "ostatnim nowym stopniu" albo dorobi się jeszcze jakiś.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 14, 2005, 21:17:15 »
zu befehl!  Bedą na jutro albo pojutrze :)


ps

a  w zasadzie może nawet czesc na dzis :D


McHaron

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 15, 2005, 10:53:27 »
A ja proponuję małą modyfikację, adekwatną do realiów naszego pięknego kraju...  :mrgreen:

PS. Proszę, nie bijcie mnie za to ...  :570:

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 15, 2005, 14:42:27 »
Schmeiser - bardzo ładne - pomyślałem, że może warto by nadać im "bardziej Polski" kształt (gwiazdki oczywiście wkleiłem Twoje) - co ty na to.

McHaron - czemu zaraz bić - poczucie humoru (nawet czarnego) to bardzo pozytywna rzecz.
Wysłałem to przed chwilą "latającym" kumplom i stwierdzili, że sobie powiększą i na ścianie w kapciorze na lotnisku powieszą.

Schmicht

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 15, 2005, 17:51:02 »
Sorrki że tak długo się nie odzywałem ale ostatnio nie miałem za dużo czasu.
Ale żeby nie było, że przychodzę z pustymi rękami, to pogrzebałem trochę w pliczkach  i udało mi się zrobić by można było latać także niemieckim Miegiem. Problem polegał na tym że rosyjski/białoruski Mig nazywał  się tak samo jak niemiecki czyli "Mig-29A" i gra go widziało jako jeden i ten sam samolot, ale jak zmienimy nazwe Niemieckiego Miga z "Mig-29A" na "Mig-29G" już problemów nie będzie. By to zrobić należy...

...Znaleść wiersz (w pliku MeInit.xml):
Cytuj
<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29A" Rate="50" Shape="MiG-29G" WingSpan="11.36" WorldID="49">

i zamienić na:
Cytuj
<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29G" Rate="50" Shape="MiG-29G" WingSpan="11.36" WorldID="49">

*na niebiesko zaznaczyłem jakie zmiany wprowadziłem

...po czym już tylko wystarczy odnaleźć wiersz:
Cytuj
<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}">


MiG-29G (9-12) Ger


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{ca4be5c1-fd59-41cc-b4ff-ddc7591e691b}">Luftwaffe Gray early</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{f48fa8eb-754b-426e-8d66-48c9693615b2}">Luftwaffe Gray-1</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{bce3518f-93a3-4356-94b3-3a2fa55209d5}">Luftwaffe Gray-2(worn-out)</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{dd9f98d2-4b08-4934-8b93-4024bb7778f8}">Luftwaffe Gray-3</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{91bed26c-d706-4c77-aada-fc02f05fa15c}">Luftwaffe Gray-4</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{57426db8-0904-439d-bb2d-63c8fda1c636}">Luftwaffe 29+20 Demo</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>

...i wkleić go między wiersze samolotów które są umieszczone w Poland.
*nie pisze jak to zrobić bo już jest to opisane wcześniej

Niestety został problem z generowaniem numerów identyfikacyjnymi, są niestety wyświetlane
niemieckie oznaczenia. Oczywiście krzyże na skrzydłach można zamienić skinem, ale numerów  chyba tak łatwo się pozbyć nie da... ale trzeba próbować!

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 15, 2005, 18:32:12 »
Brawo  :D  jesteśmy o kolejny krok bliżej - może i na te znaki przy numerach coś się poradzi - jak kto coś wie to niech się podzieli wiedzą.

W tej chwili właśnie rozpakowuję FC i przystępuję do dalszych modyfikacji - myślę, że wkrótce będzie gotowy polski mod zarówno pod wersje 1.02 jak i pod 1.1.
Schmeisser właśnie kończy nowe, wysokiej jakości znaki stopni wojskowych, medali i znaków jednostek.

PS. Kolejna mała modyfikacja poprawiająca estetykę naszego moda:
Jeżeli chcemy aby jako nazwa malowania samolotu pojawiała sie nazwa np. wybranego przez nas skina lub nazwy jednostek, które reprezentują Polskę (użytkujące w realu MIG-i 29) to dokonujemy następujących zmian w pliku Lock-on\ME\MEInit

LO 1.1

<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380"

MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29A" Rate="50" Shape="MiG-29" WingSpan="11.36" WorldID="2">
<Payloads>
...
</Payloads>
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}" ID="0" Name="AF Standard-1"/>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}" ID="1" Name="1 elt Minsk Mazowiecki"/>
<ColorScheme CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}" ID="2" Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)"/>
<ColorScheme CLSID="{392966ae-dc75-4188-b256-8abb74f27a7a}" ID="3" Name="33th IAP Wittstock AB (Germany):"/>
<ColorScheme CLSID="{dc402ddf-2685-4ba0-8d0b-c0edbf142c24}" ID="7" Name="120 GvIAP #45 Domna AB"/>
<ColorScheme CLSID="{188954f8-83c4-432b-9f26-cc86ed0d5f4f}" ID="8" Name="&quot;Swifts&quot; Team #44 Kubinka AB"/>
<ColorScheme CLSID="{535cc955-3c4f-4ae2-9ab3-27f3e80b4987}" ID="9" Name="Demo paint scheme #999 MAPO"/>
<ColorScheme CLSID="{c0647fdc-34d6-468b-89ae-a15ed291008c}" ID="4" Name="AF Standard-1"/>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}" ID="5" Name="41 elt Malbork"/>
<ColorScheme CLSID="{d8a00e29-7163-42de-8686-8c38247a182a}" ID="6" Name="40th FW &quot;Maestro&quot; Vasilkov AB"/>
</ColorSchemes>
...
<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">


MiG-29 (9-12) Rus


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">41 elt Malbork</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>

LO 1.02

<Plane Name="MiG-29A" WorldID="2" CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Shape="MiG-29" HumanCockpit="yes"

EmptyWeight="11200" MaxTakeOffWeight="19700" MaxFuelWeight="3380" WingSpan="11.36" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" Cannon="yes"

Rate="50">
<!-- Rus-->
<Payloads>
...
</Payloads>
<ColorSchemes>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="0" CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}"/>
<ColorScheme Name="1 elt Minsk Mazowiecki" ID="1" CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}"/>
<ColorScheme Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)" ID="2" CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}"/>
<ColorScheme Name="33th IAP Wittstock AB (Germany):" ID="3" CLSID="{392966ae-dc75-4188-b256-8abb74f27a7a}"/>
<ColorScheme Name="120 GvIAP #45 Domna AB" ID="7" CLSID="{dc402ddf-2685-4ba0-8d0b-c0edbf142c24}"/>
<ColorScheme Name="&quot;Swifts&quot; Team #44 Kubinka AB" ID="8" CLSID="{188954f8-83c4-432b-9f26-cc86ed0d5f4f}"/>
<ColorScheme Name="Demo paint scheme #999 MAPO" ID="9" CLSID="{535cc955-3c4f-4ae2-9ab3-27f3e80b4987}"/>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="4" CLSID="{c0647fdc-34d6-468b-89ae-a15ed291008c}"/>
<ColorScheme Name="41 elt Malbork" ID="5" CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}"/>
<ColorScheme Name="40th FW &quot;Maestro&quot; Vasilkov AB" ID="6" CLSID="{d8a00e29-7163-42de-8686-8c38247a182a}"/>
</ColorSchemes>
...
<Country Name="Poland" WorldID="8" CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" ShortName="POL" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">


MiG-29 (9-12) Rus


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">41 elt Malbork</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>

Ważne jest aby nazwy podane w grupie <planes> były identyczne jak w grupie <countries> - decydujący jest numer występujący w wyrażeniu:
<Plane CLSID="{rząd cyfr}">

Oczywiście wybór linii do modyfikacji może być różny - w podanym powyżej przypadku wpływ miały typ i miejsce występowania oznaczeń numerycznych generowanych w przedstawionych liniach - ale wybór jest zależny od modyfikującego.

W tym przypadku skiny powinny mieć nazwy:

MIG-29-PAINT-DEF-2-L(R) dla 1 elt i
MIG-29-PAIMT-DEF-6-L(R) dla 41 elt

Zresztą aby sobie ułatwić znajdowanie właściwych nazw skinów wykorzystujemy linię:
...
<ColorSchemes>
<ColorScheme Name="AF Standard-1" ID="0" CLSID="{2196f6e8-9800-4274-bcde-38611b0e9263}"/>
<ColorScheme Name="1 elt Minsk MazowieckiID="1" CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}"/>
<ColorScheme Name="968th IAP Altenburg AB (Germany)" ID="2"
...
gdzie wyrażenie ID="cyfra" oznacza numer w skinie podniesiony o jeden (czyli ID="1" to skin MIG-29-PAINT-DEF-2-L(R).

[ Dodano: Sob 17 Wrz, 2005 11:50 ]

Tym razem kolejna korekta - uzbrojenie:
Nie wiedzieć czemu w zestawie pocisków powietrze-powietrze MiG-a 29 pominięto rakietę R-27T - jest ona używana na typ typie samolotu - spotkałem nawet zdjęcie takiego pocisku podwieszonego pod MiG-a z Mińska Mazowieckiego (pochodzi ono z początku lat dziewięćdziesiątych - nie wiem jak to wygląda obecnie), aby skorygować ten błąd należy wykonać następujące zmiany w pliku Lock on\ME\MEInit (poniższe zmiany dotyczą LO 1.1 ale w LO 1.02 wykonuje sie w ten sam sposób):

w grupie <Units> odnajdujemy podgrupę <pylons> i dokonujemy zmian poprzez skopiowanie linii dotyczącej R-27T np z Su-27 i wstawienia jej do linii dot. MIG-29

-  <Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29A" Rate="50" Shape="MiG-29" WingSpan="11.36" WorldID="2">
+     <Payloads>
+     <ColorSchemes>>
+     <Tasks>
+     <Pylons>
+        <Pylon FiZ="-2" Number="1" Type="0" X="-1.671" Y="-0.121" Z="-3.927">
+        <Pylon FiZ="-2" Number="2" Type="0" X="-1.09" Y="-0.097" Z="-3.245">
-        <Pylon FiZ="-2" Number="3" Type="0" X="-0.553" Y="-0.122" Z="-2.44">
<WeaponCategory Name="AIR-TO-AIR">
<Launcher CLSID="{9B25D316-0434-4954-868F-D51DB1A38DF0}">R-27R</Launcher>
<Launcher CLSID="{88DAC840-9F75-4531-8689-B46E64E42E53}">R-27T</Launcher>
<Launcher CLSID="{FBC29BFE-3D24-4C64-B81D-941239D12249}">R-73</Launcher>
<Launcher CLSID="{682A481F-0CB5-4693-A382-D00DD4A156D7}">R-60M</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{C0FF4842-FBAC-11d5-9190-00A0249B6F00}">Fuel tank 1150 l - 29</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{F72F47E5-C83A-4B85-96ED-D3E46671EE9A}">B-8</Launcher>
<Launcher CLSID="{1FA14DEA-8CDB-45AD-88A8-EC068DF1E65A}">S-24</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74885}">BetAB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{35B698AC-9FEF-4EC4-AD29-484A0085F62B}">BetAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{BD289E34-DF84-4C5E-9220-4B14C346E79D}">BetAB-500ShP</Launcher>
<Launcher CLSID="{3C612111-C7AD-476E-8A8E-2485812F4E5C}">FAB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{40A24F07-CD7D-4F83-89A2-39B2258B62C6}">PB-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{37DCC01E-9E02-432F-B61D-10C166CA2798}">FAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{4C551229-E03B-4D27-AE1A-C0B3E5CAAE72}">FAB-250P</Launcher>
<Launcher CLSID="{023479E5-5C3C-4D11-B3D6-15D6E8BD5656}">ODAB-500PM</Launcher>
<Launcher CLSID="{DF7A9A1F-6045-44BE-8F87-25D48CA5FC53}">ZAB-500</Launcher>
<Launcher CLSID="{4203753F-8198-4E85-9924-6F8FF679F9FF}">RBK-250</Launcher>
<Launcher CLSID="{D5435F26-F120-4FA3-9867-34ACE562EF1B}">RBK-500AO</Launcher>
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74884}">KMGU-2*96 AO-2.5RT</Launcher>
<Launcher CLSID="{96A7F676-F956-404A-AD04-F33FB2C74881}">KMGU-2*96 PTAB-2.5KO</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B1}">Smoke Generator - red</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B2}">Smoke Generator - green</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B3}">Smoke Generator - blue</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B4}">Smoke Generator - white</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B5}">Smoke Generator - yellow</Launcher>
<Launcher CLSID="{D3F65166-1AB8-490f-AF2F-2FB6E22568B6}">Smoke Generator - orange</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
+       <Pylon Number="4" Type="1" X="-0.783" Y="-0.15" Z="0">
+       <Pylon FiZ="-2" Number="5" Type="0" X="-0.553" Y="-0.122" Z="2.44">
+       <Pylon FiZ="-2" Number="6" Type="0" X="-1.09" Y="-0.097" Z="3.245">
+       <Pylon FiZ="-2" Number="7" Type="0" X="-1.671" Y="-0.121" Z="3.927">
</Pylons>
<Category CLSID="{78EFB7A2-FD52-4b57-A6A6-3BF0E1D6555F}">Interceptor</Category>
</Plane>

Rakiety te można przenosić na pylonie nr 3 i 5 więc takiej samej korekty należy dokonać w 5. Przy okazji uwaga w ten sam sposób można dokonywać innych zmian uzbrojenia z tym, że można dodawać uzbrojenie w obrębie danej grupy uzbrojenia np. <WeaponCategory Name="BOMBS"> przy czym dotyczy to samolotu a nie konkretnej belki podwieszeń. Można np. dodać uzbrojenie bombowe do F-15 i samolot będzie z tym latał, ale nie będzie sposobu na zrzucenie tych bomb (za wyjątkiem oczywiście klawisza odrzucenia uzbrojenia)
Z tych względów nie da się dokonać korekty uzbrojenia Mi-24W, który może zabierać bomby (np. FAB 250,500 czy KGMU) ponieważ ten typ nie obsługuje kategorii 'BOMBS" - maszyna będzie traktować takie podwieszenie jakby nie miała uzbrojenia.
Ale można sobie dla kawału podwiesić Sidewinder'y pod MiG-a 29 i wszystko będzie działało jak trzeba - łącznie z funkcjami na HUD.

Ponieważ ten temat obejmuje także "inne modyfikacje sił powietrznych"
W podobny sposób jak w MiG-u 29 należało by skorygować uzbrojenie A-10, a w szczególności:
- możliwość przenoszenia belek wielozamkowych na podwieszeniach innych niż 3 i 9
- przenoszenie pocisków serii AGM-65 tylko na zaczepach 3 i 9
- możliwość przenoszenia bomb Mk 82 i Mk 20 na zaczepach 1 i 11
- możliwość używania zaczepu nr 6

Tutaj uwaga dla zaczepów 5,6 i 7 w spisie pt. "rozmieszczenie dopuszczalnych podwieszeń" figuruje możliwość podwieszania 6 bomb Mk82 lub Mk20 na tych belkach ale w LO nie da się tego wykonać. Po za tym nie należy używać jednocześnie zaczepu 5 i 7 z zaczepem 6 oraz jednocześnie belek wielozamkowych na parach 4-5 i 7-8.

Wg mnie podwieszenia w A-10 powinny wyglądać tak:
<Plane CLSID="{8FDB2742-2283-450D-B417-CFC47774E8B6}" Cannon="yes" EmptyWeight="9389" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="4853" MaxHeight="10000" MaxSpeed="834" MaxTakeOffWeight="21081" Name="A-10A" Rate="50" Shape="a-10" WingSpan="17.53" WorldID="17">
<Payloads>
...
<Pylons>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="1" Type="0" X="-0.615" Y="-0.016" Z="-6.365">
<WeaponCategory Name="AIR-TO-AIR">
<Launcher CLSID="{DB434044-F5D0-4F1F-9BA9-B73027E18DD3}">SideWinder*2</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{6D21ECEA-F85B-4E8D-9D51-31DC9B8AA4EF}">ALQ-131</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E741}">Smoke Generator - red</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E742}">Smoke Generator - green</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E743}">Smoke Generator - blue</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E744}">Smoke Generator - white</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E745}">Smoke Generator - yellow</Launcher>
<Launcher CLSID="{A4BCC903-06C8-47bb-9937-A30FEDB4E746}">Smoke Generator - orange</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="2" Type="0" X="-0.615" Y="-0.144" Z="-5.408">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{CAE48299-A294-4bad-8EE6-89EFC5DCDF00}">SUU-25*8 LUU-2</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="3" Type="0" X="-0.615" Y="-0.337" Z="-4.015">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="MISSILES">
<Launcher CLSID="{69DC8AE7-8F77-427B-B8AA-B19D3F478B66}">AGM-65K</Launcher>
<Launcher CLSID="{D7670BC7-881B-4094-906C-73879CF7EB27}">AGM-65K*2</Launcher>
<Launcher CLSID="{907D835F-E650-4154-BAFD-C656882555C0}">AGM-65K*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{E6A6262A-CA08-4B3D-B030-E1A993B98453}">AGM-65D*2</Launcher>
<Launcher CLSID="{444BA8AE-82A7-4345-842E-76154EFCCA46}">AGM-65D</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="PODS">
<Launcher CLSID="{CAE48299-A294-4bad-8EE6-89EFC5DCDF00}">SUU-25*8 LUU-2</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="4" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="-1.853">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{F376DBEE-4CAE-41BA-ADD9-B2910AC95DEC}">Fuel tank 370 gal</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="5" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="-0.587">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="6" Type="0" X="-0.615" Y="-0.527" Z="0">
<WeaponCategory Name="ROCKETS">
<Launcher CLSID="{FD90A1DC-9147-49FA-BF56-CB83EF0BD32B}">LAU-61</Launcher>
<Launcher CLSID="{A76344EB-32D2-4532-8FA2-0C1BDC00747E}">LAU-61*3</Launcher>
<Launcher CLSID="{3DFB7321-AB0E-11d7-9897-000476191836}">LAU-61 WP</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="BOMBS">
<Launcher CLSID="{ADD3FAE1-EBF6-4EF9-8EFC-B36B5DDF1E6B}">Rockeye Mk20</Launcher>
<Launcher CLSID="{BCE4E030-38E9-423E-98ED-24BE3DA87C32}">Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{AB8B8299-F1CC-4359-89B5-2172E0CF4A5A}">Mk-84</Launcher>
<Launcher CLSID="{60CC734F-0AFA-4E2E-82B8-93B941AB11CF}">MER-3*3 Mk-82</Launcher>
<Launcher CLSID="{B83CB620-5BBE-4BEA-910C-EB605A327EF9}">MER-3*3 Rockeye Mk20</Launcher>
</WeaponCategory>
<WeaponCategory Name="FUEL TANKS">
<Launcher CLSID="{F376DBEE-4CAE-41BA-ADD9-B2910AC95DEC}">Fuel tank 370 gal</Launcher>
</WeaponCategory>
</Pylon>
<Pylon FiZ="-3.3" Number="7" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="0.587">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="8" Type="0" X="-0.615" Y="-0.501" Z="1.853">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="9" Type="0" X="-0.615" Y="-0.337" Z="4.015">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="10" Type="0" X="-0.615" Y="-0.144" Z="5.408">
<Pylon FiZ="-3.3" Number="11" Type="0" X="-0.615" Y="-0.016" Z="6.365">
</Pylons>
</Plane>

Przy czym pylony z drugiego skrzydła (1=11, 2=10, 3=9, 4=8, 5=7) są identyczne - dotyczy to również 1 i 11.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 18, 2005, 10:35:43 »
Nie chcę się czepiać ale Mig-29A 9.12A (czyli takie jak nasze) nie przenoszą R-27T.Jeżeli można by prosić o to zdjęcie byłbym wdzięczny.
Z tego co wiem R-27T przenoszą jedynie Indyjskie 9.12B i Rosyjskie 9.13.Ma to związek z ulepszoną wersją stacji rlok,a właściwie całym kompleksem RŁPK-29.W naszych to jest wersja "A" a np w 9.13 jest to RŁPK-29M posiada min częściowo cyfrową obróbkę,dlatego może przenośić R-27T/TE R-77.
No chyba,że ktoś z 1 PLM rozwieje moje wątpliwości :wink:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 18, 2005, 16:57:41 »
Prześlę Ci zdjęcie - ale ten problem wynikał głównie z faktu, że pod MiG-29A miały być poniemieckie MiG-i (te mogą przenosić R-27T) ale od rana pracujemy z Schmicht-em nad usunięciem krzyży i "niemieckich numerów" więc będzie jeszcze jedna wersja MiG-a w Polsce i szachownice na Su-17 i F-16 - jesteśmy przy końcu prac - informacje pewnie jeszcze dzisiaj.

Chociaż może dobrze by było, żeby ktoś lepiej obeznany rozjaśnił problem - na razie jest to wersja robocza Polskiego moda i jeszcze pewnie wiele będziemy ze Schmitch-em i Schmeisserem zmieniać.

[ Dodano: Nie 18 Wrz, 2005 17:38 ]
Kwestia przeniesienia MiG-29 z Niemiec do Polski została wreszcie rozwiązana.

W tym celu należy wykonać następujące ruchy w pliku Lock-on\ME\MEInit

W liniach dotyczących samolotu MiG-29G (wcześniej zmieniamy nazwę wg opisu Schmicht-a - patrz poprzednie posty - niekoniecznie musi być to G można wpisać np.B - jak ktoś wie jaka była nazwa wersji MiG-a oznaczonego w LO 9-12 Ger - niech da znać) dokonujemy następujących zmian:

<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}" Cannon="yes" EmptyWeight="11200" HumanCockpit="yes" MaxFuelWeight="3380" MaxHeight="18000" MaxSpeed="2448" MaxTakeOffWeight="19700" Name="MiG-29G" Rate="50" Shape="MiG-29G" WingSpan="11.36" WorldID="49">
<Payloads>
...
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{ca4be5c1-fd59-41cc-b4ff-ddc7591e691b}" ID="0" Name="PAF Standart (NATO camo)"/>
<ColorScheme CLSID="{f48fa8eb-754b-426e-8d66-48c9693615b2}" ID="1" Name="41 elt Malbork"/>

</ColorSchemes>
<Tasks>
...
<Pylons>
...
<Category CLSID="{78EFB7A2-FD52-4b57-A6A6-3BF0E1D6555F}">Interceptor</Category>
</Plane>

Oczywiście nazwy są dowolne - ja akurat korzystam ze skinów ze strony: http://malcolm.verpeilt.org/MigMag.htm więc wstawiłem jeden skin w malowaniu współczesnym bez oznaczenia jednostki - jako standard, oraz jeden w nadziei na pojawienie sie skina z 41 elt.
Następnie musimy przenieść MiG-29G z Niemiec do Polski:

<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">


MiG-29 (9-12) Rus


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">PAF Standart (NATO camo)</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}">PAF Standart (old camo)</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}">


MiG-29G (9-12) Ger


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{ca4be5c1-fd59-41cc-b4ff-ddc7591e691b}">PAF Standart (NATO camo)</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{f48fa8eb-754b-426e-8d66-48c9693615b2}">41 elt Malbork</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>


Zmieniając analogicznie nazwy malowań (muszą być takie same jak w grupie dotyczącej MG-29G powyżej) i wrzucić skiny z nazwami odpowiednio:
MIG-29G-PAINT-L(R)1 i MIG-29G-PAINT-L(R)2

Teraz trzeba usunąć krzyże i numery niemieckie -  tutaj trochę więcej kombinacji.

Ściągamy sobie mod pod nazwą: "Keine gelben Nummern" ze stronki: http://www.virtual-jabog32.de/index.php?section=downloads&subcat=22 - rozpakowujemy, kopiujemy i zmieniamy nazwę pliku NOMERA-YELLOW na NOMERA-BLACK i KREST-GERM po czym wrzucamy go do Bazar\TempTextures - pliki te usuwaję niemieckie numery (29+01 itd.) i niemieckie znaki rozpoznawcze. Autor pliku udzielił "odgórnie" zgodę na wykorzystanie tego pliku do zastosowań niekomercyjnych - więc nie będzie problemu z umieszczeniem go w modzie)

Jednocześnie będę wdzięczny za wszystkie uwagi dotyczące działania zmian w plikach lub ewentualnie dostrzeżonych błędów i wątpliwości, które trzeba wyjaśnić tak jak ten dotyczący rakiet R-27T

[ Dodano: Nie 18 Wrz, 2005 20:48 ]
Ponieważ dobrze by było żeby samoloty w Polskich Siłach Powietrznych latały z szachownicami a skinów jeszcze nie ma można zrobić prosty zabieg:

Za pomocą programu LoTextureTool, ktory można pobrać np. stąd: http://www.checksix-fr.com/ otwieramy folder Bazar\World\WorldTextureBMP1 i odnajdujemy plik Su-17-OKRAS-1 (jest to podstawowe malowanie Su-17), kopiujemy go i po otwarciu (ja robiłem to po prostu paintem - ale ktoś ma lepsze programy to osiągnie lepsze efekty) wstawiamy sobie szachownice. Po tej operacji zapisujemy plik jako Su-17-OKRAS-2 i dokonujemy odpowiednich zmian w pliku MEInit:

<Plane CLSID="{2BAFF3D1-6A2C-4654-92A9-99D3BC501A4E}" Cannon="yes" EmptyWeight="10670" HumanCockpit="no" MaxFuelWeight="3770" MaxHeight="15200" MaxSpeed="1836" MaxTakeOffWeight="19430" Name="Su-17M4" Rate="40" Shape="SU-17" WingSpan="13.68" WorldID="48">
<Payloads>
...
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{a84c6cc0-1871-43f5-ab04-9a4307d8c98d}" ID="0" Name="AF Standard"/>
<ColorScheme CLSID="{1eff7cb6-2e55-48bc-821d-14d1eb635480}" ID="1" Name="Polish AF"/>               <ColorScheme CLSID="{99a4fff2-ac69-4901-8950-41eedf294895}" ID="0" Name="AF Standard"/>
<ColorScheme CLSID="{16f4ed76-21a7-4482-befc-f248773cc062}" ID="1" Name="AF Standard (worn-out)"/>
<ColorScheme CLSID="{86093b14-9c4b-4f35-96e5-9bc15d515cbf}" ID="2" Name="ShAP Limanskoye AB"/>
</ColorSchemes>
</Plane>


<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
...
<Plane CLSID="{2BAFF3D1-6A2C-4654-92A9-99D3BC501A4E}">


Su-17M4


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{1eff7cb6-2e55-48bc-821d-14d1eb635480}">Polish AF</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>

Po czym usuwamy z Rosji i Ukrainy linie malowań zakończone tekstem:
Name="AF Standard (worn-out)"/>

I juz mamy Su-17M4 (jako Su-22M4) w składzie PAF. W załączniku przykład - jest to wersja robocza bo Schmeisser wykonuje nam porządne skiny (ale to potrwa).

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 18, 2005, 21:46:31 »
:shock:  :shock:  :shock:  Swietna robota!!!


Tak sobie myśle,że skoro znacie chłopaki angielski to może dobrze byłoby się skontaktować z niejakim Tekateka.Gość stworzył niezły mod Japonskie Siły Powietrzne oraz parę innych ciekawych rzeczy.Może by dał cynk jak zrobić "flayable" Su-22 z kokpitem Su-25.Taki mod jeszcze bym zniósł, podobny kokpit,ta sama avionika,etc.
Tutaj namiary na gostka;
http://forum.lockon.ru/showthread.php?t=8684&page=2&pp=10

Tutaj do pobrania mod "Japan Self-Defense Force"
http://forum.lockon.ru/showthread.php?t=8684&page=2&pp=10

Tutaj więcej szczegułów i skiny do pobrania;
http://babel.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Fpark17.wakwak.com%2F%7Ehuq%2FLOMAC11%2FJASDFMod2.html&lp=ja_en

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 19, 2005, 00:08:31 »
Dzięki za podpowiedź - mówiąc szczerze nie bardzo mi się podobają samoloty flyable z kokpitami od innych maszyn, ale skoro jest "zapotrzebowanie społeczne" to popróbujemy. Na razie jednak jest sporo roboty z tym nad czym pracujemy aktualnie. Np. trzeba dodać numery na MiG-29G bo usunąć, usunęliśmy niemieckie ale naszych nie ma (kolory numerów też trzeba pozmieniać). Pozostaje kwestia skina 41 elt itd.itd.

Na razie kolejny samolocik AI w polskich barwach - F-16 (ach te marzenia):

Dokonujemy zmian w pliku MEInit:

<Plane CLSID="{082D2561-FB8B-11d5-9190-00A0249B6F00}" Cannon="yes" EmptyWeight="8853" HumanCockpit="no" MaxFuelWeight="3104"

MaxHeight="15240" MaxSpeed="2116.8" MaxTakeOffWeight="19187" Name="F-16C" Rate="50" Shape="f-16" WingSpan="9.45" WorldID="7">
<Payloads>
...
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{E45A7ECE-4199-4257-937D-5207435A5786}" ID="9" Name="IDF/AF F16C Standard"/>
<ColorScheme CLSID="{eeaab67f-6f15-4a5d-9b74-1c08ee971e9b}" ID="0" Name="Polish AF"/>               <ColorScheme CLSID="{189e0024-e439-494c-8b7e-817a2884ab85}" ID="1" Name="PACAF 14th FS (MJ) Misawa AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{65a85d13-351d-450d-84f9-c5cc528228cf}" ID="2" Name="PACAF 35th FW (WW) Misawa AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{89c5ff57-d84c-4950-8109-dafd18e40143}" ID="3" Name="USAF 77th FS (SW) Shaw AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{356613e0-28af-4ca1-ac5d-1c590bb213c6}" ID="4" Name="USAFE 22nd FS (SP) Spangdahlem AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{382e7a6a-b29f-4881-9c28-d9ea192bc4c6}" ID="5" Name="USAF 414th CTS (WA) Nellis AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{924ed5b8-c371-4315-b29f-c0be4ecb188d}" ID="6" Name="USAF 412th TW (ED) Edwards AFB"/>
<ColorScheme CLSID="{d00a836b-6c9c-40f9-a8c5-39501ae3a178}" ID="7" Name="USAF 147th FIG (EF) Ellington AFB"/>
</ColorSchemes>
<Category CLSID="{78EFB7A2-FD52-4b57-A6A6-3BF0E1D6555F}">Interceptor</Category>
</Plane>

<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
<Units>
<Planes CATID="{C168A850-3C0B-436a-95B5-C4A015552560}">
<Plane CLSID="{6BCCD081-F937-11d5-9190-00A0249B6F00}">


MiG-29 (9-12) Rus


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{29353c69-93f3-4352-9607-088d84652095}">1 elt Minsk Mazowiecki</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{639dae0b-a29e-454c-a1a3-a3bd57e5ae15}">PAF Standart (NATO camo)</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{fd246c9f-287e-4b02-a0cf-7736c2884bcb}">PAF Standart (old camo)</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
<Plane CLSID="{5B1614EC-FF32-4EDA-86BD-E580C5F0FF84}">


MiG-29G (9-12) Ger


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{ca4be5c1-fd59-41cc-b4ff-ddc7591e691b}">PAF Standart (NATO camo)</ColorScheme>
<ColorScheme CLSID="{f48fa8eb-754b-426e-8d66-48c9693615b2}">41 elt Malbork</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
<Plane CLSID="{2BAFF3D1-6A2C-4654-92A9-99D3BC501A4E}">


Su-17M4


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{1eff7cb6-2e55-48bc-821d-14d1eb635480}">Polish AF</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>
<Plane CLSID="{082D2561-FB8B-11d5-9190-00A0249B6F00}">


F-16C


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{eeaab67f-6f15-4a5d-9b74-1c08ee971e9b}">Polish AF</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Plane>

...
Oczywiście trzeba po tej operacji usunąć linię malowania <ColorScheme CLSID="{eeaab67f-6f15-4a5d-9b74-1c08ee971e9b}"> ... z <ColorSchemes> w USA

Zdecydowałem się jednak na przerzucenie F-16C z USA bo Turcja miała tylko jedno malowanie, a w USA jest tyle, że jak się jedno zabierze to nie zauważą :lol:

Po czym trzeba zrobić sobie skina - czyli jak przy Su-17 "wyciągamy z folderu Bazar\World\WorldTextureBMP1 pliczki F-16-OKRAS-L4 i F-16-OKRAS-R4 i po wstawieniu szachownic zmieniamy ich nazwy na F-16C-PAINT-DEF-L1 i R1 po czym pakujemy to sobie LoMan-em i wrzucamy do LO. Jak poprzednio profesjonalny skin zrobi Schmeisser, a ja wyprodukowałem tylko wersje roboczą do sprawdzenia działania gry.

[ Dodano: Pon 19 Wrz, 2005 12:35 ]
W podobny sposób jak w Su-17 i F-16 można dodać sobie szachownice do Mi-8 i Mi-24. Z tym zastrzeżeniem, że przy Mi-8 możemy sobie wrzucić "polskiego skina" na stałe, natomiast w przypadku Mi-24 gdzie w LO jest tylko jedno malowanie polskie malowanie możemy sobie wrzucać LoMan-em w razie potrzeby (zrobienie tego na stałe skutkowałoby usunięciem Mi-24 z Rosji i Ukrainy)

W przypadku Mi-8 robimy to tak:

- w grupie Units:
<Helicopter CLSID="{C08CF845-F905-40F0-AF1B-554908BBE89E}" Cannon="yes" EmptyWeight="6800" MaxFuelWeight="2296" MaxHeight="6000" MaxSpeed="225" MaxTakeOffWeight="13000" Name="Mi-8MT" Rate="30" Shape="MI-8MT" WorldID="49">
<Tasks>
<Task Name="Observation" WorldID="16"/>
<Task Name="Transport" WorldID="35"/>
</Tasks>
<Pylons/>
<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{E5D21F6F-54F5-43A7-90F8-F5A03315A934}" ID="0" Name="Standard"/>
<ColorScheme CLSID="{CB825521-4034-4b46-A6A2-47B532BB5884}" ID="1" Name="Polish AF"/>               <ColorScheme CLSID="{5B02BC84-3BEC-4f7f-843F-162C7CADF027}" ID="2" Name="Standard1"/>
</ColorSchemes>
</Helicopter>

- w grupie Countries:
<Country CLSID="{32A0DDDF-E2C1-4F0B-A3AD-17719BB371F2}" Name="Poland" ShortName="POL" WorldID="8" flag="Poland.tga">
...
<Helicopters CATID="{828CEADE-3F1D-40aa-93CE-8CDB73FE2710}">
...
<Helicopter CLSID="{C08CF845-F905-40F0-AF1B-554908BBE89E}">


Mi-8MT


<ColorSchemes>
<ColorScheme CLSID="{CB825521-4034-4b46-A6A2-47B532BB5884}">Polish AF</ColorScheme>
</ColorSchemes>
</Helicopter>

</Helicopters>

Tą linie (<ColorScheme CLSID="{CB825521-4034-4b46-A6A2-47B532BB5884}">...) usuwamy oczywiście z malowania Rosyjskich Mi-8

Skiny można wykonać podobnie jak w przypadku Su-17 i Mi-24 - poprzez import z Bazar\World\WorldtextureBMP1 plików MI24-OKRAS i MI8-OKRAS-01 i zrobienie szachownic - przy czym w tym drugim pliku przed zainstalowaniem zmieniamy nazwę na MI8-OKRAS-02

W podobny sposób usunąłem niemieckie krzyże w Leopardzie-2 i białe gwiazdy w M113 - ponieważ w "polskim modzie" i w realu stanowią wyposażenie jednostki w Świętoszowie (po prostu zamalowałem je w paincie - obiekty są niewielkie więc wysoka jakość wykonania zmian jest zbędna) - po czym pliki LEOPARD-2-OKRAS i M-113-OKRAS (adres: Bazar\World\WolrTextureBMP) pakujemy LoMan-em w wrzucamy do gry.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 19, 2005, 15:18:26 »
:621:    :564:    :564:    :564:    :564:    :564:    :564:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Ajti

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 19, 2005, 17:59:31 »
W takim razie rodzi się najważniejsze pytanie- kiedy premiera PL MOD?  :mrgreen:
Taki co by się do lomana wrzucało...