Autor Wątek: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02  (Przeczytany 60019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 08, 2006, 20:44:56 »
Moje wrażenia sa również pozytywne.Iq85 - niezłe lądowanko w parze! Balc3r i Link to samo- trzymanie formacji  haraszo. Poszło nieźle ale jak widać podstawy nie są takie łatwe. Teraz tylko pozostaje kwestia "doszlifowania" się,  ale to załatwią wylatane następne godziny, ekipa rokuje nadzieje. Termin kolejnego lotu niebawem. Z mojej strony niestety przez przynajmniej kolejne 3 dni obecnośc nie będzie możliwa, wszelkie info łącznie nawet z briefingiem poleci na PW, GG lub tutaj.

                                                                 Pozdrawiam
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 09, 2006, 01:05:36 »
Mogliście jakoś jednak powiadomić resztę chętnych, że zaczynacie latać :)
A nie, że ja wpadam na serwer, a tu wszyscy oddaleni o minimum 200km. I dawaj ich gonić... A w międzyczasie zawiecha LO i na nowo dawaj raz jeszcze... Ech... :/
Poza tym mam wrażenie, że jednak należałoby zacząć nie od latania w formacji, ale od ćwiczenia podchodzenia do lądowiska. Podejść z ILS, albo i bez, z 10 km to każdy potrafi. A zrobić podejście z kilometra - dwóch, będąc na starcie ustawionym prostopadle do osi i mając na liczniku ponad 500 km/h?
Poza tym - latanie i lądowanie z jednym silnikiem, lądowanie na pusto i pełno, lądowanie bez silników... ;)

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 09, 2006, 11:20:06 »
A czy według ciebie Storm do takich treningów potrzebny jest serwer i inni gracze?
(bo nie wyobrażam sobie np. podejścia do lądowania w parze bez silników :003:)
Ja ćwiczyłem takie rzeczy offline samemu  :002:
Jeśli ktoś chce się nauczyć to mogę przygotować misje, w razie problemów można pisać  :004:

Dwa skriny z lotu:


(z Edelmannem)


(z balc3rem)

Niestety nie nagrywałem tracka, a szkoda bo było kilka ciekawych sytuacji   :021:
DCS/FSX/AC/pCARS

balc3r

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 09, 2006, 11:40:09 »
:D na jakim sprzęcie grasz, że haze masz na advance  :020: ??
Powybieram zaraz screeny :D
i jak się pozbyć tego chrobotania pixeli ;) przy wodzie ?

Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 09, 2006, 14:10:39 »
Iq85 - ja tylko tak.... ;)

Ale do meritum - trzeba by:
- troszkę zmienić misję tak, by dało się latać razem ale jakoś tak by dojście do ekipy było szybsze (a nie ganiać po mapie)
- poćwiczyć wspólne manewry, jak starty, lądowania, zmiany kursu... Może refueling?
- lądowania na ILS przy baaardzo ograniczonej widzialności

Są chętni na dzisiaj? A może Edelmann coś postawi jeszcze?


Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 09, 2006, 15:23:55 »
Balc3r, ale te screeny co zapodałeś, to jakoś takie dziwnie rozpłaszczone? Porozciągane w poziomie? Czemu takie? W jakiej rozdziałce grasz?

balc3r

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 09, 2006, 17:27:47 »
 :020: rozpłaszczone
Panoramiczna 1680x1050 :D

Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 09, 2006, 19:12:40 »
ROTFL.... Nie pisz tylko, że w takiej grasz? ;)
To ja się nie dziwię, że lądujemy, a tu za nami słup ognia i dymu ;)

balc3r

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 09, 2006, 19:59:08 »
hmm no wlasnie gram :/ na monitorku 20,1' bardzo ładnie wyglada :D - oczywiście jest to natywna :D

hmm tylko nie bardzo rozumiem - słup ognia i dymu  :020: - niom wypadek maly był, ale nie wiem co to ma wspólnego z tym :D

Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 10, 2006, 00:45:40 »
I jeszcze parę screenów (imageshack wreszcie ruszył)

Kołowanie...


Lot jako czwarty...



I przy okazji, taki sobie zachodzik słoneczka...


Balc3r - chodziło mi o te mikroeksplozje przy lądowaniu... Z całej czwórki, ostały się tylko dwa samoloty... ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2006, 00:51:52 wysłana przez Storm »

McHaron

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 10, 2006, 09:34:13 »
Nie obrażając nikogo przyznam się, że już przestałem wierzyć w to, ze kiedyś się faktycznie zgadacie i loty się odbędą :). Ale proszę... No nic, tylko wielkie Yoł.

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 10, 2006, 10:06:27 »
Chętnych jest sporo, myślę że powinniśmy stworzyć 3 pary :001:
Może znajdziemy lepsze łącze, jak nie to będziemy latać na zmianę (i tak nie zawsze wszyscy mogą)
Jeśli dobrze liczę to łącznie w ten weekend latało 6 osób  :002:
Oto kilka smaczków z niedzielnego lotu (niestety bez Edelmanna):




Myślę, że jednak trzeba było najepierw poćwiczyć lądowania bez wiatru, bo niby tylko 3m/s ale wystarczy chwila nieuwagi i można w pas nie trafić  :002:

DCS/FSX/AC/pCARS

musk

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 10, 2006, 11:04:02 »
Dobrze jest, cele dla mojej 15 już trenują :002: :002: :002:
A tak poważnie to całkiem nieźle, musze kiedyś Edka namówic żeby mnie wkecił na jakieś wspólne manewry.

Storm

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 10, 2006, 13:25:55 »
Panowie, ale tam naprawdę był jakiś wiatr? Bo ja nic nie odczułem.
Moim zdaniem popełniacie taki błąd, że w chwili kiedy mijacie próg pasa, zaczyna wam brakować nagle prędkości. Siły nośnej, spadacie, podrywając dziób do góry, zawadzacie ogonem o ziemię i... BUM.

Rozwiązanie: po wyrównanym podejściu, ustalacie prędkość lądowania, taką, aby przy dziobie skierowanym poziomo, samolot opadał kilka-naście metrów na sekundę. Wciskacie klawisz j na klawiaturze (utrzymuj zadaną prędkość) i kontynuujecie podejście na ILS do progu pasa. Tuż nad pasem, wyłączacie j, robicie flarę i przyziemiacie. Flara - zawis nad pasem (w sensie wysokości, ale zmieniającego się położenia w poziomie nad pasem w jego osi wzdłużnej). Jeśli wybieraliście prędkość przyziemiania zwalniając, flara robi się sama - prędkość powoli maleje i opadacie na pas. Jeśli do prędkości j przyspieszaliście, to po wyłączeniu jej, silniki zwiększą ciąg i flara albo się przedłuży, albo się nie uda.

Ale:
- flara nie może być za długa bo przepadniecie
- nie może być wykonana za wysoko
Po co flara?
- pozwala na złagodzenie uderzenia w pas (ścieżka ILS jest za ostra)
- zwalnia prędkość przyziemienia
- pozwala na dolot nad próg pasa, jeśli przechwytywaliśmy wiązkę ILS "od dołu" (mnie zawsze kontrola krzyczy, że jestem poniżej wiązki)


Jeśli popełniłem truzim to przepraszam, ja tylko chciałem pomóc. :)