Autor Wątek: 1.07 patch. To nie żart :)  (Przeczytany 2459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Boba Fett

  • Gość
1.07 patch. To nie żart :)
« dnia: Czerwiec 06, 2006, 02:22:03 »
No i po cichu, jakby od tyłu z zasadzki pojawił się patch z numerkiem 1.07
Do ściągnięcia ze strony LP oczywiście. http://www.lead-pursuit.com/

A tutaj lista zmian, użyczona z strony Frugals World.
Version 1.07
==========

AVIONICS &WEAPONS
Fix for not being able to cycle through radarmodes with a target locked.
Fix a bug where the radar would not be radiating in certain instances when going from MRM ACM modes back to default modes.
Fix a bug where the radar can get confused about the modes and display a blank MFD.
F1 key now works properly again -> when in ACM modes, it takes us out to CRM modes. If ACM modes are to be cycled, F11 can be used.

COCKPIT
Fix for removed range information from MRM HUD with a locked target.

MULTIPLAYER
Fix for dedicated server crashing after about 20 minutes of play.
Fix for empty debrief text files after MP missions.
Fix for Rules of Engagement "Comply" button not enforcing "Unlimited Ammo" setting.
"Unlimited Ammo" is not selectable anymore in Setup when not allowed by the host.
Improved multiplayer positioning and smoothing.
Fix for clients sometimes unable to join a dogfight game.

HARDWARE
Added cursor to Logitech G15 DED display.
Enabled simplified avionics DED to be displayed on G15 display.

STABILITY
A few more fixes added.

 :564:

Miszon

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2006, 12:50:00 »
 :icon_eek: A to ci.

Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2006, 17:59:34 »


F1 key now works properly again -> when in ACM modes, it takes us out to CRM modes. If ACM modes are to be cycled, F11 can be used.


A widzisz boba jednak z tym F1 coś było :/ a teraz jak się już przyzwyczajiłem do tego buga to naprawili
\___[O}====-
 /OOOOO\

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2006, 19:18:00 »
No super.. to ja wczoraj 45 minut zasysałem 1.06 a tu dzis taki zonk.. nastepne 47 megsów do sciągnięcia :D

A tak swoją drogą to czy w taki dzień 06.06.06  :021: może powstać coś dobrego ;)

P.S.
777 - nowy, lepszy szatan  :021:
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

BigMac

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 06, 2006, 19:29:57 »
Jakie 47MB? Sciągnij patch 1.06->1.07, zajmuje 1.2MB. Działa u mnie :)

Boba Fett

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2006, 20:37:19 »
A widzisz boba jednak z tym F1 coś było :/ a teraz jak się już przyzwyczajiłem do tego buga to naprawili

Lol, było było :) Teraz przyzwyczajaj się do normalnej procedury hihi.

pawel

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2006, 23:04:36 »
A ja dziś przeglądałem "check six" i tak naprawdę szukałem czego innego i zauważyłem tylko, "1.07" nie czytając nic poz tym. Stwierdziłem, że to jakiś tam sobie pacz, od jakiegoś tam sima. A tu ci psikus...

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 07, 2006, 18:22:11 »
Jakie 47MB? Sciągnij patch 1.06->1.07, zajmuje 1.2MB. Działa u mnie :)

Ale ja jeszcze nie zdazylem nawet zainstalowac 1.06, a tu na drugi dzien 1.07 do sciagania :)
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 08, 2006, 23:52:14 »
Czy ktoś w Was zauważył może zwiększenie celności obrony plot (AAA)? Nie jest wymienione w fixach, ale...

Mam misję SEAD strike, atakowanie AAA w stoczni (KS-19 i ten sprawy). Najpierw leciałem w 1.0.6, po dotarciu nad cel, jako że wróg zaczaił się między zabudowaniami przeszedłem na CCIP i z kosiaka ciskałem po jednej bombce na przelot. Trochę to trwało, strzelali do mnie ale się tym zbytnio nie przejmowałem - niski pułap + duża prędkość = bezpieczeństwo. :004:
Zawiesiło się niestety po ukończeniu więc dziś robiłem kolejne podejście. Tym razem już na 1.0.7. Zbliżam się do stoczni - odzywa się AAA, obłoczki i te sprawy (co ważne bez FireCan, więc celność powinni miec marną)... jakieś 2 mile - buuum, poszła prawie cała elektryka. Lecę dalej by z ciekawości zobaczyć jak wyjdzie zrzut bez HUDa - zaczynają grzać z działek - buch trafienie, buch znowu i buch 4 trafienie z działa - samolot staje w płomieniach, katapultuje się z wysokości 30 m. brzuchem do góry co najlepsze. :001:
Co jest myśle? Oki. Podejście 2 (3 w sumie) - zdążyłem wykonać przelot, nawrót i znowu to samo...

Rany julek, co ja teraz zrobie?  :003: :002: To koniec! Oszukali mnie... banda decydentów $%#^&*%$#! :020: :003:

Ktoś ma podobne odczucie z tym zwiększeniem skuteczności AAA? Czy też to przypadek i tylko po raz kolejny odezwała się moja fantazja...

pozdrowionka :001:

Boba Fett

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 09, 2006, 00:35:45 »
Hmm, Przyznam Ci się Jascha że nie latałem jeszcze solo na tym patchu, a jedynie w multy z eskadrą, walczyliśmy nad plot, ale raczej źle nie było... W jednej z misji oficjalnych w trójke z Qba i Pchełką rozjechaliśmy cały batalion takich "armatek" :)
Rada, sprawdź na zdjęciach jak są rozstawione pojazdy i armatki, dobierz tak podejście aby zaskoczyć ich nagłym pojawieniem się, oraz, co ważniejsze, syp ładunki przy pierwszym podejściu tak aby objeły największą częśćz nich, sprawdź to na rekonie przed lotem !
Rozjechaliśmy je zżucając w lini jeden po drugim. Qba jeśli pamiętam dobił potem tylko kilka pojazdów uciekających po rzeźni i po sprawie :) Pamiętaj więc o logistyce przed lotem, dobry plan to już prawie sukces.

Powodzenia ! :)

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2006, 10:32:13 wysłana przez Boba Fett »

Miszon

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 09, 2006, 10:43:05 »
Rety, mam nadzieję że nie wrócili do "starej skuteczności" AAA. Pamiętam jak kiedyś była to broń skuteczniejsza niż wszystkie SAMy i rzadko wychodziło się z takiej kanonady bez uszczerbku.

Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 09, 2006, 13:29:44 »
No jeśli nic o tym nie wiadomo i nie macie takich wrażeń to pewnie to jednak czysty (niemiły) zbieg okoliczności.

Oczywiście nie twierdzę, żeby ta sytuacja była jakaś nierealistyczna czy przesadzona. Atakowanie AAA w ten sposób, zamiast jakiegoś lofcika porządnego to w końcu proszenie się o guza. Rozchodzi się tylko o to, że wcześniej (tzn. w mojej krótkiej karierze) takie trafienia były przypadkiem. Wątpię również, aby ktokolwiek z Was przejmował się zbytnio niekierowanym ogniem plot. Teraz zostałem zdewastowany totalnie, co wcześniej nie miało miejsca i stąd pytanie czy coś zmienili w tej kwestii. Mam nadzieję, że to tylko pech.

Rany... już zaczynam miewać koszmary jak zrzucam 12 CBU naraz z wysokości 20000 ft. metodą "one pass and haul ass".... :003: :002:

Iceman

  • Gość
Odp: 1.07 patch. To nie żart :)
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 09, 2006, 16:06:15 »
mi czesto podczas lotow zwlaszcza online i glownie w charakterze leada zdarzalo sie, ze AAA trafiala nawet kiedy bylem na duzej wysokosci, wiec zawsze kiedy widze kanonade to obowiazkowo jinks w poziomie (nisko pulap) lub w pionie (wysoki) tak jak podreczniki mowia :) Nie zaszkodzi na pewno