Autor Wątek: Train Simulator (i inne kolejosimy)  (Przeczytany 22867 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 12, 2016, 22:17:10 »
A jak dla kogoś nie liczy się grafika tylko symulacja to polecam darmowe Open Rails oparte na licencji open source. Symulator używa zasobów Microsoft Train Simulator do którego jest pełno modów wszelakiej maści lokomotyw jak i polskich tras.

http://openrails.org/



Więcej galerii: http://www.msts.fora.pl/galeria-msts,97/galeria-msts-screeny,11-325.html

Ps. Ja lubię taki typ grafiki :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2016, 11:57:40 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 20, 2016, 12:50:15 »
Wracając do tematu Open Rails i jak ktoś się na niego skusił to zapraszam na stronę Andrzeja gdzie znajdziecie sporo polskich pociągów, lokomotyw i wagonów:

http://andrzejl.pl/index.php

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 09, 2017, 14:20:38 »
Takie coś mi Ryjbook wyświetlił http://store.steampowered.com/app/538810

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 02, 2017, 14:13:58 »
Train Sim World ma już swoją stronę na Steamie http://store.steampowered.com/app/530070/. Premiera podobno w tym miesiącu.

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 03, 2017, 11:29:29 »
W sumie to się nabrałem na stary trick... myślałem, że jak mam TS2017 Edycja Pionierska, która dawała czasowy i krótki dostęp do CSX Heavy Haul, to będę miał potem wersję całą - zgodnie z tradycją wcześniejszą. Niestety, nic z tego, trzeba by znowu wywalać kasę... Trochę mnie zaczynają wkurzać, bo nie dość się dałem się nabrać, to i będziemy mieć dwa oddzielne produkty i pewnie wielki burdel z dodatkami, podczas którego będą chcieli ssać kasę do bólu.
Opisaną sytuację odczuwam jako kop w dupę dla długoletnich i lojalnych klientów.

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 03, 2017, 15:11:26 »
Za darmo nie ma, ale jest 10% zniżka dla posiadaczy TSa. Razem z 10% bonusem przy pre-orderze wychodzi 1/5 mniej.
Lojalnym klientem na pewno nie byłem. Kupiłem może raptem kilka dodatków od czasu pierwszej edycji Railworks w 2009.

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 03, 2017, 20:57:41 »
Witam,
od jakiś 2 lat symuluje w Train Driver 2, polskim symulatorze kolei. Można jeździć jako maszynista lub być dyspozytorem, w trybie online.
Program jest darmowy.
TU strona oficjalna http://traindriver.pukekotech.co.nz/
a tu forum http://traindriver.pukekotech.co.nz/
aktualna wersja http://td2.info.pl/index.php/topic,4.0.html

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 09, 2017, 16:52:34 »
Przyglądam się sytuacji i wygląda mi ten CSX Heavy Haul jak zwykły skok na kasę. Przecież silnik Unreala miał być w TS2016 czy 17, a nie jest do dnia dzisiejszego. Za to wychodzi coś na kształt jednej trasy z dwiema, może trzema lokosami jako oddzielny produkt. I teraz jak to będzie? Trasy z TS będą pod CSX HH za pełną cenę i będę musiał 2x płacić? Złodzieje.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 16, 2017, 21:02:29 »
Jak ich nowy Flight Simulator bedzie dzialal tak jak CSX Heavy Haul to sukcesu mu nie wroze.


Sent from my iPhone using Tapatalk
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

FSX Steam / Prepar 3D v3 / X-Plane 11


Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 17, 2017, 09:01:25 »
O tym samym pomyślałem jak odpaliłem nowego TSa wczoraj. 980ti + i7 6700@4.5GHz na pokładzie a klatki poniżej 30!

Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 17, 2017, 10:42:08 »
O tym samym pomyślałem jak odpaliłem nowego TSa wczoraj. 980ti + i7 6700@4.5GHz na pokładzie a klatki poniżej 30!

Taki sam sprzęt. Odpaliłem w 4K, wszystko na ultra, i w samouczkach mam 35-45 fpsów nie narzekając na płynność. Z drugiej strony wydaje mi się, że w demie była ładniejsza grafika...

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 17, 2017, 11:43:34 »
No wlasnie, wez pod uwage ze jest to jednak zamknieta lokacja (nie to co FSX) z bardzo (wg mojego skromnego zdania) brzydka grafika otocznia i w zasadzie bez zadnego  praktycznie ruchu ulicznego.  Ja mam stabilne 30-35 na stacjach i 60 na trasie (wszystko na ultra)ale nie da sie ukryc ze optymalizacja lezy i kwiczy przy tej jakosci grafiki. Tym bardziej ze nawet przy 60 klatkach jakie pokazuje gra, nie jest tak plynnie jak byc powinno.

Ps. Mam nieodparte wrazenie ze to cos zostalo wypuszczone po to tylko zeby pokazac mozliwosci silnika a reszte niech robia firmy zajmujace sie wypuszczaniem dodatkow do simow.


Sent from my iPhone using Tapatalk
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

FSX Steam / Prepar 3D v3 / X-Plane 11


Offline =OPS=boski qrdl logos

  • Global Moderator
  • *****
    • tanksim.pl
Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 17, 2017, 11:49:07 »
No wlasnie, wez pod uwage ze jest to jednak zamknieta lokacja (nie to co FSX) z bardzo (wg mojego skromnego zdania) brzydka grafika otocznia i w zasadzie bez zadnego  praktycznie ruchu ulicznego.  Ja mam stabilne 30-35 na stacjach i 60 na trasie (wszystko na ultra)ale nie da sie ukryc ze optymalizacja lezy i kwiczy przy tej jakosci grafiki. Tym bardziej ze nawet przy 60 klatkach jakie pokazuje gra, nie jest tak plynnie jak byc powinno.


Ale co z tego wynika? Jakby latały tam samoloty i można by wybrać się w podróż dookoła świata, to byłoby mniej fpsów? Każdy ma sprzęt jaki ma i jeśli na 980Ti@4k w ustawieniach ultra jest >35, to nie ma co aż tak narzekać. Dobrze, że w pierwszy dzień w ogóle gra jest grywalna, bo jak na dzisiejsze standardy gier AAA, do których finansowo CSX nie dorasta, to, że coś działa w dniu premiery, to nie jest standard.

Odp: Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 17, 2017, 11:52:24 »
Muszę przyznać że mimo tych 30 klatek to nawet płynnie chodzi. Irytuje tylko to że gra wykrywa mojego Oculusa (chociaż nie wspiera VR) i dźwięk przełącza się na gogle. Muszę je fizycznie odpiąć żeby dźwięk poszedł do domyślnego urządzenia.
Podoba mi się odwzorowanie kabiny, wydaje się że każdy przełącznik i wajcha są klikalne. Nawet skrzynkę z bezpiecznikami można otworzyć, ale nie próbowałem ich wyciągać. Każdy jest jednak opisany do czego służy, nie jako tekstura tylko podpowiedź pod kursorem. Czekam na parowe lokomotywy na podobnym poziomie odwzorowania.

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Train Simulator (i inne kolejosimy)
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 17, 2017, 12:01:02 »
To nie jest gra AAA i nie ma nawet co porownywac do takiego chociazby nowego Wildlands jesli chodzi o jakosc i wydajnosc grafiki. Po drugie tak jak juz napisalem wczesniej nic w tym simie nie uzasadnia tak tragicznej optymalizacji przy tej jakosci grafiki. Ze o wszechobecnych gliczach juz nie wspomne. Ale sa tez plusy. Bardzo ladne modele postaci i lokomotyw i najwazniejszy KLIMAT jaki ten sim posiada.


Sent from my iPhone using Tapatalk
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

FSX Steam / Prepar 3D v3 / X-Plane 11