Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Falcon 4.0/F4.0 Allied Force/Open Falcon 4.5/Free Falcon 5.5.1/Benchmark Sims 4.x => Benchmark Sims (BMS 4.x) => Wątek zaczęty przez: B3rNO w Październik 03, 2011, 21:15:47

Tytuł: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Październik 03, 2011, 21:15:47
Falcon 4 BMS Tutorials


DATA LINK ,BMS 4

http://www.youtube.com/watch?v=XWyvJ99L2k4

FCR, CCIP, CCRP, DTOSS, Lofting bombs ,BMS 4

http://www.youtube.com/watch?v=Ka74bFkdhCI
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Październik 17, 2011, 22:14:03
Avoiding radar missiles


http://www.youtube.com/watch?v=Iygmxn1ldVU
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Październik 25, 2011, 18:40:21
Falcon 4 BMS Tutorial: Instrument Landing System (ILS) and Landing Basics :


http://www.youtube.com/watch?v=fKDilEfzh_8&feature=player_embedded


Falcon 4 BMS Tutorials: Controls and Data Cartridge :


http://www.youtube.com/watch?v=2BQVD-SbEcY&feature=player_embedded#!
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Listopad 04, 2011, 18:12:49
ART OF KILL (Filmik prezentuje podstawy manewrów w walce BVR i WVR POLECAM!)

http://video.google.com/videoplay?docid=956634374962818858#
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Styczeń 10, 2012, 15:42:17
Mam nadzieję ze chłopaki z forum Loczka nie będą mieli za złe.

Rampa PL:
http://www.youtube.com/watch?v=RtWRqLzt-2Y&feature=player_embedded#! (http://www.youtube.com/watch?v=RtWRqLzt-2Y&feature=player_embedded#!)

Taxi/Take of PL:
http://www.youtube.com/watch?v=Dayc-pNo1Ww&feature=player_embedded (http://www.youtube.com/watch?v=Dayc-pNo1Ww&feature=player_embedded)
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Luty 15, 2012, 09:23:22
Mamy nowy Weapon Delivery Planner:

http://www.weapondeliveryplanner.nl/ (http://www.weapondeliveryplanner.nl/)
Tytuł: Odp: Odp: Pomocne linki, patche, manual itp
Wiadomość wysłana przez: Bartek444 w Marzec 10, 2012, 21:36:27
Falcon 4 BMS Tutorial Going Defensive, Missile + AAA Evasion and Defense

http://www.youtube.com/watch?v=AyCeAVsaDWs

Genialny tutorial 
Tytuł: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Lipiec 28, 2012, 11:01:10
Nowy kokpit do Vipera: http://www.cockpits.net/website/PRODGAL_F16CJ_cockpit_BMS.html
Tytuł: Odp: Odp: Open Falcon - dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: _michal w Lipiec 28, 2012, 11:13:26
Przy okazji tego kokpitu trzeba dodać, że ekipa od BMS nie popiera płatnych dodatków do swojego projektu i nie obiecuje, że będą one działać w przyszłych wersjach symulatora.
Tytuł: Odp: Odp: Open Falcon - dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Lipiec 28, 2012, 16:17:26
Hmm, rozumiem. Czyli ekipa bms planuje jeszcze w przyszłości zaingerować w funkcjonalność kokpitu? Super.
Tytuł: Odp: Odp: Open Falcon - dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: _michal w Lipiec 28, 2012, 16:46:19
Raczej nie podoba im się podejście Aeyesa i będą jego produkty mieli w nosie. Zresztą mają rację, imo.
Tytuł: Odp: Odp: Open Falcon - dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Logan w Lipiec 28, 2012, 20:39:17
Łyknąłem z ciekawości.
(http://img859.imageshack.us/img859/8702/20120728202323.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/859/20120728202323.jpg/)

(http://img338.imageshack.us/img338/1765/20120728202339.jpg)

Widać, że budynki wyglądają lepiej. Prawie FSX ;)

Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Lipiec 28, 2012, 21:18:33
Logan, a jak wrażenia z nowego kokpitu?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: MatrixSTR w Lipiec 28, 2012, 22:00:04
Ostatnio pojawiło sie dość sporo nowych modeli do BMSa. Kilka screenów: https://www.dropbox.com/sh/llbbk7n0040leh6/xGS19GuvuI
Oczywiście to nie są wszystkie ;)

Linki:
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?11154-Tomcatz-SAM-factory/page8&p=149764#post149764
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10913-WIP-Oliver-Hazard-Perry&p=149537&viewfull=1#post149537
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10812-WIP-Osa-II-Type-205&p=141209&viewfull=1#post141209
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10614-Release-T-62-D-30-KS-19-KS-12
Trzeba być zalogowanym żeby widzieć forum.
Dodatkowo potrzebny jest LOD Editor: http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?11316-Lod-editor-6-32&p=149333&viewfull=1#post149333
Postaram się wyjaśnić później w jaki sposób je zainstalować.
 :)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Logan w Lipiec 28, 2012, 22:18:53
Logan, a jak wrażenia z nowego kokpitu?

Bardzo pozytywne. Wszystko jest wyraźne i ostre jak brzytwa. W dzień nie potrzebujesz włączać żadnych podświetleń zegarów, bo widzisz dokładnie podziałki itd, itp.
(http://img576.imageshack.us/img576/6011/20120728220222.jpg)

Generalnie dla fanów Falcona BMS pozycja obowiązkowa, ale trochę, to za drogie. Musisz wydać niecałe 52 złote. Dużo, uważam.
No i pojazdy takie jak czołgi i ciężarówki już są bardziej takie LockOn' owskie.
Ogólnie jestem zadowolony, bo BMS siadł mi jak złoto 8) Kliiimaaaat!
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Lipiec 28, 2012, 22:21:48
Modele modelami, a co na to FPS?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: MatrixSTR w Lipiec 29, 2012, 00:36:53
Wbrew pozorom dużego spadku nie mam, jakieś 5 FPS jedynie, z tym że mam dość sporo zwiększoną odległość zmiany poszczególnych LODów, co też obniża wydajność. Jednak mój HD4730 spokojnie sobie z nimi radzi ;) A na pewno jest lepiej niż w DCSie :)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: mj w Lipiec 29, 2012, 02:59:05
Miasto robi wrażenie (na tle tego, co jest), ale nie wydaje mi się, żeby kokpit F-16 można było jeszcze zauważalnie poprawić. Lepiej zobaczcie to:  ;D

(http://img.photobucket.com/albums/v663/Suds42/2011-08-08_103451.jpg)
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?7248-BMS-F18-A-and-C-upgrade-community-involvement (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?7248-BMS-F18-A-and-C-upgrade-community-involvement)

i jeszcze F-14 w budowie:
(http://i1116.photobucket.com/albums/k580/mykinge/F14D/3-1.jpg)
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10331-F-14D-Cockpit (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10331-F-14D-Cockpit)

Nocne tekstury do Korei - Night Tiles (wersja beta 2.1):
download: http://falconworkshop.org/forum/index.php?page=ntilesv2 (http://falconworkshop.org/forum/index.php?page=ntilesv2)
info: http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?9996-BMS-Night-Tiles-V2 (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?9996-BMS-Night-Tiles-V2)

(http://i261.photobucket.com/albums/ii58/i8088/BMS%20Worx/2012-05-27_114506.jpg)

(http://i261.photobucket.com/albums/ii58/i8088/BMS%20Worx/2012-05-27_114552.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Lukas w Lipiec 29, 2012, 04:42:35
Lepiej zobaczcie to:  ;D

I z czego tu się cieszyć. Model kokpitu nie zrobi z tego symulatora F-18.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Lipiec 29, 2012, 09:45:06
Dokładnie!
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: mj w Lipiec 29, 2012, 10:39:52
Symulator z tego nie wyjdzie, ale to zawsze miła odmiana. Będzie można polecieć misję z lotniskowca w czymś, co ma nieco bardziej funkcjonalny kokpit niż teraz. Lotniskowiec też raczej nie będzie zbyt realistycznie odwzorowany, ale mimo wszystko czasem lubię na takim wylądować. Z chęcią kupię porządny symulator, ale póki co zadowoliłbym się takim substytutem ;).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Lipiec 29, 2012, 13:31:39
Zawsze pozostaje Janes F18 + TSH.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Logan w Lipiec 29, 2012, 20:25:44
Ja jeszcze wrócę do modyfikacji HiTex III, gdyż znajomi mnie pytają na gg, jak wygląda sprawa z FPS-ami podczas kampani w Korei. Jako, że cała infrastruktura lotniska  również została poprawiona ( pasy startowe, budynki itd. ) może się, to wiązać ze spadkiem wydajności. Szczerze mówiąc nie wiem jak wyglądała sprawa przy defaultowej wersji BMS-a, ale z w/w modyfikacją sprawa wygląda następująco:
- na płycie lotniska oczywiście w " godzinach szczytu " jest około 24 kl/sek. Jest, to minimalna wartość, poniżej tej wartości nie spada.
- po oderwaniu się wartość wzrasta do 28 kl/sek.
- niski lot nad dużym miastem lub lotniskiem 28, 29 kl/sek.
- czym wyżej tym lepiej 30 do 42 kl/sek
Generalnie nie zauważyłem różnicy między defaultową wersją a podrasowaną, dlatego ten test zrobiłem na życzenie kolegów.
Mój sprzęt to Q8400@ 3,4 GHz, ati Radeon 6850, 7gb Ram, także szału nie ma a idzie jak złoto :)

(http://img802.imageshack.us/img802/2039/20120729183434.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/802/20120729183434.jpg/)
Kurdę, czy ten most też nie wyglądał inaczej, bo zaczynam chyba odkrywać coraz więcej plajstrów z miodem :)

 
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Flanker w Sierpień 03, 2012, 17:26:03
Wydaje mi się że widziałem ten most gdzieś obok Seulu, chyba okolica bazy Suwon, także chyba model podstawowy.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Październik 16, 2012, 08:13:43
Komuś udało się zainstalować modyfikację kokpitu Harpoona ? LOD editor niby podmienia siatkę ale w kokpicie ciała pilota jak nie było tak nie ma.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Październik 16, 2012, 23:02:53
Chodzi Ci o ciało jako całość (tułów), czy nie masz nawet nóg?
Bo są dwie wersje: same nogi :) dla lepszego wglądu w panele po bokach i jako cały pilot.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Październik 16, 2012, 23:28:13
Próbowałem zainstalować podstawową wersję - całe ciało, ale kokpit jest niezmieniony.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Listopad 18, 2012, 14:56:54
Instalował ktoś skiny od Janhasa?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: EGHI w Grudzień 19, 2012, 23:49:17
Polski skin: F16C Block 52+ HAF-CFT.
http://www.mediafire.com/?s5yo0dgz3bh6rth


Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Luty 28, 2013, 20:50:10
Po co komu F.L.A.R.E. kiedy będą Bałkany?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ahrMEqjUZOU#!

Choć można się obawiać o kampanię... :/
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Logan w Luty 28, 2013, 22:56:27
Ale czad! A co z kampanią nie teges? Czyżby przy wprowadzeniu obiektów ruchomych, zacząłby się przegląd slajdów?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Marzec 01, 2013, 08:23:44
Bombardowanie jednostek, które znajdą się na tych czarnych plackach będzie mordęgą.

Kampania sama w sobie jest raczej ok, chociaż zdarzają się bugi typu lotniska (DOL), na których wybuchasz jak dotkniesz ziemi.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: JankeS_PL w Marzec 02, 2013, 09:20:03
Coś wiadomo kiedy ukończą ten teatr? Wygląda bosko  :evil:
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Marzec 02, 2013, 20:19:36
Wciąż powtarzają "soooon" już od jakiegoś czasu... Zdecydowanie za długo. :/
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: EGHI w Marzec 03, 2013, 00:17:03
Poko, "sooon" w słowniku BMS znaczy wcześniej niż dwa, trzy tygodnie. ;)

Bombardowanie jednostek, które znajdą się na tych czarnych plackach będzie mordęgą.
Największy minus foto-tekstur.

 Testowaliście już POH? Tam teren jest ciemniejszy, zwłaszcza obszary górskie. Bardzo to przeszkadza? 
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Marzec 03, 2013, 01:33:17
Ej marudy... padlocka sobie włączcie. B-)
W realu, myślicie, że jest łatwiej coś wypatrzeć z góry?

;-)
Interpunkcja.Mekki.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Lukas w Marzec 03, 2013, 03:23:42
Ej marudy... padlocka sobie włączcie B-)

Padlocka w eskadrze nie używamy już od dłuższego czasu Bip3r. Częściej wpadaj na loty.  ;) 
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Marzec 03, 2013, 14:56:33
Eh... Lucas... Ale z ironii jeszcze korzystamy, stad ten usmieszek na koncu mojego wpisu hihi...
Interpunkcja po raz drugi. +20, Mekki.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Forsberg w Marzec 03, 2013, 18:27:30
Ja jednak bardziej bym patrzył na FLARE. On zmienia wygląd. W przypadku Bałkanów nie widać większych zmian poza zmianą teksturek i gór. :(
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: mare30 w Marzec 17, 2013, 14:58:04
Jak zainstalować te dodatki do BMS ? Mógłby ktoś coś opisać ? 
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Marzec 18, 2013, 08:38:13
Jak zainstalować te dodatki do BMS ? Mógłby ktoś coś opisać ? 
Różnie. W każdym wypadku należy przeczytać dołączone "ReadMe" i postępować według instrukcji w nim zawartych. Jeśli brak pliku "ReadMe" wówczas instrukcje pewnie są zapisane np. w wiadomości na forum lub innym miejscu skąd ściągasz danego moda.

Ale przede wszystkim zawsze rób "back-up" przed instalacją modyfikacji!
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Syringe w Marzec 18, 2013, 08:54:27
Tak jak napisał Poko powyżej- zazwyczaj wszystko jest opisane w pliku ReadMe.
Teatry to głównie osobne instalery, odpalasz, wybierasz miejsce instalacji i wszystko. Łatki do nich, np. Fix do Bałkanów, wklejasz w miejsce instalacji Bałkanów.

Jeśli nie wiesz jak zainstalować konkretną modyfikację podaje jej nazwę, coś się wymyśli.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Marzec 18, 2013, 10:23:33
Jest news, że podobno w tym tygodniu wyjdzie wersja beta bałkańskiego teatru.

Źródło: www.benchmarksims.org (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?12025-New-Texture-Balkans&p=199590&viewfull=1#post199590)

Cytat: Fighting Falcon
This week will be released the first beta

(http://i1342.photobucket.com/albums/o766/Il_Rudy_Bellardita/2013-02-25_214925_zps0fbbf96f.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Marzec 22, 2013, 11:55:29
A jednak uznano, że bez działającej kampanii nie ma sensu wydawać bety, więc poczekamy jeszcze kilka miesięcy lub krócej...  :(

Cytat: Archer
Guy we have decided to delay the Release of the new Terrain Textures Till we Finish the Campaign. It will be useless to release this Work without a Nice Working Campaign. We are moving Fast as we can and You can expect a Fully Working campaign in couple of month's or less.

I'd like to to say Big Thanks to FF and Dangard and lot of others for there superb work on the terrain you Guys Rock :bowd:

www.benchmarksims.org (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?12025-New-Texture-Balkans&p=200245&viewfull=1#post200245)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Listopad 27, 2013, 20:26:27
Nowy Weapon Delivery Planner 3.5.6 (http://www.weapondeliveryplanner.nl/download/index.html) dostępny na:

www.weapondeliveryplanner.nl

Cytat: Changelog
New Features and changes.

WDP 3.5.6

 Munition
 - Fixed, possible bug that caused a CTD during startup.

 DTC
 - Changed code so backup files saved by a previous version can be loaded again.
 - Fixed, saving of the EWS data.
 - Fixed, loading bug when the DTC does not contain the NavOffsets: Modesel
 - Added, Comm1/2 Comments.

Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 05, 2014, 12:14:24
Najnowsza wersja (0.99) teatru izraelskiego gotowa.

Cytat: Echo
Hi all,
We are releasing version 0.99 of the Israeli theater. The most significant changes in it are new ground objectives, and working campaigns. This version is compatible and tested with Update 7. The full changelog is below.
As always, please continue providing us feedback, it is welcome and helps to improve the theater.

Installation
Please uninstall previous versions of the Israeli theater (IT-BMS) before installing this version.  To do so run Falcon BMS 4.32\Israel Theater Uninstaller.exe.
Otherwise, simply run the one click installer.
Older missions and campaigns are not compatible with the current version.

Download
 Torrent Please seed
 http://108vfs.org/it-bms/ (http://108vfs.org/it-bms/)

Web links Please mirror
 http://demovfw.com/echo/Israel_Theater_099.exe (http://demovfw.com/echo/Israel_Theater_099.exe) (Thanks Demo)
 http://rapidshare.com/share/8410DD293CAF95919BE9E4247B7C8188 (http://rapidshare.com/share/8410DD293CAF95919BE9E4247B7C8188)

 File size: 912,941,741 bytes

 Checksums:
CRC32 - c6116e4f
MD5 - 70822b49b30c686b3b98fc0ae68cd4d2
SHA1 - a746557344ead3effbb1813f9bfc4fbd3284dc94


Readme file follows, please read.

Israel Theater for Falcon BMS, V0.99
31.12.2013

============================

Full documentation is located at: Falcon BMS\Data\Israel\Docs


GOAL
===================
Israel theater aims to model realistically the environment of Israel and nearby countries, present-day scenarios, and weapon systems as used in the region.


FEATURES
===================
-Accurate terrain with high resolution tiles by Polak. Photo real coverage in selected areas including the Dead Sea, Jerusalem, Haifa, Ramat David airport, Tel Aviv and Suez. Realistic elevations based on SRTM data.
-Modeling of all F-16 variants in the region - IAF F-16 A/B/C-30/C-40/D-40/I/I-CFT, EAF F-16C 32/42, RJoAF MLU - 14 squadrons total , with correct skins, models, loadouts and avionic details as much as BMS allows. Custom cockpit textures for IAF C, D and I models.
-Working dynamic campaigns which model actual order of battle down to battaltion numbers
-Realistic training environment: training missiles and bombs, six real life target ranges in Israel
-Real world airport frequencies and included airport diagrams + ILS approach charts for realistic operations
-To Hebrew speakers: Hebrew emergency and normal ops checklists included, based on IAF and LM documents
-Airport name recordings for the ATC comms, and optional fully Hebrew ATC
-TE template with pre-saved IAF squadrons at the correct airports


INSTALLATION
===================
1. Uninstall the previous version of Israel theater (IT-BMS 0.97) by running "Israel Theater Uninstaller.exe" from your main BMS directory.

2. The setup file for version 0.99 is a standalone installer - run it from any location. Make sure the installer points to the root BMS folder (example: C:\Falcon BMS 4.32).

Saved missions and campaigns from previous versions are not compatible with the latest version.


RECOMMENDED CONFIGURATION SETTINGS FOR BEST REALISM
===================
-Israel configuration editor: all options turned ON.
-BMS configuration editor: 'AWACS Required' (under Settings Campaigns) turned OFF to simulate GCI, which is avaliable to all airforces in the region.
-Campaign challenge rating set to “Rookie”, ADA and AI level set to “Veteran”.
-Scramble mission enabled in falcon bms.cfg


FAQ
===================
Why CAN'T I CARRY X MISSILE / BOMB?
Loadouts were adjusted to reflect the real life status of the various models and operators. For details see "Aircraft, Vehicle and Munition Modifications" in the Docs folder.

WHAT ARE THE DIFFERENCES BETWEEN F-16-30I / F-16-40I AND F-16I?
30I and 40I are upgraded older models, while the F-16I is based on the F-16D-52+. It can carry the AIM-120, has stronger ECM, higher maximum takeoff weight and CFTs. For details refer to "Aircraft, Vehicle and Munition Modifications.pdf" in the Docs folder.
Note that because the F-16I is a two seat variant, and because many sub systems of the F-16I are not modeled within BMS, we feel that flying blocks C-30I and C-40I yields a more realistic experience.

WHAT DOES THE FLIGHT MODELS PATCH IN THE THEATER CONFIGURATION EDITOR MODIFY?
Chaff and flare amounts, TGP and HTS pods, presence of a braking chute, and graphical effect for practice bombs. No performance data is altered by the patch.

DOES THE THEATER MODIFY BASE INSTALL FILES?
The installer does not modify any base install (global) files. The files are copied to the "Add-On Israel" folder and to new cockpit art subfolders.
The theater configuration editor includes an optional flight models patch, which DOES modify global files - flight models. This patch is always disabled after the installation. We recommend to turn it on when flying in Israel as it sorts various pod and munition issues, but do so only after you read carefully the description and warnings displayed in the config editor. The patch can be disabled anytime.


EXTERNAL UTILITIES
===================
1) To change settings in the Israel thetaer configuration editor, run: "Israel Theater Settings.exe" from your main BMS directory.

2) To uninstall, run: "Israel Theater Uninstaller.exe" from your main BMS directory.


KNOWN ISSUES

===================
1) For the F-16I-CFT it is realistic to always decrease the amount of fuel by 1400 lbs in the munitions screen.
This is because no flight model of F-16D-52+CFT is present in the BMS data, and so the F-16I-CFT uses FM of F-16*C*-52+CFT. The I is a two seat variant unlike the F-16C-52+CFT, which holds 1400 lbs more internal fuel.
Note that the F-16I without CFT uses FM of D-52 and so holds the correct amount of internal fuel.

2) It is recommended to restart Falcon BMS after switching theaters in order to avoid CTDs.

3) When loading a saved campaign file the description of the second campaign is shown regardless of the actual saved campaign. This seems to be a general 4.32 issue.

4) When selecting a carrier from the small campaign map a wrong airport name is shown. This seems to be a general 4.32 issue.

5) No 3D model of the TGP carried by Mirage-2000C.


MODDING
===================
You may freely modify Israel, and redistribute it, as long as you include the credits document found in the Docs folder.
In case you wish to use isolated elements from this theater (skins, terrain tiles, etc) for another project, you should seek the permission of the original creator. See the credits document for detiles. If in doubt, please contact Echo7.

TO THEATER MAKERS:
IT-BMS comes with cockpit configuration files to match non-default names of local F-16 models. If you redistribute a mod of IT-BMS you must include these files by either:
A. Changing the DB names of the local models (see below) to your own names and including your own matching cockpit files which will be installed in the art folder. This is preferred and ensures future compatibility.
*OR*
B. Keeping the current DB names and including the exact same files currently installed by IT-BMS to retain compatibility with IT-BMS. If you do this, also note that your uninstaller must not remove these files if IT-BMS is installed (this can checked the presence of this folder: Falcon BMS 4.32\Data\Add-On Israel). You should let the users know you're sharing cockpit files with IT-BMS because the IT-BMS uninstaller asks whether to remove these cockpit files upon exectuion.
IT-BMS cockpit files are installed in subfolders inside Data\Art\ckptart and Data\Art\ckptartn. These are the subfolders names:
F-16C-30I, F-16C-32E, F-16C-40I, F-16C-42E, F-16D-40I, F-16I, F-16I-CFT, F-16AM-J



http://imageshack.us/a/img560/5035/hgpd.jpg (http://imageshack.us/a/img560/5035/hgpd.jpg)
http://imageshack.us/a/img827/7094/bqko.jpg (http://imageshack.us/a/img827/7094/bqko.jpg)
http://imageshack.us/a/img24/3108/h607.jpg (http://imageshack.us/a/img24/3108/h607.jpg)
http://imageshack.us/a/img201/4608/fd3j.jpg (http://imageshack.us/a/img201/4608/fd3j.jpg)
http://imageshack.us/a/img43/813/75rc.jpg (http://imageshack.us/a/img43/813/75rc.jpg)
http://imageshack.us/a/img51/6286/wyh0.jpg (http://imageshack.us/a/img51/6286/wyh0.jpg)
http://imageshack.us/a/img812/1713/8lv1.jpg (http://imageshack.us/a/img812/1713/8lv1.jpg)
http://imageshack.us/a/img694/5033/20130221215834.jpg (http://imageshack.us/a/img694/5033/20130221215834.jpg)
http://imageshack.us/a/img838/9104/8tu4.jpg (http://imageshack.us/a/img838/9104/8tu4.jpg)

http://www.youtube.com/watch?v=PlOgqzYn9M8 (http://www.youtube.com/watch?v=PlOgqzYn9M8)



A small 'dev' note: you may have noticed that in past releases we've been improving the 'foundations': terrain and database. Using these elements, and the new objectives with functional links / parent data, we are now able to build proper  campaigns. So for this release you have two new campaigns: one complete with ground war in Syria (this campaign is fairly quick and  aggressive),  and another (beta) campaign with air war only in Egypt. As usual, we've done our best to create a realistic experience. The ground forces are modeled after the real armies, down to correct division / brigade /  battalion names. Squadrons are the real life ones as well. Equipment types are as accurate as BMS allows, and some new vehicles were added to the DB.
While realistic, these campaigns are a starting point for more complex scenarios which we plan for later versions.
The new objectives are based on Freefalcon's ITO2 objectives, fine tuned and improved after countless hours of testing in the BMS environment. Thank you guys.

Changelog:

0.99
 New ground objectives with functional links and parent relations.
 New concludable campaigns with realistic units and OOB.
 Vehicles added to the DB:
 --IDF Merkava Mk. III tank (model by ccc)
 --IAF CH-53 helicopter (model by ccc)
 --EAF MiG-21MF
 --EAF MiG-21F, as J-7B equivalent
 New models and skins:
 --By Hayab: T-62, KrAZ 255t/f, S-60, ZPU-2, KS-19, D-30, Frog-7, Zil-135, OSA 2, OHP
 --New Python-4 by JanHas
 Updated skins: EAF Mirage 2000, EAF E-2C, EAF AH-64, EAF MiG-21, LAF UH-1, Iraqi Su-25.
 Added Rosh Pina airstrip.
 Renamed to “Israel Theater” for clarity.
 DB and supporting files updated to Update 7 standard.
 New UI maps.
 Corrections to the road network and bridges.
 Removed paths from several non-road tiles, updated THR.
 Zeroed sea tiles elevation in several locations.
 Corrected (reduced) size of Sea of Galilee.
 Replaced M60 tanks in mechanized battalions to TOW Humvee.
 Refined loadouts (see documentation for details).
 Replaced ACRV model from M113 to the more similar BTR-D.
 Less trees at Ramat David for improved performance.
 Fixed carrying of jammer at station 5 on USAF F-16's.
 Improved F-16I RWR texture.
 Added airlift to UH-60 role scores.
 Increased recon squad battalion speed to 60.
 Enabled UH-60 night flag.
 Increased OCA missions priority via offence.pri.
 Correct PAK map.
 Sorted the equipment list used for adding battalions and ships in the TE editor.
 EAF and SAAF patches.
 “Training Day” TE with flights to the various target ranges.

http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?17287-Israel-Theater-0-99-Release&p=247980#post247980
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: jawor w Styczeń 05, 2014, 18:50:05
Pobrałem, odinstalowałem stary, zainstalowałem nowy, ale nie ma go w wyborze teatrów. Co zrobiłem nie tak?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 05, 2014, 18:58:51
Nie mam pojęcia. Zrobiłem tak samo i u mnie wszystko działa. Spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: jawor w Styczeń 05, 2014, 19:07:18
Nic z tego. Spróbuję wszystko od nowa. A czy instalując updaty muszę instalować wszystkie czy wystarczy update7?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bartt w Styczeń 05, 2014, 19:14:36
Sprawdź plik "theatre.lst" w C:\Falcon BMS 4.32\Data\Terrdata\theaterdefinition. Szukasz wpisu: Add-On Israel/theaterdefinition/Israel.tdf. Jeżeli nie ma to musisz dodać samemu.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Styczeń 05, 2014, 21:03:12
Nic z tego. Spróbuję wszystko od nowa. A czy instalując updaty muszę instalować wszystkie czy wystarczy update7?

Jeśli masz podstawową instalkę to wszystkie updaty. Jeśli ściągałeś  TĄ WERSJĘ (base + U1-6) (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?15666-Falcon-BMS-4-32-Full-Installer-%28Base-plus-U1-U6%29) to tylko Update 7.

Ponadto pamiętaj, że updaty "instalujesz" na katalog z SETUP'em, a nie na katalog zainstalowanego już BMS4.32. Czyli chcąc zacząć wszystko od zera, mając tylko Falcon-BMS-4.32-setup i oddzielne pliki Update'ów, najlepiej najpierw "doinstalować kolejno od Update 1 do 7 do katalogu Setup, a dopiero na końcu uruchomić instalację BMS.

Ja mam w zwyczaju trzymać gdzieś pod ręką taki właśnie gotowy katalog Setup z dodanymi wszystkimi update'ami, tak na wszelki wypadek.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: tomala117 w Styczeń 05, 2014, 21:16:10

Sprawdź plik "theatre.lst" w C:\Falcon BMS 4.32\Data\Terrdata\theaterdefinition. Szukasz wpisu: Add-On Israel/theaterdefinition/Israel.tdf. Jeżeli nie ma to musisz dodać samemu.
[/quote] 
 
Add-On Israel/theaterdefinition/Israel.tdf     wpisujemy recznie,nie metoda kopiuj-wklej bo inaczej nie zadziala, mialem ten sam problem.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Styczeń 15, 2014, 23:03:29
Wyszedł patch do teatru Israel 0.99 -> 0.991

http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?17287-Israel-Theater-0-99-Release
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Grudzień 19, 2014, 22:54:38
Panowie który dodatek oferuje nos widoczny z kokpitu? Jakoś nie mogę znaleźć...
http://youtu.be/s11c9r1nyAY od 40tej sekundy.
W komentarzach ktoś zasugerował dodatki JanHas'a, wiek ktoś który?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Versor w Grudzień 19, 2014, 23:18:21
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?12609-Cockpit-wings-model-for-F-16C25-D52-(Correct-nose-shape)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Grudzień 19, 2014, 23:22:33
Dzięki! :564:
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudzień 20, 2014, 11:36:06
Paczki JanHasa (http://www.launchvipers.com/bms.html) prócz samego poprawionego zewnętrznego modelu 3D Viperów też dodają nos w kokpicie - to prawda:

http://www.launchvipers.com/bms.html

Wystarczy ściągnąć który bądź "package" F-16 z listy i tam też jest nos. Niestety ich instalacja nie jest prosta, ale do ogarnięcia.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Grudzień 20, 2014, 12:28:14
Dokładnie. Obsługa Lod Editora jest trochę skomplikowana i łatwo można zbabrać DB.
Dlatego lepiej aby ktoś doświadczony poprowadził Cie za rękę i pomógł z instalacją.
Możesz też spróbować z tutorialami na youtube. Mi pomogły.

https://www.youtube.com/watch?v=xHbYZE0LStY&list=PLC2rKcAZtM8dhQRcJF3XT3HAOg1LFIPSJ&index=12 (https://www.youtube.com/watch?v=xHbYZE0LStY&list=PLC2rKcAZtM8dhQRcJF3XT3HAOg1LFIPSJ&index=12)

Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Grudzień 20, 2014, 23:03:38
Ogarnąłem jakoś ten temat - nie powiem że bez problemów ;), mam nogi pilota i nos.
Teraz spróbuje poprawić tekstury ziemi tylko nie wiem które wybrać, myślałem o Tomcatz, chyba że polecacie coś innego? Albo napiszcie jakich dodatków Wy używacie, trudno wszystko samemu sprawdzić, jest tego sporo...
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 21, 2014, 00:09:32
Tyle tylko, jak pisali też na forum BMS-a, ten widoczny nos nie jest wcale taki realistyczny:

(http://defence.pk/gallery/data/648/medium/f16cockpit1.jpg)

Punkt widzenia zdecydowanie wyżej niż niż w 50 sek. filmu (http://youtu.be/s11c9r1nyAY?t=50s) a ani anten ani nosa nie widać..
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Wacha w Grudzień 21, 2014, 00:24:46
Jeśli zamocować GoPro przed indekserami to nos widać ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=1xRoDyIqyiw
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudzień 21, 2014, 01:18:03
Tyle tylko, jak pisali też na forum BMS-a, ten widoczny nos nie jest wcale taki realistyczny:

http://defence.pk/gallery/data/648/medium/f16cockpit1.jpg

Punkt widzenia zdecydowanie wyżej niż niż w 50 sek. filmu (http://youtu.be/s11c9r1nyAY?t=50s) a ani anten ani nosa nie widać..
Przy takim kącie patrzenia nie widać, ale przy takim już tak:

(http://img.defencetalk.com/pictures/data/3019/medium/f-16-HUD.jpg)
(http://media.defenceindustrydaily.com/images/ELEC_F-16_HUD_lg.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 21, 2014, 10:43:03
Hmm niżej a widać. .
Niech się wypowiedzą chłopaki co siedzieli w kokpicie na jakichś airshowach..
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Grudzień 23, 2014, 19:16:42
No to mamy pierwszy prezent na święta! Oby na jednym się nie skończyło.   :033:

Wesołych Świąt!


http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?20851-East-Mediterranean-Front-Theatre-v1-0-0 (http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?20851-East-Mediterranean-Front-Theatre-v1-0-0)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Grudzień 23, 2014, 21:01:11
(http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_193913_zps7e4c1129.jpg)

(http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194015_zpsd3227773.jpg)

(http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194144_zps606e485b.jpg)

http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194058_zps7f711e09.jpg
http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194211_zps6c485d7d.jpg
http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194442_zps9e25dfd0.jpg
http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194358_zps7e1dfc44.jpg
http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2014-12-23_194542_zps879048b3.jpg

Miniatury już dawno wymyślono. Mazak.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Grudzień 23, 2014, 21:19:09
Zainstalowałem, ale w zakładce wyboru teatru nie mam nic nowego... :039:
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Grudzień 23, 2014, 22:04:36
Zainstalowałem, ale w zakładce wyboru teatru nie mam nic nowego... :039:

Hmm sprawdź czy to pomoże:
 
Add the following line to the bottom of the “theater.lst” file (located into: ...\Data\Terrdata\theaterdefinition)

Add-On EMF\Terrdata\theaterdefinition\EMF.tdf

Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudzień 23, 2014, 22:17:56
 :033: HOHOOW!!!

No to nareszcie jakaś dobry news!
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 23, 2014, 23:50:00
Ale ta powtarzalność tekstur trochę psuje wrażenie.. :|
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 25, 2014, 14:27:07
Ważna informacja dotycząca teatru EMF od ekipy Falcon-Online:

http://falcon-online.org/forum/index.php?topic=1579.0;topicseen

W skrócie: teatr EMF zmienia pliki z głównych katalogów BMS-a i powoduje, że inne teatry mogą przestać działać (np. te od F-O). Przed podłączeniem do serwerów Falcon-Online należy upewnić się, że nie zainstalowano teatru EMF.

Jeśli ktoś chce testować EMF, lepiej zainstalować go na czystego BMS-a (np. drugą kopię).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: JankeS_PL w Grudzień 30, 2014, 14:51:48
Ja już zdążyłem zainstalować bez robienia kopii :/ To teraz chyba powinienem zrobić odwrotnie: zainstalować czysty BMS na innym kompie i z niego przekopiować pliki do mojego usuwając ten teatr? Ktoś też się pośpieszył może? ;)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 30, 2014, 23:33:50
Albo zainstaluj sobie drugą wersję BMS-a w innym katalogu i do niej dorzuć teatry od Falcon Online.
Będziesz miał wówczas 2 oddzielne wersje BMSa na jednym kompie.
Minus taki, że będziesz musiał bawić się w podmienianie wpisów w Rejestrze Windowsa przed uruchomieniem danej kopii.
Powinien zadziałać stary sposób (z czasów SP4.2 chyba) kiedyś przeze mnie opisywany (trzeba by sprawdzić w rejestrze gdzie dokładnie wpisuje się BMS).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Grudzień 31, 2014, 09:39:02
Ma ktoś może gdzieś na dysku paczkę dźwięków opisaną w temacie (link poniżej) i mógłby mi ją udostępnić?
http://falcon-online.org/forum/index.php?topic=188.0
Autor nie wspiera już projektu i wszystkie odnośniki nie działają.
Mod posiada fajny bajer - "Airbrakes have a notifier beep-tone" (filmik z postu #53 tego wątku - 2:14 sekunda), czy prawdziwy Viper ma takie powiadomienie o hamulcach?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudzień 31, 2014, 11:19:53
Nie wystarczy po prostu mieć dwa lub więcej katalogi Falcona i zmieniać im nazwy w zależności od tego w co się chce polatać? Ścieżki do teatrów też lądują rejestrze?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bartt w Grudzień 31, 2014, 12:32:46
Mozna tez skorzystac z aplikacji. Tutaj wiecej: http://www.zelegend.com/f/smf/index.php?topic=151.msg285. Zeby pobrac program trzeba zarejestrowac sie na forum.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Grudzień 31, 2014, 13:40:25
@Caldur
W sumie faktycznie powinno to zadziałać, bo to są dwie kopie tej samej wersji Falcona. Mój dawny sposób w plikami rejestru dotyczył faktycznie dwóch różnych wersji (SP4.2 vs BMS 2.0, albo FreeFalcon vs OpenFalcon - już nie pamiętam :) ).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Caldur w Grudzień 31, 2014, 17:17:32
Tak zrobiłem i nie zauważyłem jakichś specjalnych problemów.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Skywalker w Styczeń 13, 2015, 17:38:02
W nawiązaniu do mojego wcześniejszego posta:

Ma ktoś może gdzieś na dysku paczkę dźwięków opisaną w temacie (link poniżej) i mógłby mi ją udostępnić?
http://falcon-online.org/forum/index.php?topic=188.0
Autor nie wspiera już projektu i wszystkie odnośniki nie działają.
Mod posiada fajny bajer - "Airbrakes have a notifier beep-tone" (filmik z postu #53 tego wątku - 2:14 sekunda), czy prawdziwy Viper ma takie powiadomienie o hamulcach?

Skontaktowałem się z twórcą owego moda - niestety nie był chętny mi pomóc.
W przypływie nudy stworzyłem więc sam taką modyfikację. Jeśli ktoś chciałby się pobawić, można pobrać TUTAJ (http://tiny.pl/qztjh).

Prawdziwy Viper nie ma takiego powiadomienia.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Styczeń 17, 2015, 23:38:53
Cytuj
Tyle tylko, jak pisali też na forum BMS-a, ten widoczny nos nie jest wcale taki realistyczny:

Teraz widać ?

https://www.youtube.com/watch?v=q9Av3gF7-pU&list=FLUNUU4sJLEAuMlmp2QhOpcQ (https://www.youtube.com/watch?v=q9Av3gF7-pU&list=FLUNUU4sJLEAuMlmp2QhOpcQ)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Styczeń 18, 2015, 07:30:10
Może ja się nie znam, ale widok w BMS to jest raczej z oczu pilota, a nie kamerki zamontowanej na hełmie 20cm wyżej i jakieś 10cm bliżej nosa od tychże. Z tego mi wynika, że żeby zobaczyć ten nos to trzeba by się podnieść z fotela i pochylić do przodu.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 18, 2015, 09:12:57
I tak jest też po dodaniu moda - trzeba się wychylić, żeby zobaczyć nos.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Styczeń 18, 2015, 10:34:15
Cytat z wątku na forum BMS:

Cytat: Red Dog;285052
In my homemade cockpit, my seat is too high. it's a default in my building process i never corrected.
I have more or less the same viewing angle
The real seat can be adjusted. I was told usually the way it is adjusted is that the pilot place the fist on his helmet and raise the seat until the fist hits the canopy.

In the picture above, the camera is placed above the eye level, probably a helmet camera a la gopro
tha'ts the reason it doesn't match what you see in falcon
Here's the proof:
With that viewing angle, if that was eye level, the pilot can't see the RWR fully?
Do you believe that a sane pilot would fly without having that very important piece of display in view all the time?
I noticed because it's the same in my pit at eye level and it's damn annoying.

so to me that's ample proof that the picture above is not reflecting the correct viewing angle in a F-16
Beside i sat in many F-16 sims and in real F-16 quite often as well with canopy open and closed and i never saw the nose (even less the hud lens) of the aircraft unless i was standing on the floor and aces 2 trying to get out of the aircraft.
your nose is buried in the icp and hud

Cała dyskusja tutaj:
http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?19791-Cockpit-higher-seat/page3&highlight=f-16+nose+view

Cytat: Arty;285070
this is my photo eye level and about 5 - 10 cm to the front of the eye level (space between my eyes and the camera). The seat was adjusted to the pilot not me, and I'm 1,85cm tall.

http://s25.postimg.org/ro4qk4gsv/IMG_8068.jpg


No i Twój wpis B3rno z innego wątku :)

Cytat: B3rNO;215587
Cytat: Grooz;215513
Any one know how to get this part of nose and put in normal view?

Same here.
I would love to have this nose available and see it while I lean out forward .
I think It should be visible from point like here:

(http://www.bmsforum.org/forum/attachment.php?attachmentid=23578&d=1334253445)


Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 18, 2015, 12:09:33
Och, och... Jak zwykle przesadzają w tych wpisach - musi gość stanąć na fotelu, żeby zobaczyć nos, a jakoś GoPro przypięty do kasku dziób widzi... Wymądrza się krasnal jeden :).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Styczeń 18, 2015, 12:18:09
To się podnieś te 20 cm siedząc na fotelu z wyciągniętymi do przodu nogami nie podpierając się rękoma. >:D
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 18, 2015, 12:24:24
Here we go again...

A tak głowę przybliżysz do HUDa? Chyba dasz radę. Widzisz, że wskazania HUDa są widoczne, więc nawet nie trzeba się podnosić, żeby zobaczyć przód.

(http://media.defenceindustrydaily.com/images/ELEC_F-16_HUD_lg.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Styczeń 18, 2015, 12:35:06
No ja Ci powiem, że bez wypięcia się z pasów to będzie raczej problem. >:D  I ten pochylony do tyłu ACES... W Su-27 bez gimnastyki bym tak łba do IŁSa nie zbliżył a co dopiero leżąc jak w F-16.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 18, 2015, 12:41:45
Bez rozluźnienia szelek w realu nie dasz rady - wiadomo - ale już w grze na pewno z przesadnie ustawionymi osiami TIRa.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Mekki w Styczeń 18, 2015, 12:48:12
Bo ja nie twierdzę, że się nie da, tylko, że to raczej mało widoczny element samolotu w normalnych  warunkach. Dyskutuję tylko dlatego, że mi się nudzi, a B3rno zarzucił przykładem z dupy. 8)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Styczeń 18, 2015, 13:24:09
...widok w BMS to jest raczej z oczu pilota, a nie kamerki zamontowanej na hełmie 20cm wyżej i jakieś 10cm bliżej nosa od tychże. Z tego mi wynika, że żeby zobaczyć ten nos to trzeba by się podnieść z fotela i pochylić do przodu.

Chcesz przez to powiedzieć, że z trackir-em w BMSie nigdy nie podniosłeś się na tyle wysoko jak ta kamerka zamontowana na hełmie w filmiku?  taaaaaaa.....

Dyskutuję tylko dlatego, że mi się nudzi, a B3rno zarzucił przykładem z dupy. 8)
Może ja się nie znam...

Może. ;)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Styczeń 18, 2015, 13:42:14
Bez rozluźnienia szelek w realu nie dasz rady - wiadomo - ale już w grze na pewno z przesadnie ustawionymi osiami TIRa.

To Ty się nie przypinasz do krzesła  :o

CO Z CIEBIE ZA SIM'ER ?  8)

Ja tam latam w kombinezonie przeciwprzeciążeniowym (czyt. zimowa kurtka), hełmie z HMCS (kask motocyklowy), przypasany do ACESII (pas/oporządzenie taktyczne z demobilu Bundeswehry na nieruchomionym bujanym fotelu), aparatem tlenowym (sorry dziadku [tu dziadek lekko zawsze sinieje i robi "cchhhhhrrrrr, hhhrrr], ale musi być as real as it gets)..

Kurcze.. pewnie dlatego tak kiepsko idzie mi w dogfightach?


Bo brakuje mi jeszcze 3l0 Pr0 rękawic i butów


 :evil:
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Styczeń 18, 2015, 13:48:03
bip3r no jak mogłeś zapomnieć o najważniejszym?  :evil::

https://www.youtube.com/watch?v=f7Nlr9bSito (https://www.youtube.com/watch?v=f7Nlr9bSito)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: bip3r w Styczeń 18, 2015, 13:51:05
Ależ nie zapomniałem.. stąd ten kask :D

Ale za to jaka motywacja aby unikać konieczności pociągania za żółtą rączkę :D
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 18, 2015, 13:58:48
To Ty się nie przypinasz do krzesła  :o

CO Z CIEBIE ZA SIM'ER ?  8)
Jam jest pijok. Gdybym się przypiął, to nie sięgnąłbym do pifka, które zwykle stawiam na podłodze obok fotela.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: JankeS_PL w Styczeń 19, 2015, 12:29:13
Jam jest pijok. Gdybym się przypiął, to nie sięgnąłbym do pifka, które zwykle stawiam na podłodze obok fotela.

:))))  No własnie najgorzej sięgać po złoty napój   ;P
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: karnalooch w Styczeń 22, 2015, 16:22:28
Siemka

Taka mała autoreklama :) .

http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?20251-JSGME-for-BMS-simply-mod-manager&highlight=jsgme

Zebrałem tam najpopularniejsze mody (oczywiście za zgodą autorów) i zrobiłem paczki pod JSGME. Fani starego Iłka, Silent Huntera powinni znać to narzędzie. Na zdrowie.

~S~
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Styczeń 22, 2015, 17:42:32
Kawał dobrej roboty karnalooch.

Tak z innej beczki.
Nowe Bałkany na FO:

(http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_153951_zpsawzrpspc.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_153951_zpsawzrpspc.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155017_zpsgiu7yfj7.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155017_zpsgiu7yfj7.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_154052_zpsbytcnzbf.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_154052_zpsbytcnzbf.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_154224_zpsb7b4izq7.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_154224_zpsb7b4izq7.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155415_zpsozb0pbhh.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155415_zpsozb0pbhh.jpg)

(http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155515_zpslwnz5lgi.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155515_zpslwnz5lgi.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155748_zpscubhprtu.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155748_zpscubhprtu.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155855_zpsjm74fltv.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155855_zpsjm74fltv.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/th_2015-01-22_155925_zpscqw7g4lw.jpg) (http://i1294.photobucket.com/albums/b619/b3rno/2015-01-22_155925_zpscqw7g4lw.jpg)

Plus za miniatury ale można je zamieszczać także w poziomie... ot tak aby niepotrzebnie nie wydłużały tematu i nie straszyły jak linki padną. Nie mówiąc o tym, że wygodniej się to ogląda. Mazak.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: B3rNO w Luty 01, 2015, 10:03:56
Bułeczka wyszła na światło dzienne.

http://falcon-online.org/forum/index.php?action=downloads;sa=view;down=12 (http://falcon-online.org/forum/index.php?action=downloads;sa=view;down=12)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Luty 09, 2015, 20:18:30
Nowa wersja beta teatru Pillars of Hercules (0.7.0) (http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?21305-Pillars-of-Hercules-Theater-Beta-0-7-0-RELEASED&p=310376#post310376)

(http://i1382.photobucket.com/albums/ah257/joelabrada/poh_def1_zps691609c2.jpg)

(http://i1382.photobucket.com/albums/ah257/joelabrada/04_zps1500898b.jpg) (http://i1382.photobucket.com/albums/ah257/joelabrada/07_zps252d8a5a.jpg) (http://i1382.photobucket.com/albums/ah257/joelabrada/14_zps9ad848c0.jpg) (http://i1382.photobucket.com/albums/ah257/joelabrada/13_zpsfe5862a7.jpg)

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=augyFDjm_VY
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Luty 28, 2015, 12:06:04
Wyszedł nowy WeaponDeliveryPlanner WDP wersja 3.6.6. (http://www.weapondeliveryplanner.nl/download/index.html)

www.weapondeliveryplanner.nl

Cytat: Changelog 3.6.6
Weapon Delivery Planner 3.6.6 released

Main

- Fixed, Loading fueltanks on the F-16 adds the fuel amount.
- Changed, Code for stupid theater naming moved to external file.
- Added, if WDP can't find the correct strings.idx, you will get the option to point to the correct file.
- Added, CET theater.
- Changed, Falcon version and location recognition changed to find future releases.
Map

- Changed, When changing an area by selecting a stored area, it is set in both Callsign.ini as Mission.ini.
- Added, Elevation for cursor position.
Datacard

- Changed, When changing the Dep, Arr or Altn runway you will see the ILS before commiting the runway.
- Fixed, After starting WDP, the DTC values for the weapons are shown on the datacard.
- Changed, if the airport name is empty, you can no longer change the runway. First select an airport.
- Fixed, Clicking on the takeoff setting, the pitch and power boxes have the current value.
- Added, Target elevation added to Primairy and Secondairy coordinates.
DTC

- Changed, Radio/Nav tab. Changing the airport in the selection screen will show you the data before selecting.
- Added, Radio/Nav tab airport elevation from terrain and DB are compared.
- Added, Line STPTs can be change by inserting coordinates.
- Changed, When changing an area by selecting a stored area, it is set in both Callsign.ini as Mission.ini.
- Changed, PPT.ini management moved to seperate tab.
- Added, Targetlist, target information now contains the target elevation.
- Fixed, Problems showing airports for theaters created by Falcon Online.
- Fixed, Included switches in DTC file.
Go to the downloadpage to check it out
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Listopad 03, 2015, 15:12:03
Wyszedł nowy teatr izraelski do BMS 4.33:

Israeli Theater 1.0 Release (http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?23621-Israeli-Theater-1-0-Release&p=339827#post339827)

BMS 4.33 - Israeli Theater v1.00 Teaser (https://www.youtube.com/watch?v=Q0yCAQEaOqM)

Cytat: Echo7
(...)

Israeli Theater for Falcon BMS 4.33 (ITO)
VERSION 1.0
=====================================

Full documentation is located at the theater's Docs folder: Falcon BMS 4.33\Data\Add-On Israel\Docs

The theater's forum: http://www.bmsforum.org/forum/forumdisplay.php?61-Israel

GOAL
===================
The Israeli theater aims to realistically model the environment of Israel and nearby countries, present-day scenarios, and weapon systems as they are employed in the region.


FEATURES
===================
-Detailed terrain with high resolution tiles by Polak. Photo real coverage in selected areas including the Dead Sea, Jerusalem, Haifa, Ramat David airport, Tel Aviv and Suez. Realistic elevations based on SRTM data
-All F-16 variants in the region are represented: IAF F-16A/B/C-30/C-40/D-40/I/I-CFT, EAF F-16C-32/42/52+, RJoAF MLU - 20 squadrons in total, with correct skins, models, loadouts and avionic details as much as the simulation allows. Custom cockpit textures for IAF C, D and I models
-Dozens of additional theater specific aircraft and ground vehicles are featured with correct skins, weaponary and systems.
-Israeli munitions including Python-3/4/5 missiles, SPICE bomb and Delilah missile
-Fully functional dynamic campaigns with realistic order of battle
-Training missiles and bombs, and six real life target ranges in Israel. Dedicated training missions, with a comprehensive training guide, are included
-Real world airport frequencies and included airport diagrams + ILS approach charts for realistic operations
-To Hebrew speakers: Hebrew emergency and normal ops checklists are included, based on IAF and LM documents
-Airport name recordings for the ATC comms, and optional fully Hebrew ATC
-TE template with pre-saved IAF, SAAF, EAF and RJoAF squadrons at the correct airports
(...)

(http://i65.tinypic.com/20ggym8.jpg)(http://i63.tinypic.com/2poqu82.jpg)(http://i60.tinypic.com/2ng7s0k.jpg)(http://i66.tinypic.com/2nthao6.jpg)

Zwróćcie uwagę na nietypowe uzbrojenie. ;)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: tomala117 w Styczeń 31, 2016, 16:15:29
Mapa interaktywna do ITOv1.0.  http://www.e-haf.org/PublicFTP/320/UPLOAD_FOLDER/ITOIMAP/ITO_v1.0_Interactive_map2048.html
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Kwiecień 11, 2016, 19:16:25
Nowe BTO do 4.33 u1 z nową bazą Aviano:

http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?23469-Balkans-Theater-of-Operation-for-BMS-4-33&p=338289&viewfull=1#post338289
Tytuł: Teatr Izraelski v1.0.1 dla BMS 4.33.1
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maj 02, 2016, 18:50:17
Izrael do najnowszego BMSa 4.33.1

Cytat: uri_ba
(http://i63.tinypic.com/hx81zr.jpg) (http://i63.tinypic.com/hx81zr.jpg)

We are happy to release version 1.0.1 of the Israeli theater. This release brings 4.33.1(U1) compatibility, as well as bugfixes and adjustments to compliment U1 code changes.

Torrent (https://www.108vfs.org/it-bms/) (Magnet Link) (https://www.108vfs.org/it-bms?magnet)

Israeli Theater Training Missions Tutorials (https://www.youtube.com/playlist?list=PLN4LvDouAUv08qHrGdR5_pw9JXqN7MtRP)

BMS 4.33 - Israeli Theater v1.00 Teaser (https://www.youtube.com/watch?v=Q0yCAQEaOqM)

Cytat: ReadMe
Israeli Theater for Falcon BMS 4.33 (ITO)
VERSION 1.0.1
=====================================

Full documentation is located at the theater's Docs folder: Falcon BMS 4.33\Data\Add-On Israel\Docs

The theater's forum: http://www.bmsforum.org/forum/forumdisplay.php?61-Israel

GOAL
===================
The Israeli theater aims to realistically model the environment of Israel and nearby countries, present-day scenarios, and weapon systems as they are employed in the region.

FEATURES
===================
-Detailed terrain with high resolution tiles by Polak. Photo real coverage in selected areas including the Dead Sea, Jerusalem, Haifa, Ramat David airport, Tel Aviv and Suez. Realistic elevations based on SRTM data
-All F-16 variants in the region are represented: IAF F-16A/B/C-30/C-40/D-40/I/I-CFT, EAF F-16C-32/42/52+, RJoAF MLU - 20 squadrons in total, with correct skins, models, loadouts and avionic details as much as the simulation allows. Custom cockpit textures for IAF C, D and I models
-Dozens of additional theater specific aircraft and ground vehicles are featured with correct skins, weaponary and systems.
-Israeli munitions including Python-3/4/5 missiles, SPICE bomb and Delilah missile
-Fully functional dynamic campaigns with realistic order of battle
-Training missiles and bombs, and six real life target ranges in Israel. Dedicated training missions, with a comprehensive training guide, are included
-Real world airport frequencies and included airport diagrams + ILS approach charts for realistic operations
-To Hebrew speakers: Hebrew emergency and normal ops checklists are included, based on IAF and LM documents
-Airport name recordings for the ATC comms, and optional fully Hebrew ATC
-TE template with pre-saved IAF, SAAF, EAF and RJoAF squadrons at the correct airports

INSTALLATION
===================
The setup file is a standalone installer - simply run it from any location. Make sure the installer points to the root BMS folder (example: C:\Falcon BMS 4.33).

RECOMMENDED CONFIGURATION SETTINGS
===================
-Campaign challenge rating set to "Rookie", ADA and AI level set to "Veteran" or "Ace".
-BMS configuration editor: 'AWACS Required' (under Settings Campaigns) turned OFF to simulate GCI, which is available to all air forces in the region.
-Scramble mission enabled in falcon bms.cfg (that's the default setting).
-Autogen densities at default (middle) setting

FAQ
===================
WHY CAN'T I CARRY A SPECIFIC MISSILE / BOMB?
Loadouts were adjusted to reflect the real life capabilities of the aircraft employed by the air forces in the region.

I CAN'T GET TO THE LIST PAGE ON THE DED!
On the IAF F-16 C/D/I models, the LIST page is accessed from the CNI page by moving the DCS switch to the right (SEQ position).
Wind information is toggeled in the CNI page by moving the DCS switch to the left (RTN position).
The SAK master mode button which replaces the LIST button accesses the DLINK page.

WHAT ARE THE DIFFERENCES BETWEEN F-16-30I / F-16-40I AND F-16I?
30I and 40I are upgraded older blocks, while the F-16I is derived from the F-16D-52+. Notable differences: The F-16I can carry the AMRAAM, has better radar, higher maximum takeoff weight, and CFTs. Beware that it is heavier.
Note that because the F-16I is a two seat variant, and because many sub systems of the real F-16I are not modelled within BMS, we feel that flying blocks C-30I and C-40I yields a more realistic experience.

ARE SETTINGS IN THE THEATER'S CONFIGURATION EDITOR MULTIPLAYER CRITICAL?
No. They are safe to be set individually and don't impact multiplayer compatibility.

DOES THE THEATER MODIFY BASE INSTALL (GLOBAL) FILES? DOES IT REQUIRE A SEPARATE BMS INSTALL?
No. The theater's files are self contained in two folders: Data\Add-On Israel, F4Patch\persist\texturebackup\Israel Theater.
Because of that, ITO is compatible with all other theaters in the same install, provided the other theaters do not modify base install files.
You may also fly online in other theaters with users that don't have ITO installed.

THEATER CONFIGURATION EDITOR
===================
To change settings in the Israeli theater configuration editor, run: "Israeli Theater Settings.exe" from Falcon BMS 4.33\Data\Add-On Israel

UNINSTALL
===================
To uninstall, run: "Israeli Theater Uninstaller.exe" from Data\Add-On Israel.

KNOWN ISSUES
===================
1) In TE scenarios, NATO and Israeli assets are invisible to each other on the 2D map. E.g, when joined as Israel you will not see NATO aircraft on the map and vice versa. This is because TE does not support team alliances like the campaign (the teams are neutral to each other however). Therefore it is recommended to add all the blue forces under either Israel or NATO if they are meant to work cooperatively.

2) When loading a saved campaign file the description of the second campaign is shown regardless of the actual saved campaign. This seems to be a general BMS issue.

3) When selecting a carrier from the small campaign map at the beginning of a campaign, a wrong airport name is shown. This seems to be a general BMS issue.

4) Of the carriers, only CVN-70 Vinson is functional.

5) The Cockpit Pilot Model config option does not work on the EAF F-16C block 40.

Źródło: BMS Forums (http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?27008-Israeli-Theater-v1-0-1-for-BMS-4-33-1)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 09, 2016, 21:37:35
Jakaś wizja malowania F-16 z 31.BLT do wersji 4.33?
Niestety te z 4.32 nie wchodzą.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 09, 2016, 23:50:51
Nie ma sensu. Nowy BMS 4.34 będzie miał nowe modele i podobno będzie polskie malowanie, na dodatek na odpowiednim blocku 52+ (z cft i bez).

https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?28167-Polish-Air-Force-skin-for-F-16-Polskie-Siły-Powietrzne
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 10, 2016, 16:04:19
Ciekawe kiedy nadejdzie 4.34?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 10, 2016, 17:34:05
JanHas może wypuścić nowe Vipery lada chwila. Pewnie później jeszcze poczekamy na camo. A poniżej najnowsze screeny z nowych modeli 3D: https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?5503-OF-mods-JanHas-realism-patch&p=399917&viewfull=1#post399917

(http://www.janhas.net/Images/JHMCS.jpg)(http://www.janhas.net/Images/NVG's.jpg)
(http://www.janhas.net/Images/H17.jpg)(http://www.janhas.net/Images/CPopen.jpg)(http://www.janhas.net/Images/rightbank.jpg)(http://www.janhas.net/Images/rear.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 10, 2016, 20:45:43
To niech w końcu wypuści.
Czas na nasze F-16.
Już zapomniałem jak to się latało z szachownicami w BMS 4.32.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: macieksoft w Październik 10, 2016, 20:47:41
A wie może ktoś jak w naszych F-16 jest z systemem RWR? Jaki to dokładnie system i czy planują go w BMS jakoś wymodelować?
Bo w 4.33 doszło kilka systemów RWR, w sumie może są jakieś szanse na kolejny :-)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 23, 2016, 19:41:44
Kto czeka ten się doczeka.
Nowe skiny opracowane przez Jana Hasa do pobrania.

http://www.janhas.net/index.html
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: MacMathys w Październik 23, 2016, 20:15:03
Jak to jest z lataniem w multi po instalacji np tych skinów? Podejrzewam, że wszyscy muszą mieć to samo?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 23, 2016, 20:50:04
Instalujemy i do boju w multi.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 24, 2016, 08:24:38
Jak to jest z lataniem w multi po instalacji np tych skinów? Podejrzewam, że wszyscy muszą mieć to samo?
To nie są tylko skiny. To też dokładniejszy model 3D.
A problemów z połączeniem nie powinno być tam, gdzie nie wymagają tych samych ACDATA. Warto sprawdzić konfiguracje w launcherze - przy opcji "Same Acdata Files required" ("Multiplayer") nie powinno być ptaszka.

Różnice w modelu są subtelne, modelarskie - spojenie skrzydeł, dokładniejszy kokpit, kolor owiewki, podwozie, piny, drabinki, otwarte luki, zmienne hełmy pilota, poprawione kształty, kąty i proporcje tu i tam:

Defaultowy model i skin w 4.33 (Blk 52)                                                                                                                                                                  Nowy model i skin JanHasa (Blk 52)     
(http://oi68.tinypic.com/2h801g8.jpg)(http://oi67.tinypic.com/wpwgk.jpg)

Podwieszane zbiorniki też ulepszone (wierzę na słowo :))
(http://oi64.tinypic.com/jqjn77.jpg)(http://oi64.tinypic.com/64p27k.jpg)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 24, 2016, 09:52:05
Czy są malowania z Poznania i Łasku?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 24, 2016, 09:52:20
Na razie są małe bugi w U2 z tym modelem przy podwoziu, jeśli zmieni się wartości "dof" z 99 na 255 i "switches" z 62 na 255 w LOD Editorze przy instalacji MODa. Póki co lepiej jest zostawić domyślne wartości.
(https://www.bmsforum.org/forum/attachment.php?attachmentid=30604&d=1477249499)

JanHas poprawi to wypuszczając wersję z opcją pozostawienia defaultowego koloru owiewki na prośbę niektórych użytkowników.
Następny w kolejce będzie HAF 52+.

Czy są malowania z Poznania i Łasku?
Niestety jeszcze nie.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 24, 2016, 10:17:40
Pierwsze spojrzenie na nowy teatr TomCatza OSTSEE (Morze Bałtyckie):

https://www.youtube.com/watch?v=DeLXiZh7xcA
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Październik 24, 2016, 10:46:25
Wygląda świetnie. Ciekawe kiedy będzie dostępny?
Może ktoś zrobi Europę Środkową?
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Październik 24, 2016, 11:35:44
Prawda, wygląda świetnie. Projekt na razie jest w fazie "alfa". Część Polski będzie w tym teatrze. Tomcatz nawet prosił swego czasu społeczność o udostępnienie polskich skórek F-16:
https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?28167-Polish-Air-Force-skin-for-F-16-Polskie-Siły-Powietrzne
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: czart w Listopad 22, 2016, 10:20:49
Nowe wersje teatrów do BMS 4.33 U2:

Balkans Theater of Operation for BMS 4.33 U2
https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?23469-Balkans-Theater-of-Operation-for-BMS-4-33-U2

Israeli Theater 1.0.2 for BMS 4.33.2
https://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?28710-Israeli-Theater-1-0-2-for-BMS-4-33-2
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 09, 2017, 00:38:54
Porównanie standardowego block 52+ z nowym modelem JanHasa:

(https://scontent.fwaw5-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/15875174_10154247147678379_4469435587265090115_o.jpg?oh=4056620678b58646d916320a6ba0239b&oe=58E37A11)
(https://scontent.fwaw5-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/15875414_10154247148278379_2028374074955347110_o.jpg?oh=5a05e5a1e7b55d2b5d374cf4534345b1&oe=591C739F)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 09, 2017, 08:56:32
Może to kwestia monitora i barw wyświetlanych, ale mam wrażenie, że ten górny (standardowy jak rozumiem) kolory kamuflażu greckiego ma bardziej odpowiadające rzeczywistości.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 09, 2017, 17:43:01
Nawet nasze szesnastki z czasem zmieniają odcienie ;). Na pewno JanHas podszedł rzetelnie do tematu i nie nabazgrał sobie malowania z pamięci. Co mnie rzuca się w oczy w standardowej wersji to brak trzeciego najciemniejszego odcienia szarości, który jest w wersji JanHasa. Ale znaki eksploatacyjne na greckich Viperach pamiętam takie jak na pierwszej wersji (np. strzałka "Rescue" ma białe podmalowanie). Może JH wzorował się na nowszej wersji kamuflażu. Trzeba pamiętać, że ich siły powietrzne otrzymywały szesnastki w kilku transzach programu Peace Xenia (ostatni to chyba IV), więc różnice w malowaniu pewnie występują i w realu. Ale kij w camo - zwróć uwagę na dokładność modelu 3D (szczególnie kokpit).
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 09, 2017, 18:09:02
Kokpit i Hud fajne, ale (znowu ale :) ), czy osłona nie powinna być mniej przezierna, nie pamiętam od której wersji, ale z tego co gdzieś czytałem to są natryskiwane drobinkami złota czy czegoś, a tu piękna przezroczystość. Wiem, czepiam się, to symulator, ale w tej wersji standardowej jakby zasymulowany ten efekt bardziej.
A tak na marginesie, do tych kolorów przyczepiłem się, gdyż Mikołaj przyniósł mi eFika w skali 1:48 block 52+ wersję D (barwy PL) i drugiego C (właśnie greckiego) i po latach (aż wstyd się przyznać po ilu :) ) przymierzam się do robienia, oczywiście oba będą w wersji polskiej.
Na razie zacząłem od jakiegoś prostego w skali 1:72 do przećwiczenia nowej chemii modelarskiej i aerografu.
Za moich czasów Panie to były farby nitro i nic poza ;) :)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 09, 2017, 18:23:38
Na prośbę fanów JH w paczce z modelem umieścił obie wersje kokpitu (szkła) do wyboru. ;)
Powłoka w najnowszych wersjach 52+ chyba nie jest z drobinkami złota. Tam kokpit mieni się jak benzyna (tak jak w polskich).

(http://www.helmo.gr/gvn2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=24956&g2_GALLERYSID=TMP_SESSION_ID_DI_NOISSES_PMT)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 09, 2017, 19:23:33
Tak na marginesie greckich eFików. W pudełku z modelem napisali coś takiego, że chodzą słuchy, że Grecy gdy byli w USA na ćwiczeniach sprawili jakieś straszne manto Agresorom, prawda to?
Fakt faktem, że kiedyś przed wielu, wielu laty będąc na wakacjach na Krecie, leżałem na jakiejś plaży na wschód od Heraklionu i obserwowałem fajne walki powietrzne, nad wodą, naprawdę ostro latali.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 09, 2017, 19:56:42
O tych walkach nie słyszałem, ale bardzo możliwe. Agresorzy zwykle wykonują jakieś zadanie udając konkretne taktyki sił powietrznych oponentów NATO i nie wykonują misji w pełni swobodnie.
Daleko na wschód od Heraklionu, nawet dalej niż to urocze miasteczko Rethymno jest miasto Chania. Zaraz obok po zachodniej stronie na półwyspie znajduje się port lotniczy i za razem baza HAF Souda, która jest domem dla 115 Combat Wing. Stacjonują tam dwie eskadry (340. i 343.) Viperów.
Też tam byłem. Pamiętam, że przed Lotniskiem w Heraklionie stoi pomnik ze stareńkim F-5.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 09, 2017, 20:57:41
Na zachód :)
To właśnie o tych Viperkach wspomniano w instrukcji.
Nie jestem pewien, ale coś słyszałem, że tę bazę zamknięto, jest tam obecnie drugie obok Heraklionu cywilne lotnisko.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 09, 2017, 21:21:22
 Tfu! :icon_redface: Na zachód, na zachód i po wschodniej stronie Chanii... Jak baba strony pomylić... LOL! ;)

Też nie jestem pewien na 100%, ale tam chyba cały czas jest czynna baza wraz z portem lotniczym - coś jak Fresno w Kalifornii.
http://www.milavia.net/specials/haf-115-combat-wing/
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 10, 2017, 19:54:24
Ale coś na Krecie skasowali, to może tę bazę na zachód od Heraklionu, tam kiedyś były jakieś instalacje NATO.
Inna sprawa, że Kreta to już nie ta sama wyspa. Ja pamiętam jeszcze dzikie plaże, na których spałem pod gołym niebem, a teraz w zasadzie cały północny brzeg to hotel przy hotelu, koszmar.
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Poko w Styczeń 10, 2017, 20:55:36
Doczytałem, że Souda funkcjonuje. Tam stacjonuje obecnie demo zespół Zeus. Na ich stronie internetowej w kontakcie wciąż widnieje Souda. Tobie chodzi prawdopodobnie o Kastelli, gdzie ma powstać duży port lotniczy, który zastąpi Heraklion (ten chyba w ogóle zostanie zamknięty). Kastelli miało być otwarte w 2014 roku, ale do dzisiaj nie widać, by rozpoczęto tam jakiekolwiek prace (kryzys).

Za bardzo odbiegliśmy od tematu. Wybaczcie nasz offtop. Już kończymy. ;)
Tytuł: Odp: Falcon BMS- dodatki, skiny, teatry itp...
Wiadomość wysłana przez: Addicition w Styczeń 10, 2017, 21:07:48
To prawda :) Zimno za oknem, miło sobie przypomnieć greckie klimaty :)
To ja już też tylko ostatnie zdanie i przepraszam za zaśmiecanie.
A`propos Zeusa, na którymś z Air Show w Radomiu sprzedawali swoje płyty, coś a`la 3d z kokpitu Viperka, oczywiście nabyłem, fajne :)