Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover => Wątek zaczęty przez: Minamir w Luty 08, 2014, 23:47:53

Tytuł: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Luty 08, 2014, 23:47:53
Witajcie. W tym temacie opiszę sposób instalacji moda-patcha Team Fusion dla IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover. Jest to obszerny mod, mocno ingerujący w grę. W przeciwieństwie do IŁka 1946 nie dodaje on jednak masy nowych map, samolotów itp. Zamiast teko skupia się na poprawianiu gry, zapewniając lepszą wydajność i więcej klatek na sekundę, jednocześnie starając się poprawić pewne efekty graficzne i dźwiękowe. W na tą chwilę dostępne są 3 wersje - 3.00, 3.01 i 4.0, a że każdy kolejny wymaga poprzedniego, zaczniemy od początku.

Team Fusion 3.00
Pierwszym krokiem będzie pobranie pierwszej publicznej wersji moda Team Fusion. Oryginalny temat z pełną dokumentacją znajduje się TUTAJ (http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=3777) na forum ATAG. Należy pobrać archiwum z instalatorem LINK (https://www.yousendit.com/dl?phi_action=app/orchestrateDownload&rurl=https%253A%252F%252Fwww.yousendit.com%252Ftransfer.php%253Faction%253Dbatch_download%2526batch_id%253DUVJoTXRjNnlCSWZtcXNUQw) (~380MB). Z pobranego archiwum należy wypakować w wolne miejsce na dysku plik Mod Installer.exe. Przed uruchomieniem instalatora moda, należy wcześniej wykonać kilka prostych czynności:

1)Sprawdź spójność plików gry na Steamie. W tym celu kliknij prawym przyciskiem Cliffs of Dover w oknie gier Steama, kliknij Właściwości, dalej w zakładkę Pliki Lokalne i tam kliknij "Sprawdź spójność plików gry". Po tym nastąpi trwające chwilę sprawdzanie poprawności instalacji, które upewni nas, że gra nie zawiera plików z błędami, oraz że jest zaktualizowana do najnowszej oficjalnej wersji.

2) Wyczyść cache (pliki tymczasowe) gry. W tym celu wejdź w Dokumenty\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\cache i usuń całą zawartość tego folderu (czyli całe cache łącznie z folderem shaders). Są to pliki generowane na nowo po uruchomieniu gry, i zapewnią nas że po instalacji moda nie będzie problemów z plikami tymczasowymi wygenerowanymi na czystej wersji.
3) Zapisz pliki konfiguracyjne. Znajdują się one w Dokument\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\ a konkretniej chodzi i pliki z rozszerzeniem .ini, takie jak conf.ini i confuser.ini, skopiuj je w bezpieczne miejsce n dysku.

4) Zainstaluj mod-patcha. W tym celu uruchom plik Mod Installer.exe. Najważniejszym etapem będzie podanie poprawnej ścieżki do gry. Standardowo gry Steamowe instalują się w folderze tegoż programu. Domyślną ścieżką będzie C:\Program Files\Steam\Steamapps\common\il-2 sturmovik cliffs of dover jednak może się różnić zależnie od miejsca zainstalowania Steama bądź jego biblioteki. Sprawdź dokładnie!

5) Bardzo ważne! Uruchom grę. Podczas ładowania gry powinien pojawić się znany celownik, tym razem z napisem MOD. Pierwsze uruchomienie utworzy dodatkowy folder "IL-2 Cliffs of Dover - MOD" w Dokument\1C DoftClub\

6) Wklej skopiowane wcześniej pliki .ini do nowego folderu podanego linijkę wyżej. Dzięki temu wersja zmodowana użyje tych samych ustawień grafiki czy sterowania co wersja przed instalacją. Po tym wszystkim uruchom grę, i sprawdź czy zmienił się numer wersji w prawym-dolnym rogu ekranu.

Team Fusion 3.01
Jest to mini-poprawka do powyższego moda. Wymaga zainstalowanego już 3.00. Oryginalny wątek znajduje się TUTAJ (http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=4347), zaś samego moda możemy pobrać STĄD (https://www.yousendit.com/download/UVJnSU5FdVVGOFJqQThUQw) (~10MB). Z pobranego archiwum wypakowujemy plik Minipatch 3.01 Mod Installer.exe i uruchamiany, ponownie pamiętając by uważnie podać ścieżkę instalacyjną CloD'a. Ponownie dla pewności odpal grę, sprawdzając czy działa, i czy uaktualnił się numer wersji.

Team Fusion 4.00
To kolejna wersja moda, wymagająca zainstalowanych wcześniej 3.00 i 3.01. Oficjalny wątek na forum ATAG: LINK (http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=6321). Pobrać możemy wersję podzieloną na 2 fragmenty: PART 1 (https://www.hightail.com/download/OGhmYkJ0RkU3bUNGa2NUQw) oraz PART 2 (https://www.hightail.com/download/OGhmYkJ0RkVlM1Q0WjhUQw). Jest także plik .torrent (http://theairtacticalassaultgroup.com/TF/IL2CLOD_TF4.torrent). Zlecane jest pobranie moda poprzez torrent, zarówno ze względu na rozmiar moda - 2GB - jak i mniejsze szanse na wystąpienie problemów. W przypadku pobierania 2 fragmentów, należy je rozpakować w wolne miejsce na dysku. Wersja pobierana przez torrent to gotowy do uruchomienia instalator bez potrzeby ręcznego rozpakowywania, dlatego ponownie go polecam. Sama instalacj ponownie sprowadza się do uważnego podania miejsca instalacji Cliffs of Dover. Jeszcze raz włączamy CloDa, patrząc na numer wersji.

Jeśli wszystko poszło tak jak zaplanowano, mamy właśnie na dysku Cliffs od Dover zaktualizowanego modem-patchem Team Fusion, który polepsza efekty wizualne oraz poprawia wydajność gry. Do maszyn!


Dodane 19.03.2014:
Team Fusion 4.3
Kolejna aktualizacja moda. Jak zwykle, wymagane jest posiadanie już wszystkich poprzednich patchy, i instaluje się na wersję 4.00. Oficjalny wątek na forum ATAG: LINK (http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=9360). Najwygodniejszym sposobem pobrania moda ważącego prawie 560MB jest poprzez torrent - TORRENT (http://www.pumaszallas.hu/Private/VO101_Tom/TF/ILCLOD_TF4.3.torrent). Plik można także pobrać bezpośrednio, linki znajdują się w podanym wątku, są oznaczone jako "Direct Download links for file "Team Fusion v4.3 Patch". Sama instalacja nie różni się od instalacji poprzednich wersji, czyli: z archiwum Mod+Installer+TF+4.3.zip wypakowujemy plik Mod Installer TF 4.3.exe i uruchamiamy go. (W starszych wersjach mody bywały problemy z rozpakowaniem archiwum, które można było otworzyć tylko programem 7-zip. Tym razem także zaleca się użycie tego właśnie programu, chociaż nie powinny już występować problemy z WinRARem.) W okienku, które się ukaże, należy podać dokładną ścieżkę instalacyjną gry Cliffs of Dover, identyczną jak przy poprzednich wersjach TF. Ostatnim krokiem będzie usunięcie plików cache, znajdujących się w Dokumenty\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover - MOD\cache - należy usunąć całą zawartość tego folderu, czyli wszystkie pliki i podfoldery, które się tam znajdują. Wystarczy teraz uruchomić grę i potwierdzić zmianę wersji w rogu głównego menu.


Team Fusion 4.312
Hotfix do 4.3. Tutaj LNIK (http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=10045) znajduje się wątek ze zmianami, tam też znajduje się link do pobrania DOWNLOAD (https://s3.amazonaws.com/TFMOD/TF+MOD+4.3/TF+4.312+Mod+Installer.zip). Przed instalacją sprawdźcie, czy serwery na których gracie przeszły już na tą wersję. Procedura jest ponownie taka sama: wymagane jest posiadanie zainstalowanej już wcześniejszej wersji czyli 4.3. Ściągamy archiwum, wypakowujemy instalator, uruchamiamy go i podajemy ścieżkę do gry. Należy jeszcze jak zwykle pamiętać o opróżnieniu folderu cache (nie ma znaczenia czy przed czy po instalacji) i można włączać grę.


Jeśli wszystko poszło tak jak zaplanowano, mamy właśnie na dysku Cliffs od Dover zaktualizowanego modem-patchem Team Fusion, który polepsza efekty wizualne oraz poprawia wydajność gry, a zmian przybywa z każdą nową wersją modyfikacji. Do maszyn!
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: kpa w Luty 09, 2014, 00:15:03
Dodam jeszcze że w confUser.ini warto dodać ten wpis:
[MOD]
ExtendCloudsDistance=yes

Dzięki temu zwiększa się czterokrotnie odległość z jakiej widzimy chmury.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Leon w Luty 09, 2014, 00:33:37
Do rozpakowywania obu części razem TF 4.0 zalecany jest 7.zip - http://www.7-zip.org
Obrazkowy manual, for dummies ;) :
http://i44.tinypic.com/2aaf1ix.jpg
http://i44.tinypic.com/4ig2ol.jpg
http://i43.tinypic.com/2vs2685.jpg
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Luty 09, 2014, 09:08:02
Dzieki Minimar, bo jest tu trochę pytań o to od nowych ludzi, a tak mamy wszystko w jednym :].

Dodam jeszcze, że osobiście polecam patche zasysać za pomocą Torrenta, ten 7-zip nie zawsze u każdego poprawnie łączy i rozpakowuje.
Plik Torrent to za to od razu cały katalog i nie trzeba nic już łączyć.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Minamir w Marzec 19, 2014, 19:53:51
Odświeżam wątek - dodałem info o najnowszym patchu 4.3.
Dzięki Grover za edycję posta!
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: some1 w Marzec 22, 2014, 13:48:43
Dodam jeszcze, że jak komuś zależy na miejscu na dysku (prawie 2GB), może z katalogu "mod" w folderze instalacyjnym gry usunąć pliki z "backup" w nazwie.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: mahound w Styczeń 22, 2015, 10:01:57
Czy powstał może jakiś zbiorczy mod, czy też trzeba ściągać 3.00; 3.01; 4.00, 4.3 i 4.312 i kolejno je instalować?
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: art.pl w Styczeń 22, 2015, 17:16:33
Czy powstał może jakiś zbiorczy mod, czy też trzeba ściągać 3.00; 3.01; 4.00, 4.3 i 4.312 i kolejno je instalować?
Nie ma zbiorczego moda, trzeba instalować tak jak napisałeś.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: mahound w Styczeń 22, 2015, 20:56:00
Dzięki za odpowiedź. (Po cichu liczyłem, że opracowano wersję dla leniwych  :evil: )

Mam problem. Dotarłem już w litanii modów do największego (tj. 4.0 ściągniętego stąd: http://teamfusion.theairtacticalassaultgroup.com/) i antywirus avast twierdzi że plik Mod4.0 instaler.exe to zagrożenie trojanem Win32:malware-gen (poprzednie mody skanowałem antywirem bez problemów)

Czy też tak mieliście? Czy sprawę olać, czy też ściągnąć plik z innego źródła (jakiego)?
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: ophiuchus w Styczeń 24, 2015, 21:49:33
Pobierałem ze strony do której przekierowywało forum TF i zarówno z NODem jak i Nortonem nie było problemów. Myślę, że avast jest przewrażliwiony. Co akurat w jego wypadku nie jest taką rzadkością.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Agadam w Styczeń 24, 2015, 23:33:28
Mi też krzyczał i kazałem mu ignorować. Nic złego się nie dzieje.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: mahound w Styczeń 25, 2015, 12:17:14
Dzięki za odpowiedź.
Na forum, z którego pobrałem moda też dokopałem się do wątku: http://theairtacticalassaultgroup.com/forum/showthread.php?t=10566
Gdzie piszą, że z tym trojanem to wynik "false positive".
Z jednej strony jednak dobrze, żeby ta informacja znalazła się w tym wątku.

W każdym razie, wyłączyłem na chwilę antywirusa (przy instalacji) i poszło.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Blackmessiah w Listopad 22, 2015, 16:48:43
Kupiłem kod do CloD, zainstalowałem na Steamie. Czy jeśli będę chciał zainstalować Team Fusion, będzie jakiś problem? Grę odpala mi poprzez Steam. Pytam oczywiście jako laik, bo już dawno się pogubiłem w świecie Il2.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Leon w Listopad 22, 2015, 19:36:36
IMO nie będziesz miał problemów. Moja gra jest zainstalowana w ten sam sposób i jeszcze nie zdarzyło się aby nie uruchomiła się.
Wszystkie informacje niezbędne do zainstalowania TF są w tym wątku, powyżej.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Listopad 22, 2015, 19:39:51
Zresztą nie ma innej opcji żeby się bawić w multi, bo każda kopia musi być  zarejestrowana na Steam :).
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Falkon40 w Listopad 29, 2015, 14:36:05
Witam.

INFO  dla nowych graczy odnośnie pobrania i rozpakowania TF v 4.00.

Rozpakowując TF 4.00 należy wyłączyć antywirus (plik exe jest ok,  nie wyłączając antywirusa plik exe zostanie usunięty i i nieumożliwi  uruchomienie Aktualizacji   )


informacja -   http://teamfusion.theairtacticalassaultgroup.com/
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: CF23-BoozerEX w Styczeń 21, 2016, 15:44:39
Właśnie mnie wzięło na ponowne zainstalowanie CLODa (oczywiście z modem). Walczę teraz z antywirusem przy wersji 4.0, ale zauważyłem, że na stronie twórców moda pojawił się zbiorczy mod/patch wielkości 3,2 GB zawierający wszystko od wersji 3.0 do wersji 4.312 (w uwagach piszą, że trzeba mieć 64 bitowy Windows oraz program do rozpakowywania ZIPów). Kurczę, gdybym się był wcześniej zorientował, to bym się nie bawił w ściąganie po kawałeczku  :x.

http://teamfusion.theairtacticalassaultgroup.com/

Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 16, 2016, 21:35:01
Siema. Chciałbym serdecznie podziękować za opis instalacji i w ogóle zwrócenie uwagi na moda. Kiedyś zakupiłem iłka i raz  zagrałem... Teraz po modzie to miazga :D Śmiga u mnie na full detalach przy 60 kl/s. Ktoś gra? Chętnie powalczyłbym u boku rodaków lub potrenował z nimi :) Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: bass w Luty 17, 2016, 18:19:22
Czy mógłbyś napisać jaki masz komp? Skusiłbym się na ten sim. Jakoś tak najbardziej szata graficzna mi podchodzi.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 18, 2016, 20:58:43
Stareńki Intel Q6600 bez kręcenia. 4 Gbram i GTX 960 z 4GB na pokładzie. Z Modem TF idzie jak przecinak :D Nowy Ił 2 Battle of Stalingrad chodzi mi jakoś ledwo na medium, ale graficznie przy CoD wysiada. Grafa na max (ultra) W BoS  wyglada tak samo jak w zmodowanym CoD. Zanim zrobią z Battle of Stalingrad coś grywalnego (rosyjskie złomy Mig i Łagg kontra me 109 Gustaw WTF? Czy w walce z Fw190?) Cliffs of Dover grywalnie i graficznie rządzi. Cienie po kabinie no i klimat Dywizjonu 303 :) Nie wspomne już nawet o klikanym kokpicie :)
P.S. ZAkupiłem za 69pln wersje kolekcjonerską z ksiązką dot. samolotu Spitfire oraz z ksiażką instrukcji obsługi sima. W pakiecie również mapa z materiału kanału :)
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 22, 2016, 22:16:39
No cóż... Gram... albo przynajmniej staram się grać na 1000% relal. Alianckimi startuje bez problemów. Niemieckimi samolotami nie wiem czemu, mam ograniczenia. Nie mogę wystartować mimo, że chłodnice na max. Coś ogranicza obroty, tylko co?
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: xsardas w Luty 23, 2016, 10:52:30
Może automat zarządzający skokiem śmigła? :) Wyłącz, ustaw ręcznie i powinieneś wystartować bezproblemowo.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 23, 2016, 18:51:21
Spróbowałem. Niestety skok śmigła i tak działa dalej automatycznie pomimo przypisania klawisza. Chodzi o obroty. Ciąg na max daje mi tylko ok 1200 obrotów na 30% przepustnicy. ATA mam 1.3. Ruch przepustnicą na 50% i więcej niczego nie zmienia. Mix na max, chłodnice otwarte. Skok z automatu ustawiony na drugim położeniu (ręczne przesunięcie na trzeci bieg niczego nie zmienia).  Za nic nie mogę zwiększyć obrotów...
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 24, 2016, 16:15:56
Mam pytanie. Czy jest jakiś mod dający efekt porysowanej szyby w kabinie?
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: xsardas w Luty 26, 2016, 13:59:49
Spróbowałem. Niestety skok śmigła i tak działa dalej automatycznie pomimo przypisania klawisza. Chodzi o obroty. Ciąg na max daje mi tylko ok 1200 obrotów na 30% przepustnicy. ATA mam 1.3. Ruch przepustnicą na 50% i więcej niczego nie zmienia. Mix na max, chłodnice otwarte. Skok z automatu ustawiony na drugim położeniu (ręczne przesunięcie na trzeci bieg niczego nie zmienia).  Za nic nie mogę zwiększyć obrotów...

Ale niemiaszki nie mają skoku śmigła ustawionego w pozycji 1, 2 lub 3. U Niemców skok śmigła działa na zasadzie płynnego ustawienia kąta. Wyłącz automatykę sterowania skokiem śmigła i wtedy ustaw zegarek pokazujący stopień skoku na godzinę 12. Ustawiasz go trzymając jeden z dwóch klawiszy przypisanych pod sterowanie skokiem. To da największa moc startową.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 27, 2016, 09:47:38
Kolego dziękuję za chęci niesienia pomocy. Napisałem 1,2 i 3 ponieważ tak się dzieje z automatu. AI nie przerzuca płynnie tylko skokowo na te pozycje. Wytłumaczę raz jeszcze. Nie chodzi o skok śmigła tylko o obroty silnika a to są dwie różne rzeczy! Nie mogę podnieść OBROTÓW silnika! Co innego gdybym miał rozpędzony silnik na max i nie mógł wystartować to wtedy faktycznie skok śmigła który nie zapewnia ciągu. Za nic na świecie nie mogę przekroczyć 1300 obrotów a do startu potrzebuję przynajmniej 2500. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 27, 2016, 10:30:57
Zastanawia mnie tylko o jakim zegarku piszesz i o 12. W me 109 do skoku jest dzwignia na środku przedniej płyty w kokpicie. Chyba, że nie o to chodzi...
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: seba999pl w Luty 29, 2016, 16:10:49
Byc moze problem jest taki, ze zainstalowalem polska wersje. Czytalem, ze sa z nia problemy...
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: xsardas w Marzec 16, 2016, 12:06:25
Też miałem nagrana wersję polskojęzyczną i nie było problemów z obrotami.
Powiedz, czy działa Ci normalnie manetka przepustnicy? Jeżeli na to silnik reaguje normalnie to problem jedynie skoku śmigła.

Zegarek o którym mówię znajduje się pomiędzy temperaturami silnika a obrotomierzem.

(http://forum.il2sturmovik.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=339)

Lub ten oznaczony jako prop pitch

(http://i1018.photobucket.com/albums/af304/BoeingB/messerschmitt-bf-109-cockpit-images-6_zpsowix5g7z.gif)
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Grudzień 31, 2016, 10:33:57
Pobrałem wszystkie paczki z modami TF. Niestety -  instalatory dwu  pierwszych (3.0 i 3.01) nie uruchamiają się. Wyświetla się tylko komunikat, że instalator przestał działać. W podglądzie zdarzeń jest taki opis:

Aplikacja: Mod Installer.exe
Wersja architektury: v4.0.30319 Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku. Informacje o wyjątku: System.NullReferenceException
Stos:
w Mod_Installer.CInstaller..ctor()
w Mod_Installer.MainForm..ctor()
w Mod_Installer.Program.Main()

Jako źródło wskazany jest .NET Runtime.

Podejrzewam problem z .NET Framework. Mam zainstalowany obecnie tylko v 4.0 (dostarczony z CloD).
Instalatory pozostałych paczek TF chyba działają poprawnie, bo po uruchomieniu wyświetla się okno ze ścieżką do gry. Ktoś coś wie?
System: Win7 64
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudzień 31, 2016, 10:52:56
Mam Framework 4.6.2 i testowalem Klode 3 dni temu (oczywiscie z TF), Win ten sam. Chodzil mi bez problemu.
Moze uaktualnij? Kwestia tez czy nie gryzie sie z tym KB dla nowego IL-2, bo niektorzy tak maja.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: adampolska7 w Grudzień 31, 2016, 14:40:27
TF 4.30, Net v4.0.30319 system Win 7 64 działa sprawdzane przed chwilą.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Grudzień 31, 2016, 15:03:46
TF 4.30, Net v4.0.30319 system Win 7 64 działa sprawdzane przed chwilą.
U mnie nie działa 3.0 i 3.01. Reszta OK.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Grudzień 31, 2016, 15:33:38
Odinstalowałem .Net Framework 4.0.30319 i po resecie, z wyłączonym antywirusem, jako administrator zainstalowałem najnowszy 4.6.2. Nadal ten sam błąd (z takim samym komunikatem w podglądzie zdarzeń) - instalatory 3.0 i 3.01 nie uruchamiają się.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudzień 31, 2016, 20:57:26
A instalowałeś ten KB dla IL-2 BoS/BoM 2.006? Może to to.
https://forum.il2sturmovik.com/topic/26688-kb2670838-win-7-and-cliffs-dover/
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Grudzień 31, 2016, 22:03:20
Nie mam BoS/BoM. Wspomnianej poprawki również nie znalazłem na liście zainstalowanych.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: adampolska7 w Grudzień 31, 2016, 23:12:56
A CoD działa ci bez TF?
Masz wersję ze steam?
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Styczeń 01, 2017, 11:30:25
Sama gra (bez TF) działa normalnie. Wersja pudełkowa. Szkoda, bo tyle pochwał słyszałem o modach TF a i jakaś przyszłość przed nimi się rysuje.
Swoją droga - jestem zaskoczony - niby drobnostka (patch) a tyle kłopotów...
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Dako w Styczeń 01, 2017, 11:38:41
A może jednak źle Ci się pobrało ?
Ściągnąłeś ponownie te dwa nie działające?
http://teamfusion.theairtacticalassaultgroup.com/
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Styczeń 01, 2017, 12:31:34
Pobierałem z różnych lokalizacji z wyłączonym antywirem - to samo.
Mam chytry plan - stary komp z XP SP3 - obadam jak to pójdzie na nim a po ew sukcesie przekopiuję pliki ze spaczowaną grą do nowego.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Nebuluz w Styczeń 01, 2017, 18:18:32
U mnie wystąpił problem z uruchomieniem CLOD'y. Mam win7x 64. Generalnie z miesiąc temu działała gra.
No i nie wiem właściwie kiedy coś się zepsuło. Framework 4.6  zainstalowałem i nie pomogło. Gre odinstalowałem,
zainstalowałem na świeżo, wszystkie patche od TF po kolei i gra nie odpala...

W Podglądzie zdarzeń mam 2 błędy:

1) Application Error - zdarzenie 1000, Application Error
"Nazwa aplikacji powodującej błąd: Launcher.exe_Launcher, wersja: 1.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x4d6e3d08
Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 6.1.7601.23572, sygnatura czasowa: 0x57fd0379
Kod wyjątku: 0xe0434352
Przesunięcie błędu: 0x0000c54f
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1b24"

2) .Net Runtime -  zdarzenie 1026, Net Runtime
Aplikacja: Launcher.exe
Wersja architektury: v4.0.30319
Opis: proces został przerwany z powodu nieobsłużonego wyjątku.
Informacje o wyjątku: System.InvalidOperationException
   w System.Security.Cryptography.MD5CryptoServiceProvider..ctor()

Informacje o wyjątku: System.Reflection.TargetInvocationException
   w System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(System.Object, System.Object[], System.Signature, Boolean)
   w System.Reflection.RuntimeConstructorInfo.Invoke(System.Reflection.BindingFlags, System.Reflection.Binder, System.Object[], System.Globalization.CultureInfo)
   w System.Security.Cryptography.CryptoConfig.CreateFromName(System.String, System.Object[])
   w System.Security.Cryptography.MD5.Create()
   w F2pTRFTqIOxokV.usxLXEfJDLL()
   w <Module>..cctor()

Informacje o wyjątku: System.TypeInitializationException
   w Launcher.Program.Main(System.String[])
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Styczeń 02, 2017, 10:30:10
Mój problem rozwiązany. Pomogła dopiero instalacja aplikacji Steam. Dopiero wtedy paczki TF 3.0 i 3.01 (jak i cała reszta) zainstalowały się poprawnie.
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: spitfire w Styczeń 02, 2017, 17:45:54
Ja mam inny problem i nie wiem jak go rozwiązać. Już po instalacji TF 3.0 dzieją się rzeczy dziwne, kiedy ruszę głową, będąc w kokpicie obraz robi się czarny, dźwięk jest słyszalny i wszystko działa, samolot leci ale nic nie widać, przechodząc na widok zewnętrzny(F2), grafika jest wyświetlana normalnie, powrót do kokpitu(F1) i znów czarno. Robiłem reinstalkę gry, sterowniki najnowsze ( z resztą na starszych było to samo), system aktualizowany na bieżąco.

Win7 64bit Professional
GTX 650Ti
Tytuł: Odp: Cliffs of Dover - Instalacja Team Fusion
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Styczeń 03, 2017, 16:03:08
Mój problem rozwiązany. Pomogła dopiero instalacja aplikacji Steam. Dopiero wtedy paczki TF 3.0 i 3.01 (jak i cała reszta) zainstalowały się poprawnie.


Łeee, to jak to Ci chodziło bez steama :-DDD ?