Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 15982 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 07, 2013, 11:43:47 »
Tak sobie obejrzałem ten filmik nadesłany przez mmarudę http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wTrmzK5zSxM, faktycznie grafika piękna, ale coś tam mi tak nienaturalnie wygląda, po chwili zrozumiałem co mi nie pasuje, przecież żaden człowiek, nawet bardzo sprawny fizycznie nie jest w stanie tak biec po zboczu i nie chodzi tu o tempo w jakim się porusza, ale o postawę ciała i łatwość z jaką mu idzie stawianie kolejnych kroków, ale w sumie jest tak chyba we wszystkich grach komputerowych, tyle, że razi coraz bardziej w miarę poprawiania się grafiki.
Z tym 2035 rokiem to też przegięcie pały, na szczęście pewnie dość szybko pojawią się mody które cofną czas do współczesności.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 07, 2013, 12:00:49 »
Arma 4 przeniesie nas w epokę Star Treka.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 07, 2013, 12:23:35 »
Raz, że to Alpha i AI nie działa jeszcze najlepiej, a dwa, że zależy jaki poziom jego umiejętności miałeś ustawiony - wbrew pozorom wartość 60-70 jest dosyć wymagająca. Można sobie też podnieść poziom umiejętności towarzyszących AI.
Jak ktoś nie chce się bawić mocno futurystycznymi zabawkami to musi poczekać na mody - z tego co wiem przeniesienie zawartości z A2 do A3 nie jest specjalnie skomplikowane.
Z grafiki niespecjalnie przemawia do mnie jedynie tekstura krzaków i drzew - jest taka jakaś "kreskówkowa".

Offline Sundowner

  • Global Moderator
  • *****
  • Chasing the sunset
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 07, 2013, 12:36:42 »
Ja nie wiem, gdzie tu jakieś futurystyczne zabawki są ?


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 07, 2013, 12:45:42 »
Też nic nie zauważyłem i bardzo mnie to cieszy, ale data jaką dali mnie osobiście odstręcza, miejmy nadzieje, ze sami nie bardzo wiedzieli co piszą.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 07, 2013, 13:15:43 »
Może i alpha, ale wątpię żeby w tej kwestii coś się zmieniło do wydania 1.0. Podobnie było w Arma2 i nic nie zrobili z tym przez tyle lat.
PS. Grałem na "REGULAR".

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 07, 2013, 14:06:29 »
Może i alpha, ale wątpię żeby w tej kwestii coś się zmieniło do wydania 1.0. Podobnie było w Arma2 i nic nie zrobili z tym przez tyle lat.
PS. Grałem na "REGULAR".
BIS może ni nie, ale za to moderzy i owszem - ostatnio do dwójki wyszedł fajny mod "TPWCAS", który wprowadza efekt przygniecenia ogniem AI. Samo AI też dużo zyskało przy ACE, a wcześniej Zeu.
Osobiście mam wrażenie, że BIS chce się po raz kolejny wyręczyć moderami - w A3 znowu się pojawił ten mały, prawie nieczytelny kompas.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 07, 2013, 15:32:30 »
Na moderów też liczę. ACE już nawet się pojawił dla trzeciej Army, również alpha :).
http://forums.bistudio.com/showthread.php?147535-CBA-Community-Base-Addons-ARMA-3-Alpha

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 07, 2013, 16:22:29 »
Jak na razie to "tylko" CBA - na tym się opiera reszta modów.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 07, 2013, 16:57:59 »
Fakt, walnąłem się. Nawet w linku to widać.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 07, 2013, 18:57:41 »
Właściwie wszystko zostało wcześniej napisane, więc mógłbym się tylko podpisać pod tym co napisał mmaruda czy Sun. Dodam, ze dla mnie najważniejsza był kwestia wydajności. Na moim i5 2500 i GTX 560 ti ARMA 2 chodziła byle jak. Nawet jak wyciągałem te 30-40 fps to zawsze wydawało mi się, że jest to około 20. Dla mnie było to męczące.

Teraz jest zdecydowana poprawa. Przy 30-40 daje się komfortowo grać. Jak odpaliłem pierwszą misję to poczułem się jak w grze komputerowej ;). Nie wiem jak to dokładnie opisać, ale wcześniej seria szła w stronę fotorealizmu. Teraz jest to raczej... no właśnie - taki porządny standard. Ale dla mnie na plus.

Druga sprawa to przechodzenie przez drzwi. Nareszcie jest normalnie! W ogóle wydaje mi się, że wreszcie nie czuję się jak w Operacji Flashpoint: CWC na graficznych sterydach.

Oczywiście jest cała masa do poprawienia, ale jak na alfę to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Szkoda tylko, że tak mało jest na razie jednostek. Mam nadzieję, że będą dodawać szybko. 
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2013, 19:14:48 wysłana przez KosiMazaki »
That's Vietnam music... can't we get our own music?


Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 11, 2013, 15:26:56 »

Offline Sundowner

  • Global Moderator
  • *****
  • Chasing the sunset
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 11, 2013, 16:22:30 »
Trzeba też CBA zainstalować by działały, ale to właśnie najważniejsze mody jakie wyszły w ciągu tych 6 dni :)


Suncom Raptor #SF64030539
Thrustmaster HOTAS Cougar #16348

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 11, 2013, 17:38:11 »
Trzeba też CBA zainstalować by działały, ale to właśnie najważniejsze mody jakie wyszły w ciągu tych 6 dni :)

Bez Stfhud'a jak bez ręki ;-)

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 14, 2013, 21:41:08 »
Gdyby ktoś miał ochotę wypróbowywać jak działa ARMA 3 to mam do oddania 3 zaproszenia (steam gift) do wersji lite. Chętnych proszę o PM z adresem mailowym.