Autor Wątek: Shockwave / A2A  (Przeczytany 118024 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #420 dnia: Maja 28, 2012, 13:49:50 »
Proszę bardzo, porównanie osoby z zewnątrz, do tego na forum ED. :)

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1469400&postcount=127

Na moje problem z FSX jest taki sam jak z Vistą. Uprzedzenia, niepoparte rzetelnymi testami, ot co.

Zefirro

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #421 dnia: Maja 28, 2012, 14:17:45 »
Skoro mamy Kucyka, to może małe wyzwanie? Co powiecie na wyścig? Dżentelmeńskie zasady, że nie naprawiamy w trakcie lotu i niczego nie zmieniamy. Termin do ustalenia, najwcześniej za tydzień. Zgłoszenia do mnie na PW, GG, Skype itp. Jeśli zbierze się wystarczająca grupa chętnych (min. 4 osoby), to założę osobny temat i przedstawię proponowaną trasę. Jeśli impreza się spodoba, to można będzie ścigać się regularnie na długich i krótkich dystansach.

_michal

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #422 dnia: Maja 28, 2012, 14:18:50 »
Dobry pomysł. Muszę poćwiczyć. :D

I zrobić sobie skin.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #423 dnia: Maja 28, 2012, 18:01:23 »
Jestem za.


Tylko czy my nie powinniśmy dostać jakiegoś "penelity", za to, że tym samolotem latamy już od miesięcy ? :D


Co do modelu lotu, ja tam jestem za cienki bolek żeby się wypowiadać na ten temat, ale jeżeli FM został zatwierdzony przez Dudleya, faceta który w życiu wylatał więcej godzin na Mustangach, niż Toyo wylata sumarycznie na wszystkim po pełną emeryturę, to ja nie mam podstaw by ten aspekt, tego dodatku kwestionować  :121:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #424 dnia: Maja 28, 2012, 18:29:34 »
Piszę się :)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #425 dnia: Maja 31, 2012, 17:59:56 »
Czy na tym filmiku mignęło mi że PZL Belfegor dostaje gratisa???  :karpik
Tak jest, szczęście się uśmiechnęło - brawo za wypatrzenie i podziękowania dla A2A za organizację konkursu.
Ciekawe co sobie Belfegor kupi za wygrany bon. Pewnie jakieś pamiątkowe kubki albo koszulki...
Przedni pomysł, popyt już jest! Na Mustanga się jeszcze nie rzuciłem, ale sądzę, że po kolejnej aktualizacji jądra AccuSimu ulegnę - wersję 1.3.1 wolałbym przeczekać, bo nie wszystkie zmiany jakie wprowadziła były zamierzone.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #426 dnia: Czerwca 04, 2012, 08:19:19 »
Co masz konkretnie na myśli Belfegor?
Mi coś klatki poleciały, a sam samolocik strasznie narowisty przy starcie jest. Tyle moich spostrzeżeń.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #427 dnia: Czerwca 04, 2012, 08:51:05 »
Zwróć uwagę, że masz o 25% lepszy stosunek mocy do masy niż w P-40, dodatkowo też musisz uważać na to co robisz z kółkiem ogonowym ustawiając się na pasie. Odpowiednie dawkowanie przepustnicy jest równie istotne.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #428 dnia: Czerwca 04, 2012, 10:32:54 »
Coś chyba jest na rzeczy, jeśli chodzi o spadek wydajności (przynajmniej w moim przypadku). Lubię sobie ustawić w EZCA widok wychylenia się z kokpitu. Zauważyłem dzięki temu, że... jakby to okreslić?... model zewnętrzny kokpitu jest mocno odchudzony. Znaczy w środku full wypas, ale przy wychyleniu widać brak szkła owiewki i połaci tekstur. W poprzednich maszynach było inaczej, widać było wszystko co można realnie zobaczyć wychylając się z kabiny w granicach rozsądku. Widać chłopaki poświęcili zewnętrze dla bardzo szczegółowego wnętrza.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #429 dnia: Czerwca 04, 2012, 10:40:56 »
Co masz konkretnie na myśli Belfegor?
Potwierdzonymi błędami są nieprawidłowe odczyty temperatury gaźnika w P-40, błędne działanie pompy pneumatycznej Spitfire'a, występowanie sytuacji gdy po wyłączeniu iskrownika obroty silnika nie spadają mimo że w tej sytuacji powinny (nie jest to symulacja "gorącego" iskrownika) oraz nieprawidłowe zmiany temperatury kabiny (co wpłynęło tez na parowanie szyb). Opisywana jako spora zmiana osiągów samolotów wzięta wcześniej za bug okazała się za to ficzerem i według twórców dodatków tak powinno być.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #430 dnia: Czerwca 04, 2012, 10:54:45 »
Osiągi P-40B to taka z leksza zgadywanka - szczególnie te, które wylądowały w AVG, na których bazował dodatek. Bardzo ciężko o dokumentację tych maszyn, np. dane z prób w locie, praktycznie nie istnieją. Natomiast P-40B i C, które dożyły obecnych czasów, nie odzwierciedlają ich stanu z czasu wojny. Możesz poszukać instrukcji do tego samolotu, ja szukałem kilka miesięcy i jedyne co znalazłem to dokument spisany ze wspomnień kilku pilotów ;) Za to P-40E rozpieszcza dokumentacją i na szczęście wiele systemów odziedziczył po wcześniejszych modelach.


Jeżeli nie chcesz instalować Core Update, to nie ma takiego przymusu, możesz zainstalować bazową wersję Mustanga i jego Accu, a następnie poczekać na nowszy Core Update, który zniweluje wymienione oraz inne błędy.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #431 dnia: Czerwca 04, 2012, 11:18:23 »
Rzeczywiście, do wczesnych wersji znalazłem tylko instrukcję na jakiej oparty jest manual do P40 A2A (za to w bodaj 5 różnych wersjach, różniących się jakością skanów) i prawdopodobnie dokument o którym piszesz, zaczynający się od słów "This manual probably accompanied the AVG Tomahawks to Rangoon."
Z tego co czytałem na forum, systemy Mustanga nie będą poprawnie działać bez jądra 1.3.x, które je implementuje - aktualizacja oczywiście głównie poprawiła starsze błędy, a część z wypisanych powyżej pewnie by mi umknęła gdybym o nich nie przeczytał, jednak mimo to poczekam na 1.3.2... z pełną świadomością, że dalsze zmiany w skomplikowanym środowisku mogą zaowocować kolejnymi błędami ;)

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #432 dnia: Czerwca 05, 2012, 16:12:41 »
Dzisiaj na nowo postawiłem system, zainstalowałem co trzeba. Następnie przyszła pora na FSX i spita od A2A.  Po uruchomieniu samolotu spotkała mnie przykra niespodzianka, mianowicie maszyna nie chce się ruszyć z miejsca, jakby ją coś trzymało. Zauważyłem też, że nie ma dźwięku silnika w widoku zewnętrznym.  Przed stawianiem nowego systemu wszystko było w porządku.  Póki co, do fsxa zainstalowany tylko shade, AS2012 i kilka scenerii.
W czym może tkwić problem?

W7 64bit
FSX + ACC
C2D E8400@3.4
Asus P5q-e
GTX260
Chieftec550w

Qbeesh

  • Gość
Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #433 dnia: Czerwca 06, 2012, 10:01:23 »
Ciężko powiedzieć. Zrobiłem to samo co Ty i nie mam dzwięku przy manipulowaniu klapami intercoolera i chłodnicy oleju w p-47. Wcześniej, po zainstalowaniu za pierwszym razem p-47, też nie było tego dźwięku, pojawił się dopiero za którymś tam odpaleniem, ale teraz po reinstalce całego FSX cisza.

Odp: Shockwave / A2A
« Odpowiedź #434 dnia: Czerwca 06, 2012, 11:52:30 »
Ja wczoraj miałem dziwny przypadek z P-47. Po kilkudziesięciu minutach lotu straciłem sterowanie lotkami i sterami wysokości i kierunku. Kiedy machałem joyem na lewo i prawo jego wirtualny odpowiednik ani drgnął, podobnie same lotki. Z rudderem było podobnie, chociaż wirtualne pedały nie zamarły tak jak drążek. Systemy w samolocie działały prawidłowo, było ciśnienie w hydraulice i blokada sterów była wyłączona (ta czerwona wajcha obok drążka). Z joyem (X45) nic się nie stało bo działał normalnie w Windowsie, w ustawieniach FSX'a też wszystko było OK. Zapisałem lot i wczytałem go ponownie. Stery odżyły, ale rudder dalej nie działał.