Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: Zgredd w Sierpnia 25, 2008, 00:36:44
-
Czy ktoś może testował?
Działa to to z Acceleration?
-
Ze strony producenta: Flight Simulator X or FS2004 (NB: FSX SP1 compatible. SP2/Acceleration compatibility under development). Czyli: pracują w tej chwili nad natywnym modelem pod FSX, który będzie patchem. Obecnie sprzedawany samolocik jest zrobiony narzędziami FS2004. Jak masz FS2004, to możesz ściągnąć 30 dniowe demo tej maszyny.
PS: Ja Ci sugeruję poczekać, aż Carenado wypuści swoją bestię :) Oczywiście natywny model FSX.
http://www.carenado.com/ecommerce/Incomings/C1521.jpg
http://www.carenado.com/ecommerce/Incomings/C1528.jpg
http://www.carenado.com/ecommerce/Incomings/C1526.jpg
-
hm.... prawdę powiedziawszy, ta od JustFlight wygląda w środku wierniej w odniesieniu do rzeczywistości. Chyba że ta tutaj to nowsza generacja C152...
-
hm.... prawdę powiedziawszy, ta od JustFlight wygląda w środku wierniej w odniesieniu do rzeczywistości. Chyba że ta tutaj to nowsza generacja C152...
Dwa zdjęcia kabiny Cessna 152 jakie znalazłem:
http://www.militaryfactory.com/cockpits/cessna_152.asp
http://www.micheloud.com/FXM/flying/instrume.htm
Ta na pierwszym przypomina kolorystyką Carenado, a druga JustFlight. Zestawy radio/nav się różnią, ale to akurat normalne w przypadku samolotów GA. Układ przyrządów pilotażowych (tzw. "święta szóstka" - prędkościomierz, sztuczny horyzont, wysokościomierz, zakrętomierz z chyłomierzem, żyrokompas oraz wariometr) jest standardowy i poprawny w obu modelach. Także odwzorowaniem tablicy przyrządów się nie przejmuj ;).