Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: Ptaszysko1978 w Października 29, 2008, 08:40:47

Tytuł: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Ptaszysko1978 w Października 29, 2008, 08:40:47
 :001:Witam

Mam nadzieję na szybkie rozwiązanie mojej zagwostki....

Chciałbym zainstalować dodatkowy ruch AI no i testuje różne bezpłatne programy jak Adobe traffic 4.6, Skai 2.3 i cos tam jeszcze przeglądam.

Jestem przyzwyczajony, ze jak instaluje coś to będzie działać zaraz po uruchomieniu a to jednak nie jest takie proste. Cos trzeba wgrać, coś skompilować i takie tam.

Pytanie?

Jeśli ktoś korzysta ze SKAI 2.3 (albo inna wersja) to proszę o pomoc (step by step)

To samo z Adobe lub innym programem free. 

Jak na razie mam defaultowy AI FSX Acc

(czytałem na róznych forach o AI ale to chyba tylko dla wtajemniczonych....)


Pozdrowionka :001:
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: kapulet w Października 29, 2008, 09:28:36
Ja też bym się podłączył do tej prośby :001: Coraz bardziej mnie kusi wgrać któryś.
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: konraf w Października 29, 2008, 09:47:31
Z tego co wiem, w przypadku np. Adobe AI Traffic nic nie trzeba kombinować. Jest do tego instalator.
Problem jest natomiast wtedy, gdy chcemy sami coś kombinować z rozkładami lotów. Wtedy niestety zaczynają sie schody i trzeba użyć odpowiednich narzędzi (np. TTools), żeby plik z ruchem AI zdekompilować (otrzymać pliki tekstowe); kiedyś bawiłem się tym w FS2004 i po dekompilacji otrzymywało sie z jednego pliku bgl trzy pliki, w tym jeden z rozkładem. Wtedy do takie pliku trzeba dokleić np. nową część rozkładu i całość poddać kompilacji, aby otrzymać jeden plik bgl. Pisałem o tym co nieco tu: http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?p=5599#5599

Niestety nie wiem na ile te pakiety podane w poście wyżej działać będą w FSX.
Reasumujac, jesli chcesz zainstalować taki pakiecik i sie nie bawić z rozkładami, to nie ma problemów.
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Zgredd w Października 29, 2008, 17:04:47
A zajrzyj jeszcze tutaj
http://www.world-of-ai.com/
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Ptaszysko1978 w Października 29, 2008, 22:51:21
No to fajnie...przejrzałem stronę WOAI jak na razie zostawię to sobie na póżniej. Najpierw przetestuję bez żadnego kombinowania SKAI 2.3 (czyli instalator i działanie) jak będzie się krzaczyć to zdam raport....

Pozdr.
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Zgredd w Października 29, 2008, 23:40:53
WoAI jest właśnie dziecinnie proste w instalacji. Tylko plany oczywiście już dawno nieaktualne. :118:
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Ptaszysko1978 w Października 30, 2008, 08:30:50
To na początek skAI 2.3... Przetestowałem i działa .

Instalacja bez przeszkód, jedynie samoloty i malowania są ładowane do katalogu AIRCRAFT a nie jak w fsx Simobject/Airplanes. Po przerzuceniu uruchamiam FSX. OD razu widać, że nie ma ruchu AI wogóle.

Jest utworzony katalog w FSX (skAI Traffic) a w nim kilka programów. Traffic View Board v 2.1, wchodzimy, Aircraft, Traffic View Board, TVB Database Generator i go....

Otwieramy Airlines i wybieramy już stworzony plik, potem to samo Airports. Po zatwierdzeniu mamy wszystkie lotniska i samoloty w FSX. Save i wychodzimy. Więcej już nic nie kombinowałem.

Jest też program AI smooth który można uruchomić ale nie trzeba. Ten program łączy sie z FSUIPC dla fsx wersja 4 dla fs9 seria 3.

Po uruchomieniu widzę wszystkie samoloty w ekstra malowaniach nie obciąża systemu mimo że mam ruch na 100%. (to może 4GB ramu).

jakieś pytania?
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Zgredd w Października 30, 2008, 15:16:40
Jest jakaś strona do tego dodatku, bo jakoś nie mogę znaleźć prócz torrentów?
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: konraf w Października 30, 2008, 15:47:36
Nie ma. To de facto pakiet nie do końca legalny, bo autor zebrał sobie modele różnych autorów (zapewne bez pytania o zgodę) i zrobił z tego pakiecik AI.
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Ptaszysko1978 w Października 30, 2008, 16:37:09
O to nie wiedziałem.....

Ja mam z torrenta.

Chciałem z bezpłatnych programów coś takiego stworzyć ale nie mam takiej wiedzy a juz nie raz instalowałem przez to fsxa.

Mam kolejne pytanie dlaczego? jak uruchamiam fsx i aismooth to program nie jest zalogowanydo FSX. ?

Jeszcze jedno?

Jak zrobić aby samoloty i hcoptery były jako AI (a teraz mogę sobie nimi latać) ?

Jakiś program? (krok po kroku)
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: konraf w Października 30, 2008, 19:56:54

Mam kolejne pytanie dlaczego? jak uruchamiam fsx i aismooth to program nie jest zalogowanydo FSX. ?
FSUIPC masz?
Tytuł: Odp: Ruch AI - Jak to działa i jak zainstalować krok po kroku?
Wiadomość wysłana przez: Ptaszysko1978 w Października 31, 2008, 07:56:03
Mam wersję 4.3.0 i jest zainstalowany poprawnie.

W Addon jest potwierdzenie że jest zarejestrowany. (na priv)