Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Ka-50 Black Shark => Wątek zaczęty przez: John Cool w Grudnia 03, 2008, 17:21:57
-
Jak widać, ledwo oficjalnie wyszedł DCS: Ka-50 Black Shark a ludzie już powoli zaczynają się bawić w drobne ulepszanie sima.
Już powstał mod, dający bardziej rzeczywiste kolorki z transmitowanego obrazu systemu I-256 Szkwał obecne na wyświetlaczu IT-23MW.
Więcej informacji na forum DCS: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=34332
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=22130&d=1228244907)
I obraz rzeczywisty:
(http://aerospace.boopidoo.com/philez/Su-15TM%20PICTURES%20&%20DOCS/Overscan%27s%20guide%20to%20Russian%20Military%20Avionics_archivos/shkval-display.jpg)
Zaś na przyszłość proponuję zamieszczać w tym temacie jakieś drobne, w miarę sensowne dodatki do DCS, jak choćby ładniejsze chmurki i inne, celujące w podobny deseń.
-
SIMMOD LO-RELOADED MOD
Nowe tekstury terenu i lotniska do DCS wykonane przez grupę SImMod.
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/LORELOAD%20MOD%20FOR%20DCSBS.jpg)
This is a Mod of SimMod's LORELOAD terrain, changed for DCS-BS, all trees and road surfaces were removed for better compatibility.
This mod overwrites your graphics.cfg found in the CONFIG folder, back it up if needed before installing
DCS-BS FPS TWEAK v.0 Beta3 is compatible with this mod.
Our thanks to the SimMod team for their making of this Mod, all credit goes to them.
Admin Note:
THIS IS AN .EXE installer, open ZIP and run it to install
NOT A MODMAN PACK !
Download (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=1250#dl)
-
To są te z filmików :)
-
Chyba tak. Ale szczerze Kosi? Przetestowałem je i... hmmm. To kwestia gustu. Ja wolę chyba standardowe tekstury. Te są dla mnie zbyt jednostajne. Zostawie jedynie pliki lotniska. Ale powtarzam - to kwestia gustu. Komuś mogą podpasować.
Ja czekam na AirBase Mod by GrandSurf. Coś ucichło o tym modzie... Może ED planuje zamieścić go w oficjalnym patchu?
-
Curved Screen Shkval - Green & Grey
Modyfikacja podobno do tej prezentowanej wcześniej przez J.Coola, dająca jeszcze bardziej rzeczywisty obraz systemu I-256 Szkwał obecne na wyświetlaczu IT-23MW. Obraz jest przyciemniony na brzegach ekranu. Modyfikacja występuje w dwóch wersjach: szarej (jak w najnowszych Ka-50) i zielonej (jak we wcześniejszych wersjach rekina). Wystarczy wypakować plik INTERLEAVE.bmp do folderu /Ka50/Bazar/TempTextures.
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/Curved%20Screen%20Shkval%20Green.jpg)
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/Curved%20Screen%20Shkval%20Grey.jpg)
This mod is designed to give the look of rounded tube-style screen to the Shkval as well as change the colour to give a greenish (or grey -poko) tint. The effect is subtle yet noticeable.
Also available is a grey version for those that don't like the older green style.
Just overwrite the INTERLEAVE.bmp file in the TempTextures folder. Don't forget to backup the old file first just in case you don't like it.
Enjoy!
Mod szary (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=158&lid=1257&ttitle=Curved_Screen_Shkval_-_Grey#dldetails)
Mod zielony (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=158&lid=1256&ttitle=Curved_Screen_Shkval_-_Green#dldetails)
-
Flare Mod (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=158&lid=1252&title=DCS-BS%20Flare%20Mod%20-%20no%20trail#dldetails)
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/FLARES%20MOD%20BY%20STRIKEMAX.jpg)
Zmieniający flary na bezdymne światełka, wyglądające zdecydowanie mniej realnie, ale oszczędzające nasze FPS-y. Jest też wesja dla zupełnie ubogich pozostawiająca tylko rozbłyski na kadłubie :002:.
Znane z LockOn
HUD Color Mod (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=158&lid=1248&title=DCS-BS%20HUD%20Color%20Mod%20MINT%20GREEN%20and%20AMBER#dldetails)
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/HUD%20COLOR%20MOD.jpg)
Modyfikujący kolor HUD
MINT GREEN Label Mod (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&cid=158&lid=1245&title=DCS-BS%20MINT%20GREEN%20Label%20Mod#dldetails)
(http://www.lockonfiles.com/modules/Downloads/imageuploads/LABEL%20MOD.jpg)
ujednolicający wszystkie ikony do koloru zielonego
-
Ten temat powinien być chyba "sticky".
Polski kokpit?
http://lockonhr.com/forum/index.php?topic=1090.0
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=22662&d=1229667661)
Forza Boberros!
-
Witam na DCS pojawił się modman ModMan 7.0.0.1 dedykowany dla DCS.
Do ściągnięcia ModMan 7.0.0.1 (http://www.checksix-fr.com/bibliotheque/index.php?Fichier=5714)
pzdr Tees
-
Wydzieliłem z tematu wątek o ustawieniu 2 procków w Vista (tweak dla posiadaczy Visty, polecam TUTAJ: http://www.il2forum.pl/index.php?topic=11325.0 ) , a ten przykleiłem. Niech on będzie bardziej o modach graficznych i dodatkowych programach wspierających.
-
SharkPit 2.0
Nowe tekstury kokpitu (niestety po angielsku).
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=41258 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=41258)
(http://img23.imageshack.us/img23/5985/sharkpit20screenshot.jpg)
-
Tekstury pewnie bazowane na walkaroundzie i zdjęciach kabiny Ka-50 n/b "25" bo nawet ekran ABRISa jest tak samo pomazany paluchami :D Tym niemniej z tą angielską wersją to skandalTM, poczekam sobie na rosyjską.
-
Prawdziwy TruProBSpilot lata tylko na 100% rosyjskim DCSie. Angielskie ułatwienia to są dobre dla lamerów z forum ED :)
-
@Meehau
Pfff :P
@John Cool
Podałem w innym wątku sposób jak z angielszczyć ABRISa pozostawiając ruski kokpit. Trzeba zmienić "RU" na "EN" w pliku localizer.lua. Plik ten znajduje się już teraz w innym miejscu, w folderze \Ka-50\Scripts\Aircrafts\_Common\Cockpit bodajże (nie ma teraz kompa pod ręką).
country = "EN"
if LockOn_Options.cockpit_language == "russian" then
country = "EN"
Tak to chyba powinno wyglądać. Chodzi o tą pogrubioną wartość.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=37936
-
No niestety narratorze ale nadziałeś się na koneserów, dla mnie angielski ABRIS (w ogóle jest taki w realu?) to taka sama kategoria zbrodni co próby zangielszczenia reszty oprzyrządowania :001:
-
Angielskie ułatwienia to są dobre dla lamerów z forum ED :)
That's me! :banan Niestety nie poradzę sobie ze 100% rosyjskim ABRISem, ale metki nad wskaźnikami i przełącznikami po angielsku to porażka. Zastanawiam się jak wyglądałby Ka-50 przygotowany na export np. dla Indii (teoretycznie). Miałby chyba właśnie rosyjski kokpit oraz angielski ABRIS i EKRAN.
-
No na ten przykład taki EKRAN i aparatura Tester była później tłumaczona w MiGach-29 przejętych przez RFN... ale to nie jest ani pr0 ani el0 :118:
Myślę zaś że w wersji dla Indii Ka-50 mógłby prędzej dostać zupełnie inną, rosyjsko-izralesko-francuską awionikę, przy udziale takich firm jak Thales czy Elbit Systems, a może i kilka elementów rodzimego przemysłu by wpadło :)
-
ale to nie jest ani pr0 ani el0 :118:
No nie jest, ale i ja nie jestem pro. Ostatnio online - jaka kicha - zapomniałem wyciągnąć podwozia przed lądowaniem :P. Na szczęście tak delikatnie posadziłem maszynę, że nic się nie stało (może "porysowałbym lakier" i zbił beacon). Podniosłem ponownie śmigłowiec, wyciągnąłem podwozie i usiadłem jeszcze raz.
Z tą wersją dla Indii masz rację Janku - na pewno tak by było.
-
A ja, jak znajdę więcej czasu to postaram się zdobyć jakiś słownik rosyjsko-polski i wio! Cholera, angielskiego (teraz już tylko biernie) nauczyłem się studiując instrukcję do Falcona i grając w Fallouty to rosyjski też choć w podstawach opanuję! :027:
Tym niemniej do tego czasu jestem skazany na takie a nie inne uproszczenia. Choć angielskiego pitu bym nie przeżył;)
A żeby nie było, że tylko spamuję. Jak ktoś ma FreeTracka i martwi się, że mu BS nie działa to tu jest rozwiązanie:
http://forum.free-track.net/index.php?showtopic=1892&page=1
-
http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=242#cat (http://www.lockonfiles.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=242#cat)
A tutaj mamy SharkPit v. 2.0a przystosowany do wersji 1.01 i uwaga... w wersji rosyjskiej :banan. Może komuś się przyda :)
-
Modyfikacja usuwająca przyciemnienie okien kokpitu. Jednak wciąż zostaje wrażenie, że patrzy się przez szkło.
Do ściągnięcia tutaj:
No Tint Cockpit Window Mod (http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=34384&d=1260825847) by luke88
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=34383&d=1260825813)
This mod replaces the default windows in the Black Shark with ones
that have all the tinting removed. There is also a little grime placed in
the corners for realism.
It was designed to remove the unnessesary colour bias when looking
through the default cockpit glass texture to give a clearer look outside
but still retain the impression of looking through a glass pane.
Modman compatable.
Enjoy,
luke88
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=800028&postcount=1
To chyba przyda się osobom, które mają wypalone monitory ;)
-
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43078 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43078)
Paczka modów do lock-on, zawierająca zaktualizowany dla DCS "Black Shark"
mod zwiększający jakość chmur...
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43057 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43057)
Nowe uniformy dla rosyjskich pilotów...
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43220 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=43220)
Tutaj mod dodający panel z mapą i z częstotliwościami lotnisk.
PS: Gdyby ktoś mógł je wypróbować, bo mi wywalił DCS :karpik
-
Sounds z ArmA2 . Linki do filmików, gdzie można tych dźwięków posłuchać.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=49150 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=49150)
-
Cześć, jest jakiś mod sprawiający aby czołgi produkcji Rosyjskiej "umierały" tak jak przystało, znaczy poprzez efektowne pozbycie się wieży?
-
Tak - nazywa się T-34 vs Tiger ale ciężko go znaleźć :118:
-
Hmmm czyli nie ma, szkoda. Ta gra to właściwie tylko genialna symulacja śmigłowca, piękny kokpit i fajny edytor misji. Gdyby tylko dodać "samodziałającą" kampanie z Falcona AF można by się wczuć w role pilota na wojnie, a tak pozostaje latanie widokowe w stworzonych przez siebie misjach :121:
Pozdrawiam
-
Staroć ale chyba nie było jeszcze tutaj - mod "Real KA-50 rotor sound" dodający dźwięki wirnika głównego podobne do tych jakie można było usłyszeć na filmikach GlowingAmraama jak "Edge" czy "Project 50":
http://www.virtual-jabog32.de/index.php?section=downloads&subcat=23&file=996&lang=en
-
Heja,
Wpadłem dziś na taki filmik http://vimeo.com/16980157 (http://vimeo.com/16980157).
Otóż, czy dźwięk przelatujących maszyn to własna inwencja twórcy filmiku czy jakiś mod? I jak to się ma do "realiów dźwiękowych". Mi-24 tam tak nie gwiżdże.
Jeśli to mod, to ktoś wie skąd go wziąć?
Pozdro.
-
Właśnie pojawiły się śliczne tekstury kokpitu w HD. Szczegóły tutaj: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=57370&page=37
Jak dla mnie - bomba.
-
Po angielsku, błeeee :005:
-
A jakiś screen można prosić ?
-
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=57370&page=39
Na dole strony znajdziesz.
-
Thx. Faktycznie są bardzo ładne.
-
I powiem Ci, że nie zauważyłem spadku fps.
-
Dodam screen pitu żeby nie trzeba było szukać. (Miodka)
Nowe tekstury idealnie zgrywają się z modem shkvala podanym na 1 stronie. U mnie też brak spadku FPS.
(http://img9.imageshack.us/img9/8594/screenshot043pj.jpg)
-
Po nieudanych próbach dodania nowego uzbrojenia do DCS:A10C przyszła pora na DCS:BS. W DCS:BS modyfikacja uzbrojenia jest znacznie prostsza, więc szybko udało mi się zrobić tego MODa.
Modyfikacja dodaje rakiety S5, S25 i "jajko niespodziankę" czyli rakiety KH29L przy których odpalaniu można wywinąć kozła ;). Rakiety KH25ML można teraz przenosić również na wewnętrznych węzłąch. W pełni działających rakiet S24 niestety nie udało się wprowadzić.
Dodatkowo wprowadzona została możliwość wykorzystania niesymetrycznego uzbrojenia (przedtem jeśli miało się na prawym pylonie uzbrojenie inne niż na lewym, można było użyć tylko uzbrojenia z lewego pylonu) teraz jeśli masz niesymetryczne uzbrojenie kolejne naciśnięcie tej samej pozycji "przełącznika pylonów" będzie cyklicznie przełączać między pylonami.
Modyfikacja do wersji 1.0 (jeśli chcesz moda do wersji 1.0.2 przyślij mi przez forum swoje pliki: scripts/database/dbWeapons.lua, Scripts\Aircrafts\Ka-50\Cockpit\Devices_specs.lua i Scripts\Database\helicopters\ka50.lua
UWAGA: Nie wiem, czy modyfikacja nie powoduje problemów w MP i czy działa z MODMANem.
Download: http://www.macieksoft.cba.pl/macieksoftwmod10.rar (http://www.macieksoft.cba.pl/macieksoftwmod10.rar)
http://www.macieksoft.cba.pl/dcsbswmod.jpg
NIE JEST TO MOD GRAFICZNY, nie ja umieściłem w tym dziale ten post, to moderator go przesunął do tego działu.
PS. piszcie jaką broń chcecie zobaczyć w swoim KA50, a ja sprawdzę co da się zrobić ;)
-
Wszystko fajnie tylko... w przypadku rakiet niekierowanych które sobie dodałeś wesoło dochodzi jeszcze taka skromna kwestia nastawy balistyki i innych danych do prowadzenia strzelania. Dotyczy to oczywiście uzbrojenia niekierowanego. Dane te są istotne do wyznaczenia przez CWM-B oraz SUO danych celowania do nprów - defacto punktu ich upadku pod odpaleniu przy odległościach mniejszych niż 3-4km - gdzie wyznaczone dane balistyki zapewniają jeszcze wystarczającą celność, poza tą strefą ognia npry niestety najprawdopodobniej już za mocno schodzą z toru.
Na panelu ściennym widnieje sobie takie pokrętło jak 'НР/АКС' z kilkoma pozycjami odpowiadającymi kolejno:
- 0 – S-8KOM
- 1 – S-8CM
- 2 – S-13OF
- 3 – S-24B (niestosowane jako że Ka-50 nie przyjęto na uzbrojenie z rakietami S-24 choć teoretycznie jest możliwość ich podwieszenia)
- 4 – S-8M
- 5 – UPK-23 23mm
Niestety nie ma tu ujętej żadnej odmiany S-5 oraz S-25 więc ich użycie jest... no cóż, może się okazać średnim pomysłem. Ale jak chcesz coś zmieniać możesz potestować ew. S-24, też mają znaczną siłę rażenia :121:
-
- 0 – S-8KOM
- 1 – S-8CM
- 2 – S-13OF
- 3 – S-24B (niestosowane jako że Ka-50 nie przyjęto na uzbrojenie z rakietami S-24 choć teoretycznie jest możliwość ich podwieszenia)
- 4 – S-8M
- 5 – UPK-23 23mm
Niestety nie ma tu ujętej żadnej odmiany S-5 oraz S-25 więc ich użycie jest... no cóż, może się okazać średnim pomysłem. Ale jak chcesz coś zmieniać możesz potestować ew. S-24, też mają znaczną siłę rażenia :121:
WZIĄŁEM TO POD UWAGĘ
Pozycja 4 w wersji 1.0 odpowiada właśnie za rakiety S-25, dopiero w wersji 1.0.1 albo 1.0.2 zostało to zmienione, chociaż możliwe że nie było żadnych zmian, może S-8M mają zbliżoną balistykę do S-25.
A co do S-5 to można je celnie odpalać przy przełączeniu tego przełącznika na 0.
Co do S24 też już pisałem, że z wprowadzeniem ich były problemy (rakieta widziana jako uzbrojenie bez wyliczania danych balistycznych, nie jest to zależne od przełącznika tylko od identyfikatora grupy, który jeśli zostanie zmieniony uniemożliwia użycie rakiety)
Teraz chyba czas na naprowadzane laserowo bomby, bo niestety rakiety igla są nie do zrobienia...
Dzięki za przypomnienie, bo chociaż wyliczanie punktu upadku zostało uwzględnione w modzie to mam zamiar dodać tabelkę na screenie.
-
Gdzie można znaleźć pliki z komunikacją po rosyjsku do BS2 i jak je zainstalować?
-
Jest taki pakiet jak Русификатор DCS: World. Można go ściągnąć stąd:
1) Część 1: http://files.digitalcombatsimulator.com/en/218170/
2) Część 2: http://files.digitalcombatsimulator.com/en/218171/
-
Pobrałem, zamieniłem i nie działa. Może dla tego, że są to pliki dla DCS: World? Mam czystego BS2 i może tak zostać. Chciałbym jedynie zrusyfikować co się da, np. żeby była Nadia:)
-
Wyszedł kokpit RICARDO do BS2, w tym wersja must have w kolorze oczu moderatorów tego forum:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=94081
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=72368&d=1351037121)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=70548)
-
O, fajnie, widzę, że jest też kokpit w wersji z cyrylicą. Dla mnie te angielskie kokpity rosyjskich maszyn nie mają klimatu.
-
Ani sensu :)