Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => A-10C Warthog => Wątek zaczęty przez: John Cool w Lutego 12, 2009, 18:07:54
-
Na stronie DCS w przygotowaniu jest już nowa sekcja "A-10C Warthog", na razie niestety pusta.
Angielska: http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=2320&scr=default&lang=en
Rosyjska: http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?lang=ru&end_pos=2320&scr=default
W sekcji rosyjskojęzycznej jest już nieco materiałów.
-
Mam nadzieję że dadzą jakieś Producers Note wkrótce :021:
-
Tym samym mamy ostateczne potwierdzenie że jednak dodatek A-10C Warthog ukaże się jeszcze przed AH-64A Apache.
PS. Pozwolę sobie wydzielić chyba nowy temat do dyskusji w oczekiwaniu na kolejny dodatek, a wersję dla Gwardii Narodowej pozostawmy w spokoju :001:
Lista uzbrojenia nader ciekawa, włączając w to zasobnik celowniczy, Paveway'e IIjki i pociski treningowe (sic!).
* MK1.
* MK5.
* MK61.
* M151.
* M156.
* WTU1B.
* M274.
* M257.
* M278.
* Mk-82.
* Mk-82AIR.
* Mk-84.
* CBU-87.
* BDU-50LD.
* BDU-50HD.
* BDU-33.
* LUU-2B/B.
* LUU-19.
* GBU-10 Paveway II.
* GBU-12 Paveway II.
* GBU-38.
* GBU-31.
* CBU-103.
* AGM-65D.
* AGM-65G.
* AGM-65H.
* AGM-65K.
* TGM-65D.
* TGM-65G.
* CATM-65K.
* TGM-65H.
* AIM-9M.
* CATM-9M.
-
Wersja francuska tekstu: http://www.online-translator.com/url/tran_url.asp?lang=fr&url=http%3A%2F%2Fwww.digitalcombatsimulator.com%2Findex.php%3Flang%3Dru%26end_pos%3D2320%26scr%3Ddefault&direction=rf&template=General&cp1=NO&cp2=NO&autotranslate=on&psubmit2.x=62&psubmit2.y=11
-
Podobno Wieprz ma mieć jeszcze lepszy FM od Rekina i takie tam, ale nie jestem na bieżąco, więc może Groove podzieli się czymś więcej?
-
Podobno Wieprz ma mieć jeszcze lepszy FM od Rekina i takie tam, ale nie jestem na bieżąco, więc może Groove podzieli się czymś więcej?
No narazie nic takiego ciekawego nie mam, ale jak juz widzicie z screenshotow to bedzie bardziej zkomplikowane jak Ka-50. Jak bedzie cos ciekawego to napisze :)
-
Nic nie może być bardziej skomplikowanego od Ka-50... chyba, że też będzie opisane cyrylicą :118:
-
Jeśli DCS: A10 znowu ukaże się najpierw w wersji ru, to masz to jak w banku :118:
-
No ja myślę, dla mnie skandal jeśli pierwsza wersja nie będzie rosyjskojęzyczna :118:
-
Promo nowego teatru. Wg tego co pisze na YT w opisie filmiku, planowane jest jego dodanie do DCS równo z wydaniem A-10C.
http://www.youtube.com/watch?v=71HLOkkbmgU&feature=channel
-
W planach to już dużo rzeczy było...
Teren - beznadzieja, jeśli o moje zdanie chodzi. Znaczy się wybór, a nie wykonanie. Strasznie monotonnie to wygląda. Nie mówiąc już o tym, że jakie realistyczne scenariusze mają się tam rozgrywać - atak Marsjan? Tyle roboty dla jakiegoś poligonu... IMHO lepiej by ktoś Afganistan lepił.
Nie narzekam, tylko stwierdzam fakty. :118:
-
W Nevadzie to co najwyżej misje z sekcji treningowo-instruktażowej miałby sens moim skromnym zdaniem. Natomiast wspomniany Afganistan (o ile by powstał) zaspokoiłby nie tylko pilotów A-10C, ale zapewne również AH-64A i Mi-24W czy wreszcie Su-25... kwestia jeszcze o jakim konflikcie zbrojnym i w jakim okresie czasu w tamtej części świata jest mowa :)
-
Problem z tym, że ze sposobem tworzenia terenu do DCS nie liczyłbym na ich wysyp :|
Wszystko się modeluje ręcznie w 3d, masakra jakaś.
Co do Nevady, to Jascha ma rację. Z drugiej strony robi to chyba jakiś amerykanin, to i wybór terenu nie dziwi :D
-
Z drugiej strony robi to chyba jakiś amerykanin, to i wybór terenu nie dziwi :D
To wiele tłumaczy.
Choć mógł sobie chłopak wziąć na tapetę Arizonę. Wielki Kanion - to byłoby coś! ;)
Albo Kansas. W pewnych kręgach, to byłby hit.
-
Na simcombat.org pojawiły się takie trzy skriny A-10C oraz Nevady:
http://www.simcombat.org/2009/02/dcs-a-10c-terrain-update/
(http://www.simcombat.org/wp-content/gallery/180209_a10/screenshot_12402.jpg)
(http://www.simcombat.org/wp-content/gallery/180209_a10/screenshot_1246.jpg)
(http://www.simcombat.org/wp-content/gallery/180209_a10/222.jpg)
-
Ale dużo widać tego A10 :D
Hm bez rewelacji.
-
Kolejne skrinszoty:
(http://www.totimm.com/ScreenShots/air1_full.jpg)
(http://www.totimm.com/screenshots/air2_full.jpg)
(http://www.totimm.com/ScreenShots/air3_full.jpg)
(http://www.totimm.com/ScreenShots/DTS_FullSize.jpg)
(http://www.totimm.com/ScreenShots/ground3_full.jpg)
-
Planowany zakres modernizacji trawy od modułu A-10C...a kiedyś się nabijałem z jednego gościa z forum ED, który chciał tęczy w Black Sharku, nieświadomie zaproponowałem wtedy by kwiatki też zrobili :D
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=40984
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=26970&d=1240928427)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=26973&d=1240928601)
-
No ja powinienem jeszcze napisać że z wrzuconych przeze mnie ostatnim razem obrazków ostatnie dwa to najwyraźniej fake.
-
Taki detal trawy to rewelacja, ale jak zawsze zaczynam się zastanawiać w takiej sytuacji co tego sima pociągnie :011:
-
Chciałoby się rzec - "prawie" Armed Assault :021:
-
Na pierwszych dwóch screenach widać że "zasięg" trawy jest bardzo mały jak na sim, więc to raczej do oglądania rosyjskiej fauny (Grady, Akacje, Osy) z bliska :)
-
Patrzę , patrzę i chciałoby się zamarzyć żeby tak..no może nie te kwiatki ale mieć jeszcze możliwość pobawić się jednocześnie w takie cuś ...no jak to sie tam nazywa? ..first person shooter czy jakoś tak. No bo czemu by tak po zestrzeleniu i skoku na spadochronie nie próbować poruszać się z Berettą w dłoni po tych krzaczorach do bazy? Samo tylko poruszanie sie prawo , lewo do przodu i do tyłu - ale już frajda! Krył by sie taki dzielny zestrzelony gracz- lotnik reprezentujący alianckich dzielnych lotczików w obawie przed np przed nadlatującymi "Akułami" , które by go chętnie rozszarpały z działka przyczajonego w tych krzaczkach....
Może w trzeciej odsłonie DCS ktoś wpadnie na takiego "pomysła" -słusznie zauważył John Cool - Armed Assault miałby wtedy konkurencję wśród nastawionych bardziej lotniczo simmerów :004:
Ale skrinszoty troszkę każą powątpiewać w ostateczny kształt produktu. Rodzi się pytanie - czy drzewa nadal będą "duchami" dla obiuektów latających?
-
Mogliby się skupić na kampanii dynamicznej bardziej niż na grafice. Wówczas Falcon miałby bardzo poważnego konkurenta.
-
Bez znaczenia, od kampanii są programiści, od grafiki graficy... graficy kampanii nie zrobią bo niby jak ?
-
Chodzi mi raczej o nie marnotrawienie sił i środków, albo ustalenie odpowiednich priorytetów :) ...chociaż podział budżetu jest już pewnie dawno ustalony...Ładna grafika przyciągnie ludzi, ale to dynamiczna kampania da simowi nieśmiertelność.
-
.... wśród garsteczki zapaleńców, doprowadzając jednocześnie producenta do bankructwa. Faktycznie Falcon miałby w tym konkurenta ;)
-
Spokojnie. Ta trawa podejrzewam nie jest trudna do zrobienia. Nie zajmie wiele czasu. Poza tym FPS też wcale nie musi dostać w kość - no chyba, że trawa będzie animowana.
-
czemu by tak po zestrzeleniu i skoku na spadochronie nie próbować poruszać się z Berettą w dłoni po tych krzaczorach do bazy? Samo tylko poruszanie sie prawo , lewo do przodu i do tyłu - ale już frajda!
Prawie to samo (bez Beretty i krzaczorów) jest już w DCS:BS ;)
-
:651: Co Ty gadasz??? Można sobie połazić wokół maszyny , wsiąść do niej , wyskoczyć na spadochronie i przejść się na pieszo do bazy??? Dlaczego więc nie mam jeszcze Black Sharka?...
-
Co do pierwszej części nie wiem, tryb ten włącza się po wyskoczeniu z maszyny: http://www.avsim.com/pages/0409/DCS/ScreenShot_255.jpg
-
Chyba tak, na spacer można się wybrać na razie jedynie po katapultowaniu.
-
Co do pierwszej części nie wiem, tryb ten włącza się po wyskoczeniu z maszyny: http://www.avsim.com/pages/0409/DCS/ScreenShot_255.jpg
JEST:
http://www.avsim.com/pages/0409/DCS/ScreenShot_255.jpg
PODOBNO MIAŁO BYĆ:
http://www.lockon.ru/img/products/large/56e522a3e998c2a4dc5819873d32ec1a.jpg
Znajdź 10 szczegółów, którymi różnią się pojazdy na powyższych obrazkach. ;)
PS. To kwestia ustawień grafiki?
-
Nie, odkryłeś spisek.
-
Proszę o wybaczenie, jeśli urwałem się z choinki. Nie śledzę ostatnio zbyt uważnie tematu i po prostu nie wiem co jest grane. DCS nie mam. Poważnie pytam skąd te różnice. Czy też screeny WIP to już nowy silnik graficzny, który kiedyś mają wprowadzić?
PS. Ciężki dzień w pracy, czy zupa była za słona?
-
To kwestia tylko oświetlenia. Na tym "brzydkim" screenie widać źródło światła od strony obserwatora, które psuje cienie potęgujące rzeźbę pojazdu. Wiadomo, że developer robi screeny pod najlepszym możliwym kątem. Szkoda tylko, że niemal niepowtarzalnym :P
-
- kolor tekstury, w grze jest trochę inny niż na "ładnym" screenie.
- model - jakiś prostszy LOD, widać choćby po graniastych kołach, jakieś niskie ustawienia w grze.
- oświetlenie i perespektywa - to co powiedział przedmówca.
PS. Ciężki dzień w pracy, czy zupa była za słona?
Brak emotikonki. Dalej rzucasz palenie żeś taki drażliwy?
-
Ok, dzięki. Na dobrą sprawę pierwszy raz widziałem jakiś pojazd na screenie robionym przez użytkownika, a że nie mam jeszcze tego sima to zgłupiałem. Ka-50 wyglądają dla przykładu tak jak na wcześniejszych obrazkach ED,
Brak emotikonki. Dalej rzucasz palenie żeś taki drażliwy?
Dalej. ;)
Aha i na diecie jestem. :118:
-
.... wśród garsteczki zapaleńców, doprowadzając jednocześnie producenta do bankructwa. Faktycznie Falcon miałby w tym konkurenta ;)
Śpieszę z podpowiedzią bo zdaje się zapomniałeś dodać, że Swine Flu to też wina Falcona i garstki zapaleńców :118:
-
Model C-17 dla modułu DCS A-10C, zrobiony przez: http://www.precise3dmodeling.com/ na zamówienie Eagle Dynamics.
(http://img98.imageshack.us/img98/7241/c17render01.jpg)
(http://img149.imageshack.us/img149/6659/c17render04.jpg)
(http://img139.imageshack.us/img139/6707/c17render03a.jpg)
-
O KURDE
:karpik :karpik :karpik
-
Ciekawe jak będzie ciął po klatkach. Ogólnie to to jest bardzo bardzo realistyczne, oby tak dalej !
-
Nie podniecajcie się tak, to tylko render z programu graficznego... raytracing potrafi zdziałać cuda... tylko każdy screen zajmuje pół godziny czasu by zostać wyświetlony.
-
Aj tam Sunny, nie psuj zabawy, wygląda cudnie :karpik
-
Dla mnie może być kanciasty. Gdyby był flyable w środowisku DCS to ważne żeby "kanciasto" nie zachowywał się w locie
-
Nie podniecajcie się tak, to tylko render z programu graficznego...
Ale sam model i tekstury chyba zostaną? Tzn. nie zostaną uproszczone? Pomimo że jest to WIP to całkiem szczegółowo już wygląda. Ciekaw jestem ile poly to cudeńko liczy :)
-
No właśnie niekonieczne, jeżeli zrobili specjalnie model z wysoką ilością trójkątów specjalnie by stworzyć bump mapę, którą nałożą na model o małej ilości detali :121:
-
Narazie engine DCS nie wspiera normalmap (o ile mi wiadomo).
Poza tym, nie sądzę, by obiekt highpoly do wypalenia normalmap chciało im się teksturować ;)
Siatkę by lepiej pokazali ;p
-
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=684624&postcount=24 (http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=684624&postcount=24)
Jest siatka :D, 99k trisów ;)
-
99k trisów ;)
Oh, for the love of Gods...
Na jeden samolot, który w simie tylko "po prostu będzie" zużyli więcej niż na dwa Su-25T w LOFC... lepiej żeby zrobili oszczędne LODy...
-
Nie ma co tragizować, DCS ma lepsze modele od LO, a śmiga aż miło. Za ile lat wyjdzie ten następny moduł, to nawet najstarsi Indianie nie wiedzą, ED zmierza IMHO w dobrym kierunku jeśli chodzi o optymalizację engine'u. Tylko ten teren sobie wymyślili marsjański :-/
-
Diabeł tkwi w szczegółach, co? Kiedyś doczekamy DX11 w simach - to pewnie tak będzie wyglądał. Teraz niestety FSX z DX10 trochę odstaje od tego rendera.
-
Apache w DCS ma 90 tys trójkątów i gra chodzi lepiej niż LO więc myślę że chłopaki dobrze zoptymalizowali LODy
-
Screenshoty modelu A-10:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=41674
-
Cytat z wątku z pozdrowieniami dla Zimnego :)
"Нет слов! Чебурашка в костюме "
-
Ktokolwiek to napisał to trzeba przyznać że słuszne spostrzeżenie :004:
-
Może tłumaczenie dla nieznających cyrylicy? ;p
-
W swobodnym tłumaczeniu: Brak słów - Czeburaszka w garsonce! :121:
-
Dzięki :)
-
W swobodnym tłumaczeniu: Brak słów - Czeburaszka w garsonce! :121:
Albo Kiwaczek jak kto woli ;)
-
Nawet podobny :)
(http://chebur.webpark.pl/cheburashka.jpg)
-
W swobodnym tłumaczeniu: Brak słów - Czeburaszka w garsonce! :121:
Brak słów - ładnie ci Kulka w tej sukience :karpik
-
To teraz dwa słowa: pie**** się :020: :118:
-
ROFLMAO!
-
Czas już zacząć nowy temat, bo i oto SimHQ zaprezentowało kilka nowych screenshotów:
http://www.simhq.com/_air13/air_425a.html
-
Wyobraź sobie że już jeden taki temat mamy :P
-
ED pojechało po bandzie. Ponoć zaczną robotę w 2010, to skończą albo w ostatnim kwartale 2010 albo początku 2011. Jestem zawiedziony, totalnie.
-
Na początku 2010 zaczną publikować screeny i materiały z bety. Pracują nad A-10 już teraz (wątpię, że zaczynając pracę w 2010 mieliby betę na początku 2010 roku ;p), ale nie mogą tego robić pełną parą, bo będą jeszcze robić patcha do FC.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=734354&postcount=65
-
No cóż, ja bym się cieszył że jednak w ogóle coś robią i co równie ważne - jakieś tam rezultaty są widoczne na skrinach. Poczekało się kilka lat na BS to kilka dodatkowych miesięcy na ten A-10C się jeszcze wytrzyma.
Cieszy też wiadomość o zamiarach dalszego rozwoju LO:FC, tylko dalszą dyskusję na ten temat proponuję jednak kontynuować w dziale wyżej.
-
Wyobraź sobie że już jeden taki temat mamy :P
No popatrz, popatrz! Mhmhm! Rzeczywiście. Znowu dostałem w kolano.
-
Zauważyliście trawę na jednym screenshocie? :D
-
Na początku 2010 zaczną publikować screeny i materiały z bety. Pracują nad A-10 już teraz (wątpię, że zaczynając pracę w 2010 mieliby betę na początku 2010 roku ;p), ale nie mogą tego robić pełną parą, bo będą jeszcze robić patcha do FC.
Też prawda, ale szczerze to zabolało mnie to, że to już kolejna niespełniona obietnica. Muszę wreszcie się nauczyć brać ich zapowiedzi czasowe jako taki żarcik.
No cóż, ja bym się cieszył że jednak w ogóle coś robią i co równie ważne - jakieś tam rezultaty są widoczne na skrinach. Poczekało się kilka lat na BS to kilka dodatkowych miesięcy na ten A-10C się jeszcze wytrzyma.
Też się zgodzę, ale dla mnie osobiście szkoda, że przypomina to sytuację pomiędzy FC, a BS gdzie też przekładano wiele razy termin :)
Ale jak zostało powiedziane dobrze, że się robi i to widać.
Zauważyliście trawę na jednym screenshocie? :D
Yep, ładna jest ^^
-
Ta "trawa" wygląda jak pole buraków;)
W sumie dobrze, że wydadzą ja za rok - może do tego czasu da się na i7 przesiąść. Jak oni trawę chcą zamieszczać to C2D, C2Q może być przymały...
Tak na marginesie, czy tylko mi się wydaję, że DCS chodzi znacznie lepiej od LO:FC?
A widzieliście tę kupę obok prawego orczyka? :karpik
-
Taka trawa za bardzo nie obciąża, obiekt jest najprawdopodobniej nieoświetlony i instancjonowany, do tego szybko znika.
Fajnie też, że pracują nad nowym formatem obiektów 3d. Będą w końcu normalmapy, textury połysku, być może lepsze oświetlenie.
-
Tak, udało im się zoptymalizować nieco engine. Jak się jeszcze pokombinuje na Viście z uruchomieniem interesu na dwóch jajkach to o ile masz sprzęt na którym w miarę działa Ci zwykły LO:FC to w zasadzie można grać i praktycznie zapomnieć o FPSach.
Co do trawy to prawdopodobnie tak jak w ArmA - jak jesteś na ziemi, lub oglądasz sobie widoczki obiektów naziemnych, to trawka jest generowana w promieniu paruset metrów i finał. Jak wzniesiesz się na 1000 metrów to pewnie jej w ogóle nie będzie widać.
-
chyba nie było
http://www.simhq.com/_air13/air_425a.html
(http://www.simhq.com/_air13/images/air_425a_005.jpg)
-
Ramzey, ale żeś wyleciał jak Filip z konopii :D Stronę wcześniej już dyskutujemy o tym :P
-
Już raz za to przepraszał tylko ostatnie posty zniknęły...
-
Zniknęły bo już raz robiłem tu porządek, także dajcie już Panowie spokój.
-
Jakby ktoś pytał o dalsze niusy na temat tego dodatku, to dziś wypłynęło oficjalne stanowisko Matta Wagnera w tej sprawie:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=45833
We will not be discussing and showing more A-10C screen shots until early 2010.
While we certainly appreciate the interest in this project, we will not be starting the PR push until after the project is further along and an as-of-yet announced project has been released.
Thank you for your patience,
Matt
Zatem do końca tego roku można sobie spokojnie darować emocje odnośnie kolejnych informacji na temat tego dodatku do DCSa (nie mówiąc już o wydaniu) i uzbroić się w cierpliwość.
-
W zamian za owocne głosowanie Wags podzielił się z nami nowymi screenami, trochę wcześniej niż planował :004:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=805694&postcount=137
-
Nono, już nie mogę się doczekać żeby poklikać w te wszystkie guziczki :) Ciekawe czy skończą przed końcem 2010.
Widać też poprawki w grafice, porządne cienie i krzaczory na lotnisku.
-
Widać że szykuje się najlepszy symulator na PC jaki widziała ludzkość :banan
-
Mogliby też popracować nad kampanią... I w końcu wypuścić SDK...
Poza tym, rewelacja :)
-
Tutaj macie dodatkowe fotki z DCS A-10C Warthog:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=48708
-
Orgazm :010: :karpik
-
Jak dobrze że po nowym roku zmieniam komputer więc nareszcie będzie sens kupować DSC :021:. Kur.. czemu mamy dopiero mamy grudzień 2009. :karpik
-
Jak tak patrze na te fotki kokpitu, to zaczynam mieć wrażenie, że wirtualni piloci Falcona 4.0 (a raczej AF, FF i/lub OF) poczują się w Warthog'u niemalże jak w domu.
-
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=25775
Czytając te rzeczy mam dziwne wrażenie że W A-10C dużo rzeczy może być "uproszczone" ponieważ obsługa takich ustrojstw jak Link 16 albo innych współczesnych zabawek z tego co wiem jest "top secret", ale mogę się mylić. No i zawsze mnie ciekawiło skąd oni biorą materiały na ten temat, jak na przykład obsłóga JDAMów. Wie coś, ktoś, na ten temat ?
[gmod]Pisownia. Von Syr.[/gmod]
-
materialy sa brane od USANG/USAF, poniewaz symulator A-10C byl dla nich opracowany prszez ED. DCS A-10C bedzie mial prawie te same funkcje to wojskowy symulator, procz malych roznic o ktorych mowy w szczegolach nie bedzie :)
Bardzo malo ludzi zauwazy ze cos nie jest opracowane tak jak ma byc, jezeli w ogole kto kolwiek.
Jezeli chodzi o link-16 to istnieje np. symbologia i inne sczegoly ktore sa tajne, oraz systemy dzialajace prszeciw zaklocenia.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=25775
Czytając te rzeczy mam dziwne wrażenie że W A-10C dużo rzeczy może być "uproszczone" ponieważ obsługa takich ustrojstw jak Link 16 albo innych współczesnych zabawek z tego co wiem jest "top secret", ale mogę się mylić. No i zawsze mnie ciekawiło skąd oni biorą materiały na ten temat, jak na przykład obsłóga JDAMów. Wie coś, ktoś, na ten temat ?
-
DCS Warthog będzie miał przeprojektowane lotniska tak, by bardziej odpowiadały rzeczywistym layoutom. Dowodem jest poniższa fotka - to Batumi. Obecnie w BS wygląda ono inaczej. Porównajcie sobie zdjęcie satelitarne z Google Maps (Google Earth) ze screenshotem.
(http://www.simhq.com/_air13/images/air_450a_002t.jpg)
-
To dobra wiadomość, może w końcu Soczi będzie wyglądało jak należy i ścieżka podejścia będzie miała np. nocne oświetlenie na słupach, tak jak w realu :001:
-
Tutaj jeszcze jedna fotka Batumi z innego konta. Po prawej widać, że dodali nawet terminal.
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=34801&d=1261774919)
-
Większość sshotów która się pojawiła do tej pory nt. dodatku A-10C Warthog:
http://ru.wiki.eagle.ru/wiki/A-10C
-
Nowa wiadomosc od EB:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=818474#post818474
Moze najwiekszy punkt podany tutaj to 'Mission Planner' ktory umozliwia zmieniac zaprogramowana trase lotu.
-
Tak, tylko jest on wymieniany w kontekście FC 2.0... no chyba że ów Mission Planner będzie również w silniku DCS, co byłoby całkiem logiczne wobec planowanej rzekomo kompatybilności pod tym względem FC 2.0 i DCS.
-
FC2.0 jest oparte na silniku DCS, i bedzie 'compatibility patch' dla DCS: Ka-50, wiec to dobre dla wszystkich modulow. :) Oczywiscie bedzie jeszcze wiecej zeczy w A-10C, ale na razie o tym nie mozemy mowic. :)
-
Nie śledzę forum ED ale nieśmiało zapytam - są jakieś wieści na froncie A-10 ?
-
http://www.simhq.com/_commentary/all_101c.html
Interaktywne treningi Fuck Yeah ! ;-)
-
Hell Yeah! :002:
(http://www.simhq.com/_commentary/images/all_101c_016.jpg)
Poza tym wygląda na to że wszystkie zadania treningowe zlokalizowane będą na dołączonym teatrze tj. Newada.
[...] All of the training missions in DCS: A-10C Warthog will be completely interactive. Matt described a procedure that explains how something works, shows a flashing icon indicating where/what to click, and then confirms that you have performed the correct action. All training flights will be flown utilizing the Nevada terrain designed for DCS: A-10C Warthog.
-
http://www.youtube.com/watch?v=oi-XCdg1jT0
-
Ciekawy jest też ostatni screen z podpisem "Random Mission Generator", poza tym w wywiadzie Matt informuje że dalej celują w 2010 :D.
-
Może robią powoli przymiarki do dynamicznej kampanii?
-
Może wyjdzie jakoś na późną jesień/zimę, czemu nie. Na sshotach widać już jakiś progress i całkiem konkretny produkt.
A do "dynamicznej kampanii" jakoś mi się specjalnie nie pali, poza tym raczej cały ten Random Mission Generator wygląda na nowe ficzery w edytorze, bardziej coś jak w iłku i innych tego typu simkach.
-
http://www.youtube.com/watch?v=oi-XCdg1jT0 (http://www.youtube.com/watch?v=oi-XCdg1jT0)
Ale to nie jest DCS.
-
Ja to wiem, ale są tam ujęcia z A-10C, a nie sądzę by były bardzo duże różnice w A-10C pomiędzy DCS, a TBS. Można zobaczyć mniej więcej jak to będzie wyglądać.
-
Przy okazji na sshotach z SimHQ widać co interesujące że mapa DCSa została nieco powiększona - widać teraz m.in. Władykaukaz, Gori i Cchinwali, więc miejscowości o których usłyszeliśmy podczas niedawnego konfliktu zbrojnego na Kaukazie.
(http://www.simhq.com/_commentary/images/all_101c_011.jpg)
-
Witajcie!
Zerknijcie na ten link: http://www.gamingshogun.com/Article/7060/DCS__A-10C_Producer_Interview_-_Exclusive_Screenshots.html
Link skopiowany z forum ED.
Pozdrawiam
-
GS) Are there any plans for a true dynamic campaign in the future?
MW) Yes, at some point. In fact, the Mission Generator is a key first step in making this happen. This is in addition to now being able to hear all radio communications from allied flights... assuming you are on the correct radio frequency.
Takkkk!! Na to czekałem. W końcu żywe radio i zadatki na dynamiczną kampanię. Moze nawet Wacha przestanie marudzić...:D
-
Może robią powoli przymiarki do dynamicznej kampanii?
;)
-
Piszą o informacjach od innych samolotów a czy wieża zacznie wreszcie się odzywać i będzie kierować ruchem?
-
Nowe Producers Note No 1:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=932941#post932941
Coś tylko chyba źle zeskalowana jest faktura chropowatości betonowych płyt na teksturze lotniska - nie uważacie, że jest za duża?
-
To radzieckie lotniska, co się poko przejmujecie :021:
Jak ED już wypuszcza filmikowe Producers Note to chyba jest szansa na premierę Warthoga w tym roku, biorąc poprawkę na to kiedy podobne produkcje pojawiały się dla Black Sharka :001:
-
Bardzo fajnie to wszystko wygląda. Widać, że mocno podkręcili grafikę (normalmapy, oswietlenie), choć na samolocie normalmap raczej nie widać. Szkoda też, że cień samolotu na Ziemi nie jest generowany w ten sam sposób co self shadowing.
Kabina rewelacyjna. Zapowiada się świetny tytuł.
-
W sumie ciekawe, pod dodatek DCS: A-10C Warthog wydzielono praktycznie na forum ED nowy dział.
A całość bardzo fajnie wygląda, pozostaje mieć też nadzieję że całość doczeka się upgrade całego enginu i będzie on dostępny również dla posiadaczy samego DCS: Ka-50 Black Shark (bez innych latadełek). Aczkolwiek czuję że i tak osobiście Warthoga kupię.
-
może to pytanie nie na temat ale czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znależć w/w forum ED (link)
[gmod]Napraw sobie Shift. Zdanie zaczynamy z wielkiej litery! John Cool.[/gmod]
-
http://forums.eagle.ru/
-
Jest już Producer's note #2: Startup:
http://www.youtube.com/watch?v=aSIGzDMJ-ik
-
Tak, kolejny bardzo zachecający film. Kolejna część to Taxi oraz take off zapewne :). W 4:32 widać mimo odsłonietej owiewki rysy na szybie :) no chyba, że też bedzie mozna opuścić przyłbicę (ale kolor wtedy powinien byc inny). No ale wiadomo Alpha.
Ładniej to też wszystko wygląda graficznie.
-
Czapa! Jestem zachwycony :D
-
Ewidentnie też widać że zastosowano Shadery w nowym DCS
-
Na razie decyzja o Ka-50 nie zostala podjeta jezeli chodzi o ulepszepnie silnika.
Ale prawie na pewno bedzie trszeba udostepnic ulepszone silniki AI i komunikacij do Ka-50 aby on byl kompatibilny z A-10C w MP, wjec dziwne bylo by jezeli reszta (czyli sinik graficzny oraz inne ulepszenia) nie byly by udostepnione.
Jeak pewnie wiadomo, wszystkie silniki dostaja ulepszenia po troche w kadzym nowym module DCSa. Jezeli chodzi o A-10C, powiedzialbym ze najwieksze widoczne ulepszenia beda HDR oraz rzeczy dotyczace AI na gruncie i w powietrszu, sczegolnie jezeli chodzi o zadawanie sie z graczem.
A całość bardzo fajnie wygląda, pozostaje mieć też nadzieję że całość doczeka się upgrade całego enginu i będzie on dostępny również dla posiadaczy samego DCS: Ka-50 Black Shark (bez innych latadełek). Aczkolwiek czuję że i tak osobiście Warthoga kupię.
-
Tak jest, jescze duzo pracy prszy tym :)
Tak, kolejny bardzo zachecający film. Kolejna część to Taxi oraz take off zapewne :). W 4:32 widać mimo odsłonietej owiewki rysy na szybie :) no chyba, że też bedzie mozna opuścić przyłbicę (ale kolor wtedy powinien byc inny). No ale wiadomo Alpha.
Ładniej to też wszystko wygląda graficznie.
-
:) Chciałbym spróbować usprawiedliwić błędy u GG'a (nie wchodząc w szczegóły) mimo, że znam regulamin naszego forum. Kolega nie chodził do szkoły w Polsce. "Polska język - trudna język". I tak nieźle sobie radzi.
-
"Polska język - trudna język"
Czasem i dla Polaków ;). OK.
-
Yoyek sprawdzaj IP :118:.
-
Nowa zajawka Guźcca
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=941721
-
http://www.youtube.com/watch?v=sm8NIBjTDvs&feature=player_embedded
DCS: A-10C Teaser Trailer. Nówka sztuka
-
Eeee.... Myślałem że to Producer's Note :001:
-
Też czekasz aż Wags w końcu wystartuje? :121:
-
Wags jest po zabiegu chirurgicznym, i jeszcze przez jakis czas nie bedzie mogl wydac kolejna Producer's Note.
-
Nie będzie A-10C. Popsuli go :(
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=41558&d=1281450555)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=41559&d=1281450555)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=41560&d=1281450555)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=41561&d=1281450574)
-
A tam zaraz popsuli. Po prostu z prawdziwą klasą zebrał czapę demonstrując damage model :121:
-
A-10 radośnie traciły skrzydła, stery, silniki od czasów A-10 Tank Killer na Atari. Tylko czy ktokolwiek popatrzył jak te skrzydła są zbudowane ? Co trzeba zrobić żeby się jego fragmentu pozbyć?
Podpowiem, że głowica S-300 (powiedzmy 48N6) jest do tego za mała ;)
-
A ja się pytam gdzie jest krew?? :karpik
-
Podpowiem, że głowica S-300 (powiedzmy 48N6) jest do tego za mała ;)
Z tego co ja wiem to w praktyce wystarczały środki z dużo mniejszą częścią bojową ale nie będę się sprzeczał :121:
-
S300 przeszło by przez takie A-10 jak pożar przez firankę w burdelu.
-
Mam nadzieję, że te otwory w owiewce będą widoczne od wewnątrz. Oczywiście o ile pilot będzie jeszcze dychał.
-
Mi bardzo się podobają te dziurki na normalmapie :)
-
A ja się pytam gdzie jest krew?? :karpik
Jaka krew? Misio jest cały ale jeszcze nie pociągną za uszko :D
-
Z tego co ja wiem to w praktyce wystarczały środki z dużo mniejszą częścią bojową ale nie będę się sprzeczał :121:
Kiedy A-10 stracił skrzydło ?
Widziałem F/A-18, F-15 i F-14 wracające bez fragmentów i całych skrzydeł, widziałem MiGa29, który się sypnął po utracie części skrzydła - wszystkie po kolizjach w powietrzu. A to są papierowe samoloty w porównaniu z A-10. Jego dźwigary są wykonane z 3x grubszego materiału (grubszy niż boczny pancerz M113), a przewidywalna długość życia 2x większa od innych maszyn tego okresu (A-10A - 16000 godzin, F-16A - 8000 godzin).
-
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=959980
Nowe screeny oraz DX11 na stole
-
Czyli co, cały projekt niby konwertowany do DirectX11?
Trzeba przyznać że ogólnie A-10C nabiera kształtu... poza może - przynajmniej moim skromnym zdaniem - brzydkim jak kupa terenem Newady :005: ale to było do przewidzenia.
-
Dx11?????
A kiedy była dziesiątka??
-
Dx11?????
A kiedy była dziesiątka??
Nie było ani w FC2 ani w DCS. A może pytasz o gry w ogóle? Niewiele ich było. Na pewno Crysis, World in Conflict, Batman Arkham Asylum - więcej nie pamiętam.
-
Wags pojawił się na forum to pewnie nie długo wypuszczą kolejny producer's note.
-
Nie było ani w FC2 ani w DCS. A może pytasz o gry w ogóle? Niewiele ich było. Na pewno Crysis, World in Conflict, Batman Arkham Asylum - więcej nie pamiętam.
Pytam ogólnie o gry ;).
-
Gdzie byłeś ostatnie 4 lata ? :D
-
Mam nadzieję, że wydajnościowo nie będzie odbiegał od Black Sharka. Kupię bankowo zaraz po premierze, chociaż czasu na latanie jak na lekarstwo. Mogliby trochę upgradeować chmury. Nie wiem po co się pchają w DX11, no ale nie można stać w miejscu, Może za kilka lat okaże się, że była to dobra decyzja, pewnie na dłużej zostawi otwartą furtkę do utrzymania sima na sensownym poziomie graficznym. Falconowcy dzisiaj mieliby łatwiejsze życie, gdyby ich sim był napisany choćby na dx8.
-
Gdzie byłeś ostatnie 4 lata ? :D
W cieplutkich objęciach XP i cieplutkim nawiewie 8800GTX. I tak jeszcze chwilę będzie. :)
-
Co do odporności A-10 tki w DCS , to zgadzam się z Sundownerem i mam nadzieję że twórcy nie będa się wzorować na serii Flaming Cliffs , gdzie ewidentnie w FC 2.0 A-10 nie jest odporny na nic a to co wyprawia z nim ogień małokalibrowej broni z ziemi to nieporozumienie i ED zwyczajnie chyba wciska nam jakiś kit ;) . Przelot nad kolumną nawet 4 wrogich APC może w wielu przypadkach oznaczać samobójstwo. W końcu ten samolot nie był projektowany po to, aby dał się zwalić z serii pierwszej lepszej półcalówki tudzież nawet w sumie niezłego 14,5 mm nawet (tak wiem , będą słowa:"Edelmann , nie potrafisz latać" ).
Może z odpornością na przywalenie z S-300 to trochę przesada, ale jeśli to ma być bardzo poprawnie wykonany symulator, to nad zagadnieniem wytrzymałości konstrukcji A-10 producent symulatora powinien popracować od nowa bez wzorowania się na ostatnim FC 2.0. Drugą rzecz potencjalnie cieszącą serce i duszę będzie gruntowna poprawa efektów wizualnych przede wszystkim, oraz dźwiękowych, związanych z .."pracą" GAU 8 jak i efektami uderzania pocisków z tego działka w rózne przeszkody. Więcej marzeń nie posiadam.
-
Nowe obrazki i krótki wywiad:
http://www.simhq.com/_air13/air_456a.html
hires:
http://warthog.simhq.com/warthog_downloads.html
-
Ales mnie ubiegł, właśnie wstawiałem tego posta :P hehe.
Wygląda sliczniutko.
-
absolutely 2010, unless some very unforeseen technical problem happens
;)
-
Wreszcie coś ruszyło z SDK.
-
No właśnie nie do końca, SDK terenu we nieco wcześniejszej wersji już było dostępne od dawna. SDK samolotów dalej w lesie.
-
F-15E Strike Eagle
http://i295.photobucket.com/albums/mm138/banonse/4fun/duffy.gif
Wreszcie będę miał co zaimportować do FC 2.0
:banan
-
Ja się przez chwilkę rozmarzyłem jakby to było, gdyby Strike Eagle był w którymś z DCS. :karpik
Wyobraźcie sobie multiplayer gdzie po 2 pilotów siedzi się w kokpicie. :roll:
No ale nic, na razie trza będzie się A-10C zadowolić. :003:
-
No właśnie nie do końca, SDK terenu we nieco wcześniejszej wersji już było dostępne od dawna. SDK samolotów dalej w lesie.
No niby tak ale teraz już teoretycznie będzie można robić tereny pełną gębą. Co do samolotów to faktycznie już dawno nie było żadnych informacji.
-
W sytuacji kiedy ED dopracuje już na maksa DCS A-10C postawi go na DX11, powiedzmy sobie szczerze - Mają platformę do robienia pieniędzy przez najbliższe 3 - 4 lata. Udostępniając SDK do samolotów odbiorą sobie chleb. Wystarczy że zmniejszyli sobie pole popisu z terenem. Moim zdaniem jesteśmy zdani teraz na nich całkowicie i módlmy się aby zarobili grubo na A-10C, bo to pozwoli im na rozwój firmy i zatrudnienie programistów którzy zajmą się programowaniem nowych samolotów. Wtedy będziemy mieć wysyp różnych typów z dużą częstotliwością. I tak już nabrali sporego rozpędu po Black Sharku.
-
Fajnie by było, gdyby po wypuszczeniu SDK samolotów za F/A-18E wzięliby się goście z VRS. Skłonny byłbym nawet zapłacić za niego drugi raz. Później może doczekalibyśmy się reinkarnacji Vipera w wykonaniu ekipy OF lub BMS, a ED niech dopieszcza maszynki czerwonych... Ehh, rozmażyłem się.
-
Tym razem fotencje z lotniska
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=57485
-
Przypomina fotki z FO :)
-
Wszystko to jakieś zamazane i rozmazane, a powinna być żyleta.
-
Jakiś miłośnik HDR pewnie ustawił tę sieczkę.
-
Masakra. Zawsze lubiłem symulatory między innymi dlatego, że nie było w nich cukierkowej grafiki. W tych screenshotach drażni mnie jeszcze jedna rzecz - szerokość żółto-czarnych linii kołowania. Cały czas mają jakiś problem ze skalowaniem tekstur. Te linie są 2x lub nawet 3x szersze niż powinny...
-
http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?lang=en&end_pos=2452&scr=default
dodali strone już o DCS A10 :)
Czyż nie pieknie?
(http://www.digitalcombatsimulator.com/img/technology/A10C/HUD-1.jpg)
-
Czyż nie pieknie?
Nie, bo rozmazane :118:.
-
:D ...Kręcone przez pończochę jak "Moda na sukces".
Ale za to przeczytałem wczoraj, że AFM-2 wymiata. Spytał się jeden forumowicz czy samolot się "przewala", gdy dasz za dużo steru kierunku. Na co Yo-yo (nie nasz - tylko członek ED odpowiedzialny za model lotu) odparł, że "Oczywiście tak". Nawet nie musieli modelować oddzielnie tego efektu, a wyszedł on sam ze wzoru fizyki. Czapa!
-
No niby mamy już 2010 rok :121: to już 33 lata ewolucji symulatorów lotniczych za nami.
-
Proszę, dali nawet AAR-47v(2) Missile Approach Warning System, instalowany na modyfikowanych A-10C Warthog w zasadzie dopiero od zeszłego roku (2009).
-
Obraz z Litening'a na prawym MFD jest jakiś taki niebogaty, płaski, uproszczony. Czuć od niego jakieś takie wewnętrzne fujj :118:
-
Ta trawa to jakaś porażka:
(http://www.digitalcombatsimulator.com/img/technology/A10C/Grass.jpg)
lepiej, żeby jej nie było wcale.
-
W takim razie ja wyłącze HDR, a Ty trawkę w opcjach. Generalnie - będzie dobrze. Będę skakał z radości kiedy to wydadzą.
-
I uwaga! News z ostatniej chwili. Nie będzie kolejnych Producer' Note do A-10C...
(Z powodu przyspieszonych prac nad DCS Warthog w celu wydania go jeszcze w tym roku oraz z powodu powrotu Wags'a do zdrowia po operacji)
:015:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=974413#post974413
Due to the accelerated pace of A-10C development with the goal to release it in 2010, and that I was out for a month due to back surgery, I'm sorry to announce that there will be no more Producer Notes for A-10C. There are just far too many other tasks that need to be taken care of in a short time period for me to have time to make the videos. The fact that the software has not been cooperating certainly has not helped matters. Unlike Black Shark that had a very, very long development cycle (much more free time for me), A-10C has been highly compressed and priorities (production and distribution matters, mission and campaign content, testing, manual writing, marketing, PR, and other tasks) had to be set.
Instead, video versions of the new, interactive training missions will be posted to YouTube when completed before the end of 2010.
Again, I'm sincerely sorry about this news and regret having to write it.
-Matt
-
Szkoda, bo fajnie się oglądało te filmiki... Ale tak, czy inaczej czekam z niecierpliwością na A-10C, Blackshark jest bardzo udanym symulatorem i dobrze by było, gdyby pojawiła się też spora seria takich modułów od DCS :)
-
Obraz z Litening'a na prawym MFD jest jakiś taki niebogaty, płaski, uproszczony. Czuć od niego jakieś takie wewnętrzne fujj :118:
Tylko, że A-10C nie latają z Liteningami, a ze Sniper XR, a że obraz wygląda jak w Falcon 4.0 to fakt :121:
(http://www.bloggang.com/data/warfighter/picture/1211375010.jpg)
(http://[url=http://www.bloggang.com/data/warfighter/picture/1211375010.jpg]http://www.bloggang.com/data/warfighter/picture/1211375010.jpg[/url])
-
Tylko, że A-10C nie latają z Liteningami, a ze Sniper XR, a że obraz wygląda jak w Falcon 4.0 to fakt :121:
Jesteś tego najzupełniej pewien Sun? :121:
Bo ja może jestem jakiś niepełnosprytny albo niedoinformowany ale jakoś nie mam problemu ze znalezieniem zdjęcia A-10C Warthog z TGP AN/AAQ-28 Litening II AT... pod belką nr 10 najczęściej, tak jak ten A-10C n/s 78-0689 sfotografowany 17 stycznia tego roku. Jak dla mnie w każdym razie tak właśnie ten klocek wygląda.
Niewykluczone że od jakiegoś czasu modernizowane A-10C mogą również zabierać inny TGP, może i nawet Sniper XR. W każdym razie nie uważam jakoś żeby ED źle zrobiło modelując akurat Liteninga.
(http://img31.imageshack.us/img31/2089/3639405623c3f87e8c1a.jpg)
(http://img844.imageshack.us/img844/1739/433363125638fcd0b874o65.jpg)
Dam zresztą przy okazji zawczasu stanowisko w tej sprawie ze strony Eagle Dynamics (Matt Wagner) bo za miesiąc mi tu kurna ocknie się kolejna beksa która będzie jęczeć że nie ma TGP Snipera XR :021:
http://www.gamingshogun.com/Article/7060/DCS__A-10C_Producer_Interview_-_Exclusive_Screenshots.html
GS) Will the Sniper XR targeting pod be available for use in the upcoming sim?
MW) For DCS: A-10C we have instead decided to model the Lightning II AT targeting pod in great detail. Doing the Sniper TGP would not have allowed us to include the level of detail we want.
-
Jesteś tego najzupełniej pewien Sun? :121:
To są niedobitki próbnej partii (dostarczane 1999 do 2001), od lipca zeszłego roku Sniper wchodzi pełnofalowo i wypiera z całego arsenału USAF i ANG - Liteningi i LANTIRNy (gdzie jeszcze się ostały). W okolicach maja zeszłego roku dostały je maszyny z 354th FS i 81st FS, w dalszej kolejności wszystkie maszyny służące w Afganistanie (74th FS i 75th FS), obecnie są wdrażane już wszędzie. Co się stanie z Liteningami - nie wiadomo, podobno mają być przekazane marynarce, lub USMC.
-
Obecnie pewnie tak właśnie jest jak piszesz, sam napisałem zresztą dość wyraźnie że nie było dla mnie wykluczone iż od jakiegoś czasu modernizowane A-10C mogą również zabierać jakiś nowocześniejszy TGP.
Tym niemniej w dalszym ciągu nie jestem skłonny uważać tego za jakieś uchybienie ze strony ED, zważywszy jeszcze na to że awionika A-10C została wymodelowana przez ED w zasadzie już dość dawno, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę sim A-10C Warthog dla National Guard (dopiero zaplanowany jako moduł dla DCS) - a jeszcze te dwa czy trzy latka temu Litening AT był w zasadzie podstawowym TGP przenoszonym pod skrzydłem A-10C.
Poza tym skoro wg. wypowiedzi Matta Wagnera na razie nie są w stanie wymodelować Snipera XR na zadowalającym dla nich poziomie to tym bardziej nie było sensu się tego podejmować.
-
Możecie podać jakieś znaczące różnice między Liteningiem i Sniperem?
-
Możecie podać jakieś znaczące różnice między Liteningiem i Sniperem?
Ten drugi wali w rozdzielczości HD i kanały z gołymi babami są za friko :118: :021:.
-
:) A tak na poważnie? Sniper jest tak dużo lepszy od Litening G4?
-
G4 ma zbliżone możliwości do Sniper/Panthera... ale 9 lat temu kiedy przeprowadzano wybór nowego zasobnika nie istniał jeszcze - wtedy był tylko Litening II.
-
Kolejne zdjęcia:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=57699
-
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=42334&d=1284152038)
Nic dziwnego że Ameryka jest taką potęgą, jak im nawet na betonie trawa rośnie. :118:
-
Ale to nie jest lotnisko w USA :)
-
Trawa też widać niestara i dopiero zaczyna rosnąć. :118:
-
Fajny terminal w Suchumi :001:
-
Na kanale Matta Wagnera pojawiają się już treningi dla A-10C Warthoga:
DCS: A-10C Warthog Training - Start Up, Part 1:
http://www.youtube.com/watch?v=CV35B-vfT4U
DCS: A-10C Warthog Training - Start Up, Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=_MDnglKtcSA
-
Czy w tym tutorialu czasami nie zapomniano o włączeniu świateł przed uruchomieniem?
-
Tak.
-
Pewnie większość już widziała ale wrzucę - nowy model mi -26:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=57906
-
Ale klikania! :karpik
Sun, a może nie zapomnieli tylko ponieważ raczej nie istnieje możliwość wessania techników, światła odpalą sobie dopiero bezpośrednio przed kołowaniem?
-
Ponoć w dcs ma być arena69 i tam będzie widać światła...
To co, tworzymy już listę osób, które WIEDZĄ, że ed dało ciała?
1...
2...
-
The truth is out there
1. Szelma
2.
:004:
-
Sun, a może nie zapomnieli tylko ponieważ raczej nie istnieje możliwość wessania techników, światła odpalą sobie dopiero bezpośrednio przed kołowaniem?
Uruchomienie świateł nawigacyjnych, lub przynajmniej strobe'a to standardowa procedura, pomijalna tylko na wysuniętych bazach, praktycznie nie zależy od maszyny, każda w trakcie uruchamiania jakieś niebezpieczeństwo dla obsługi sprawia - w wypadku A-10 istnieje np możliwość poparzenia gazami z APU. Na tym filmiku zresztą widać płomień z wydechu APU pod lewym silnikiem:
http://www.youtube.com/watch?v=PdhN43MXjNk (http://www.youtube.com/watch?v=PdhN43MXjNk)
Widać światło nawigacyjne włączane przed rozruchem silników, z powodu kierunku oświetlenia słabo, ale widoczne.
-
Przyjemne te samouczki, ładnie to wszystko wygląda. Podoba mi się patent z podświetleniem kolejnych przycisków do wciśnięcia. Ułatwi to naukę procedur.
-
Jeszcze jest nowy vid od Glowing Amraam
http://www.youtube.com/watch?v=WUu4SV3GjVw&feature=player_embedded#!
Te migajace znaczniki z check listy w startupach to nie wytwór filmu chyba tylko z DCS'a?
-
Chyba najlepszy film Glowing Amraam'a. Bardzo klimatyczny :)
Te migajace znaczniki z check listy w startupach to nie wytwór filmu chyba tylko z DCS'a?
Tak będą wyglądać wszystkie treningi.
-
Świetny film, nawet nie wiem kiedy zleciało te 7 minut :-).
-
Masakra... swoją drogą jakie następne latadło chcą robić? Mi-24? Apacz?
-
Nie wiadomo, mają to ogłosić dopiero po premierze A-10C.
Film genialny.
-
A tak swoją drogą to kiedy przypuszczalnie będzie premiera?
-
Grudzień 2010 +/- tu łiks bi siur :118:
-
Ech gdyby wojna naprawdę wyglądała tak pięknie to na świecie nie byłoby pacyfistów. Epic.
-
Chociaż jestem optymistą to szczerze uważam że nie zdążą do grudnia , styczeń 2011 najprędzej .
Najprawdopodobniej bedzie wiązało się z wypuszczeniem nowego patcha do FC 2.0 i Black Sharka ,
bo trzeba będzie wszystko zgrać ze sobą.
-
Patch do Black Sharka pewnie wyjdzie trochę później, nie sądzę, by go wydali równo z Warthogiem. Co do FC2 to nie byłbym aż takim optymistą...
-
Rozważania na temat "co będzie lub co powinno być następne w DCS" przeniosłem tutaj: http://www.il2forum.pl/index.php?topic=13423.msg234823#new
-
Wags wspomniał ostatnio, że jednak DX11 w A-10 niet:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=983006#post983006
-
Czy A-10 do działania będzie potrzebować Black Shark?
-
Czy A-10 do działania będzie potrzebować Black Shark?
Nie. Jest samodzielną grą.
-
Ekhhh http://www.youtube.com/watch?v=cZzyVDvhgPA&feature=related :) JTAC online? Wow jesli dadzą taką funkcję w fazie końcowej.... ;)
-
Wychodzi na to, że wersja finalna zapowiadana jest na marzec, pudełkowa końcówka marca:
http://www.sklep.pilots.pl/product_info.php/cPath/134/products_id/599
-
Ma ktoś może tracka z poprawnie wykonanego tankowania w powietrzu? Chętnie bym popatrzył jak robi to ktoś inny. Wiem co robię źle i w sumie idzie mi coraz lepiej, ale może bym coś podpatrzył. :121:
-
Jak paluchem poklikać w A-10 : http://www.youtube.com/watch?v=F9JloI98qB0 ( no i skróty klawiszowe mogły by pójść precz ) :karpik
-
Ujjj, przy dłuższym locie na wyższym pułapie powoli zaczynasz tracić świadomość. Trzeba tlen zmienić na 100% inaczej będzie coraz gorzej:
(http://img145.imageshack.us/img145/2131/screen110305163307.th.jpg) (http://img145.imageshack.us/i/screen110305163307.jpg/)
:564:
-
(http://www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/0ac/EDM-2.jpg)
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/screenshots/
Selfshadowing w VC robią ;)
-
Sympatyczna zmiana :). Pewnie w patchu pod koniec marca 0.7.
-
Bardzo sympatyczna w rzeczy samej ;). Mam nadzieję, że "bezbolesna".
-
Mam pytanie- czy w A-10A jest możliwość tworzenia kolejnych samolotów flyable podobnie jak w LO FC ?.
-
Mam pytanie- czy w A-10A jest możliwość tworzenia kolejnych samolotów flyable podobnie jak w LO FC ?.
Cześć nie wydaje mnie się jak wyobrażasz sobie zrobienie klikanego kokpitu. To jednak chyba inny silnik niż ten z LO.
Pozdrawiam Tees
-
Mam pytanie- czy w A-10A jest możliwość tworzenia kolejnych samolotów flyable podobnie jak w LO FC ?.
W A-10 "A" ? ? ?
-
Przepraszam chodzi o A-10C Warthog
W A-10 "A" ? ? ?
-
Cienie w kabince, nice jak w w RoFie.
http://www.youtube.com/watch?v=fix2IpZh_-A
-
Toss bombing Wags'a przy użyciu CCRP oraz demonstracja dynamicznego cieniowania kokpitu:
http://www.youtube.com/watch?v=fix2IpZh_-A&feature=feedu
-
A co było 3 min wcześniej?
Tan na marginesie u mnie przy takim locie jak na video wyświetla się "Invalid fusing" na HUD.
-
A co było 3 min wcześniej?
Tan na marginesie u mnie przy takim locie jak na video wyświetla się "Invalid fusing" na HUD.
:D A no to samo - musiałem najwyrażniej wczoraj pisać wiadomość 3 minuty. I znowu narobił Pokoń bałaganu ;). Ale nie róbmy z tego kolejnego odcinka Twin Peaks.
A propos tego co napisałeś na marginesie - musiałeś źle skonfigurować zapalnik z danymi bomby. Jeżeli próbujesz zrzucić CBU przy wykorzystaniu funkcji radarowej FZU-39 (Tail Fuzing włączone), to pewnie jesteś poniżej ustawionej w Inventory (INV) wysokości funkcji (HOF - Height of Function).
-
I have some more time now, so I plan to create the following instruction videos:
1- Ramp Start ATC
2- CCRP Rocket Lofting
3- Aerial Refueling
4- TACAN and ILS
5- Low Altitude Bombing
6- Maverick Centroid vs. Force Correlate Tracking
7- Wingman Tasking
8- JTAC Tasking
9- Air-to-Air Engagement
10- Coordinate Input
Czyli Producer's Notes wracają. :001:
-
http://www.youtube.com/watch?v=yzRAhseu3Jc&feature=player_embedded
Nie mam nic przeciwko. Kobieta za sterem A-10tki podczas ważnego bombardowania ;).
(bardziej LOL, ale pasuje do tematu jak ulał)
-
Mam nadzieję, że w dobrym temacie piszę.
Zauważyłem ostatnio, że bardzo łatwo jest w samolocie zniszczyć opony PO wylądowaniu.
Kurka wodna, sam nie wiem jak mam sterować maszyną gdy prędkość spada gdzieś tak do 60-70 mps - jeden gwałtowniejszy ruch przednim kołem i PUF!, opona przedniego kółka, a czasami któregoś z głównych idzie w strzępy. Też tak macie? Czy to ja jestem taki nieostrożny, czy faktycznie A-10 jest taki delikatny?
Dzisiaj nie tylko poszła mi opona, ale jeszcze samolot na pasie mi zarzuciło o dobre 180 stopni, jak samochód na oblodzonej drodze.
-
prędkość spada gdzieś tak do 60-70 mps - jeden gwałtowniejszy ruch przednim kołem i PUF!
Prędkość opadania czy prędkość podejścia? Jeżeli to pierwsze to AoA powinno być tak na 10, jeżeli to drugie, to prędkośc w granicach od max 150 do 130 a nawet 125, lecz wtedy jest już trudniej zapanować na samolotem.
-
Nie, nie, mówię o sytuacji PO wylądowaniu, gdy już jadę i zwalniam na pasie startowym.
-
Chyba chodzi o prędkość kołowania na pasie. U mnie osobiście po którymś tam patchu dość rzadko pada przednia opona, a boczne nie pękły mi ani razu, mimo że czasem gdy jestem uszkodzony dość mocno uziemiam samolot, tak że się samo podwozie chowa ;). Oczywiście mowa o lądowaniu na płycie lotniska, bo w terenie to oczywiste że pójdą. A tak w ogóle to może masz za czuły orczyk ustawiony? Weź zmniejsz czułość i zobacz wtedy.
-
W momencie wyhamowania prędkości do 80 mps należy włączyć NWS, analogicznie jak podczas startu (należy wyłączyć NWS), wtedy, choć nie jest to reguła, samolocik ładnie hamuje i nic się nie uszkadza, gdyż moment sterowania poziomego przeniesiony jest z orczyka na podwozie. Oczywiście należy pamiętać też o kącie podejścia, a w zasadzie o AoA, co nie zawsze jest ważne, gdyż wprawny pilot wyląduje nawet i na ogonie bez uszkodzeń :karpik
-
A włączasz "anti skid". Z opisu tego systemu zrozumiałem, że jest to taki jakby ABS, który uniemożliwia blokowanie się kół podczas hamowania i kołowania.
-
Od jakiegoś czasu zastanawiam się: A-10C, było nie było samolot bojowy, powinien mieć chyba utajnione szczegóły techniczne.
Jak więc to możliwe, że robi się tak dokładny symulator, odsłaniający całą masę parametrów bojowych maszyny?
A może jest tak, że większość parametrów w grze jest zafałszowanych, zniekształconych? Jak to w ogóle jest z symulatorami współczesnych maszyn?
-
Jest kilka niekompletnych, uproszczonych rzeczy. W tej "czeklisćie", którą podałem w innym temacie, brakuje kilku rzeczy. Jedną z nich jest IFF. Uproszczono także trochę datalink.
-
A parametry broni? Systemów celowniczych?
Przecież to wszystko umożłiwia wrogom przeciwdziałanie. Ja wiem, że pewnie obce wywiady dawno posiadły tę wiedzę, ale wciąż dziwi mnie takie podejście do sprawy.
To chyba powinno być po prostu tajne i koniec kropka, armia nie udziela informacji tego typu do publicznej wiadomości - nie takie powinno być podejście wojskowych?
-
To jest już prawie archaiczna technologia :) - gdzieś był artykuł na forums.eagle.ru o cenzurze USAF w DCS Warthog. Na prawdę wycieli bardzo mało rzeczy.
-
A tak z drugiej strony, teoretycznie: czy mając dobrze opanowany symulator, czy byłbym w stanie dużo zdziałać w prawdziwym A-10, oczywiście abstrachując od przygotowania fizycznego, bo pewnie z tym nie dałbym rady w powietrzu.
Ale np. gdybym chciał tylko uruchomić samolot i wystartować? :)
-
Solo misiu waniliowy dla Ciebie skrócona checklista Hoga jest zbyt skomplikowana, a Ty się pytasz co byś zdziałał w realu?:>
-
Przypuszczam, że bez przygotowania fizycznego pod kątem wytrzymałości na przeciążenia, nawet przy wystartowaniu, człowiek zrobiłby ładnego strita ( zeza ), kocią mordkę i by odpłynął, także uruchomienie i kołowanie jeszcze owszem, ale reszta to już BLACK OUT i CRASH, no możę byś jeszcze gdzieś tam słyszał PULL UP, PULL UP i kuniec filma. Dodaj jeszcze stres środowiskowy i skille idą jeszcze bardziej w dół.
-
Albo zawadziłbyś końcówką skrzydła przy wyjeździe z hangaru... :)
-
Logan, miałem na myśli sytuację: siedzę w "zimnym" kokpicie i uruchamiam maszynę, kołuję, ustawiam się do startu, ewentualnie wzbijam się w powietrze. Chyba tyle dałbym rade, dopiero potem bym się zabił. :)
-
A wiedziałbyś jaki dać sygnał gestykulacją, by obsługa wyciągnęła podstawki spod kół? Jeśli już byś ruszył, to wiesz gdzie są hamulce kół w A-10? :D
-
Skoro jakimś cudem udałoby mi się dostać do samolotu wojskowego, to z takimi drobiazgami chyba też bym sobie poradził. :)
-
Nie w pedałach orczyka? Kiedyś myślałem że to standard ale gdy zobaczyłem jak to działa w Ka-50 to wolę się pytać :)
-
Śmiechowa jest ta nasza dyskusja :D. A więc Solo nie ma co tu gdybać czy dałbyś radę w prawdziwym samolocie. Ale w prawdziwym symulatorze raczej tak. Wags kiedyś w takim latał bez żadnej pomocy i zaimponował tym wojskowym ;).
Wags (ED producer) even managed to get into one of the military's full motion A-10 simulator trainer and he was able to start up the jet and fly it with no help. He said that it was just like playing DCS A-10, only bigger.
-
Lepiej nie przesadzajmy, bo spięty Janek zaś dorzuci nam kolorków :118:
A tak na marginesie, czy w takim prawdziwym symulatorze na którym szkolą się piloci, jest też fajna grafika, jak w naszym DCS? Czy jest to nieważne, bo ważniejsza jest naprzykład nauka procedur? Choć kadeci też muszą przeprowadzać ataki na takim sprzęcie, więc jakaś tam szczegółowość obiektów musi być zachowana. Myślę, że każdy z nas Warthogowców dał by radę na takim symulatorze jak Wags, ale w realu, to kiepsko to widzę, nie żebym uprawiał czarnowidztwo, lecz to już jest inna bajka.
Solo nie odbieraj mnie żle i wiem co miałeś na myśli, ponieważ to co napisałem wcześniej może dotyczyć każdego z nas, który nie jest pilotem w realu :004:
Wiesz, czasem sobie jaja robię, nie żeby Ci dokuczyć, bo nie mam takiej wewnętrznej potrzeby :003:
-
Sam oceń logan czy wojskowy sim ma lepszą grafikę :):
http://www.youtube.com/watch?v=SKNMHA4RC2k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7NahJMduGeI
(chociaż jest to wersja A-10A, a nie Charlie...)
Tutaj jest Charlie:
http://www.youtube.com/watch?v=48WElQPx8S0&feature=results_video&playnext=1&list=PL6861EC8F49767978
-
No, powiem Ci poko24, że to taki okrojony FS2004 lub FSX. Jak Richard Machowicz strzelał z GAU-8, to tracery były takie biedne. Na dodatek jaką długą serie puścił na ten cel, zamiast krótkimi go skosić, że ten trener musiał mu powiedzieć, że już jest ok, bo chyba Rysiu dostał skurczu i nie bardzo wiedział co się dzieję :001:
Tak czy siak nie chodzi tu o estetyczne wrażenia, tylko właśnie o naukę procedury np. podejścia do celu, startu i wykorzystywania szeregu urządzeń będących na wyposażeniu Świnki. Wrażenia z " grafiki ", będą kadeci mieli w realu :003:
-
Nice:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3HB3ocGv6JY#!
-
Zaszalał po całości.
-
Zaszalał po całości.
Jest nawet wejście do kabiny po lewej. Dwuskrzydłowe ;D.
-
Zaszalał po całości.
- Bandits twelve o'clock high!
- Where? I don't see them!
- Left on the chandelier, you blind bastard!
:D