Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => Wątek zaczęty przez: Pierdyl w Maja 13, 2009, 12:32:42
-
Witam! Mam taki problem: Kiedy sobie latam, lecę za kimś kogo chcę zestrzelić, on wykonuje ostre skręty, a kiedy ja chce utrzymać się na jego ogonie i robię to co on to samolot często mi zaczyna wirować, wpadać w korkociągi, zlatuje mi nie na tą stronę co trzymam joya itp. Już przestawiałem w ustawieniach nachylenia i przechylenia na mniejsze wartości niż 100. Trochę to pomogło ale wtedy samolot nie jest tak zwrotny. Też macie podobne problemy co ja? Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?
-
Ja na przykład latam prosto.
Pozdrawiam
-
Ja porobiłem sobie takie kreski na klacie(coś a'la climb ladder w nowoczesnym hud'zie).
Jak mi drąg w trakcie rwania na klatę podejdzie do ostatniej kreski to przestaję(sic!)ciągnąć...
-
Ja porobiłem sobie takie kreski na klacie(coś a'la climb ladder w nowoczesnym hud'zie).
Jak mi drąg w trakcie rwania na klatę podejdzie do ostatniej kreski to przestaję(sic!)ciągnąć...
hy hy hy bardzo śmieszne! To może teraz ja się pośmieje - Pewnie lubisz ciągnąć tego drąga? To czemu przestajesz?
-
Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?
Latamy nie przeciągając maszyn.
-
hy hy hy bardzo śmieszne! To może teraz ja się pośmieje - Pewnie lubisz ciągnąć tego drąga? To czemu przestajesz?
Ileż można...
-
Jak sie samolot trzęsie to odpuść. Albo weź Spitfire'a / Yaka 3 :)
-
Ja na przykład latam prosto.
... i powoli :002:
-
Hej
Nie zauważyłem tu jeszcze poważnej odpowiedzi na pytanie Pierdyla :008:
Wyczucie przeciągnięcia w Iłku przyjdzie Ci z czasem, to jest jednak gra, nie siedzisz w samolocie i nie czujesz go tyłkiem.
Nie radzę zmniejszać czułości dżoja ale po prostu ćwiczyć ostre zakręty, i powoli dojdziesz do wprawy ,aż zaczniesz je robić na granicy przeciągnięcia bo o to w walce chodzi.
Przy okazji radzę ćwiczyć na troszkę większych wysokościach , aby się nie rozbijać, ale ćwiczyć też wyjścia z korkociągów.
Pozdrawiam :001:
-
O lataniu to On może i nie ma pojęcia ale chociaż poprawnie temat nazwał.
-
Pierdyl - rozumiem że masz ostatnią wersję gry? Jeśłi tak to nie przejmuj się - ten typ tak ma chocby nie wiem co. Chcąc dojśc do jakiejś "normalności" ustawienia dżojstika w trzech osiach pourywałem nie tylko troszkę poniżej wartości 100 a wręcz stworzyłem krzywe nieomal poziome :D. Nic to nie dało. I to bez względu czy dżojstick z force feedbackiem czy bez . Po prostu tam nie ma samolotów a 100 gramowe samolociki - zachowują sie dokładnie tak samo.
Pozostaje trening i łagodne traktowanie dżojstika - płynne i spokojne ruchy i tyle. No i faktycznie - mniej skręcaj - to też "jakaś" w końcu taktyka - i jak doświadczenie podpowiada niejednokrotnie skuteczna :021:
A co do ustawień spróbuj sobie ustawić reakcję w zakładce ... nie pamiętam jak się zwie - chyba "pitch" - w każdym razie chodzi o czułość steru wysokości na przykład na takie wartości: 0,2,5, 11, 20, 29, 39, 57, 78, 95
Eksperymentuj z takimi ustawieniami zmieniając je wedle swojego uznania . Duże znaczenie może mieć też używanie trymera w czasie lotu i walki.
Musisz cierpliwie próbować, może znajdziesz jakieś wyjście... . Cierpliwość to wymagana cecha dla tej gry.
Pozdrawiam!
-
Kolego Piedryl! Nie Irytuj się, często niepoważnymi, odpowiedziami Starych Wyg :002: Jestem przekonany, że nie są one po to, żeby Ci dokuczyć. Wręcz przeciwnie. Mnie by to zmobilizowało do jeszcze wytrwalszych ćwiczeń i do szukania info wszędzie gdzie się da :001: Czasami trzeba czytać między wierszami np.:
Ja na przykład latam prosto.
Pozdrawiam
Latanie prosto ( bez większych wychyleń sterów) = szybko!
... i powoli :002:
Lecisz wolniej - ciaśniej Skręcisz! ( he he oczywiście nasówa się pytanko: jak wolno lecieć? Odp.:Latamy nie przeciągając maszyn.
).
Polecam odwiedziny na sronach E-dywizjonów. Tam często jest duuuuużo o pilotażu, walce, taktyce itp. Oczywiście rady doświadczonych Kolegów- bezcenne :003:, ale nie od razu Rzym zbudowano...
pozdr
-
Polecam odwiedziny na sronach E-dywizjonów. Tam często jest duuuuużo o pilotażu, walce, taktyce itp.
Słuszna uwaga.
http://www.kg200.xt.pl
Zakładka "szkoła" i tam po lewej będzie pokretło.
Miłego czytania.
-
Kolego Piedryl! Nie Irytuj się, często niepoważnymi, odpowiedziami Starych Wyg :002: Jestem przekonany, że nie są one po to, żeby Ci dokuczyć.
No nie wiem. :D
-
Ale że jeszcze nikt nie wspomniał o fukcji: "szukaj"... Koniec świata.
-
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i słuszne uwagi. Poczytam, poszukam, popatrzę :) Fakt żaden ze mnie pilot, ale mam chęci więc może coś ze mnie jeszcze będzie :) Kto pyta nie błądzi. Pozdrawiam
-
polecam wszystko ustawic na 100 od pocztku do konca(pith,roll,yaw).Ciezko sie przyzwyczaic ale da rade.Jest czuly przy kazdej prędkosci i lepiej reaguje na stery.Naprawde minimalne ruchy.
Przy lataniu P-51 polecam brać 25% paliwa które starcza na 40 min lotu + zbiorniki podwieszane które odrzucasz przed walką(gdybyś nie wiedział),dopiero wtedy mozesz coś się pokręcić.
A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)
Jakbyś miał wiecej pytań daj znak na privie
Pozdrawiam
Zdania rozpoczynamy wielką literą i stosujemy inne zasady poprawnej pisowni (np. polskie litery).
Razorblade1967
-
"A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)"
Lubię takich gości...naprawdę. Od razu widać, że ma się do czynienia z pseudo-specjalistą, który niewiele wie, na niewielu rzeczach się zna, ale jak ma okazję to szczeka najgłośniej :) .
Kubiszko polecam Ci onet na zostawianie komentarzy, tam na pewno znajdziesz gości o podobnym poziomie, a następnym razem zanim się ośmieszysz publicznie pomyśl trochę nad tym co piszesz i poprzyj to mocnymi argumentami. Przydałyby się jakieś wykresy, testy i rzeczowa obiektywna analiza. Jak już zgromadzisz odpowiednie materiały to daj znać, z chęcią podyskutuję. Tymczasem zabieraj grabki i zmykaj na swoje podwórko.
Pozdrawiam :001: .
-
Musiałbym mieć tyle lat co Ty panie Black....Piękne jest to ze nie musze niczego udowadniać.
Pierdyl polata troche po czerwonej stronie mam nadzieje i sam zobaczy ze cos nie gra.
Ps.
Zupełnie nie potrzebny ten atak agresji.Nie pisałem do Ciebie więc daruj sobie komentarze.
pozdrawiam
-
A co do black outow to wiedz ze niebieska strona ich prawie nie ma.Widać w czasie WW2 mieli kombinezony
antyprzeciązeniowe.Tolerancja na to i wiele innych zjawisk w tej grze jest na korzyść niemców niestety.
W następnym patchu spodziewam sie braku amunicji w alianckich samolotach lub obnizenia jej skutecznosci do 0,1% :)
Ot, ciekawostka ...
A na jakiej podstawie szanowny kolega wyciągnął takie daleko idące wnioski ?
Śmiem twierdzić, ze blackout'y mają wszyscy - i czerwoni i niebiescy.
Polemizowałbym również ze stwierdzeniem, jakoby 20mm wystrzelone ze Shvak'a, 0.50 cala z Browninga, lub 12.7mm w UB odbijały się od pancerza Bf-109 lub Fw190 nie czyniąc żadnych zniszczeń.
Pozdrawiam serdecznie.
Ramm
-
Jeżeli coś stwierdzasz to musisz mieć także argumenty by to twierdzenie podtrzymać i przekonać innych o jego prawdziwości. W innym wypadku ośmieszasz się publicznie bo po prostu gadasz czy też piszesz głupoty ( BTW "niepotrzebnie" piszemy razem, używaj słownika, bądź opcji sprawdzania ortografii jeżeli masz braki z podstawówki albo dys-coś tam ).
Albo dowody i argumenty, albo pozostajesz na pozycji mieszkańca Ciemnogrodu o wąskich horyzontach myślowych ograniczonych do "jestem mistrzem spita", a "niebiescy mają lepsze maszyny" ( a może po prostu mają lepszych pilotów...lol...:) )
Wybieraj panie kolego :).
Jak chcesz to mogę specjalnie dla Ciebie nagrać kilka track`ów jak ślicznie 109 pęka albo dymi po 1-2sec serii z 12,7. Tak się składa, że p51 to jeden z moich ulubionych samolotów i wcale nie uważam żeby był słaby, po prostu trzeba umieć z niego strzelać i mieć odpowiednio ustawioną zbieżność.
A jeżeli chodzi o np. made by CCCP amunicję, to jakieś 2 tygodnie temu frontowy kolega z Rumunii D13-th_TakeOff wysłał mi screeny z testami amunicji i porównanie balistyki pocisku i donośności.
zasięg amunicji Bf 109F4
http://img3.imageshack.us/i/f4range2.jpg/
zasięg z I 16
http://img188.imageshack.us/i/i16range2.jpg/
zasięg z IL-2
http://img12.imageshack.us/i/il2range2.jpg/
Na podstawie długości drogi startowej ładnie można ocenić donośność pocisków. I co w tym takiego słabego panie kolego ?
Nie przejawiam agresji, co najwyżej ironię. Ot śmieszą mnie pewne fobie graczy...
-
masz racje mistrzu :).
na każdym forum debil jak zwykle
Po raz kolejny - zdania rozpoczyna się wielką literą, a kończy kropką!
W efekcie + 20pkt karnych.
Razorblade1967
-
Witam! Mam taki problem: Kiedy sobie latam, lecę za kimś kogo chcę zestrzelić, on wykonuje ostre skręty, a kiedy ja chce utrzymać się na jego ogonie i robię to co on to samolot często mi zaczyna wirować, wpadać w korkociągi, zlatuje mi nie na tą stronę co trzymam joya itp. Już przestawiałem w ustawieniach nachylenia i przechylenia na mniejsze wartości niż 100. Trochę to pomogło ale wtedy samolot nie jest tak zwrotny. Też macie podobne problemy co ja? Jeśli tak to jak Wy sobie z nimi radzicie ?
Na tablicy przyrządów jest taki z czarną kulką - należy starać się w czasie wykonywania wszelkich skrętów i nie tylko, żeby znajdowała się ona między czarnymi kreskami. To też pomoże na wspomniane bolączki
-
Jakie znacie dobre metody na zrobię skrętu żeby usiąść na ogonie wrogowi którego minelismy przed sekunda na czołówce ? Czesto w taki sposób mam jego na ogonie ;/
-
Leć prosto na lekkim wznoszeniu. On gwałtownie skręcając do Ciebie wytraci większość energii i całkowicie ją zużyje próbując Cię dogonić. Kiedy jesteś już wyżej, możesz bezpiecznie kręcić łagodne kółka nad nim i wybrać moment ataku.
Sam tak próbuję robić ale na ogół brakuje mi cierpliwości i nie wykorzystuję przewagi :banan
-
Tez tak myślałem ale zawsze jakoś wachałem(wahałem) się tego stosować, teraz sprobuje ;]