Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Inne Symulatory => Wątek zaczęty przez: LMP w Lipca 09, 2009, 23:06:33
-
Trwają prace nad nową grą w świecie BattleTech :). Dzisiaj na IGN pojawił się długi na 6 stron wywiad (http://pc.ign.com/articles/100/1002164p1.html) z Jordanem Weismanem i Russem Bullockiem z Piranha Studios, w którym potwierdzili oni, że pracują nad taką grą i przekazali pierwsze szczegóły. Pojawił się też trailer (http://pc.ign.com/dor/objects/18954/mech-warrior-project/videos/mechwarrior_trl_phoenix_70709.html).
W skrócie:
- Gra nazywa się właśnie tak jak temat wątku - MechWarrior, bez żadnego numerka.
- Fabuła będzie się toczyć w roku 3015 - czyli chyba wcześniej niż wszystkie poprzednie gry komputerowe w świecie BT. Wcielamy się w jakiegoś czwartego w kolejce do tronu księcia na planecie, która przypadkiem znalazła się na linii frontu... innymi słowy, nie ratujemy wszechświata, tylko jesteśmy trybikiem w wielkiej maszynie wojennej.
- Mechy w grze mają być potężne i rzadkie. Nie będzie więc walk batalionów zMechanizowanych, a raczej potyczki kilku robotów. Ma być położony nacisk na "indywidualność" maszyn.
- Wszystkie klasy (Light, Medium, Heavy, Assault) mają mieć swoją rolę na polu bitwy. Lekkie maszyny nie będą tylko etapem na drodze do zdobycia Mad Cata ;). Promowana będzie specjalizacja w danej klasie czy wręcz danym typie (aspekt RPG?), zarówno w singlu jak i multi.
- Dużą rolę ma pełnić rozpoznanie, zdobywanie informacji itp.
- Będzie kampania COOP dla czterech graczy.
- Silnik Unreala 3.
- Wydawca jest poszukiwany.
- Gra ma wyjść na PC i Xpudło.
-
No właśnie się natknąłem o newsa o M5. Kurczę, jeśli będzie tak dobry jak 4 plus dzisiejsza grafa, to już mi ślina cieknie :020:
Znalazłem jeszcze dodatkowo to:
To celebrate BattleTech's 25th anniversary as well as MekTek's 10th anniversary MechWarrior 4 is to be re-released for FREE! But wait, there's more! You also get all of the expansions for FREE! Wow.
Tłumaczenie: Z okazji 25 rocznicy Battle tech i 10tej MekTek, MechWarrior 4 będzie wydany za darmo z wszystkimi rozszerzeniami i dodatkami :banan
-
Pamiętam że 10 lat temu zagrywałem się do oporu w Mechwarriora! Nie mogę się doczekać :karpik
-
- Silnik Unreala 3.
(...)
- Gra ma wyjść na PC i Xpudło.
Czyli wciąż drepczemy w miejscu.
Też wyczekuję gry, ale te dwie informacje mnie na sam przód ochłodziły mój entuzjazm.
Pozdrawiam
-
Filmik fajny. Nigdy nie grałem w MW ale zawsze ten pomysł mi się podobał. Siedzenie na górze ruszającego się złomu. Przydałoby się wreszcie zagrać, a wygląda zachęcająco
-
Czyli wciąż drepczemy w miejscu.
Też wyczekuję gry, ale te dwie informacje mnie na sam przód ochłodziły mój entuzjazm.
Pozdrawiam
Tutaj niekoniecznie. MW to nie FSX, nie jest aż tak skomplikowany by granie na X-pudle wymagało uproszczeń... wręcz przeciwnie, jego kontroler powinien być w zupełności wystarczający. Chociaż gra zdecydowanie będzie wymagać TrackIR :121:
Podstawowe pytanie, czy pójdą bardziej w stronę symulacji - jak MW3, czy bardziej gry akcji - jak MW4... chociaż w MW4:merc sie zagrywałem dłużej :021:
-
Nie chodzi o kontroler mi akurat w tym przypadku. Chodzi mi o to, że wydawanie gry na XBoxa360 oznacza graficzne dreptanie w miejscu. Naprawdę chciałbym wreszcie zobaczyć jakiś przełom, bo od dwóch-trzech lat nic się nie zmienia w tej kwestii. A chciałbym to zobaczyć zwłaszcza w tak interesującej grze.
-
Podstawowe pytanie, czy pójdą bardziej w stronę symulacji - jak MW3, czy bardziej gry akcji - jak MW4... chociaż w MW4:merc się zagrywałem dłużej :021:
Z wywiadu wynika, że twórcy zainteresowani są bardziej "symulacją" w stylu MechWarriorów, niż łupanką ala MechAssault. Ale wiadomo - łatwo coś powiedzieć w wywiadzie, trudniej zrobić.
Osobiście nie wiem, w którym miejscu MW4 był mniej "symulacyjny" niż poprzednie części. Ok, zmieniono trochę system budowania Mechów, ale nie wydaje mi się, że nowy był mniej ambitny. Pewne aspekty mi się nawet spodobały, np. różne sloty na różne rodzaje broni. Dzięki temu różnica między Mechami w tej samej kategorii wagowej nie była tylko kosmetyczna. Sama rozgrywka poszła w stronę większych potyczek, ale cały czas była bardzo taktyczna.
Moją ulubioną częścią był MW2:Merc, następnie MW3 i MW4:Merc... mam nadzieję, że podobny klimat zostanie utrzymany w nowej grze :).
-
W MW3 zniszczenie jednej z kończyn kończyło zabawę, w MW4 już nie.
-
Panowie, może wpierw któryś raczy przeczytać ten wywiad zanim zaczniecie "psioczyć"?
Ja sobie przypomniałem, że grałem w 3kę nie 4rkę.
Z wywiadu wynika, że kolesie zaczęli zabawę z Mechami od gier stołowych i są niemałymi fanami tego świata, więc nie martwiłbym się o wierność.
Nie wiem o co Ci chodzi Laba z tym dreptaniem w miejscu, czyżbyś miał już high endowy komputer, który emuluje 3 xboxy na raz? Póki co ostatnio oglądałem parę gier na PS3 i graficznie i często pomysłem biją na głowę to co się wydaje obecnie na PC. W dodatku są zainteresowani tą platformą no i mają silnik, który dobrze działa na obu. No a to co widać na filmiku to 100% foto z gry, nawet jeśli nadal we wczesnym wydaniu...
-
O miodności i pomyśle na grę nie wspominam. To przecież jest zupełnie inna sprawa. Wkurza mnie natomiast, że jesteśmy wciąż w tym samym miejscu, ale graficznie!
Nieistotne jaki mam komputer.
To, że twórcy mają silnik to akurat mało mnie przekonuje. UE3 teraz jest w co drugiej grze, więc nic dziwnego, że działa dobrze na wszystkich platformach. Chciałem przypomnieć, że od dwóch lat jest DX10 na PeCetowych kartach, a gier pod niego jest jak na lekarstwo (a te co są to i tak niewiele wnoszą)... właśnie m.in. dlatego, że jest silnik UE3, który działa na wszystkim. A że jest ograniczeniem to inna rzecz. Vide CryEngine 2, który jakiś strasznie rewolucyjny nigdy mi się nie wydawał, a żeby działał jako tako na konsoli musiał zostać przestawiony na medium (CryEngine 3). Jeśli widziałeś gdy, które na PS3 wyglądają lepiej niż te na PeCetach to efekt chyba tylko tego, że rynek gier dla PeCetów jest traktowany jako najmniej ważny z tych trzech (PS3, XBOX360 i PC). I to mnie tym bardziej irytuje.
Pozdrawiam
P.S. Chodzi mi tylko o to, że można mieć dziś dobrego kompa i nie mieć w co zagrać po prostu. Ile razy bowiem można wałkować to samo?! Chyba dotyka mnie syndrom Kosiego? ;)
-
A co Cię irytuje? Ludzie ściągają gry, więc PCty to drugi rynek, kasę robi się na konsolach. Poza tym nie wiem czego Ty graficznie oczekujesz... Mówisz, że Crysis nie wyglądał przełomowo w DX10 (a potrzebował nie lada sprzętu)? Prawdę mówiąc to nie wszystkie gry wykorzystują w pełni DX9 jeszcze. A DX10 daje tylko inne możliwości zaprogramowania shaderów itp. To nie jest taki przeskok jak np. w Quake 2 gdzie nagle zaczęto stosować kolorowe światła i był szok. Może zostawmy nasz koncert życzeń co do silników graficznych itp i nie zaczynajmy offtopicowego marudzenia. Jak gra wyjdzie to się wyrażę czy mi się podoba czy nie. Póki co dodaję do tytułów "śledzonych".
-
Może zostawmy nasz koncert życzeń co do silników graficznych itp i nie zaczynajmy offtopicowego marudzenia.
W porządku, EOT.
Wyraziłem tylko swoją dezaprobatę nt. wizualnej oprawy gry, jaką prezentują ostatnie doniesienia. To akurat było na temat, jak sądzę :roll:
-
Na mnie ten trailer zrobił wrażenie jeśli o grafice mowa. Jedyną częścią, w którą grałem był Mechwarrior 2 Mercenaries i jest to jedna z najlepiej wspominanych przeze mnie gier, wessała mnie do samego końca. Kolejne części przegapiłem. Z przyjemnością zasiądę ponownie za sterami mecha, oby tylko gra oferowała możliwość wykorzystywania zróżnicowanych zagrywek taktycznych, a nie tylko naparzanki na gołe klaty (tutaj akurat trailer sugeruje niestety to drugie). W Mercenaries trzeba było pozostawać w ruchu, starać się utrudniać celowanie przeciwnikowi, tutaj mechy stoją naprzeciwko siebie i naparzają ze wszystkiego, trochę mało polotu. No ale czas pokaże. Acha, takie katapultowanie pionowo w górę nad eksplodującą maszyną to chyba nieporozumienie, bo nawet gdyby ta świecąca kulka nie zjarała od razu szmaty, to i tak kierowca wylądowałby ostatecznie w całkiem niezłym ognisku.
-
Prawdę mówiąc, to nie wyobrażam sobie, żeby rozgrywka sprowadzała się tylko do takiego stania w miejscu i ściskania spustu jak na trailerze... Myślę, że twórcy po prostu starali się pokazać środowisko, model zniszczeń budynków i kilka innych ficzersów, a nie oddać charakter rozgrywki. Cóż, pożyjemy zobaczymy, do wydania pewnie jeszcze sporo czasu, kolejne trailery na pewno się pojawią :).
-
Ja również czekam z niecierpliwością (i obawami - bo gra wychodzi na X360). A w międzyczasie jakby ktoś chciał pograć w MW4 Mercenaries to zapraszam :)
-
Ja również się ucieszyłem i czekam z niecierpliwością iż gdyż albowiem mój nick z tej gierki właśnie pochodzi :002:
http://www.sarna.net/wiki/Uziel
-
Uziel - małe i wredne, ale niezbyt groźne - takie mam wspomnienia po MW4:Vengeance :121: Osobiście bardziej preferowałem Vulture, lub MadCata :118:
Wywiady swoja drogą, a efekt końcowy swoją - już to nie raz przerabialiśmy (Forgotten Battles, Pacific Fighters, LockOn, DCS itp itd...)
-
Osobiście bardziej preferowałem Vulture, lub MadCata :118:
+1 :021:
Jeszcze co do dreptania w miejscu, engine UE3 jest generalnie mocno rozszerzalny i jeśli tylko developer ma chęci/zasoby/czas to może tam takie cuda nawyczyniać, że już nie będzie to wyglądało jak klon Gears of War. Czy tutaj razem tak zrobią, czy zostaną przy oryginalnych rozwiązaniach, cholera wie.
-
Panowie, dla mnie genialna sprawa.
Swoją przygodę z MW zacząłem od 3ki, później przyszedł czas na czwartą część. Gierka mnie wciągnęła na tyle, że nadal mam ochotę do niej wrócić i sobie pograć.
Do czasu jak na kompie miałem XPka to gościła na moim dysku, teraz jedyny słuszny system nie pozwala mi jej odpalić.
Już dawno myślałem, że o kontynuacji całej serii nie mam co myśleć, a tu nagle dziś czytam, że jednak jest światełko ;) .
Tak jak powiedziano, filmik przedstawia czego ogólnie możemy się spodziewać, jakie zniszczenia itd...
Moim skromnym zdaniem, mi nawet coś takiego wystarczy, porównując to z częścią 4tą to i tak jest genialnie, teraz po trafieniu w budynek przynajmniej zobaczę jak coś więcej niż dymek ;) .
Ja czekam z niecierpliwością na tą gierkę.
-
No, w końcu na laptopie MW4:Merc działa stabilnie... na stacjonarce nadal nie chce, ale jakoś to przeżyję.
Co oczywiście oznacza ponownie odpalenie Excela i tworzenie skomplikowanych obliczeń i wykresów w celu znalezienia najbardziej optymalnej konfiguracji uzbrojenia :karpik
-
Sundowner, a co powiesz na testowanie tych ustawień z żywymi ludzmi? :) Mam jeszcze dwóch kolegów to można by pograć :) Jeżeli jesteś zainteresowany to podeśle tutaj linki do modów (więcej mechów, broni i kilka usprawnień). Zapraszam!
-
Wrzucaj, wrzucaj... tylko laptop nie ma chwilowo połączenia z netem, ale niedługo powinien na tydzień uzyskać (będę testować usługę Playa).
-
A proszę: Najpierw patch. http://chtserv.dlh.net/cgi-bin/patdl.cgi?lang=eng&sys=pc&file=mercpr1.zip&ref=
Później MekPak 3.02a http://www.mektek.net/forums/index.php?automodule=downloads&req=idx&cmd=viewdetail&f_id=298
I patch do MP http://www.mektek.net/forums/index.php?automodule=downloads&req=idx&cmd=viewdetail&f_id=304
I wszystko gotowe :)
Można jeszcze mapy coop ściągnąć tak do zabawy w sieci: http://www.fileplanet.com/165727/160000/fileinfo/MechWarrior-4:-Mercenaries---Co-Op-Mod - W sumie fajnie się gra. Misje z kampani.
-
Miałbym takie pytanie, czy Mercenaries działa na win Vista SP2 32bit?
Od czasu przesiadki z XP nie sprawdzałem tego.
-
@Dziobas - nie wiem, ale powinno.
@Sundowner - Kiedy będziesz miał czas? Potrzebne będzie jeszcze Hamachi - o tym zapomniałem. Nasz serwer jest taki - nazwa: mw4cda hasło: mw4. Jak masz jakieś GG albo XFire (tak do szybkiej komunikacji) to gdybyś mógł to podaj :)
-
GG:3255090
Z czasem zobaczymy - na razie mam dziwne problemy z instalacjami MekPak i stabilnością karty graficznej na stacjonarce. Natomiast prawdopodobnie od jutra będę już miał modem do laptopa... choć skubaniec się grzeje i po godzinie też sie wiesza :121:
-
Sprawdziłem.
Sam program bez żadnych dodatków działa bez zająknięcia.
Po zainstalowaniu dodatków i patchy gra się uruchamia, jednak zawiesza się jak kliknę na instant action.
Zobaczę jeszcze jutro, może coś mi się uda wykombinować.
-
A jaką wersję masz? Bo te linki które podałem są dla angielksiej.
-
Angielską.
Właśnie to jest dziwne, jak wejdę np.: w mech lab, to wszystko działa, jednak jak tylko kliknę na instant action, to już koniec. :/
-
A multi działa? Bo to najważniejsze :) Choć u mnie instant action działa...
Jak zwykle w takich przypadkach - reinstall poprzedzony wyrzuceniem wszystkiego z Shift+Del powinien pomóc.
-
Zobaczę jeszcze raz dzisiaj jak skończe zabawę z systemami.
Wcześnej na PC po instalacji nie mogłem gry uruchomić bo nie znajdywało mi płyty cd w napędzie.
Zobaczę jeszcze raz dzisiaj.
-
Cóż, problem nadal występuje. Mimo, że mam płytę w napędzie to i tak wywala mi błąd, że nie może znaleźć płyty.
Dziwne, na PC nie mogę tego odpalić, a na laptopie gra uruchamia się normalnie :/ .
-
Ok, problem rozwiązany. Wszystko działa :)
Teraz trzeba sobie przypomnieć jak się w to grało ;)
-
Całkiem prawdopodobne jest to że dzisiaj gramy :)
Więc instaluj jeszcze patcha, MekPaki i Hamachi i można grać :)
-
Czyli zostaje jeszcze Hamachi.
Na PW podaj mi nazwę sieci do Hamachi :)
Zobaczę czy będę w domu, czy jednak będę musiał pojechać do roboty ;)
-
Właśnie do mnie dotarły płytki z KKK Cenegi, ale zaraz jadę do pracy i nie będę miał czasu zainstalować wszystkiego, jak wszystko będzie grać i buczeć dam znać.
-
Panowie, właśnie spaliła mi się grafika :005: :005: :006: :006:
Mam jakąś starą. Później jak wrócę z roboty to sprawdzę jak będzie to działać na tej co teraz siedzę (7300GS 256MB 64bit). :005:
-
Odnośnie czwórki za darmo:
http://mektek.net/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=1084
Parę szczegółów odnośnie tego, co będzie w wydaniu plus zapewnienie, że ciężko pracują i wyjdzie niedługo ;).
-
Wznawiam temat.
Trafiłem na necie na coś takiego:
http://www.mechlivinglegends.net/
Mechwarrior Livin Legends Open Beta 1
Czyli Mechwarrior jako MOD do Crysis. Kiedyś o tym słyszałem, jednak zupełnie zapomniałem o tym z myślą, że pewnie tylko na gadaniu się skończy. A tu niespodzianka, darmowa beta i łatka ;) do bety. Na stronie filmiki i galerie :) .
Wymogi: gra Crysis w wersji 1.2.1.
Dla zainteresowanych link do torrenta:
http://isohunt.com/torrent_details/147536225/mechwarrior?tab=summary
Link do HOWTO - czyli jak zainstalować - dobry, szczegółowy (EN):
http://www.mechlivinglegends.net/forum/index.php/topic,6566.0.html
Z tego co czytałem to MOD działa, sam jeszcze nie sprawdzałem, jak na razie ściągam dodatek :) .
-
Z tego co czytałem Mechwarrior 4: Mercenaries wyszedł za darmo: http://mektek.net/projects/mw4/
Niestety strona, pewnie przeładowana, na razie nie działa :(
-
Ale torrentem można już ściągnąć i się przygotować. Bo to aż 1.7GB, więc zanim się ściągnie to serwer powinien już działać.
http://www.megaupload.com/?d=AL579RW9
Później trzeba to zainstalować MTXem.
-
Nareszcie :banan
Już myślałem, że projekt upadł.
-
Projekt nie upadł, tylko powiedzieli o nim za wcześnie. Powiedzieli o planach wydania wtedy kiedy Microsoft powiedział, że jest to możliwe. Zanim jednak prawnicy wszystko zrobili to jak widać trochę minęło... :)
W każdym razie zapraszam do gry!
-
Sorki za post pod postem - w razie problemów z łączeniem z serwerami (a takowe na pewno będą) trzeba ściągnąć ten plik (http://mtxgear.mektek.net/mtx/fixes/mw4/0020/core.zip) i wypakować go do folderu RESOURCE w głównym katalogu gry.
-
Ktoś gra w MekTek'owe wydanie M4:Merc na Mjoy'u ? Mam problem z przypisywaniem przycisków - zawsze wrzuca "Hat Up" przy aktywowaniu pola pod przypis przycisku. Pad i elektronika przepustnicy działa tutaj normalnie.
-
Niestety, ale na X52 też tak jest. Gra widzi po prostu za dużo przycisków i się gubi. Jeżeli możesz (a pewnie możesz) to spróbuj wyłączyć kilka guziczków - powinno pomóc.
-
"Odłączyć" można, ale to nie zmienia tego, że Wingroza widzi kontroler jako 32 przyciskowy niezależnie, czy są podpięte, czy nie.
-
No bo właśnie te 32 przyciski zdają się być problemem. Ani kierownica, ani mój stary Logitech nie miały problemów z grą, za to na X52 jest albo Hat Up, albo nie wykrywa zupełnie przycisku.
-
No cóż, pozostaje skryptowanie całego joy'a przez AutoHotKey ;)
-
Wszystko ładnie, pięknie, tylko QRA defaultowych ustawień nie da się usunąć z Machwarriora, co skutkuje tym, że nagle przyciski działają podwójnie i zdecydowanie nie w taki sposób jaki bym sobie tego życzył... ehh....
-
Ostatecznie wiszę tam gdzie cały świat BattleTech - w ciemnych wiekach. Tzn. na myszce i klawiaturze ;)
Ktoś używa Belkin Nostromo N52te ?
-
Nie, tutaj są sami twardzi faceci, którzy używają klawiatur za 50zł. :) W każdym razie do gry w sieci TUTAJ (http://forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=41202&st=0&start=0) masz wszystko co potrzebne - nawet ludzi. Ja niestety nie gram, bo mam problemy z ISP, którego protokoły znacznie ograniczają rozgrywkę w sieci w moim przypadku. No i sesja egzaminacyjna - główne danie na dziś - Wytrzymałość Materiałów (pozdrawiam MELowców :))
-
Ok, jak w końcu dopieszczę fita na Mad Doga, to zacznę się pojawiać ;P
Ventrilo/TS stoi ?
-
Mam prośbę o pomoc w Mechwarriorze 4 Black Knight
1. Czy standardem MW4 są misje typu ,,suicide"?? Bo nie wiem jak inaczej określić misję MODL z Black Knight'a a także co po niektóre misje z podstawki (najbardziej zapadła mi w pamięć jedna z ostatnich misji w której trzeba było rozwalić tuzin ciężkich Mechów a na koniec stawić czoła 2 sztukom Mecha typu Atlas po prostu misja suicide)
2.Jak przeszliście rzeczoną misję MODL w czarnym rycerzu?
3.Moglibyście podać swoje ulubione Mechy ich configi i inne przydatne wskazówki pomocne w grze?
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
-
Nie grałem w Black Knighta, wiec w misjach nie pomogę.
Moim ulubionym Mechem póki co jest nadal 60-tonowy Vulture (aka Mad Dog), na nim mam w tej chwili uzbrojenie z MekPaka - w dwóch wariantach - na małe odległości i na większe. Oba mają pełną elektronikę, rozwijają 80kph, mają 12 ton pancerza FF i mają 4 wyrzutnie rakiet niekierowanych. Różnią sie uzbrojeniem głównym - jeden ma Clan ER PPC, drugi Heavy Large Laser - ten jest lżejszy odrobinę, przez co ma założone więcej wymienników ciepła, przez co mniej się grzeje w boju... a jak łupnie alfą to boli przez tydzień ;) Ogólnie problematyczny mech, ale trudno go trafić w CT i ma 360° obrotu korpusu. Wieżyczka "Omni" pod brodą szybko jest niszczona, przez co żadnej balistyki na drania nie da się założyć.
Dlatego mam też i drugiego Mecha - Mad Cat Mk.2 - na nim mam LRM20+Artemis i RACi.
Taktyki raczej proste - nieustannie się poruszać, szukać zasłony, atakować od tyłu. Nawet Daichi szybko pęka, jak się go bombarduje w plecy czym się da. Reszta to kwestia ćwiczenia celności i lawirowania między przeszkodami.
-
Dla mnie jako człeka przywykniętego do modeli pokroju Argus to Vulture był zbyt ospały przez co go nie polubiłem i problem z tą %@#* wieżyczką o której wspominasz odrzucił mnie od tego modelu Mecha .(z kolei wspomnianego Argusa jak tylko odkryłem w podstawce to praktycznie do końca gry nim hulałem taka miłość od pierwszego spojrzenia :002: ) Obecnie na Argusie mam założone Right Arm 2x Clan LBX autocannon10 (jak ja uwielbiam DMG tego stuffu :021: ) Left Arm zajmuje LRM 20 (całkiem fajne rakietki) i Left Torso okupuje Clan ER Large Laser.
Co do taktyki to właśnie dlatego polubiłem Argusa bo to dość ruchliwy gadżet,a ja się ruszam na polu walki dość sporo :004: mimo to nie idzie poradzić sobie z natłokiem Mechów klasy Loki kilka Argusów i tym podobnych Thanatosów.Akurat wszelkie MekPaki mi nie chcą trybić więc mam trochę mniejszy wybór zabawek do przyklejenia na Mechy :005:
-
W MekPaku zmodyfikowano podstawowego Argusa, przez zmianę tych dwóch podwójnych energetycznych slotów w korpusie na akceptujące też balistykę. Dobre rozwiązanie - ale nie dla mnie bo ja Argusem nie śmigam ;)
Ale kiedy walczę przeciwko niemu, to zawsze najpierw zdejmowałem prawe ramię - tam zawsze jest jego najcięższy sprzęt montowany, potem to już kwestia tylko łupania, albo w tą już zniszczona stronę, albo w CT. Do tego Argus nie ma żadnej elektroniki, ani AMS, ani ECM, ani LAMS - jest bezbronny w terenie otwartym przeciwko czemukolwiek odpalającego w jego kierunku LRMy. Trzeba biegać pasywnie. Mi osobiście nie pasuje jego niesymetryczność - w Vulture, czy Mad Catcie jak odstrzeli sie jedno ramie to traci połowę swojego arsenału. W Argusie po odstrzeleniu prawego ramienia - jest już praktycznie bezbronny.
W MekPaku doszedł też Argus XT - znacznie sensowniejszy mech. Jest już symetryczny z działkami w miejscu wyrzutni rakiet, 5 ton cięższy, ma też LAMS i IFF Jammer. Jeżeli dobrze pamiętam to teraz ma dwa potrójne sloty na balistykę w ramionach i te dwa podwójne na balistykę/energetykę w korpusie... sam pomyśl co z tym można zrobić ;)
-
No z tą niesymetrycznością to faktycznie spory problem jak słyszę komunikat od Betty ,,weapon destroyed" to tylko lukam co odpadło i jeśli to Autocannon to robię load game :005:.No i ta słabość w wyposażeniu elektronicznym trochę daje w kość Szczególnie kiedy co chwila słychać pip pip pip a po chwili wyłapuje kilka rakiet.Z tego co słyszę to warto powalczyć z Pakiem bo 2x slot Omni zamiast sztywnych slotów na beam weapons to fajna sprawa :001: Z tego co widzę Argus XT byłby moim bogiem (jak narazie XT kojarzyło mi się tylko z radeonami już dość starymi i...z Atari 65XE która leży w szafie z racji pogubienia taśm i problematycznej obsługi :004: ale widzę że jeśli uda mi się uruchomić MekPaka to te 2 literki nabiorą zupełnie nowego znaczenia :021:
-
Z MekPackami się nigdy nie walczyło, bo nigdy problemów same w sobie nie sprawiały. Ostatnio tylko MTX (ichny system dystrybucji) miał problemy, ale z tego co pamiętam już problemy zostały rozwiązane. I naprawdę miło widzieć, że to wszystko się rozwija.
A moje ulubione mechy? Vulture II z pewnością - wszystkie zalety jedynki i polepszone uzbrojenie, Mad Cat jeden i dwa za klasyczny wygląd i zdolności walki na długi dystans no i Templar za dobrą mieszankę uzbrojenia. A z najcięższych do multi to raczej Marauder II albo coś w tym rodzaju. Ogólnie to używam w większości broni balistycznej, czasem coś energetycznego.
-
Czy MW4 MekTek jest darmowy, czy trzeba mieć płytę z oryginalnym MW4? Zainstalowałem MTXem i mi się pyta o płytę. Wychodzi na to, że trzeba zakupić MW4 Merc...
-
Jest w pełni darmowy... ale po prostu problematyczny. U mnie MTX nie widzi MW4mercs zainstalowanego ich instalatorem z pliku ściągniętego torrentem, przy każdej próbie spatchowania, próbuje ściągać całość... co przy ich prędkości trwałoby dosłownie miesiące.
-
Bo pliki ściągnięte programem innym niż MTX trzeba instalować w specyficzny sposób. Najpierw wrzucamy do ściągania MW4 w MTX, wyłączamy MTX i podmieniamy plik który ma być ściągnięty na ten już ściągnięty. Instalacja trochę trwa i nie jest "widoczna", ale działa bez problemów z tego co pamiętam.
-
Jak ja bym pisał ten instalator to bym raczej uwzględnił powiązanie z MTXem by gra już była i tam widoczna... inaczej - po kiego muchomora osobny instalator ?
-
U mnie w MTXie wystarczy wybrać "Open file", wskazać ściągnięty plik i program sobie sam instaluje MW4 i patche. Niestety na razie mam ten sam problem co Dziobas- gdy wybieram jakiś tryb gry, MW się zawiesza.
-
No właśnie u mnie tak to nie chce działać.
Wyrzuciłem teraz wszystko, zaczynam od czystej karty. Jakiś sukces już jest - Assault Tech się już zainstalował i zaktualizował.
-
Może zmieniłeś ścieżkę na której mają się instalować gry? Gdy wybierałem miejsce inne niż domyślne dla MW4 MTX się gubił.
-
Tak, ale nie w tym rzecz chyba.
AT ściągnął i zainstalował bez problemu. Merca zaczynał wiele razy i za żadnym nie był w stanie go zainstalować do póki nie ściągnąłem go osobno i nie wrzuciłem przez open file - który tym razem zadziałał. Już wszystko jest i działa... tylko dane kampanii szlak trafił ;)
-
Jakiś czas temu w sieci krążył filmik z nowym mechwarriorem o nazwie: "Mechwarrior".
Projekt ucichł i przepadł, czy jednak coś się w nim posuwa?
Projekt MWLL 0.4.9 na Crysis wars dostarcza niezłej rozrywki, ale jest to tylko rozgrywka online, przydałaby się jakaś kampania dla pojedynczego gracza.
-
Też widziałem ten filmik który spowodował opad kopary u mnie (choć swoją drogą to pilota wzięli chyba prosto z treningu żeby walczyć z Atlasem face tu face to LOL :021:).Miałem nadzieję że coś z tego będzie bo trailer był wgniatający w fotel, a tu cisza jak makiem zasiał.Wyglądało na to że zaserwują coś w stylu MW 4 na nowym enginie.Ma ktoś jakieś informacje na temat nowego Mechworriora bo nie mogę się dokopać do żadnych informacji na ten temat :005: .
-
Spróbuj TU (http://www.piranha-games.com/MechWarrior.html) (najpóźniejsze - i jedyne - screenshot'y z lipca 2009).
-
Obecnie studio pracuje nad Dukiem, wiec pewnie prace nad MW są wstrzymane.
-
Nad Dukiem? Nad nim pracuje ekipa z Gearbox, co mnie osobiście irytuje, bo przez Duka przesunęli premierę Aliens: Colonial Marines, a nad Mechwarrior pracowało/pracuje Piranha Games.
-
Czyli można powiedzieć, że szybko tego nie zobaczymy, zawsze będzie coś ważniejszego do zrobienia.
Mam nadzieję, że będzie zupełnie tak samo jak z MWLL, zapowiedź moda przerabiającego Crysisa, później wielka długa cisza i nagle (po chyba 2 latach?) ukazanie się pierwszej wersji beta 0.1.0 :) .
-
Nad Dukiem? Nad nim pracuje ekipa z Gearbox, co mnie osobiście irytuje, bo przez Duka przesunęli premierę Aliens: Colonial Marines, a nad Mechwarrior pracowało/pracuje Piranha Games.
Piranha robią porta Duka na konsole na zlecenie Gearboxa ;)
-
Wolałbym zagrać w Mechwarrior i Colonial Marines zamiast Duka :|
-
Wolałbym zagrać w Mechwarrior i Colonial Marines zamiast Duka :|
Popieram.
Tylko wiesz, robi się to co przyniesie większe zyski.
Seria Mechwrrior zakończyła się dawno temu, jak dla mnie ryzykowne by było stawianie wszystkiego na ten tytuł, dlatego też najpierw robią Duka.
No może jakby się wielu, wielu internautów skrzyknęło razem i popisało do nich to może coś by się szybciej ruszyło ;) .
-
Popieram.
Tylko wiesz, robi się to co przyniesie większe zyski.
Masz rację.
Z drugiej strony fani Duka tyle na niego czekają, że mogli jeszcze z rok poczekać :D
-
Z drugiej strony fani Duka tyle na niego czekają, że mogli jeszcze z rok poczekać :D
:D :D
Fakt, o ile się nie mylę to nowy Duke ma się pojawić 3 maja tego roku. Możliwe, że po tym ruszy się coś w temacie Mechwariorra :) .
-
Pewnie powinienem to wrzucić w "Nowości", ale tutaj jakoś bardziej pasuje.
Obejrzyjcie koniecznie. Coś pięknego, szczególnie miasto robi niesamowite wrażenie.
http://www.youtube.com/watch?v=VRd7aBSlOvE (http://www.youtube.com/watch?v=VRd7aBSlOvE)
Jak można przeczytać na początku filmu, zrobił to mały, niezależny team i to w dziewięć miesięcy.
Jeżeli to są rzeczywiście ujęcia z rozgrywki, to czapki z głów.
-
Trzeba przyznać, postarali się.
O ile się nie mylę jest to tytuł na Xpudło?
-
Kilka nowych filmików z Hawkena:
http://www.youtube.com/watch?v=Is9nujmgPBo (http://www.youtube.com/watch?v=Is9nujmgPBo)
http://www.tawerna.rpg.pl/Hawken-walka-o-surowce-w-nowym-zwiastunie-n8314.php (http://www.tawerna.rpg.pl/Hawken-walka-o-surowce-w-nowym-zwiastunie-n8314.php)
http://www.youtube.com/watch?v=iVa7B1bLv8I&hd=1 (http://www.youtube.com/watch?v=iVa7B1bLv8I&hd=1)
Ma wyjść na PC, XBoxa 360 i PS3. Robiona jest na silniku Unreala.
-
Świetny ten Multi! Klimat wymiata już na tym co widać.
-
Fajnie to wygląda :).
-
Niezłe :) Z tego co widzę to temat Hawkena raz po raz powraca :) .
Obecnie w wolnych chwila oddaję się rozgrywkom online w moda do Crysis Wars MWLL w wersji 0.5.1 :) . Może nie wygląda to tak jak Hawken, lecz jest darmowe :) .
-
Nowe wieści na temat gry, nad którą pracuje Piranha Games. Tytuł to MechWarrior Online i będzie to gra free to play, zorientowana wyłącznie na rozgrywkę wieloosobową. Więcej wam nie powiem, bo brak singleplayera powoduje, że i tak nie kupię tej produkcji, więc po co się nakręcać. Więcej informacji: http://mwomercs.com
-
(http://farm3.static.flickr.com/2788/4127992813_91c0640808.jpg)
Czy qrwa już wszystkie gry muszą być multi, mmo, dlc, free to pay?
-
No niestety, zrobienie długiego, replayowego singla wymaga wysiłku, a w multi wystarczy dać zestaw unlocków, a jak jeszcze F2P, to można za te unlocki brać kasę. Takie czasy. Ale z tego co wiem, jest jakiś zacny mod do Crysisa w uniwersum MW i jeszcze w produkcji jest jakaś giera z mechami na enginie UT3 - spokojnie, będzie w co grać :)
-
Hawken też będzie multiplayer-only :121:
Mnie to ani grzeje, ani ziębi, jestem wychowany na Tribes i Quake, przeżyłem Battlefieldy, Americas Army i rehab po EVE-Online, moje pytanie, to jak będzie wyglądać rozgrywka, czy to będzie Mechwarrior 3, Mechwarrior 4, czy World of Tanks (Future Cop LAPD ?) ?
-
http://venturebeat.com/2012/02/06/meteor-games-to-publish-high-end-online-game-hawken-exclusive/
Premiera Hawkena: 12.12.12
-
http://venturebeat.com/2012/02/06/meteor-games-to-publish-high-end-online-game-hawken-exclusive/
Premiera Hawkena: 12.12.12
Prawie jak Skyrim... ;)
-
A mi się marzy MechWarrior 4 na jakimś nowym enginie pełnym nowoczesności, ale oby nowoczesność pozostała w sferze grafiki, BROŃ CIĘ PANIE jakichś autoregeneracji HP i tym podobnych manewrów, jakimi jesteśmy raczeni w grach FPP od mniej więcej 2006r.
BTW czy tylko mi filmik wyżej, wygląda jak Unreal Tournament z mechami? :004:
-
Ten filmik to juz staroc, ma prawie rok. Pokaz multi deathmatchu i tyle.
-
Hawken będzie podobnmy pomysłem jak z Microsoft Flight i nie tylko:
"Kolejna, dość zaskakująca wiadomość to proponowany sposób dystrybucji, którym ma być system free-to-play. Mówiąc krótko zasiądziemy za sterami potężnych mechów za darmo, natomiast producent będzie czerpał zyski z mikrotransakcji, czyli sprzedaży lepszych pancerzy, pukawek, oleju silnikowego i co tam sobie jeszcze wymyśli."
-
Jeżeli to byłby WoT z mechami, to ja z chęcią zagram.
-
Pierwszy trailer MechWarrior Online :banan: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rK0GFUjGzaQ#!
-
(http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_user_page/24/24479622/avatar_110x110_1297982281.jpg)
To ja już przestępuję z nóżki na nóżkę z niecierpliwości! A ja myślałem, że Hawken będzie miażdzący...
-
http://www.youtube.com/watch?v=XFbTYybOHtM
Świerzy film z Hawkena
-
Fajnie to wygląda i jestem w stanie się skusić na ten tytuł.
-
http://www.youtube.com/watch?v=XFbTYybOHtM
Świerzy film z Hawkena
Niezłe. Mam nadzieję, że rozgrywka na serwerach będzie wyglądała równie dynamicznie. Znając życie zacznie się szeroko zrozumiałe kampienie na kogokolwiek kto wystawi nos zza ściany.
Tak czy inaczej obowiązkowo trzeba będzie zapoznać się z tytułem.
Z innej beczki.
Wiadomo coś na temat "Mechwarrior"? Kiedyś zrobiło się o tym głośno, powstał jeden filmik i cisza. Chodzi mi o część opartą na silniku (o ile dobrze pamiętam) Unreal Engine 3.
-
Są już pierwsze obrazki z MW Online
http://uk.ign.com/images/games/mechwarrior-online-pc-18954
-
I jest już gameplay :karpik
http://www.youtube.com/watch?v=aFCu2Ei2SkA
-
Podoba mi się :)
-
Zobaczymy jak to będzie. Na tych filmikach pokazali walkę bezpośrednią, a zapewne skończy się na tym, że większość ludzi będzie stało po krzakach z bronią o dalekim zasięgu i będą kampić.
-
Jeżeli będą się trzymać oryginału, to za bardzo nie ma jak. Broń o dużym zasięgu to było albo duże Gauss Rifle, albo pociski LRM. Pierwsze można było montować tylko na najcięższych mechach, a drugie można zestrzelić. Mechwarrior o dziwo był dość dobrze zbalansowany pod tym kątem.
-
Jakby było mało tytułów to w tym roku zostanie wydany jeszcze jeden symulator mechów: Steel Battalion Heavy Armor
http://wideo.onet.pl/flesz-07032012,46390,w.html
Mowa o nim w 1 min 50sek.
Niestety tylko dla posiadaczy Xpudła i kinekta.
Tak czy inaczej widać, że coś się ruszyło. Czyżby producenci zauważyli nisze na rynku gier? :)
-
http://mwomercs.com/news/2012/04/193-dev-blog-6-mechlab
Pimp my mech - twórcy opisują co możemy zamontować pod maską i jak pomalować mecha.
-
Nowe urywki gameplaya i przedstawienie mechlabu
http://www.youtube.com/watch?v=oWtkCWEPFnw
http://www.youtube.com/watch?v=vVMObAvfgl4
-
Kieeeeeedyy onni to w końcu wypuszczą??!! Tak mnie podjarali tym, że to poezja czysta jest. jedynie na Stalkera 2 czekam z równie zapartym tchem, przestępując z nogi na nogę.
Coś czuję, że szykuje się giera, która ukroi spory kawałek z tortu WoTa. Ja bez wątpienia, jak tylko wyjdzie Mechwarrior rzucę WoT. :021:
-
Open beta w te wakacje. Też już się nie mogę doczekać kiedy w końcu będę mógł zagrać. Na razie zabijam czas potyczkami w MW: Living Legends.
-
http://www.youtube.com/watch?v=1MaqZtDyxS0
Minutowy gameplay z MechWarrior Online.
-
Jestem fanem MW, ale ten nowy zwiastun Hawkena całkiem klimatyczny jest.
http://www.youtube.com/watch?v=Ojlk4wdHr7Q&feature=player_embedded
-
Daj spokój. Hawkena I MechWarriora łączy tylko to, że w jednym i drugim są mechy. Hawken to Quake z mechami, MechWarrior to esencja tego, czego oczekuję po grze z wielotonowymi maszynami kroczącymi. MW jest wolniejszy, czuć że mechy mają wagę, a nie jak w Hawkenie skaczą, latają, strafe`ują i robią inne cudne figury.
-
Oglądając dostępne materiały z Hawkena i MWO doszedłem do wniosku, że ich jedynym wspólnym mianownikiem są mechy. Obie gry będą skierowane do innych graczy. MechWarrior wygląda na bardziej strategiczny, gdzie wiele godzin spędzimy w hangarze z kalkulatorem i arkuszem Exela aby wydobyć jak najwięcej z dostępnych ulepszeń i uzbrojenia. Sama walka będzie się natomiast odbywała dość statycznie. Hawken będzie mechowym odpowiednikiem Tribes- szybka, wartka akcjia; zawrotne prędkości i możliwość wyskoczenia przeciwnika nie tylko zza domu, ale również znad niego.
-
MazuR, zgadzam się z tobą w 100%. Też wolę bardziej symulacyjne podejście MW. Jednak jak będzie możliwość w Hawkena na pewno zagram (lubię szybkie skillowe shootery w stylu Kwaka i UT, a posucha na rynku straszna). Ten film wrzuciłem bo po prostu ma świetny "filing". Chciałoby się zobaczyć coś dłuższego w tym klimacie.
-
Coś dla zapaleńców:
http://pclab.pl/news50055.html
;)
-
O żesz w pysk! 2 pytania:
- Gdzie to kupić?
- Ile kosztuje?
:banan :banan :banan
-
Fajny joy to jest do Steel Battalion (http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheC3RLZWWGYMF0DGFSAW9U/imgSteel%20Battalion6.jpg) :D
-
Pojawiły się wymagania sprzętowe do MechWarriora Online.
http://www.cdaction.pl/news-27266/mechwarrior-online-wymagania-sprzetowe-ujawnione.html
Moje pytanie małe się w tym momencie pojawia:
Jak to jest, że te gry online, mają tak wysokie wymagania? Mój komp swoje lata ma, jak kupowałem był mocarzem, teraz jest ledwie średniakiem ale to norma. Zastanawia mnie co takiego jest w WoT, że chodzi mi ledwo na średnich i też czasem się dusi i co takiego będzie w MW Online, bo po filmikach prezentujących wstępnie grę, czapy jakoś nie urywało - owszem było ładnie, szczegółowo ale nie sięgało to do np takiego Crysisa w rok po premierze, z którym komp se poradził bez jęknięcia większego. Co jest w tych grach? Wie ktoś? Kwestia tego że gra jest przez neta i komp musi dodatkową moc przydzielić do nadzorowania, przesyłania itepe tego wszystkiego w świat, czy jest coś o czym po prostu nie wiem i to że te gry mają dość wysokie wymagania (według mnie) jest normalne?
Jeszcze dla pełnego obrazu mój zestaw:
Core 2 quad Q9300
4GB RAMu
G`f GTS 250
HDD to zwykły talerzak po przejściach od Seagate, nie żaden "fancy SSD" :003:.
-
Po prostu brak jakiejkolwiek optymalizacji i "leniwe programowanie" objawiające się po prostu stawianiu na brutalną siłę możliwości PCtów by wykonywać pewne zadania, nad którymi się ślęczy tygodniami pisząc grę pod konsolę.
-
Czyli tak jak myślałem w drugiej kolejności - Po prostu komuś się nie chce, a i NV/AMD mrugnie okiem do producenta, bo sprzeda się kilka akceleratorów nowych więcej. innymi słowy, człowiek się nie narobi, a jeszcze mu podziękują i dopłacą... :005:
-
To niezupełnie tak, bo ten kod jest zwykle skaszaniony i działa źle na każdym sprzęcie i potem taka NV/AMD siedzi kombinując ze sterownikami, by jakoś to działało. Programować może każdy... ale nie każdy powinien ;)
Natomiast co do Twojego komputera, to karta graficzna słaba, a i trochę więcej RAMu by się przydało. Osobiście na GTX460 nie mam problemów z żadnymi grami, prócz oczywiście DCS i CloD, a tą kartę mam już drugi rok.
-
Czyli to odwrotnie działa? Że GPU makerzy siedzą i kombinują ze sterami aby to działało, a nie tak jak pisałem? No bo ja wiem... jakoś tak chyba dla mnie za mało spiskowo to brzmi O0 .
Komp owszem staruszek już, ale inna sprawa, że taki Skyrim na przykład chodzi na całkiem wysokich( nie na max of course) a wygląda znacznie lepiej niż WOT albo MW. GPU to pierwsze co bym u siebie zmienił, ale RAM? C`mon przecie ni cholery nie uwierzę, że te giery wcinają >4 GB RAMy.
U mnie tak samo, mimo że komp to staruszek, to na palcach jednej ręki idzie policzyć giery, które nie ruszyły mi na max. ;) Jak na razie jestem całkiem zadowolony z działania kompa. Jak trzeba będzie, to od razu całą bude wymienię i skoczę w jakieś Core iX, g`f GTX 7XX i znowu na 3-4 lata spokój :D
-
Gry nie, dobrze mieć trochę zapasu na wszystko wokoło, by gra miała spokojnie te 3.5GB, więc powiedzmy 6GB jest wystarczające.
U siebie ostatnio zanotowałem rekordowe wykorzystanie RAMu na poziomie 9.88GB - uruchomiony FSX, Photoshop i Chrome. Normalnie nic nie wykorzystuje w pełni moich 12GB, gry zawsze minimalnie - bo niby jak mają, gdy są pisane tak by działały na 256MB lub mniej (konsole). A jak gra specjalnie powstała na PC, to i tak jest 32bit i nie wychodzi powyżej 3.5GB.
-
Ja mam 4GB i na Win7 gadget na pulpicie mi nie pokazał jeszcze zużycia wyższego, niż 3.5GB zjedzone. BTW po co naraz odpalać coś tak zasobożernego jak FSX i fotoszopka? :003:
-
Ja mam 4GB i na Win7 gadget na pulpicie mi nie pokazał jeszcze zużycia wyższego, niż 3.5GB zjedzone. BTW po co naraz odpalać coś tak zasobożernego jak FSX i fotoszopka? :003:
Been there done that. :) Photoshop 64bit, FSX, do tego jeszcze 3ds max i przeglądarka z mnóstwem tabów. Potrafię wykorzystać całe 12GB jakie mam w kompie. :D
Ale fakt, do grania to jest aż nadto.
-
Ja mam 4GB i na Win7 gadget na pulpicie mi nie pokazał jeszcze zużycia wyższego, niż 3.5GB zjedzone.
To znaczy że zużyłeś całą pamięć. Więcej nie pokaże, bo system zostawia niewielką rezerwę, ale programy już lądują w swapie.
-
O... :icon_eek: To niespodziewajka dla mnie. Tym bardziej, że komp działał w tamtym momencie równie szybko co zwykle. W sumie kij w jakieś gadgety, ważne że mi się wygodnie siedzi i nic nie zamula :) .
-
BTW po co naraz odpalać coś tak zasobożernego jak FSX i fotoszopka? :003:
Robiłem sobie malowanie na Mustanga do zawodów :121:
-
Siedem minut rozgrywki w becie MechWarriora Online. Kierownik Jennera na filmie całkiem zgrabnie sobie poradził. :)
http://www.cdaction.pl/news-27368/mechwarrior-online-siedem-minut-walki-mechow-na-gameplayu-z-bety-wideo.html
-
Bardzo fajnie to wygląda muszę przyznać :D.
-
"Ten film wideo jest prywatny - przepraszamy za usterki". I kupa...
Zna ktoś gdzieś linki alternatywne?
EDIT: Czy to to?
LINK DO JUTUBY (http://www.youtube.com/watch?v=jE9bSccpV0U)
-
Tak to to Mironie. Tylko w moim linku o ile dobrze pamiętam, nie było rzutu oka na MechLaba.
-
Rozgrywka z mapy Frozen City. Oficjalnie tym razem:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HsOgoNr2OQw
-
Nowy mech i nowe urywki gameplayu
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3m24i6iTeyc
-
Nowy filmik, prezentujący jak rodzaj mapy będzie wpływać na mechy.
http://www.youtube.com/watch?v=YCYQtzfp9BM&feature=player_embedded
-
Jeszcze 2 tygodnie... Już dawno na nic nie czekałem z takim napięciem.
-
Nie jesteś jedyny. Jak tylko wyjdzie MechWarrior, to czuję, że w trybie natychmiastowym zabiorę swoje grabki i wiaderko i pójdę do piaskownicy z mechami. Chyba że WoT czymś mnie jednak zaskoczy. :D
-
Jeszcze 2 tygodnie... Już dawno na nic nie czekałem z takim napięciem.
A nie 25 wrzesień?
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=13768
-
Jeżeli zapłacisz 30 dolców w Faounders Program to dostaniesz dostęp do bety 7 sierpnia. Ja nie wytrzymałem i moje pieniążki powędrowały do Paula i spółki.
http://mwomercs.com/founders
-
Kurcze, od wczoraj jestem w becie :) Na razie nie ma za wiele, po 2 mechy z każdego przedziału wagowego i 3 mapy. Ale ogólnie gra się świetnie.
-
A tam jest w ogóle jakaś fabuła? Czy tylko będzie dog i coop? Czytałem, że chcą to podciągnąć pod MMO, czyli będą jakieś zadania?
Trochę szkoda, że nie będzie zwykłego single + jakieś kampanii.
-
Niestety singla nie będzie. W tej chwili rozgrywka przypomina losowe bitwy z WoT. A jeżeli chodzi o aspekt mmo, to wszystkie informacje można znaleźć w tym devblogu: http://mwomercs.com/news/2011/12/44-dev-blog-1-community-warfare
Jeżeli spełnią chociaż połowę tych "cudów na kiju" to będzie dobrze.
-
Dziś dzień niespodzianek.
Pierwszy mail z 0159 LT:
Congratulations MechWarrior!
Piranha Games recently sent you a Closed Beta invitation via email. You’re in!! We noticed you haven’t yet logged in and downloaded the client. Login now at mwomercs.com, check your profile page and get downloading! Access is instant
(...)
Drugi z 0403 LT:
Your receiving this email because we made a piloting error. You have just recently received an email that was meant to go out to only all our great Closed Beta testers. So we really apologize for making this mistake and hope you will forgive us.
In order to help with that forgiveness, we have decided to grant you beta access as of this email!
(...)
Ciekawe ilu ludzi dostało takie maile... :)
-
Cóż ja dostałem... choć dostać nie powinienem... W mailu pisało, że się nie logowałem w ogóle, choć trochę sobie pograłem. IMO ma duże szanse być grą lepszą od WoTa. Lepiej rozwiązane uzbrojenie, lepsza "artyleria" lepszy MM, no i grafika - https://dl.dropbox.com/u/28368896/DMP/2012-08-31_00003.jpg (https://dl.dropbox.com/u/28368896/DMP/2012-08-31_00003.jpg).
-
Też otrzymałem takiego maila ;)
-
Wszyscy, którzy się zarejestrowali z wolą udziału w becie, dostali takie maile ;)
-
http://www.tentonhammer.com/giveaways/mechwarrior-online-cbt klucze do bety od zaraz tylko brać :D
-
Kto nie ma ciśnienia na tytuł niech się wstrzyma co najmniej tydzień, na razie jest masochistyczny grind na darmowych mechach, trzeba z dobę grania spędzić non-stop by dozbierać do sensownego Mecha, który można zmodyfikować.
Właściwie czuję, że ostatecznie tak to będzie wyglądać: dla świętego spokoju Mechy będziemy sobie kupować, a na ich uzbrojenie, naprawy i amunicję wydawać środki zarobione w grze.
-
Według mnie tak nie będzie. Będą darmowe mechy dostępne za doświadczenie i zarobki w grze, oraz te możliwe do kupienia w paczkach promowanych przez wydawcę gry.
Z drugiej strony ten grind nie jest taki zły, wystarczy pograć 5 lub 6 godzin łącznie by kupić już atlasa.
Teraz to przynajmniej można się pobawić różnymi mechami bo bardzo szybko się zarabia i masę expa się dostaje, później pewnie będzie ciężko coś nazbierać.
Ogólnie tylko nie rozumiem sposobu sygnalizowania uszkodzeń pancerza. Jest to dla mnie całkowicie nieczytelne. Widać gdzie się trafia, lecz na wskazaniu nie jest jasne jakie uszkodzenia się zadaje.
-
Według mnie tak nie będzie. Będą darmowe mechy dostępne za doświadczenie i zarobki w grze, oraz te możliwe do kupienia w paczkach promowanych przez wydawcę gry.
Na razie są 3 typy mechów:
- trialowe dostępne od razu dla wszystkich, które mają najdziwniejsze, wręcz losowe konfiguracje sprawiające, że są bezużyteczne i walczenie nimi daje tylko 25% zysków;
- trialowe tych co zapłacili wcześniej - nie mają tych problemów co wcześniejsze;
- normalne - które się kupuje za zarobione creditsy lub "złoto" kupione za realne pieniądze - te można już modyfikować
I tak pewnie pozostanie.
Z drugiej strony ten grind nie jest taki zły, wystarczy pograć 5 lub 6 godzin łącznie by kupić już atlasa.
Jeżeli należysz do grupy "founders" - tych, którzy za betę zapłacili, inaczej uzbieranie na Atlasa to jakieś 50+ godzin gry (średni zarobek na trialowym mechu to coś koło 30k, koszt Atlasa, to ile ? 11M ? średnia długość bitwy - 8 minut).
Teraz to przynajmniej można się pobawić różnymi mechami bo bardzo szybko się zarabia i masę expa się dostaje, później pewnie będzie ciężko coś nazbierać.
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.
Ogólnie tylko nie rozumiem sposobu sygnalizowania uszkodzeń pancerza. Jest to dla mnie całkowicie nieczytelne. Widać gdzie się trafia, lecz na wskazaniu nie jest jasne jakie uszkodzenia się zadaje.
Jest taki sam, jak w każdej innej wersji MechWarriora.
My na pewno rozmawiamy o tej samej grze ?
-
Na razie są 3 typy mechów:
- trialowe dostępne od razu dla wszystkich, które mają najdziwniejsze, wręcz losowe konfiguracje sprawiające, że są bezużyteczne i walczenie nimi daje tylko 25% zysków;
- trialowe tych co zapłacili wcześniej - nie mają tych problemów co wcześniejsze;
- normalne - które się kupuje za zarobione creditsy lub "złoto" kupione za realne pieniądze - te można już modyfikować
I tak pewnie pozostanie.
Dokładnie.
Jeżeli należysz do grupy "founders" - tych, którzy za betę zapłacili, inaczej uzbieranie na Atlasa to jakieś 50+ godzin gry (średni zarobek na trialowym mechu to coś koło 30k, koszt Atlasa, to ile ? 11M ? średnia długość bitwy - 8 minut).
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.
Ok, zgodzę się, lecz sam pograłem sobie kilka godzin i zdobyłem Atlasa. Mówię tutaj o samej becie gdzie doświadczenie i kasa była mnożona, a zyski z bitwy potrafiły przekroczyć pół miliona kredytów.
Na trialowych mechach nie zarabia się XP.
No tak, dokładnie.
Najpierw należy nazbierać trochę kasy na tych mechach i kupić sobie coś co można modyfikować. Tu już zarabiamy i XP i kredyty. Nie mówię tutaj o mechach "premium".
Jest taki sam, jak w każdej innej wersji MechWarriora.
Tylko, że dla mnie bardziej czytelny był poprzednich wersjach gry. Tam jak spojrzałem na wskazanie wrogiego mecha to od razu widziałem w jakim jest stanie, który pancerz jest już zniszczony. Tutaj trochę ciężko. Niby kolory się zmieniają, lecz strasznie wolno, później kontur zmienia kształt na bardziej kanaciaty i co to sygnalizuje? Zniszczenie pancerza, czy jego uszkodzenie. Wcześniej to się robił bardziej czerwony i czarny. Najlepszym wskazaniem były jednak słupki (jak w MW4), tu tego nie widzę.
Na pewno mówimy o tej samej grze. ;)
-
Dokładnie.
Ok, zgodzę się, lecz sam pograłem sobie kilka godzin i zdobyłem Atlasa. Mówię tutaj o samej becie gdzie doświadczenie i kasa była mnożona, a zyski z bitwy potrafiły przekroczyć pół miliona kredytów.
[...]
Na pewno mówimy o tej samej grze. ;)
Chyba nie bardzo ta sama gra, bo teraz zdobywasz około 60tys. c-bills za grę. Podejrzewam że mówisz o grze w stanie - jeden patch wstecz.
Osobiście dla mnie, ich system płatności zaczyna wyglądać na rozbójniczy. Albo macają na ile głęboko mogą sięgnąć w kieszeń graczy, albo nie mają pojęcia co robią. Niestety obie opcję przekreślają tę grę. 10$ za 7 dni premium, równowartość najtańszego mecha:) To najdroższa opcja, bo za więcej dni troszkę się balansuje $/dzień. Jednak na forach powiało grozą.
Pozdro.
-
Chyba nie bardzo ta sama gra, bo teraz zdobywasz około 60tys. c-bills za grę. Podejrzewam że mówisz o grze w stanie - jeden patch wstecz.grozą.
Możliwe, ostatni raz wchodziłem do gry może z 2 tygodnie temu, lub nawet dalej. Mogło się coś pozmieniać.
Ale 10$ za 7 dni premium to trochę przesada, rozumiem, że za miesiąc, ale nie za 10 dni.
-
Zobaczymy po tego-tygodniowych zmianach jak sprawa będzie wyglądać co do grindu, na razie standard - 36k creditów za turę na trialowym Mechu.
Problemy obecnie widzę gdzie indziej - premiera tuż-tuż, a nadal mamy tylko jeden tryb rozgrywki, kilka Mechów (z których żaden mi nie pasuje) i 3 mapy. Chociaż bardziej mnie drażni sposób poruszania się Mechów, który jest mało "organiczny". Spodziewałbym się, że algorytmy interakcji Mecha z otoczeniem będą trochę bardziej zaawansowane niż w MW3 z 1999 roku, ale tak nie jest. Natomiast mały kąt widzenia tylko potęguje dziwne doznania i długa zwłoka przy komendach zdawałoby się natychmiastowych (zoom) drażnią mnie.
-
Dostałem dziś dostęp do bety/alfy Hawkena - pograć nie pograłem bo serwery full, ale wygląd maszyn i sterowanie, z tego co miałem do czynienia w tutorialu są super. Zapowiada się ciekawa rywalizacja.
-
Hawken to trochę inna bajka, podejścia do Mechów, trochę bardziej "japońskie", tzn Mechy są znacznie żwawsze.
Po patchu, który był we wtorek wieczorem w MechWarriorze uzbierałem na zakup średniego Mecha i... rany jak można było tak skopać interface Mechlabu ? To jest absolutnie nieintuicyjne. Nawet radiatorów nie można od tak po prostu dodawać i odejmować, trzeba szukać po elementach Mecha gdzie są zamocowane, to samo z pancerzem...
-
Jestem w becie MWO od momentu kiedy dopuścili "founderów" (tak, dorzuciłem te 30 baksów) i muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony :x Gra ma potencjał, ale muszą zrobić coś z mapami. Te cztery które są dostępne w tej chwili są małe i bez pomysłu. Udźwiękowienie uzbrojenia też jest do bani. Tak samo z animacją rakiet, w ogóle nie czuć ich mocy. Jednak to nadal beta, więc mała nadzieja nadal jest. Trzeba czekać... Na szczęście jest jeszcze Mechwarrior: Living Legends.
-
http://www.ign.com/blogs/jinxcellent/2012/09/28/freebie-hawken-alpha-2-access może jeszcze są.
-
Hawken beta key - http://www.computerandvideogames.com/374393/blog/free-5000-hawken-beta-key-giveaway/
-
Chyba warto wspomnieć, że szykuje się MechWarrior 5:
https://www.purepc.pl/rozrywka/gra_mechwarrior_5_mercenaries_zapowiedziana_po_15_latach
Może coś ciekawego wyjdzie z tego tworu.
-
Szczerze mówiąc to trailer słabiutki jeśli chodzi o klimat. Trzymam kciuki żeby gra wyszła im lepiej...
-
Słabizna, Piranha to robi. Zmasakrowali Mechwarriora Online. Technicznie MWO jest słabiutki. I jeszcze system płatności jak z "koreanskich grind festów". Teraz wygląda że robią skok na kasę i kiepski MWO stanie się bazą do jakiegoś singla. Nie dorasta to to do pięt Mechwarriorom od Microsoftu.
Zwróćcie uwagę na dziwną skale - perspektywę.
https://www.youtube.com/watch?v=Gz8Y1V8gy1A (https://www.youtube.com/watch?v=Gz8Y1V8gy1A)
Nie ma poczucia łażenia wielką maszyną kroczącą.
Pozdro.
-
Dla mnie wciąż nie ma lepszej gry o mechach niż Earthsiege 2. Szkoda, że do dziś nie ma czysto takiej gry, która by się skupiała na robotach przy dobrej fabule.
Zamiast tego są jakieś badziewia w stylu MW.
-
MWO dużo się zmieniło od bety/premiery, w tym momencie jedyne co można jej poważnie zarzucić to zbyt małą różnorodność broni i może model biznesowy (który i tak jest lepszy niż u konkurencji). Mechy od MS były bardzo nierówne, ale grałem i w 3 i w 4 w multi i niestety były niepowalające pod tym względem oraz wieloma innymi. Do ideału wszystkim częściom wiele brakuje, ale MWO to jak na razie naljepsza gra do multi z mechami.
-
Szkoda że tylko jeżeli masz ochotę na tdm. Faction Warfare jest jedną wielką niespełnioną nadzieją.
-
Kiedyś sporo czasu spędziłem grając w moda do Crysis Wars. Zwało się to Mechwarrior: Living Legends. Niestety w okolicach 2013 roku ekipa odpowiedzialna za to małe cudo porzuciła projekt. Podobno nie widzieli sensu w rozwijaniu moda po wyjściu MWO. Teraz MW:LL odżył ;D Niedawno wyszła aktualizacja i właśnie pobieram. Mama nadzieję, że nie będzie pustek na serwerach.
https://clanjadewolf.net/mwll/
https://www.youtube.com/watch?v=rX86XBr77_4&t=1261s
-
Dla zainteresowanych tematem serii gier Mechwarrior polecam retrospektywny cykl filmów o serii z kanału Bitewny Biurokrata na YouTube.
Filmy zrobione z napracowaniem i widać, że autor grał we wszystkie części i zna się na serii Mechwarrior i uniwersum Battletech. Szkoda, że porzucił serię po odcinku o Mechwarrior 4. Brakuje najciekawszej części cyklu, czyli Mechwarrior 4 Mercenaries i najnowszej czyli Mechwarrior 5. Podrzucam linki do odcinków.
https://www.youtube.com/watch?v=I4EDz8HPuwk
https://www.youtube.com/watch?v=QmsyB3po5zo
https://www.youtube.com/watch?v=Pd9gB5DyWg0
https://www.youtube.com/watch?v=YxN3dE0UGUc
https://www.youtube.com/watch?v=wwU2cR8lCaw
-
Jest już oficjalna data premiery Mechwarrior 5 Clans - 3 Listopad 2024
Oraz nowy trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=cuORqjXoRhE&ab_channel=Mechwarrior5%3AClans
Raczej na premierę się nie szykuję, odczekam z pół roku aż doszlifują i połatają błędy, wtedy jak najbardziej.
-
Wyszło właśnie wideo z pierwszym wrażeniem z kontaktu z Mechwarrior 5 Clans:
https://www.youtube.com/watch?v=Phfsqcm6VMw
Aż kusi aby kupić grę w dniu premiery. Pewnie skończy się za tym że kupię po miesiącu od premiery zamiast czekać rok, aż doszlifują tytuł.
Dodali nową warstwę zarządzania lancą/gwiazdą mechów, co jest chyba największą innowacją w stosunku do poprzedniej części.
Ten Mechwarrior V Clans skupia się na narracyjnych misjach, zamiast robić koleją piaskownicę jak w Mercenaries. To dwie największe zmiany.
-
Wyszło właśnie wideo z pierwszym wrażeniem z kontaktu z Mechwarrior 5 Clans:
https://www.youtube.com/watch?v=Phfsqcm6VMw
Aż kusi aby kupić grę w dniu premiery. Pewnie skończy się za tym że kupię po miesiącu od premiery zamiast czekać rok, aż doszlifują tytuł.
Dodali nową warstwę zarządzania lancą/gwiazdą mechów, co jest chyba największą innowacją w stosunku do poprzedniej części.
Ten Mechwarrior V Clans skupia się na narracyjnych misjach, zamiast robić koleją piaskownicę jak w Mercenaries. To dwie największe zmiany.
Po piątej odsłonie jestem pewien, że jeśli dotknę najnowszej części, to najpierw zatoka piratów i sprawdzenie, czy jest to na poziomie, czy na "poziomie" poprzedniej gówno produkcji zrobionej na kolanie byle by trochę dolców wpadło od wygłodniałych fanów.
-
Jeśli kupisz w sklepie Steam to zawsze masz opcję zwrotu gry i odzyskania całości pieniędzy pod warunkiem, że czas gdy nie przekroczył dwóch godzin.
Parę gier już w ten sposób zwróciłem (np. Port Royale 3 czy Necromunda underhive wars) i za każdym razem odzyskałem pieniądze.
Jak dla mnie dwie godziny już wystarczą by wyczuć beznadziejnego gniota.
Dlatego wstrzymuję się z zakupem minimum miesiąc a raczej pół roku, aż poprawią błędy. "Mercenaries" też na premierę wyszło mocno niedopracowane, ale z dodatku na dodatek mocno poprawili grę.
-
Mnie razi jak spaprana jest perspektywa w każdej kolejnej odsłonie, od MW4. Nie czuć w ogóle skali siedzenia w olbrzymiej maszynie, kilka metrów nad powierzchnią ziemi. Prymitywny MW4 oddawał to zupełnie w inny sposób.
Smutek.
-
Premiera Mechwarrior 5 Clans już jutro tj. 17.10.2024
Tym co ma być największą różnicą między "Mercenaries" a "Clans" to narracyjna fabuła. Większość graczy narzekała na słabą (szczątkową) fabułę poprzedniej części, więc tym razem dostajemy pełnoprawną narracyjną kampanię.
Niestety nie możemy sobie wybrać klanu, zostaje on nam narzucony z góry. Mało tego mając do dyspozycji różne klany fabuła skupia się na najbardziej krwiożerczym i fanatycznym z nich czyli "Smoke Jaguar". Kto chciałby identyfikować się akurat z paranoicznymi "Smoke Jaguars"?
Z zapowiedzi wynika, że spora część, a prawdopodobnie nawet finał kampanii będzie poświęcony bitwie o "Turtle Bay". Dla niewtajemniczonych w lore battletech wydarzenia w "Turtle Bay" zostały uznane za zbrodnię wojenną nawet w rozumieniu standardów pozostałych klanów - a wiec nawet inne klany wyrosłe w tym samym ateistycznym społeczeństwie opartym o kult siły i przemocy - uznały Smoke Jaguar za zbrodniarzy wojennych - a kampania prowadzi gracza szlakiem bojowym którego finałem będzie opanowanie Turtle Bay.
Ograniczenie opowieści o inwazji klanów do szlaku bojowego "Smoke Jaguars" to dość wątpliwa decyzja narracyjna.
To trochę tak jakby zrobić grę o wojnie na Ukrainie w której możemy grać tylko po stronie Rosji, mało tego, tylko jako żołnierz prowadzony szlakiem bojowym który ma się zakończyć zajęciem Buczy.
Mimo wszystko zamierzam zagrać, ciekawe jak twórcy wybrną z tych kontrowersyjnych założeń fabularnych.
-
Oglądam sobie troszkę jak ludzie grają w MW5 i to co mnie kłuje w oczy to to, że te mechy reagują na mychę jakby były piórkiem. Zero zwłoki, poczucia gabarytu, bezwładności. Dosłownie jakbym biegał ludzikiem, a nie kilkutonowym klockiem.
-
Też mam takie wrażenie. Wygląda jak FPS, tylko drzewa mniejsze.
-
Ogólnie to nie ma wielu symulatorów mechów.
ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON było mocno pompowane przed premierą jako pogromca Mechwarriora 5 w kategorii gier o mechach. Przyznam, iż interesowałem się tym tematem i czekałem na Fires of Rubicon.
Czytałem recenzje na steam po premierze i sobie darowałem zakup bo dokładnie to pisali gracze którzy przesiedli się na Fires of Rubicon z Mechwarriora 5:
"ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON - to nie jest gra o mechach, grając ma się wrażenie jakby się sterowało ludzikiem tylko ze skórką mecha. Reaguje natychmiastowo, zero bezwładności."
W Mechwarrior 5 "Mercenaries" mimo wszystko są różnice pomiędzy poszczególnymi klasami mechów. Niewielkie ale jednak są.
Największa różnica jest taka, że mechy lekkie i średnie nie mogą niszczyć betonowych murów okalających perymetr bazy przy pomocy taranowania swoją masą. Gdy atakuje się wrogą bazę lub broni swojej to ciężkim lub szturmowym mechem po prostu taranuje się te mury. A grając lekkim lub średnim to trzeba albo szukać wejścia albo zrobić wyrwę z murze za pomocą broni (potrzebne jest kilka strzałów szczególnie, że lekkie lub średnie mechy nie są wyposarzone w AC20-ki).
Jedynym sensem jaki znalazłem dla zastosowania jumpjetów jest stosowanie ich w lekkich i średnich mechach i przeskakiwanie z ich pomocą murów okalających perymetr bazy.
Ma to zastosowanie taktyczne gdyż można wtedy szybko odskoczyć on nieprzyjaciela. Wrogi mech sterowany przez AI często traci nami zainteresowanie jeżeli znikniemy mu z pola widzenia.
Przyznam, że nie wiem jak to rozwiązali w MW5 Clans.
Liczyłem, że w nowej części pokażą więcej różnic między klasami mechów.
Najbardziej irytowało mnie, że jest tylko jeden bieda model kokpitu dla wszystkich mechów. Z informacji które czytałem w "Clans" jest tylko 25 grywalnych mechów i liczyłem, że dzięki temu, że jest ich mniej, wreszcie wyróżnią je innymi kokpitami.
Byłem zachwycony kokpitami statków w REBEL GALAXY OUTLAWS (jest tylko 8 statków ale każdy ma inny kokpit) i tego najbardziej mi brakowało w MW5 "Mercenaries" a z tego co widzę, nie poprawiono widoku kokpitów w MW5 "Clans".
Jeszcze jednego poważnego problemu z kokpitami nie poprawiono.
W podlinkowanym materiale wideo jest opisany drugi problem - z fałszywą lokalizacją kokpitu na korpusie mecha. Tego też nie poprawiono w MW5 "Clans":
https://www.youtube.com/watch?v=XNoM8jTmLIA&t=131s&ab_channel=RaySavage%27sMechwarrior
A jako, że MW5"Clans" ma problemy z wydajnością i nawet na mocnych komputerach zdarzają się spadki płynności poczekam co najmniej do Steam Summer Sale 2025 z zakupem.
-
O ile mnie w MW 5 Mercenaries jeszcze nie kuła po oczach tak bardzo ta "lekkość" mechów, tak w najnowszej odsłonie, jak patrzę na gejpleje jutuberów to faktycznie, udało się tym baranom z Piranha jeszcze bardziej spłycić poczucie tego, że siedzimy w kilkudziesięciu tonach żelastwa. Dodatkowo wiadomość, że nawet na mocnych konfiguracjach z Gejforsem 4080 czy 90 to gówno dalej ma problemy ze stuteringiem, jak i zaobserwowanie tego na jutubach sprawia, że na obecny moment to nie chce mi się nawet na tego ulepa odeszczać i szkoda mi czasu i miejsca na dysku by to nawet piracić a co dopiero położyć cięzko zarobione monety.
Tak jeszcze lekko humorystycznym akcentem - MW5 Mercenaries działał mi niemal na maxa (anizotropia i wygładzania wszelakie off) w 1080p na i7 3770, 16GB RAMu i GTX750Ti 2GB.
Już tylko lekko śmiejąc się pod nosem zastanawiałem się jak ten nowy wysryw by sobie radził.
-
MW5 po modach też mógł dojechać kompa, a z tego co zauważyłem to ta "lekkość", która mi też przeszkadza, nieco się poprawia na plus w momencie pojawienia się ciężkich mechów. Niemniej dalej nie czuję jakbym siedział w stu tonowym robocie. Przecież taki Atlas to powinien mieć dynamikę wozu z węglem, a tu tego nie ma. Trzeba czekać na moderów i dać czas na wyjście z choroby wieku dziecięcego.
-
Jak pisałem wcześniej do tych wszystkich problemów "Clans" dochodzi jeszcze fabuła. Nie podchodzi mi taka historia, z daleka śmierdzi Warhammerem 40000, z gatunku tych najgorszych powieści z uniwersum W40K.
Paranoja, Fanatyzm, Hipokryzja - gracz jest przymuszany identyfikować się z klanem Smoke Jaguar reprezentującym właśnie te konkretne wartości i nie ma żadnego innego wyboru. Ja nie wsiadam do tego pociągu.
Zostaje przy MW5 Mercenaries.
Gram w na laptopie Lenovo Legion Pro 16" z Ryzenem 7 5800H i GeForce RTX 3060 w wersji dla laptopów.
Rozdzielczości 2560 x 1600 (czyli natywna rozdzielczość monitora).
Anizotropia x4, Anty- Aliasing TXAA na High, Rax Tracing oczywiście OFF, tekstury na Maksimum, ale efekty cząsteczkowe na Low (zauważyłem, że dym po wybuchach, i taranowaniu budynków robił mi spadki klatek).
Z efektami cząsteczkowymi na Low "Merc." śmiga płynnie, aż miło.