Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: Rammjager w Sierpnia 22, 2009, 12:26:17

Tytuł: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Rammjager w Sierpnia 22, 2009, 12:26:17
Plusy:

1. Model lotu jest duzo bardziej złożony niż w innym popularnym simie (nazwy nie wymieniam aby nikogo nie drażnić:-P).Jest uwzględniony wpływ wiatru i wysokości.
2. Chmury i ich konstrukcja graficzna oddają wrażenie "ogromu" chmury i latanie w niej lub w pobliżu daje wrażenie naprawdę kapitalne.
3. DM w tym simie jest niezły. Nie ma co prawda paru elementów (brak zniszczeń w kabinie - zegary, wskażniki, połamane wajchy, brak jakicholwiek przestrzelin po pociskach w okolicach kabiny), ale cała reszta jest ogólnie na plus. Samoloty bardzo ładnie się palą - co prawda nie widać jakiekolwiek duzego dymu za nimi - ale wygląda to po prostu ładnie. Połamane skrzydła, możliwość odpadnięcia nadłamanej konstrukcji w czasie silnego nurkowania. Nawet widać deformacje poszycia w miejscach gdzie jest wygięta konstrukcja nośna.
4. Mapa jest dosyć złożona graficznie. Ładnie oddana linia frontu (pas brunatnej ziemi zrytej pociskami odcinający się od reszty).Dosyć ciekawie oddane miasta, chciaż jak na mój gust są troszeczkę za małe w stosunku do wielkości samego samolotu. Nie ma się wrażenia "wielkości" danego obaszaru miejskiego - ale moze na razie po prostu nie wlaciałem nad wystarczająco duże miasto :-P
5. Bardzo przyzwoicie oddane wszystkie bajery graficzne - odlaski słońca na poszyciu czy elementach samolotu. Oczywiście zalezy to od ustawień graficznych samego sima, ale u mnie na średnich ustawieniach efekt jest naprawdę niezły. Nie da sie spojrzeć w słońce, po prostu nic nie widać.
6. Modele samolotów - oddane bardzo realistycznie, z dbałościa o szczególy. Poruszajace sie zamki km'ów, widok pracujacych zaworów w silnikach - ot, taki bajer, ale cieszy.

Minusy:

1. Gracz po włączeniu musi sie zalogować na serwer, któy czasami nie działa. Spowodowane jest to próbą eliminacji pirackich kopii programu.
2. Wymagania sprzętowe. Można powiedzieć, że dosyc wysokie. Oczywiście jest możlwie latanie na gorszym sprzęcie, ale kosztem redukcji (i to znacznej) bajerów graficznych. Gra potrafi się ciąc nawet na naprawdę niezłych sprzętach.
Na moim pececie (Athlon X2 Dual Core5200+, 2 GB RAM, GF 9600GT z 512 Mb RAM) gra chodzi płynnie w rozdziałce 1680x1050 ale ze średnimi ustawieniami - uzycie karty graficznej na poziomie 58% wg setup'u RoF'a.
3. Brak regulacji czułości kontrolera gry. Nie ma czegoś takiego wogóle. Mozna jedynie próbować regulacji kontrolera w jego sterownikach lub próbować używac DXTweak'a.
4. Dosyć skomplikwana obsługa widoków z kabiny dla tych wszystkich którzy nie używaja TiR'a lub freetracka. Aby wszystko miało jakiś wygląd trzeba ręcznie wyedytować wszystkie pliki odpowiedzialne za widoki. Meczące, ale da sie zrobić.
5. Samoloty wroga w kampaniach respawnuja się w powietrzu, nie ma mozliwości zapolowania sobie na startujące maszyny o ile misja sama w sobie nie oferuje takiej możliwości.
6. Brak mozliwości wyboru rodzaju amunicji do km'ów. Z tego co mi wiadomo, na polowanie na balony i czyste polanie mysliwskie brano różne rodzaje amunicji.
7. Kampania w gre jest nierówna. Potrafi sie skończyć po naprawdę niewielu misjach, chociaż koledzy piszą też, że spotyka się kampanie dłuższe.
8. Multiplayer w grze jest specyficzny. Nie ma misji typu "dog". Są tylko misje cooperative z limitem czasu. Gracz wchodzący na serwer musi czekać do zakończenia misji, aby wystartować ponownie. W sumie zalezy to od tworzacego misję ile samolotów płatnych wstawi do gry, bo może sie zdarzyć, że po prostu zabraknie dla nas samolotu i czekamy znowu całą misje na kolejną szansę.
9 Garcz dostaje w grze standartowe samoloty. Spad, N28, Albi, Fokker. Dodatkowe (Sea, N17, Pflatz) musi dokupić. Nie ma innej możliwości dokonania zakupu niż za pomocą karty kredytowej.
10. Brak możliwości przeniesienia licencji gry na inną osobę, czyli inaczej mówiąc - kupujemy grę i na dobrą sprawę nie mozemy jej później odsprzedać w przypadku kiedy nie jesteśmy z niej zadowoleni.

To tyle z mojej strony.
Proszę o wpisywanie tego wszytkiego co uważacie za dopracowane i a co nie jest.
Jesli moderatorzy uznają, że wątek jest zbędny proszę go zablokować lub usunąć.

Ramm.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Redspider w Sierpnia 22, 2009, 13:19:04
Jeśli mogę wtrącić. Wprawdzie nie mam gry, ale brak regulacji joya jest chyba zabiegiem, który ma "wyrównywać" szanse graczom online. Tzn. wszyscy mają taką samą czułość i nie ma kombinowania przy tym. Sam Ramm pamiętasz "super" manewrowość z frontów niektórych squadów.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: panzerjager w Sierpnia 22, 2009, 13:23:36
To chyba pierwszy sim w którym szkodzi pojedyncze drzewko a nie "ściana lasu"-poprawcie mnie jeśli tak gdzieś już było.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Rammjager w Sierpnia 22, 2009, 13:41:52
Moim zamiarem było przedstawienie plusów i minusów tej gry wg ich uzytowników.
Szczególnie dla tych wszystkich, którzy noszą siez zamiarem zakupu tej pozycji.

Ja chcę być moderatorem RoF w hangarze. Zwracam się z prośbą do administracji :020: :020: :020:
Bardzo celna uwaga dotycząca RoF'a. Jestem pod wrażeniem. Każdy kto chce kupić RoF na pewno weźmie ją pod uwagę. Dziekuję za opinię.

Jeśli mogę wtrącić. Wprawdzie nie mam gry, ale brak regulacji joya jest chyba zabiegiem, który ma "wyrównywać" szanse graczom online. Tzn. wszyscy mają taką samą czułość i nie ma kombinowania przy tym. Sam Ramm pamiętasz "super" manewrowość z frontów niektórych squadów.
Daj mi 10 minut Red a wyreguluję swojego Evo za pomocą Tweaka tak, ze nawet jak machnę joyem o pół skali to mi się celownik w Rofie nawet o milimetr nie przesunie. Tyle tylko, że będę musiał do Tweaka wchodzić za każdym razem kiedy odpalę inną grę. Zreszą konstrukcje joyów są różne w zależności od producenta. Brak ich regulacji z poziomu gry to dla mnie wada. Zresztą jest to jeden z tematów na forum gry:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=106&t=2196
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=102&t=1994
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=102&t=2143
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=102&t=2291


To chyba pierwszy sim w którym szkodzi pojedyncze drzewko a nie "ściana lasu"-poprawcie mnie jeśli tak gdzieś już było.

Masz rację, można się zderzyćz pojedyńczym drzewem.
Dodał bym to na plus RoF'a.

Ramm.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Zefir w Sierpnia 22, 2009, 13:47:39
To chyba pierwszy sim w którym szkodzi pojedyncze drzewko a nie "ściana lasu"-poprawcie mnie jeśli tak gdzieś już było.
Nie pierwszy, na pewno. Ot, choćby Condor. (Ale na pewno było też wiele innych.)
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Wojtek A. w Sierpnia 22, 2009, 14:57:10
Samoloty bardzo ładnie się palą - co prawda nie widać jakiekolwiek duzego dymu za nimi [...]
Tutaj małe sprostowanie, obficie dymiące pożary samolotów też się zdarzają. Wczoraj zestrzelony przeze mnie samolot spadając ciągnął za sobą długi czarny warkocz dymu :004:

Kiedyś ktoś pisał, że nie widział żeby w swoim samolocie stracić np. lotkę w skutek ostrzału nieprzyjaciela. Ja widziałem :002: Z tego co widzę to obrażenia jakie możemy zadać innym dotyczą również nas samych. Ciekawy jestem jak wygląda problem przegrzewania się silników AI, w pewnym innym symulatorze brak tego denerwował, ale w RoF chyba jednak coś takiego jest - po dłuższym pojedynku widać, że wrogi samolot nie lata już tak szybko, jak na początku walki. To tylko moje spostrzeżenie.

Na plus mógłbym jeszcze dodać udźwiękowienie gry - mam na myśli głównie wiatr, lecąc coraz szybciej świst staje się coraz głośniejszy, ostrzegając jednocześnie przed przekroczeniem prędkości dopuszczalnej.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: some1 w Sierpnia 24, 2009, 12:25:06
Co do DM, przykład zniszczonej chłodnicy w se5a plus mgiełka wyciekającego paliwa pod kadłubem. Silnik się nie przegrzał, ale żaluzje chłodnicy się nie ruszały więc zakładam że gra cały czas traktowała ją jako full open. Dziwne że nic więcej się nie popusło, zazwyczaj przy takim ostrzale silnik jest do wymiany.

(http://i211.photobucket.com/albums/bb284/some1_PL/forum/th_2009_8_24__9_31_416.jpg) (http://s211.photobucket.com/albums/bb284/some1_PL/forum/?action=view&current=2009_8_24__9_31_416.jpg)

Model zniszczeń jest bardzo rozbudowany. Można stracić chłodnicę i przegrzać silnik po jakimś czasie, można zaliczyć bezpośrednio uszkodzenie silnika (zdarza się często) co objawia się rzężeniem i postępującym spadkiem mocy i obrotów, trochę inaczej w przypadku silników rotacyjnych. Samolot może się zapalić, ale tylko gdzieś w okolicach silnika, kill murowany bo pilot ginie w płomieniach bardzo szybko. Da się też trafić w zbiornik paliwa co kończy się eksplozją w trybie instant i wysłaniem pilota w zaświaty. Pilot może być ranny bądź zupełnie kaputt. Można podziurawić płatowiec, ale dziury w poszyciu nie zmieniają tak diametralnie charakterystyki maszyny jak w Iłku. Tak potraktowane płaty stają się jednak mniej trwałe i łatwo powyginać i stracić je przy bardziej wymagających manewrach. Lotki czy stateczniki też da się odstrzelić: dwa razy straciłem ster wysokości w albatrosie.

Interakcja samolotu z otoczeniem i kolizje są bardzo efektowne, przykładowo zdarzyło mi się podczas walki nad miastem uderzyć w samolot AI od góry i zepchnąć go na zabudowania, albo odbić się od stromego dachu urywając tylko jedno koło i nieco wyginając ogon. Ogólnie zderzenia czy uderzenia nie tylko powodują uszkodzenia ale czuć zmianę pędu. Do tej pory w simach zderzenie zazwyczaj powodowało tylko odpadnięcie części którymi zaczepiliśmy, tutaj można naprawdę wbić się w samolot przeciwnika i zatrzymać się na nim.

Za wadę DM można uznać to że kadłub samolotu nigdy nie rozpada się na kawałki ani nie deformuje ponad pewien próg. Czyli samoloty po uderzeniu w ziemię nie zmieniają się w bezkształtną kupkę szmat i drutu tylko zachowują mniej więcej kształt. Nie ma sytuacji jak w iłku gdzie samolot eksploduje i rozpada się na drobne konfetti. Sam kokpit też pozostaje zawsze nienaruszony, nie ma zniszczonych zegarów czy dziur po kulach na wiatrochronie. Obie te rzeczy nie mają dużego wpływu na realność samej rozgrywki, bardziej na wrażenia estetyczne :)


Ogólnie jeśli chodzi o wady RoF'a to obecnie daje o sobie znać brak trymera w se5 (maszyna jest bardzo ciężka na ogon) oraz, co już bardziej jest moim życzeniem, brak sterowania instalacją paliwową samolotu. No i oczywiście miło byłoby mieć klikalny kokpit, tak dla szpanu.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Sierpnia 24, 2009, 18:32:53
Do zalet DMu dodam to co samemu można popsuć w swoim samolocie. Wczoraj latałem na serwerze 2v2, same Albatrosy. Wszystkie cztery straciły jednocześnie lewe dolne skrzydła, które potem wyrwały górne skrzydła a wszystko to w wyniku szalonej ciasnej spirali w lewo i w dół - dwóch uciekało, dwóch ich zbyt zapamiętale goniło.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: vowthyn w Sierpnia 27, 2009, 10:08:34
Kurcze wbrew pozorom to według niektórych nudne i niedorobione multi ma niesamowity potencjał (i to możliwy do wykorzystania już teraz, nawet pomimo wypominanych niedociągnięć). Jeśli tylko ktoś nie liczy wyłącznie na nieustającą sieczkę w powietrzu, to naprawdę można się tym simem doskonale bawić. Wystarczy podejść do misji z nastawieniem jej WYKONANIA, a nie zestrzelenia jak największej liczby wrogich maszyn w jak najkrótszym czasie "quake style". Start w grupie, dolot do celu grupą bez pogubienia się, NAWIGACJA VFR  :karpik wypatrywanie przeciwnika i walka jako wisienka na torcie, ustalenie położenia po zakończeniu walki, powrót do bazy. Gdyby znalazł się ktoś, kto stworzyłby dłuższą (tak na godzinkę), przemyślaną misję, najlepiej w otoczce historycznej to już tylko palce lizać.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Sierpnia 27, 2009, 10:47:51
Słusznie Vow, dobrze że to napisałeś. Dotyczy to też misji w kampaniach offline (robię na razie drugą) są chyba realistyczne do bólu. Wykonujesz robotę którą w obu wojnach myśliwcy najbardziej nienawidzili, rozpoznanie, osłona rozpoznania, wsparcie piechoty, ataki na cele naziemne. Walka to faktycznie jak wisienka na torcie. Brak bardzo ataków na wraże bombowce, powinno być tego sporo. No i oczywiście odwzorowanie realiów latania bez kompasów i innych wspomagaczy, w końcu nikt się nie będzie dziwił że się zgubiłem :P. Jak już na bazie tych misji będzie można tworzyć coś bardziej rozbudowanego będzie naprawdę wyśmienita zabawa. No i znów wychodzi że gra ma ogromny potencjał. I jest to jej plus dodatni i plus ujemny że zacytuję klasyka. Czyli że cała gra to duży plus - dodatni że coś z tego będzie wielkiego, ujemny że by tak było jeszcze nad tym popracować trzeba.   
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: empeck w Sierpnia 27, 2009, 12:34:22
Kurcze wbrew pozorom to według niektórych nudne i niedorobione multi ma niesamowity potencjał (i to możliwy do wykorzystania już teraz, nawet pomimo wypominanych niedociągnięć). Jeśli tylko ktoś nie liczy wyłącznie na nieustającą sieczkę w powietrzu, to naprawdę można się tym simem doskonale bawić. Wystarczy podejść do misji z nastawieniem jej WYKONANIA, a nie zestrzelenia jak największej liczby wrogich maszyn w jak najkrótszym czasie "quake style". Start w grupie, dolot do celu grupą bez pogubienia się, NAWIGACJA VFR  :karpik wypatrywanie przeciwnika i walka jako wisienka na torcie, ustalenie położenia po zakończeniu walki, powrót do bazy. Gdyby znalazł się ktoś, kto stworzyłby dłuższą (tak na godzinkę), przemyślaną misję, najlepiej w otoczce historycznej to już tylko palce lizać.

W takie coś z chęcią bym zagrał.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Kacper w Sierpnia 27, 2009, 13:45:26
Jest taka misja w multi trzeba wejść do kreatora serwera. Jej nazwa to Convoy under attack. Jeżli wybierzesz strote aliancką leci się Spadami daleko za linie frontu i trzeba odszukać konwój i go zaatakować. Konwój jest osłaniany przez Albatrosy i Fokery. Może nie trwa całą godzine ale jest to długa misja. Pozdrawiam Kacper
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Sierpnia 27, 2009, 14:01:04
Wychodzi mi na to że gra jest zrobiona od dupy strony: multiplayer zorientowany jest na "wykonywanie" zadań. Z czego się resztą cieszę. RoF zakrawa na produkcję niezależną. To OFF-SIM. Jak im się udało to zrobić w tych czasach to zagadka?!

Prawdopodobnie gdyby wydawcą gry był Ubisoft a nie jednoosobowa firemka 777studios w US i mały Aerosoft w EU to by to wyglądało tak: multi to byłaby szybka sieczka, DM to ogień i dym, eksplozje balonów i samolotów w powietrzu, postrzelane zegary w kokpicie, mieszanki i chłodnic by nie było - ewentualnie coś tam by się animowało w kokpicie, inny tytuł, jakiś Flajing Bojs, i latalibyśmy jako ochotnicy zza oceanu, itd itp. Acha, woda by była taka sama. Prawdopodobnie też nie byłoby tych wszystkich dziwnych rozwiązań z z opcjami poza grą, braku kalibracji joya, serwery pracowałyby bez awaryjnie od początku, nie byłoby tych antypirackich zabezpieczeń, może cena niższa. Tych wad by nie było bo Ubisoft by to kazało poprawić (np, zamiast dopracowywania modelu lotu).

No i dopiero po jakimś czasie jakaś grupka zapaleńców gdzieś w zakątku sieci zmajstrowałaby jakiś multi oparty o grupowe wykonywanie zadań w towarzystwie przeciwnika, który ma swoje zadania niekoniecznie związane z nami.

RoF bardzo mnie zaskoczył, spodziewałem się zupełnie czego innego a tu proszę, niespodzianka.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: vowthyn w Sierpnia 27, 2009, 18:26:05
Wszystko się zgadza. Dupa to czasem całkiem interesujący i wdzięczny obiekt, pod warunkiem, że spełnia pewne istotne kryteria natury estetycznej. W wypadku RoF tak właśnie jest ;-)
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: kapulet w Sierpnia 27, 2009, 20:00:33
No właśnie Vowthyn dobrze mówisz bo gra jest jak już wszyscy wiemy do dupy.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Sierpnia 27, 2009, 20:51:22
Instant action, dogfight w multi, czy jakbyśmy tego nie nazwali, w symulatorze maszyn wojskowych, które strzelają, to coś takiego jak "fly now" z symulatora cywilnego. Dla przykładu FSX totalnie zabija klimat porządnego sima. Dlaczego? Bo jakim cudem można nagle znaleźć się w powietrzu w realu? To chyba po jakiejś mega imprezie z celebrytami. Ja bym kochał FSX jakby tam trzeba było by latać tylko misje, a nie wskakujesz w co chcesz i gdzie chcesz.

Wracając jednak do tematu. Jako moderator prosiłbym o pisanie co jest "plusem" co "minusem", może w takiej formie:

- plusy: jest do dupy
- minusy: jest do dupy

Tako rzecze,
Zaratustra
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: kapulet w Sierpnia 27, 2009, 20:58:05
Dla mnie RoF nie ma żadnych minusów, ma za to same plusy.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: castor w Sierpnia 27, 2009, 21:16:22
 MINUSY:
--Multi--sytuacja sprzed 5 min--serwer na 24 samoloty--misja niszczenia balonów.Start i dolot normalka, za linią frontu balony+niemieckie samoloty.Spadam i trzeba czekać aż wszyscy się wystrzelają.
--Tworzenie misji w edytorze też nie jest najwygodniejsze.
--serwerów do gry też za dużo nie ma
Grę mam co prawda kilka dni,ale szału na razie nie ma. Może się przyzwyczaję... :005:
PLUSY:
-model lotu i zniszczeń
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Sierpnia 27, 2009, 22:06:38
MINUSY:
--Multi--sytuacja sprzed 5 min--serwer na 24 samoloty--misja niszczenia balonów.Start i dolot normalka, za linią frontu balony+niemieckie samoloty.Spadam i trzeba czekać aż wszyscy się wystrzelają.

Nazwijmy minus związany z multi po imieniu, czyli BRAK SZYBKIEGO DOGa. Ta sytacja o której piszesz sama w sobie nie jest minusem, krytykujesz tu bardziej daną misję czy sposób zabawy, która w innych okolicznośćiach jest zaletą.
Grywam na serwerze 2v2, abla vs alba, i tam jest misja, która od biedy spełnia warunki szybkiego doga do tego bez padloka, jedynie rozgrzane silniki. Start w powietrzu, dolot 100 metrów, kręcenie się a na końcu Ultima Hombre kończy i resetuje misje. Czasami dłużej ładuje mi się misja (u mnie jakies 4 minuty) niż trwa sama walka. Slajdszoł - mam tak pomiędzy 7 a 15 FPS - nadaje całej akcji dynamizm. Jest ciężko ale da się żyć.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Września 04, 2009, 12:09:51
Duży plus w multi: STREAK, czyli zapamiętywana w profilu pilota ilość zestrzeleń zerowana w momencie gdy nas zestrzelą. Czyli rambo-pilot z jednym i więcej streakiem, beztrosko uganiający się za fragiem, teraz dwa razy pomyśli o własnym tyłku zanim zdecyduje się na atak. Zgrabnie i prosto załatwia (a przynajmniej stara się) to o co do tej pory trudno było w "grach komuterowych": strach przed śmiercią.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: lucas w Września 04, 2009, 12:39:24
Masz rację, lata się uważniej i ma się mniej głupich pomysłów.

Minusy:
- samoloty w kampanii są wymieszane - tj. w 1918 roku spotka się Nieuporta 17 z 1916 roku, a w roku 1917 Nieuporta 28. Teraz doszedł jeszcze Albatros D.III OAW, który bardzo często pojawia się teraz w paczu.
- Brak defaultowych malowań dla danej jednostki (coś co było w RB3D). Każda Jasta, czy Escadrille miała swoje godło/charakterystyczne malowania. Powinni stworzyć takowe i spiąć je z samolotami z konkretnych jednostek na danych odcinkach frontu. Mamy na przykład takie malowania z Jasta 64 i 65. Czemu samoloty nie latają w nich w kampanii ?
- Brak możliwości wyłączenia podglądu samolotów własnych i przeciwnika na serwerze
- Brak możliwości wyłączenia widoków zewnętrznych na serwerze. Traci się przez to jeden ważny aspekt - widoczności z kabiny. Zacierają się też wtedy różnice w osiągach i łatwiej o błąd. Trzeba się dobrze rozglądać.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Września 05, 2009, 17:25:37
- Brak defaultowych malowań dla danej jednostki (coś co było w RB3D). Każda Jasta, czy Escadrille miała swoje godło/charakterystyczne malowania. Powinni stworzyć takowe i spiąć je z samolotami z konkretnych jednostek na danych odcinkach frontu. Mamy na przykład takie malowania z Jasta 64 i 65. Czemu samoloty nie latają w nich w kampanii ?

Ze swojej strony dodam, że ja latam tylko w defaultowych malowaniach, których faktycznie jest tyle co kot napłakał... Natomiast uważam za mało pociągające latanie w malowaniach konkretnych asów-truposzy, więc wyboru nie mam. Zaratustra przecież nie potrzebuje chodzić w czyimś przebraniu :-)

Tako rzecze Zaratustra
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Qbeesh w Września 22, 2009, 15:07:34
Lol. Ale się dyskusja rozwija...
Ruch, a właściwie jego brak, wokół tematu to dosyć dobra rekomendacja potencjału rozrywkowego tego sima. Widać się już wyczerpał, coś za szybko moim zdaniem. No ale ile można na freeflightcie latać, robić screeny i widoczkami sie jarać?
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: vowthyn w Września 22, 2009, 16:38:04
Ja się zawziąłem i nie oddam twórcom ani grosza więcej, zanim mi tego sami w sensowny sposób nie umożliwią (ten cholerny koszyk w sklepie to groteska, ile można taką prostą funkcję dodawać zwłaszcza, że już dawno temu mówili, że są świadomi tego jak bardzo jest potrzebny). Oby featuresy gry nie powstawały w takim samym tempie.
A czasu na latanie nie mam chwilowo, bo całość wolnego pochłania mi rFactor :-)
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: panzerjager w Września 22, 2009, 16:41:14
Koledze chyba z kolei bez RoF sie nudzi jak widać.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Qbeesh w Września 30, 2009, 15:27:57
Z mojej strony koniec malkontenctwa na temat kampanii, mp, sp i innych. Pan Lefty oficjalnie zapewnił mnie, że pracują nad tym wszystkim i że dziękuje za zaufanie (pewnie sprawdził ile samolotów kupiłem, a kupiłem wszystkie, chcąc wesprzeć tę słuszną sprawę).
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: empeck w Września 30, 2009, 15:46:06
Na ich forum, czy prywatnie?
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Destracto w Września 30, 2009, 18:25:50
Na PLUS:
Wczoraj dostałem maila następującej treści:
Dear Destracto!
Thank you for buying “Rise of Flight: The First Great Air War”!
You have not been playing the game for a long time, and we feel regret if we did not come up to your expectations from our project. We would like to ask you to answer several questions that will help us to make “Rise of Flight” back worthy of your attention. We are sure that your opinion will help us to improve the game and make your playing more comfortable.
To take part in the survey, please click on the following link:..........itd,itd.
Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, żeby twórcy sima pytali się nabywcę z czym ma problemy i co mogli by poprawić w grze :001:... no miło z ich strony. Też dostaliście ?
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: empeck w Września 30, 2009, 20:50:36
Tak, też to dostałem.
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Października 01, 2009, 09:24:45
Cytuj
You have not been playing the game for a long time...

Permanentna inwigilacja  :021:
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Października 02, 2009, 08:38:15
- minus.
Ja tez dostałem maila. Proszą mnie o wypełnienie ankiety z jednym pytaniem: dlaczego jeszcze nie kupiłem jakiegoś samolotu. Wzruszyła mnie ich troska.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: Destracto w Października 02, 2009, 11:07:35
Ouuu...no to wygląda to już na zorganizowaną akcję / a co sie za tym kryje :011: /, bo jak sobie przypominam to mnie o to nie pytali, a też nic u nich nie kupiłem :002:
Raczyli jednak nadmienić, że na grudzień 2009r. szykują coś extra :010: dlatego zbierają różne informację od juzerów, którym ROF "szczególnie przypadł do gustu i dlaczego" :004: 
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: ROB w Października 02, 2009, 21:10:12
Wygląda na to, że ci którzy nie grają są pytani dlaczego nie grają i co im się nie podoba, ci którzy grają  - ale na standardzie - są pytani o zamiary i powody nie kupowania dodatków, a ci którzy grają i kupują dodatki nie są pytani w ogóle.

pozdrawiam
ROB
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: empeck w Października 02, 2009, 23:47:48
Hehehe, zabawne te ankiety są :) Ciekawe, dlaczego się nie zapytali dlaczego ja nie kupiłem samolotów :(

Wracając do tematu, 'kiedyś mają się pojawić kampania i serwer dogowy', może wtedy dodam plusa do tego wątku :)

http://wwiaircombat.com/articles/rise-of-flights-upcoming-plans-revealed-at-7th-german-simulator-conference
Tytuł: Odp: RoF. Plusy i Minusy gry.
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 23, 2009, 19:06:49
http://riseofflight.com/en/error?aspxerrorpath=/en

poważny problem, padło wszystko, równiez nie da się polatać RoF'em.
Nie ma to jak aktywacja gry online :\