Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: some1 w Września 01, 2009, 17:04:48
-
200 MB.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=46&t=2747
-
U mnie w menu gry jest, po puthu 1.006, 8 samolotów... doszedł Albatros DIII.... którego nie ma w sklepie ani na stronie. Czyżby nowy samolot, a www jeszcze nie update`owane??
Tako rzecze Zaratustra
-
Jak zwykle, najpierw AI (można go sobie włączyć w edytorze misji), potem sklep. Zresztą jak to nie ma info na stronie, D.III, zapowiedziany był już miesiąc temu.
-
Och, wybaczcie, ale miałem przez miesiąc "mobilny internet", to mocno upośledza a nawyki zostają, m.in takie, żeby ładować strony po łebkach w ramach oszczędzania transferu :-)
Tak rzecze Zaratustra
-
Kurde molek, ale nadal nie można dać cyfry w nicku żeby była wyświetlana jako pierwsza. Szęściarze, którzy aktywowali grę przed puczem 1.004...
Potestuję jutro.
-
Change list update 1.005 – 1.006
5. CAREER:
• Only one mission per day is possible now.
Piloci WWI nie wykonywali kilku lotów dziennie ? Rozumiem, że chodzi o realizm historyczny.
-
Oczywiście że wykonywali. Może to zagranie pod publiczkę dla mniej cierpliwych, żeby można było szybciej ukończyć kampanię.
Problem jest taki, że tu lata się codziennie, a faktycznie bywało tak, że jak była podła pogoda, to żadna ze stron nie wypuszczała maszyn w powietrze. Czyli - w RoF zawsze jest piękna pogoda i świeci słoneczko. A wiaterku prawie nie ma ;)
O tym, że nie naprawili możliwości wpisania cyfry jako pierwszego znaku w nicku już pisałem. Teraz następne - pojawił się albatros D.III i od razu wskoczył jako AI w kampanii. W 1917 roku to ja rozumiem, ale nie w połowie 1918... Podobnie jest ze N.28, który fruwa sobie radośnie w 1917 roku.
Fajnie, że naprawili kilka drażniących bugów, ale wciąż wiele rzeczy do poprawienia. Pewnie tych, które wymagają znacznie więcej nakładu pracy. Inna delikatna wtopa to Albatros D.III i malowanie MvR - on na tej wersji (OAW) akurat nie latał. Wiem, czepiam się, ale nie lubię jak wciska się coś na siłę.
-
Czy mi się zdaje czy grafika terenu wygląda gorzej (tudzież inaczej) po tym patchu ?
-
Ja odłożyłem swojego RoF'a na półkę. Wrócę do niego za kilkanaście patchy jak kampania będzie się nadawała do grania. Szkoda że nic ten patch nie poprawił w tym temacie.
-
Odniosłem wrażenie że samoloty częściej się zapalają, nie wiem czy to zmiany w patchu, albo ja po prostu lepiej celuję? Druga sprawa - sterowanie stało się jakby "gładsze". Ciężko mi na razie ustalić czy coś się w tych kwestiach zmieniło, czy to po prostu efekt psychologiczny^^
-
Co do zapalania, to się zgadzam. Poleciałem rosyjską ruletkę i 3 na 4 samoloty się zapaliły. Wcześniej z tym się nie spotkałem.
Miałem nadzieję, że poprawią w tym patchu sprawę kampanii i słabego wyboru misji dla multiplayera, ale się przeliczyłem. Może następnym razem?
-
Change list update 1.005 – 1.006
5. CAREER:
• Only one mission per day is possible now.
Piloci WWI nie wykonywali kilku lotów dziennie ? Rozumiem, że chodzi o realizm historyczny.
Mógłby mi to ktoś wyjaśnić ?? Tak z czystej ciekawości pytam.