Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: zack w Listopada 01, 2009, 13:26:06
-
Jak w temacie.
Dotyczy wszystkich Mustangów oraz F9F2 Panther.
Broń pokładową, podwozie, klapy etc słychać idealnie, natomiast odgłosu pracy silnika - brak.
W widoku zewnetrznym - słychać, chociaż również bardzo cicho?
Macie jakieś pomysły, co jest grane?
-
Zainstalowałeś jakiegoś moda wymień plik button na najnowszy .
-
Dzięki Adam,
Dysponujesz może linkiem do najnowszej wersji?
-
Ja używam przycisku SAS pasuje do wszystkiego ale zmienia niektóre dźwięki na własne
http://specialaircraftservice.com/main/index.php/topic,97.0.html
-
No właśnie - można go wrzucić na instalację ze strony AAA? Nie będzie żadnego konfliktu?
-
Ja zawsze używam ich przycisku button i niemam konfliktów razem z przyciskiem są tam
jeszcze pliki .prs wszystko jest ładnie opisane w kilku radme jeśli zdecydujesz się używać
plików .prs umieszczonych w folderze sound to zrób kopie tego folderu gdyby nie odpowiadały
ci ich dźwięki bo korzystają z innych niż UI 1.2 . Ale najpierw spróbuj samego
przycisku button. Jeśli będzie coś nie tak to wywal ten
button i przywróć kopie folderu sound .
-
Nie mam w ogóle dżwięków w następujących samolotach:
1. Mustangi
2. Me 262
3. F2 Panther
4. Gotha
5. Sea Fury
....
Zastanawiam się po zainstalowaniu jakiego moda pojawiły się te problemy...nie potrafię sobie przypomnieć. Byś może po Sea Fury, ściągniętego ze strony SAS? Może to on powoduje ten konflikt?
-
Ja też mam zainstalowane UI 1.2 i na to mody z SAS i mam wszystkie dźwięki.
Dobra najpierw Sea Fury jeśli masz ich przycisk button tam gdzie powinien być to przejdź do
głównego katalogu gry
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
znajdź plik o nazwie : motor.Sabre.prs
zrób jego kopie ale oryginału nie usuwaj z tego folderu, i zmień nazwę na motor.Centaurus.prs
tej kopi teraz wklej ją do tego samego folderu czyli
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
jeśli oczywiście jest na dysku C :) i daj znać czy Sea Fury ma dźwięk.
-
Panie Adamie,
Nie wiem o co tu chodzi, ale...JEST! :002:
Wrócił także dźwięk dla wszytkich Mustangów!
Teraz brakuje tylko dźwięków w większości odrzutowców - Me 262, F2 Panther, Gotha etc...
Może też będziesz wiedział co trzeba zrobić?
-
Tak samo postępuj (czyli kopia oryginału nie ruszasz ,zmiana nazwy i wklejasz
w ten sam folder) z plikami motor.J-47.prs na motor.J-42.prs
z plikiem motor.J-47.start.begin.prs na motor.J-42.start.begin.prs
z plikiem motor.J-47.start.end.prs na motor.J-42.start.end.prs
i z plikiem motor.Jumo004A.prs na motor.Jumo004.prs
z tym ostatnim nie jestem pewien daj znać co i jak.
-
motor.J-47.prs
motor.J-47.start.begin.prs
motor.J-47.start.end.prs
motor.Jumo004A.prs
Adam - nie posiadam tych plików w moim katalogu.
Z wymienionych przez Ciebie mam tylko
motor.Jumo004.prs
Czy może to jest powód braku dźwięków? Mozna te pliki jakoś uzupełnić?
-
Czy masz zainstalowane UI 1.2 ?
-
Głupie pytanie pewnie że niemasz zainstalowanego UI 1.2
tak na szybkiego weź zrób kopie pliku motor.Jumo004.prs (oryginał zostaje na miejscu)
nazwij tą kopię motor.Jumo004A.prs i wklej ą do
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
będziesz miał dźwięki w Ar234, He162A2, Ho229, Me262
wszystkie oprucz startowego i końcowego .
Generalni plik button zawiera modele lotu poszczególnych samolotów
i wskazuje które dźwięki ma poszczególny samolot np:
przycisk SAS 2.4 dla samolotu Me 262 chce następujących plików :
motor.Jumo004A.prs ,motor.Jumo004A.start.begin.prs,motor.Jumo004A.start.end.prs
w tych plikach masz odwołania do dźwięków np: plik motor.Jumo004A.prs
odwołuje się do dźwięków :
jumo_prestart.wav
jet_1000.wav
jet_1000t.wav
jet_2000.wav
jet_2000t.wav
jet_3000.wav
jet_3000t.wav
jet_3500.wav
jet_3501.wav
jet_3500t.wav
xjet_1000.wav
xjet_2000.wav
xjet_3000.wav
xjet_3500.wav
które są umieszczone w katalogu :C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
są to po prostu nagrane dźwięki silnika , kiedy brak jest odpowiednich plików prs lub
dźwiękowych o tych nazwach których chce plik button to niemasz dźwięku w grze.
Razem z plikiem button SAS do łancza w radme matrycę którą możesz otworzyć za
pomocą OpenOffice.org jest tam pokazane który samolot korzysta z jakiego
pliku dźwiękowego , szukasz np Sea Fury bo brak ci w nim dźwięku i widzisz że korzysta
z plików motor.Centaurus.prs ,motor.Sabre.start.begin.prs i motor.Sabre.start.end.prs
z powyższych masz wszystkie oprucz motor.Centaurus.prs więc szukasz taki dźwięk
który posiadasz np: motor.Sabre.prs jest to dźwięk z
Tempesta i Typhoon robisz jego kopie zmieniasz nazwę na motor.Centaurus.prs
i masz Sea Fury z dźwiękiem Tempesta a jak chcesz to możesz sobie nawet
wgrać dźwięk od Yaka jak masz chęć bo ci się podoba .
-
Rzeczywiście, nie mam zainstalowanego.
Pytanie: co teraz zrobić żeby mieć komplet dźwięków a nie bardzo "popsuć" symulator?
-
Aby usczegółowić - w menu ładowania gry pojawia sie wersja 1.0 bodajże (tapetka z dwoma P-47).
Zastanawiam się, czy mógłbym bez zadnej szkody zainstalować na nią UI 1.2 - czy nie spowoduje to konfliktu z innymi modami których mam dosyć sporo?
-
Generalnie jeśli chcesz zainstalować UI 1.2 to powinieneś odinstalować iłka wyczyścić
rejestr bo będziesz miał tam kupę starych wpisów z iłka . Zresetować kompa
wgrać iłka na niego patch 4.08 m i na to wgrać UI1.1 a na to z kolei wgrać UI1.2,
uważaj bo UI1.2 nie współpracuje z patchem 4.09m przynajmniej na razie .Potem możesz
wgrać sobie inne mody może się trafić że jakiegoś dźwięku nie będziesz miał ale będziesz
miął bardzo bogate foldery semples i sound więc możesz lepiej kombinować.
Albo olej UI1.2 wymień twojego buttona na button SAS 2.4 bo w tej chwili korzystasz z
starszego buttona zdradziła cie wypowiedź że wróciły ci dźwięki w Sea Fury i
P51, a button 2.4 dla P51 nie używa już dźwięku motor.Centaurus.prs tylko
dźwięku motor.Packard-Merlin.prs i możesz kombinować z dźwiękami zastępczymi
jak czegoś nie będziesz wiedział to popatrzysz sobie w matryce dołączoną do pliku
button gdzie masz opisane jaki samolot korzysta z jakiego dźwięku i przemianujesz
sobie jakiś zastępczy dźwięk na taki jaki ci brakuje tak jak w przypadku Sea Fury
ale musisz korzystać z odpowiedniej matrycy do odpowiedniego buttona
bo niewiem z jakich dźwięków korzysta twój stary plik button i niewiem czy masz
do niego matrycę albo czy ja mam do niego matrycę żeby ci pomóc
a jak zainstalujesz buttona 2.4 a to chyba narazie najnowszy to łatwiej
ci będzie pomóc , a jeśli nie będziesz chciał dźwięków zastępczych to brakujące
pliki mogę ci wysłać na jakąś jednorazową skrzynkę którą sobie założysz.
Albo spróbuj poszukać sobie tych dźwięków w jakimś sounmod na stronach
SAS ale nawet wtedy czasem trzeba się pobawić tą matrycą a to nie takie
trudne warunek odpowiednia matryca do odpowiedniego pliku button,
SAS od jakiegoś czasu do łancza tą matrycę do pliku button .
Plik button umieszczasz w katologu :
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\MODS\STD\gui\game
-
Adam,
Wielkie dzięki za pomoc.
Mógłbyś podesłac mi brakujące pliki na maila?
Jak je wrzucę do folderu presets/sounds - czy dźwięki automatycznie wrócą?
Albo inaczej - jak zainstaluję sobie buttona od SAS i również "Sas default soud patch" - czy wszytsko będzie ok z grą?
Będę wdzięczny.
Pobawię sie raczej tymi buttonami, bo nie chce mi się instalować iłka od początku. :008:
-
Jużpowoli jestem "w domu" z tymi cholernymi dźwiękami.
Zrobiłem rzecz następującą:
1.Wrzuciłem button od SAS.
2. Zostawiłem mój stary katalog z dźwiękami, wrzuciłem do niego te których mi brakowało (też od SAS), mianowicie:
motor. J-47.prs
motor.J-42.prs
motor.J-47.start.begin.prs
motor.J-42.start.begin.prs
motor.J-47.start.end.prs
motor.J-42.start.end.prs
motor.Jumo004A.prs
motor.Jumo004.prs
I wszystko działa pięknie.
Brakuje mi teraz tylko dźwięków do Mustangów i Halifaxa.
Jakie pliki .prs mam zmienić (i na co) aby uzyskać te dźwięki?
-
Dobra dla P51 :
Kopia pliku motor.Sabre.prs przemianuj ją na motor.Packard-Merlin.prs
(oryginał zostaje tam gdzie jest wo gule go nie ruszasz),
będziesz miał dźwięk pierwotny od Tempest, Typhoon
dźwięk będzie kompletny pod warunkiem że masz jeszcze takie dźwięki :
motor.Rolls-Royce-Merlin.start.begin.prs i motor.Rolls-Royce-Merlin.start.end.prs
w przeciwnym razie niebędziesz miał początkowego i końcowego dźwięku dla P51
czyli kiedy zapalasz i gasisz silnik .
Teraz Beaufighter, Halifax, Fokker Types (except S4), Letov 328 :
kopiujesz plik motor.Wright_Cyclone1820_tb.prs
zmieniasz jego nazwę na : motor.bristol-mercury.prs
i wklejasz do : C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
sprawdź jeszcze czy masz takie pliki jak :
motor.bristol-hercules.start.begin.prs i motor.bristol-hercules.start.end.prs
jeśli ci ich brakuje to :
kopiuj motor.PrattWhitney_R-2800_Series.start.begin.prs
zmień nazwę na motor.bristol-hercules.start.begin.prs
i wklej do C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
a następnie kopia motor.PrattWhitney_R-2800_Series.start.end.prs
zmiana nazwy na motor.bristol-hercules.start.end.prs
i wklej ją do C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds
będziesz miał wtedy dźwięki dla Halifaxa kompletne ,warunek ja podaje ci to dla
buttona 2.4 .
I niebój się patrzeć w to radme z matrycą każdy problem będziesz
mógł rozwiązać sam . Warto mieć też kopie oryginałów katalogów sound i semples
umieszczoną w katalogu C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files
zawsze jak coś się namiesza to idzie wtedy to cofnąć.
-
Adam, Twoja pomoc jest nieoceniona.
Obecnie w katalogu sounds posiadam rzeczy następujące (przed zmianami o których piszesz wyżej):
(http://img80.imageshack.us/img80/6845/sounds.png)
-
Dobra brak ci tylko plików : motor.bristol-hercules.start.begin.prs i motor.bristol-hercules.start.end.prs
a niemasz z czego przemianować bo też niemasz plików :
motor.PrattWhitney_R-2800_Series.start.begin.prs i
motor.PrattWhitney_R-2800_Series.start.end.prs
ale to nic nieszkodzi weź skopiuj plik motor.DB-600_Series.start.begin.prs
zmień nazwę kopi na motor.bristol-hercules.start.begin.prs i wklej ,
wszystkie 3 silniki razem z motor.PrattWhitney_R-2800_Series.start.begin.prs
odnoszą się do tego samego dźwięku czyli : air_start_begin_00.wav
umieszczonego w katalogu C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Semples
jak chcesz to sobie go Media Playerem odsłuchaj.
A następnie weź zrób kopie motor.DB-600_Series.start.end.prs
i zmień nazwę tej kopi na : motor.bristol-hercules.start.begin.prs
korzysta z innego dźwięku ale będziesz miał odgłos jak zaskakuje silnik
(albo otwórz notatnik wpisz:
[samples]
air_start_end_00.wav
a następnie zapisz plik jako motor.bristol-hercules.start.begin.prs
i wklej do katalogu Sound ale tylko po upewnieniu się że w katalogu
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Semples masz plik dźwiękowy
o nazwie air_start_end_00.wav w przeciwnym razie jak wyżej).
-
Wkradł się mały błąd zamiast:
(A następnie weź zrób kopie motor.DB-600_Series.start.end.prs
i zmień nazwę tej kopi na : motor.bristol-hercules.start.begin.prs)
miało być:
A następnie weź zrób kopie motor.DB-600_Series.start.end.prs
i zmień nazwę tej kopi na : motor.bristol-hercules.start.end.prs
sory.
-
Adam,
Jeżeli posiadasz te pliki - mógłbyś mi je podesłać na maila?
-
Wysłałem , a odsłuchałem sobie w MediaPlayer dźwięki :
air_start_begin_00.wav jest to dźwięk rozrusznika a nie startu jak podawałem
i air_start_end_00.wav jest to dźwięk jak silnik zaskoczy po rozruchu
a nie jak podawałem kiedy go wy-łanczasz.
Jak ja nielub-ie nieścisłości :)
-
Odzyskałem dźwięki do Mustangów
Mimo usilnych starań i wklejenia Twoich plików (wielkie dzięki!) - nadal brak soudów do Halifaxa i Beaufighterów.
P.S. Czy istnieje jakaś opcja, aby wszystkie dźwięki samolotów w grze uczynić nieco głośniejszymi?
-
Acha,
U mnie w folderze "samples" znalazłem jeszcze jakieś dziwne pliki .sfk:
(http://img682.imageshack.us/img682/7467/fsscr000.png)
-
Sprawdź ile mega ma twój button?
Czy pliki z rozszerzeniem .wav umieściłeś w :
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
a pliki z rozszerzeniem .prs w :
C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds ?
jeśli tak i niemasz dźwięku to sprawdz czy moskito ma dźwięk jeśli tak to
zrób kopie motor.Rolls-Royce-Merlin.prs
i zmień jej nazwę na motor.bristol-mercury.prs
i wklej do C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\presets\sounds .
-
Plik Buttons ma 1.49 MB.
Mosquito ma dźwięk.
Zrobiłem o co prosiłeś - dźwięku w Beaufigterze i Halifaxie - nadal brak.
-
Gratulacje masz nowszego buttona niż ja , a ja ci podawałem dla 2.4,
teraz okazuje się że wyszły 2.5 i 2.6 sprawdź którego masz?
-
Mam wersję 2.4 .
Może pod 2.6 będzie lepiej?
Posiadasz linka do downloadu?
-
2.4 ma tylko 1.48 mega a nie 1.49 zamontowałem i w Beaufigterze mam dzwięk
http://www.specialaircraftservice.com/unitedbuttons/SAS_Buttons_v2.6.zip
-
No więc jest tak:
Okazało się że dźwięki do Beaufightera i Halifaksa były, ale:
1. Brak zupełnie z widoku z kabiny - cisza kompletna.
2, W widoku zewnętrznymi tzw."przelotowym" były cały czas, ale tak ciche - że ledwo słychać nawet na maxymalnej mocy głośników.
Może trzeba wrzucić jakieś pliki .prs z tego nowego SAS Default Sound Patcha?
Wyrzucę zaraz ten komputer przez okno...
-
Oczywiście że trzeba wrzucić bo button 2.5 i 2.6 dla PZL-37 Beaufighter, Halifax,
korzystają z pliku motor.Bristol-Hercules.prs
a nie jak 2.4 który korzysta z pliku motor.bristol-mercury.prs
dla samolotów Beaufighter, Halifax, Fokker Types (except S4), Letov 328
a jak teraz nie będziesz miał dźwięku to znaczy że masz dobrego buttona dobry
plik prs tylko ten prs będzie się odwoływał do plików dźwiękowych
których będzie brakowało w C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
no chyba że tam będziesz miał wszystkie dźwięki do których się odwołuje ten prs,
-
Ok, czyli jeszcze raz - jakie konkretnie pliki .prs muszę przerzucić?
-
Przeżuć wszystkie które tam dołączono, jak będzie mówić że taki masz to możesz zamienić
albo nie (kopie oryginałów tych folderów semples i sound mam nadzieje że dawno zrobiłeś
i masz gdzieś zapisaną na wszelki wypadek).Plik motor.Bristol-Hercules.prs
będzie się odwoływał do następujących dźwięków :
air_start_00.wav
e5_1000.wav
e5_1500.wav
e5_2000.wav
e5_2700.wav
e5_3500.wav
x5_1000.wav
x5_1500.wav
x5_2000.wav
x5_2700.wav
x5_3500.wav
dmg_86_0m.wav
umieszczonych w : C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
to co teraz napisałem dotyczy buttona 2.6
-
ADAM!
Wszystko jest!
Nie wiem jak Ci się mam odwdzięczyć!?
Wielki wirtualny browar dla Ciebie! :564:
Jeżeli ja w czyms mógłbym kiedyś pomóc - daj znać.
Jeszcze pytanko techniczne - da się jakoś te dźwięki "podgłosić"?
Bardzo dziękuję za cierpliwość i pomoc.
Jesteś wielki.
-
Możesz poszukać programu kutry reguluje poziom głośności plików i zmieniać je w folderze
sample , ale nie oto chodzi coś masz zjebane ja mam dźwięk bez zarzutów.
Wyśle ci na mejla te pliki :
air_start_00.wav
e5_1000.wav
e5_1500.wav
e5_2000.wav
e5_2700.wav
e5_3500.wav
x5_1000.wav
x5_1500.wav
x5_2000.wav
x5_2700.wav
x5_3500.wav
dmg_86_0m.wav
bo coś jest z nimi nie w porządku, może nawet ich niemasz .
-
Chyba za wcześnie się pochwaliłem.
Brak cholera dźwięków do Me - 410.
Dlaczego znowu????
-
No i oczywiście również Do - 335 i Ta 152.
Podejrzałem tą matrycę z SAS i za wspólny dźwięk do tych maszyn odpowiadają:
Do335, Me410, Ta152C:
motor.DB-603_Series.prs
motor.DB-600_Series.start.begin.prs
motor.DB-600_Series.start.end.prs
DB-603.emd <--- tylko tego nie mam
Jeżeli posiadasz ten plik - możesz mi przesłać mailem?
I czemu ma rozszerzenie .emd zamiast .wav ?
-
Jak przerzucałeś pliki prs dołączone do buttona to przerzucałeś wszystkie czy tylko te które ci
brakowało , otwórz WordPadem plik motor.DB-603_Series.prs i zobacz do czego się odwołuje
w folderze seample do tego A :
[samples]
motor_x_03_01.wav
vilga_run_02x.wav
air_start_00.wav
dmg_86_0m.wav
turbin_00.wav
czy tego B :
[samples]
DB605_starter.wav
DB605_1000.wav
DB605_1500.wav
DB605_2000.wav
DB605_2001.wav
DB605_2700.wav
DB605_2701.wav
DB605_2702.wav
xDB605_1000.wav
xDB605_1001.wav
xDB605_1500.wav
xDB605_2000.wav
xDB605_2700.wav
xDB605_2701.wav
xDB605_2702.wav
Jafacockpitnoise.wav
DB605_dmg.wav
bo braki masz w folderze seample ,a tym emd to się nie przejmuj.
Generalnie z zapasowej kopi oryginalnych dźwięków przywróć sobie plik motor.DB-603_Series.prs
i powinny ci dźwięki wrócić
-
Hej Adam,
1. Odwołuje się do tego:
[common]
mode relobj pos
type mixer
infinite 1
EAXMix 0
occlusion -200
occllf 0.25
eaxroom 10
obstruction -200
obstrlf 0.25
mutable 1
[spl]
100
[samples]
DB605_starter.wav
DB603_1000.wav
DB603_1500.wav
DB603_2000.wav
DB603_2700.wav
DB603_2701.wav
xDB603_2701.wav
xDB603_1000.wav
xDB603_1500.wav
xDB603_2000.wav
xDB603_2001.wav
xDB603_2700.wav
xDB603_2701.wav
DB605_dmg.wav
2. Plik motor.DB-603_Series .prs mam, próbowałem również z poprzednim (z backupu).
Dźwięków wciąż brak w tych trzech maszynach.
Plików zaznaczonych na czerwono nie mam w folderze "samples".
Podeśle ktoś?
-
Z plikiem button dołączono SAS Default Sound Patch poszukaj w nim pliku :
motor.DB-603_Series.prs i wklej go sobie zamiast tamtego , ten będzie się odwoływał
do :
[samples]
motor_x_03_01.wav
vilga_run_02x.wav
air_start_00.wav
dmg_86_0m.wav
turbin_00.wav
Jak będziesz miał te pliki w folderze C:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\files\Samples
to jesteś w domu jak nie to ci te pierwsze wyśle na skrzynkę , no chyba że chcesz
po eksperymentować z plikami zastępczymi .
-
Niestety tych też nie posiadam.
Jak to się mogło stać???
Jeżeli byłbyś uprzejmy - podeślij mi na maila. Może zadziała, bo z plikami zastępczymi trochę nie chce mi się bawić.
Dzięki.
-
Wysłałem dla poprzedniego prsa, bo tych ostatnich też nie mam trzeba by je ściągnąć,
pewnie są gdzieś na stronie SAS.
-
zack - leniu patentowany - w czwartym poście masz link do buttonsa SAS który na 99,99% rozwiązuje twoje problemy. Jest tam i buttons naszpikowany wszystkim co ludzie zrobili i stado plików prs do których odwołują się pliki z buttons. Wystarczyło pobrać, przekopiować gdzie trzeba i wszystko ma grać. Kombinujecie zupełnie niepotrzebnie.
-
zack - leniu patentowany - .....
Namawiam do zakończenia zabawy z "puzzlami" od AAA, jak widać upierdliwej i "nieekonomicznej" - więcej czasu poświęcasz na dopasowanie i stronę techniczną gry, niż na granie.
Zerknij tu:
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,590.0.html
-
Kelso - próbowałem - bez rezultatu.
Adam - już wszystko gra i trąbi.
Jeszcze raz dzięki!
-
Faktycznie sam plik button i pliki prs nie wystarczą muszą być jeszcze wszystkie pliki wav w
folderze samples do których odwołują się pliki prs , a do buttona SAS z reguły dodaje tylko
pliki prs bo wszystkie pliki wav zajmują łącznie prawie 500 mega ,więc czasem jest obsuwa
kiedy ma się najnowszego buttona i pliki prs a brak plików wav do których odwołują się prsy
a których należy szukać raczej w jakimś soundm-odzie lub soundpatchu ,no to mamy te
żadkie ale jednak zagubione dźwięki w grze .
Ps UltraPack 1.8 zapowiada się fantastycznie :)
-
Mistrzowie,
Znowu zagubiły się dźwięki - tym razem do I-16 i I-153.
Jeżeli ktoś dysponuje - proszę o przesłanie na maila (tudzież podlinkowanie) następujących soundów:
M-25_Series.wav i m-25series.wav
Będę wdzięczny.
-
Mam problem. Po kilku miesiącach powróciłem do latania w iłku. Zainstalowałem sobie go od nowa, wrzuciłem mody 4.08 i 4.09, zainstalowałem UP2.1, wszystko było OK, ale gdy wrzuciłem Welingtona to zniknął mi całkowicie dźwięk. Zmieniłem plik "buttons" wersja 6.5.7, nie miałem go w pliku MODS, ale znalazłem go w: D:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\Files\gui\game i tam też go wrzuciłem. Odpalam grę i nic, poszperałem troszkę i znalazłem jeszcze jeden plik "buttons" w: D:\Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\HSFX\gui\game więc i ten wymieniłem na najnowszy. Dalej nic, nie ma dźwięku w żadnej maszynie. Co jeszcze może być nie tak?
-
Szukam, szukam i nic, żadnych efektów. Zrestartowałem kompa, wywaliłem Welingtona, wyczyściłem wpisy w air.ini itp, podmieniłem pliki "buttons" na te, które były wcześniej, poprzez JSGME zmieniłem dźwięki na defaultowe i nic :005:. Sprawdzałem kilka samolotów sterowanych przeze mnie i AI, nie ma żadnego dźwięku. Przed Welingtonem dodałem śmigłowiec HRS3 i wszystko było dobrze, nic więcej nie dodawałem ani nie zmieniałem.
-
Spróbuj sobie jeszcze zapuścić programik UpUpdate, nieraz pomaga w różnych problemach.
-
Zaraz sprawdzę.
Dziwna rzecz, w conf.ini zmieniłem pierwszy wpis w dziale sound z SoundUse=0 na SoundUse=1 i... dźwięk wrócił. Ja nic nie grzebałem w tym pliku więc jak to możliwe? Może ktoś podesłać ten fragment conf.ini, może coś jeszcze mi się zmieniło?
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=8
ObjectVolume=13
MusState.takeoff=0
MusState.inflight=0
MusState.crash=0
MusFlags.play=0
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=2
NumChannels=3
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=0
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=0
SoundFlags.forceEAX1=0
-
Proszę, ja mam tak:
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=8
ObjectVolume=14
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=1
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=2
NumChannels=2
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=0
SoundFlags.forceEAX1=0
-
Zmieniłem jeszcze SoundFlags.hardware=1 i jest już OK, wszystko gra i bucy, dzięki Yarden. Szkoda tylko Welingtona, chyba pobawię się jeszcze z nim, może coś źle zrobiłem.
-
Może po prostu włóż tego moda raz jeszcze i wtedy zmodyfikuj Conf.ini z 0 na 1.
-
Już jest dobrze :001:.