Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Valium w Listopada 25, 2009, 22:16:04
-
W Lock On gram gram już sporo czasu i umiem dobrze pilotować rosyjskie samoloty.
Jednak mam pewien problem i choć najprawdopodobniej jest już podobny temat, chciałbym po prostu się dowiedzieć.
Więc, mam pewien dylemat, bo nie wiem czy wybrać Mig'a-29 czy też Su-27.
Wiem, że te samoloty mają różne przeznaczenie, itd., ale drażni mnie fakt, że w Mig-u jest tylko 6 podwieszeń na pociski. Stąd kilka pytań: Który samolot jest lepiej zrobiony w grze?, Którym się łatwiej steruje?, którym samolotem walka powietrzna jest sukteczniejsza?, itd.
Pzdr.
-
Podobno prawdziwi twardziele z owłosionymi klatami latają tylko na Su-25 :002:
A poważnie po co ograniczać się do jednej maszyny, jest ich kilka i każda ma swoje zalety.
Jeśli już musisz wybierać to poznaj każdą jej wady i zalety i wtedy podejmij decyzję
-
Każdy z nich lata mniej więcej podobnie. Su-27 ma więcej paliwa, a co za tym idzie możesz więcej pofolgować na dopalaczu. Su-33 ma dwie belki więcej co pozwala zabrać więcej graciarni. MiG-29 to odwrotność. Obsługa awioniki w zasadzie identyczna w każdym z przypadków. Nauczysz się latać jednym to każdym z nich polecisz. Możliwe, że z racji gabarytów Migacz będzie zwinniejszy. Taka drobna uwagą. W grze występują dwa MiGi (przynajmniej w multi), wersja A i S. Ta pierwsza (niemiecka) nie zabiera ze sobą graciarni na cele naziemne i ma kokpit zeskanowany w "hamerykańskich" jednostkach miary i gada po niemiecku. Wersja S może sobie bombki zabrać i gada po słowiańsku.
-
Taka drobna uwagą. W grze występują dwa MiGi (przynajmniej w multi), wersja A i S. Ta pierwsza (niemiecka) nie zabiera ze sobą graciarni na cele naziemne i ma kokpit zeskanowany w "hamerykańskich" jednostkach miary i gada po niemiecku. Wersja S może sobie bombki zabrać i gada po słowiańsku.
Ja z kolei nie wiem jak w multi, ale w singlu są trzy wersje MiGa. Rosyjskie 9.12 i nowszy 9.13S oraz niemiecki 9.12, który różni się od rosyjskiego odpowiednika przeskalowanymi przyrządami.
Podobno prawdziwi twardziele z owłosionymi klatami latają tylko na Su-25 :002:
Naturalnie w wersji podstawowej, a nie zniewieściałym T :P.
-
Podobno prawdziwi twardziele z owłosionymi klatami latają tylko na Su-25 :002:
Naturalnie w wersji podstawowej, a nie zniewieściałym T :P
Aż serce roście wiedząc że nie jestem sam :karpik
-
@LMP
Ale chyba nie flyable? Szczerze mówiąc nie wnikałem, a raczej unikałem :D
@Janek
Weźcie się w garść! :118:
-
Ok dzięki. Posprawdzam i zobacze, a jak będe mial problem to napisze.
-
@Mazak
Wszystkie trzy są jak najbardziej latalne ;).
-
Ja z kolei nie wiem jak w multi, ale w singlu są trzy wersje MiGa. Rosyjskie 9.12 i nowszy 9.13S oraz niemiecki 9.12, który różni się od rosyjskiego odpowiednika przeskalowanymi przyrządami.
Ja bym jeszcze dodał że ten "9.13S" ma tak naprawdę awionikę zwykłych 9.12 i 9.13, ot tyle że dodano trochę na siłę R-77. Więc z tym "S" to akurat trochę ED przesadziło :001:
-
A możecie mi powiedzieć jak zrobić coś takiego, że gdy przesuwam głowę w prawo to celownik też się przesuwa. Udało mi się jedynie tak na 5.
-
5 to celownik nahełmowy. Jeśli chcesz żeby HUD podążał za ruchami głowy, włącz mini-hud w opcjach.
-
Niestety nie udało mi się znaleźć tej opcji :015: . Czy może mi ktoś napisać gdzie dokładnie się znajduje?
-
Lockon i Flanker manual się kłania. Wątek dla początkujących też Ci wiele rozjaśni.
-
Po wielu próbach oraz testach, które robiłem wygral Mig. Przez chwile latałem Su-27, ale to nie to.
A wy czym latacie?
Gdyby coś znalazłem fajny interior do Mig-a i Su (nowocześniejszy). Jakby co to piszcie na PW.