Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Ka-50 Black Shark => Wątek zaczęty przez: Zefir w Maja 14, 2010, 22:24:11
-
Na stronie http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php (http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php) pojawił się nowy patch do DCSa. Waży około 1GB. Dodana została między innymi współpraca on-line z FC2.0, jak również zmieniony został silnik efektów dźwiękowych (na ten sam, który jest w FC2.0). Więcej napisać nie potrafię w tej chwili, bo nie znalazłem jeszcze readme, a sam poprawkę ściągnę dopiero jutro, gdy wrócę do domu, ale podaję już teraz, bo na pewno będą zainteresowani.
Aaa... patch tylko dla wersji angielskiej. Pozostałe wersje językowe są jeszcze na etapie testów.
-
Działa już download dla wersji rosyjskiej.
DCS: KA-50 BLACK SHARK 1.0.2
The Fighter Collection, Eagle Dynamics ^ 2010. All rights reserved. All trademarks, logos and copyrights are the properties of their respective owners.
For news and updates visit us at:
http://www.digitalcombatsimulator.com
http://forums.eagle.ru
------------------------------------------------------------------------
WARNING!
Version 1.0.2 is not online (multiplayer) compatible with previous versions.
Tracks (mission recordings) recorded in previous versions will not play back correctly in version 1.0.2.
----------------------------------------------------------------------
PATCH INSTALLATION
Locate the saved patch file and double click to open and follow instructions.
Installation on Microsoft"Y Windows"Y Vista and Windows 7 requires administrator rights.
--------------------------------------------------------------------------
MULTIPLAYER COMPATIBILITY
This patch adds multiplayer compatibility between the Black Shark and Flaming Cliffs 2. As such, either game can host a multiplayer server that either product can join.
--------------------------------------------------------------------------
TRAINING TRACKS
Old training tracks will not play back correctly in version 1.0.2. To play back older training tracks it is necessary to revert back to version 1.0.1
-------------------------------------------------------------------------
ANTI-CHEATING MEASURES
To prevent cheating by exploiting altered visibility range settings in the graphics.cfg file, the \Config\ServerGraphics.cfg has been created. Some parameters of graphics.cfg are exported to this file, which is included in the file integrity check system for online play. If the file contents on the client machine differ from the host’s, the client will not be able to connect.
--------------------------------------------------------------------------
BROADCASTING RADIO STATIONS
Broadcasting stations in game are not accessible any more. This restriction has appeared in connection with a new sound engine introduction.
---------------------------------------------------------------------------
CHANGES TO MULTIPLAYER
1. In order to minimize the possibility of cheating in multiplayer, a system of file and folder checks on the client machine by the server have been implemented. If the contents of the checked files/folders on the client side do not match the contents of the server, the client will be unable to connect to the server. By default, the server is set to check the folder "\Config\Weapons". The specific files and folders to be checked can be set in the following configuration file: "\Config\network.cfg", using the "integrity_check" parameter.
2. Expanded the scripting possibilities for online servers. For more information, see "\Scripts\net\".
---------------------------------------------------------------------------
ERROR PROBABILITY FOR RADAR-GUIDED MISSILES ON LOW ALTITUDE
Increased the error probability for radar-guided missiles (ARH, SARH, radio-command guided) based on altitude above ground. Error probability is reduced as radial velocity increases to 500 km/h. Above 500 km/h, error probability is minimal regardless of altitude.
----------------------------------------------------------------------------
PROBLEMS AND KNOWN SOLUTIONS
ATI Radeon: using Catalyst 9.4 (and up) drivers is known to cause possible crashing and graphical artifacts. To solve this, disable the Catalyst A.I. (right-click on the desktop -> Catalyst™ Control Center -> Graphics Settings -> 3D -> Catalyst A.I. -> Disable Catalyst A.I.).
^Eagle Dynamics, 2010
^The Fighter Collections, 2010
Niezbyt to wszystko imponujące. Ale chyba nie ma co się już spodziewać jakichś zaskakujących zmian dla BS w przyszłości... FC i BS w jednej misji w multi? Suuuper :| Teraz trzeba tylko dorwać straceńca, który napisze 20 ciekawych misji z dobrą grywalnością do MP.
-
Ktoś już próbował wersję rosyjską zamienić na angielską. Czy nasz stary numer działa z Ru1?
-
Działa ten numer z ru1.
-
Dzienx ;)
-
Po instalacji patcha 1.0.2 wyskakuje mi okienko ,zeby wprowadzić cd-key
Po wprowadzeniu kodu wywala mi ,że kod nie prawidłowy :/
Wcześniej, czyli wersja 1.0 i 1.1 uruchamiałem grę z opcją " weryfikacja płyty "
Wersja gry RU
[gmod]
Pisownia i interpunkcja! John Cool.[/gmod]
-
Patch 1.0.2 jest do wersji angielskiej, która nie posiada weryfikacji z płyty. Nie słyszałem bynajmniej o takowej. Mogę być w błędzie…
Podejrzewam, że posiadasz wersję rosyjską, takowa ma weryfikację z płyty. Patch 1.0.2 RU, jest jak do tej pory niedostępny. Ukaże się w krótce.
-
Patch 1.0.2 RU jest dostępny pod linkiem http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php tylko należy zmienić język strony na rosyjski.
Klikamy na" Файлы", następnie na" Патчи".Zwracajcie uwagę na wersję patch-a, wersja pudełkowa (Патч 1.0.2 для дисковой версии игры),lub online (Патч 1.0.2 для онлайн версии игры).
[gmod]Link poprawiony.[/gmod]
-
Tak to prawda co piszesz !
Tyle, że na język strony wystarczy wejść na czas instalacji tego ruskiego patcha, a potem cieszyć się na polskiej !
A co do linka to lipa, nie wchodzi.
Ja ściągnąłem od ruskich DCS FC2, idzie pomału ale bez problemu. Po insalacji jest super !
Pozdrawiam fanów już posiadających LOFC2
szybownik
-
Lipa bo i link skleił się z kolejnym wyrazem w wypowiedzi kolegi Czarnego ale już jest poprawione. Poza tym swoją drogą jeśli ktoś w miarę dokładnie czyta tą sekcję forum i żywo interesuje się rzeczonym symulatorem powinien ten link dobrze znać :004:
-
Jezu o co w tym chodzi? Dalczego po spaczowaniu nie mogę filmików treningowych odpalić?
-
Przeczytaj dokładnie ten wątek to się dowiesz...
-
Dobra, czaję.
Swoją drogą niezła jazda. 4 godziny nauki odpalania, potem mały błąd przy przygotowaniu do startu, kręcioł i pierdut o glebę. Kocham takie klimaty :banan. Dobra, noc jest młoda i do roboty nie trzeba iść. Lecimy od początku, jak to było...aha, battery 1 on...
-
A ja nie rozumiem. Jak odpalić misje treningowe po spatchowaniu? Wyjaśnijcie łopatologicznie.
-
TRAINING TRACKS
Old training tracks will not play back correctly in version 1.0.2. To play back older training tracks it is necessary to revert back to version 1.0.1
Więc łopatolologicznie: nie paczuj gry, żeby obejrzeć tracki treningowe, bo się nie da.
-
Po spaczowaniu nie będziesz w stanie oglądać tracków (treningów) sprzed patcha - wersje tracka i gry będą ze sobą niekompatybilne. Więc albo najpierw uczysz się latać a później paczujesz, albo te treningi oglądasz sobie na youtube (bo chyba są, nie jestem pewien) i uczysz się z manuala.
-
Szczerze? Mnie w pełni wystarczyły Producer's Notes Pana Wags'a do opanowania śmiglaka. Znajdziecie wszystkie na YT.
-
Odświeżam staroć....ale może komuś się przydaPo spaczowaniu nie będziesz w stanie oglądać tracków (treningów) sprzed patcha.....
Jest już fix żeby można było mieć treningi w spaczowanej wersji
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=56495 (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=56495)