Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => Wątek zaczęty przez: fastest w Czerwca 12, 2010, 14:14:41
-
Witam, pewnie to będzie mega śmieszne ale jestem totalnym nowicjuszem. Pierwsza misja w IŁ2 FB, nauczyłem się płynnie startować i w miarę płynnie lecieć przy starcie silnik pełna moc, później daje ok. 80% - czy tak należy lecieć? Dlaczego po kilku minutach silnik szlag trafia i ląduje w oceanie? Nie ma komunikatu
overhead "overheated". Kontroluje prędkość, która wynosi ponad 300km/h, bądź 300km/h w miarę płasko się wznoszę na wyższy pułap. O co biega? Proszę i dziękuje za pomoc.
[admin]Poprawiłem post i nazwę tematu. Mazak.[/admin]
-
Witam!
Może przed startem zwiększasz mieszankę/mixture do 120% a potem jak się wznosisz to nie zmniejszasz jej i silnik się dusi od nadmiaru paliwa.
-
nie sadze zeby to byla mieszanka a jaka jej wartosc powinna byc podczas lotu?? 100% ok ? silnik znowu zdechl niewiadomo czemu
[gmod]Proszę pamiętać o stosowaniu poprawnej pisowni. Dziadek Kos.[/gmod]
-
Witam!
Mieszankę 120% możesz dać podczas odpalania silnika i przy starcie jak jesteś obładowany paliwem i bombami a do tego masz krótki rozbieg. Musisz zmienić ją na 100% przed osiągnięciem 400-500 m wysokości bo inaczej silnik zacznie tracić moc i przerywać aż w końcu zatrzyma się.
Najlepiej ustaw mieszankę na 100% i na takim ustawieniu polataj, zapoznasz się z samolocikiem i później będziesz "mieszał" :004: z ustawieniami mieszanki i skoku śmigła.
Sądzę, że podwozie i klapy wciągasz po starcie - niby nic wspólnego z silnikiem nie mają ale jak są otwarte to troszkę przeszkadzają w locie.
-
A czym lecisz?
-
I-16 , czasami pad po dluzszej chwili a czasami pare km od lotniska , nie wiem dlaczego, przy starcie daje moc na 110 po wystartowaniu klapy do gory, power na 80% czy moc to samo co skok silnika ? mieszanki nie przestawiam ale zauwazylem ze mam automat na 100% wiec chyba ok
[gmod]Prosiłem już o stosowanie poprawnej pisowni. Dziadek Kos[/gmod]
-
Prawdopodobnie jesteś na dużej wysokości.
Jeśli ciągniesz za sobą brązową smugę dymu, zmniejsz wartość mieszanki. W przeciwnym razie ciśnienie doładowania spadnie tak, że silnik po prostu zgaśnie.
-
Jak mnie pamięć nie myli to I-16 ma gaźnik grawitacyjny (jak inaczej się to zwie, to niech ktoś mnie poprawi).
Być może za bardzo oddajesz drąga od siebie, powodujesz w ten sposób odpływ mieszanki i zdławienie silnika. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Po wyłączeniu silnika spróbuj nacisnąć klawisz "i" dwa razy (lub jeśli zmieniałeś klawiszologię to ten który odpowiedzialny jest za jego uruchomienie). Za pierwszym będzie pisało Engine off, a po drugim naciśnięciu powinien się odpalić.
-
Może wziąłeś 25% paliwa i Ci się po prostu kończy?
-
Stawiam wszystkie "piniondze" na to co pisze Rush :021: